Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
16 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Produkt werd niet geleverd op de afgesproken dag. Ik heb er wel voor betaald. Op het eerste bericht dat ik stuurde kwam snel bericht. Sindsdien niets meer gehoord. Produkt zelf wel ok.
Nog steeds geen antwoord op mijn mail maar ondertussen wel centjes terug gehad.
Dankjewel
Ik betaal extra om mijn hoesjes spoedig geleverd te zien (cadeaus voor moederdag) en daags na de bestelling ontvang ik al een mail dat mijn hoesje vertraging heeft, maw er treft de koerierdienst géén schuld maar wél gsmhoesjemaken.be! Bestelling werd pas een week later geleverd, maar ik ben wel mijn geld kwijt voor spoedlevering, waar ze het mijns insziens 'gewoon' verzonden hebben :-(
Als ik daags na mijn bestelling een mail krijg inzake de vertraging, antwoord ik hierop onmiddellijk dat ik dit niet kunnen vind, maar niks van tegemoetkoming, enkel een mail dat ik mijn klacht moet 'specificiëren', maw standaardmail!
Hoesje was niet naar wens en er werd onmiddellijk een voorstel gedaan om een nieuw hoesje mét korting te bestellen. Heel vriendelijk !
Beoordeling melden
26 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Het was zeer lang onderweg. Uiteindelijk toch gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
9 dagen geleden
Hallo,
Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem.
Bedankt voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
Hoesje is veel te laat aangekomen desondanks ik die extra kosten betaalde voor de snelle verzending,was heel teleurstellend,zal bij deze geen goede referentie doorvertellen,
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 apr 2024
Hallo,
Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen.
We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden.
Bedankt voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
22 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte levering ook als je extra betaal voor snelle levering.
Ik betaal extra voor snelle levering maar levering komt niet volgende dag zoals moet met extra betaling. Het komt zoals gewone zending. Voor de rest, hoesje is dik in orde
Beoordeling melden
11 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Mooie kleure van de foto komt goed tot zijn recht ik denk dat het al het 3 of 4 de keer dat ik aankoop bij jullie
Beoordeling melden
28 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling beloofd ten laatste dinsdag 26 maart. Zijn nu 2 dagen later en nog geen bestelling ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
3 apr 2024
Hallo!
Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen.
We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden.
Bedankt voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
10 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Heel mooi, zeer tevreden, bestel zeker nog bij jullie, service is ook perfect!
Beoordeling melden
1 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog niet geleverd
Bestellen ging vlot maar hoesje nog niet aangekomen.
Beoordeling melden
10 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Omdat ik mijn bestelling niet heb aangekregen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 apr 2024
Hallo,
We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen.
Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk.
Bedankt voor je medewerking!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.