Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
16 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Produkt werd niet geleverd op de afgesproken dag. Ik heb er wel voor betaald. Op het eerste bericht dat ik stuurde kwam snel bericht. Sindsdien niets meer gehoord. Produkt zelf wel ok.
Nog steeds geen antwoord op mijn mail maar ondertussen wel centjes terug gehad.
Dankjewel
Ik betaal extra om mijn hoesjes spoedig geleverd te zien (cadeaus voor moederdag) en daags na de bestelling ontvang ik al een mail dat mijn hoesje vertraging heeft, maw er treft de koerierdienst géén schuld maar wél gsmhoesjemaken.be! Bestelling werd pas een week later geleverd, maar ik ben wel mijn geld kwijt voor spoedlevering, waar ze het mijns insziens 'gewoon' verzonden hebben :-(
Als ik daags na mijn bestelling een mail krijg inzake de vertraging, antwoord ik hierop onmiddellijk dat ik dit niet kunnen vind, maar niks van tegemoetkoming, enkel een mail dat ik mijn klacht moet 'specificiëren', maw standaardmail!
Levering met Bpost premium was niet op tijd, maar snelle reactie van support team en meteen opgelost. Zeer tevreden!
Ook kwaliteit en print van de bestelling is zeer goed, tevreden kids hier
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
2 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw review, Britt! We zijn blij te horen dat ondanks de initiële vertraging, alles naar tevredenheid is opgelost en dat de kwaliteit en print goed ontvangen zijn. We hopen u en uw kids snel weer te mogen verwelkomen!
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede kwaliteit en kwam binnen de levertijd
Beoordeling melden
26 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Het was zeer lang onderweg. Uiteindelijk toch gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
10 dagen geleden
Hallo,
Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem.
Bedankt voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
10 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Omdat ik mijn bestelling niet heb aangekregen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 apr 2024
Hallo,
We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen.
Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk.
Bedankt voor je medewerking!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
Hoesje is veel te laat aangekomen desondanks ik die extra kosten betaalde voor de snelle verzending,was heel teleurstellend,zal bij deze geen goede referentie doorvertellen,
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 apr 2024
Hallo,
Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen.
We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden.
Bedankt voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
3 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Is ferm gerief veu zene prijs
Bij betalen voor getekende zending
Jamer dat het zo tog in de bus zat zonder het moeten af teekenen
Beoordeling melden
28 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling beloofd ten laatste dinsdag 26 maart. Zijn nu 2 dagen later en nog geen bestelling ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
3 apr 2024
Hallo!
Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen.
We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden.
Bedankt voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
15 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
16 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Van niet ok naar toch ok
Produkt werd niet geleverd op de afgesproken dag. Ik heb er wel voor betaald. Op het eerste bericht dat ik stuurde kwam snel bericht. Sindsdien niets meer gehoord. Produkt zelf wel ok.
Nog steeds geen antwoord op mijn mail maar ondertussen wel centjes terug gehad.
Dankjewel
Ik heb een hoesje besteld
Mijn dochter is heel teleurgesteld dat haar hoesje nog niet is aangekomen
Het ging normaal begin oktober geleverd worden
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo!
We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen.
Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk.
Bedankt voor je medewerking!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
9 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Helaas niet tevreden
Ik heb betaald met klarna maar ze verzenden het niet. En ik krijg geen uitleg waarom.
Vind dit aangezien de prijs niet fijn. Ik had deze nodig voor een cadeau en betaalde dit graag een paar dagen nadien maar ze hebben niks verzonden en ook geen informatie.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo!
We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen.
Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk.
Bedankt voor je medewerking!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
1 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Mooie foto afdrukken.
Hoesje van goede kwaliteit.
Levering iets trager dan verwacht.
Beoordeling melden
25 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Levering 2 weken na bestelling.
Terwijl op website aangeduid is dat het snel geleverd wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
27 sep 2023
Hallo,
Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling.
We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam.
Bedankt voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.