Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG
Beoordelingen:

132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden182 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb alleen maar Gabor schoenen, dat zijn de beste!, ook grote maat 43 zoveel keuze. Geweldig! Dochter en kleindochter nu ook alleen maar Gabor. Uitstekende prijs kwaliteit. Zou nu nuet weten wat beter kan? De beste!

de meest kritische beoordeling

23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Doen wat ze melden.Tussen 3 a 5 dagen leveren.Niet dus.Samen met factuur iets laten weten over transport is niet gebeurd.Reklamen sturen dat wel irritant als je geduldig zit te wachten op je schoenen.Zelfs u digitaal antwoordaparaat steek zijn figuurlijke armen in de lucht.Zou gebeld of gemaild worden ???? Voorbije zondag besteld veel mailverkeer"reklamen" morgen opnieuw zondag zonder nieuws van mijn schoenen of toch wij hebben u centjes correct ontvangen GRAAG Mijn schoenen nog gekregen..........alvast bedankt dat ik mee mag werken voor het verbeteren van u SERVICE
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Filter
 Sorteren  
Relevantie
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Doen wat ze melden.Tussen 3 a 5 dagen leveren.Niet dus.Samen met factuur iets laten weten over transport is niet gebeurd.Reklamen sturen dat wel irritant als je geduldig zit te wachten op je schoenen.Zelfs u digitaal antwoordaparaat steek zijn figuurlijke armen in de lucht.Zou gebeld of gemaild worden ???? Voorbije zondag besteld veel mailverkeer"reklamen" morgen opnieuw zondag zonder nieuws van mijn schoenen of toch wij hebben u centjes correct ontvangen GRAAG Mijn schoenen nog gekregen..........alvast bedankt dat ik mee mag werken voor het verbeteren van u SERVICE
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
2 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling u niet heeft bereikt. Bij Gabor heeft klantenservice de hoogste prioriteit en we streven er altijd naar om onze producten zo snel mogelijk te leveren. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden. We nemen de feedback van onze klanten serieus en zullen deze gebruiken om onze service verder te verbeteren. We danken u nogmaals voor uw beoordeling en hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult bestellen.
15 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaats op 9/7 Via mail bevestiging verzending en track/trace code Track en trace werkte niet - code niet herkend Na telefonisch contact 14/07 komt in orde ... Ontvangen op 15/07 via Post Nl zonder melding van levering Alles kon beter, vertrouwen in een De merkt als Gabor geschonden Niet voor herhaling !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
17 jul 2023
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw recente bestelling. We begrijpen dat het leveringsproces niet zo soepel is verlopen als had gemoeten en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We nemen feedback van klanten serieus en verwelkomen alle suggesties om ons te helpen onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

bistomers service is NOOIT te bereiken

IK probeer al sinds juni Gabor te contacteren voor een bestelling die ik nooit heb gekregen. maar wel betaald Als je via hun site iets upload dan krijgt men" Sorry deze site bestaat niet" een echte nachtmerrie
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
26 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw eerlijke beoordeling. We hebben u in een aparte e-mail geïnformeerd over de voortgang van de verzending. Om u in de toekomst zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen via ons contactformulier https://www.gabor.de/de_be/support. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst is een NACHTMERRIE, de telefoon nr bestaat niet/ en de boodschap pe mail komt altijd ergens terecht waar men antwoord "fout" en kan de site niet vinden , dat duurt nu al 2 maanden
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
26 jul 2023
Geachte klant, Bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons te horen dat u problemen had om ons te bereiken. Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/contact/form, zodat we uw vragen en problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Ik heb sandalen besteld en betaald via de website. Meteen daarna kreeg ik de melding dat de sandalen niet meer beschikbaar zijn, maar ik heb mijn geld nog altijd niet teruggekregen!
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
28 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw eerlijke beoordeling. We zullen de terugbetaling graag controleren bij onze betalingsprovider. We nemen contact met u op in een aparte e-mail. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
IK HEB MIJN BESTELLING (13/11) NOG STEEDS NIET ONTVANGEN
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
20 nov 2023
Beste klant, bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Het is erg belangrijk voor ons om de best mogelijke service te bieden en het spijt ons dat we deze keer een fout hebben gemaakt. We informeren u graag in een apart bericht over de volgende stappen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team