Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG
Beoordelingen:

132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden187 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De levering van mijn schoenen was snel en correct. Evenwel leveren jullie in Belgie met PostNL. Er werd geleverd verleden week vrijdag en wij waren niet thuis (waren op vakantie tot en met zondag). Toen we thuiskwamen stelden wij vast dat het pakket gewoon aan de voordeur werd geplaatst. Mocht het geregend hebben dan waren de schoenen doorweekt. Ook best dat wij in een vrij veilige omgeving wonen en dergelijk pakketje wellicht blijft staan tot de eigenaar terug thuis is. PostNL doet zelfs geen moeite meer om aan te bellen. Pakjes worden gewoon aan de deur geplaatst. Als iemand niet thuis is kan dit toch naar een afhaalpunt gebracht worden??? Dus Gabor OK - Post NL niet OK

de meest kritische beoordeling

23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Doen wat ze melden.Tussen 3 a 5 dagen leveren.Niet dus.Samen met factuur iets laten weten over transport is niet gebeurd.Reklamen sturen dat wel irritant als je geduldig zit te wachten op je schoenen.Zelfs u digitaal antwoordaparaat steek zijn figuurlijke armen in de lucht.Zou gebeld of gemaild worden ???? Voorbije zondag besteld veel mailverkeer"reklamen" morgen opnieuw zondag zonder nieuws van mijn schoenen of toch wij hebben u centjes correct ontvangen GRAAG Mijn schoenen nog gekregen..........alvast bedankt dat ik mee mag werken voor het verbeteren van u SERVICE
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(3)
(6)
Resetten
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Doen wat ze melden.Tussen 3 a 5 dagen leveren.Niet dus.Samen met factuur iets laten weten over transport is niet gebeurd.Reklamen sturen dat wel irritant als je geduldig zit te wachten op je schoenen.Zelfs u digitaal antwoordaparaat steek zijn figuurlijke armen in de lucht.Zou gebeld of gemaild worden ???? Voorbije zondag besteld veel mailverkeer"reklamen" morgen opnieuw zondag zonder nieuws van mijn schoenen of toch wij hebben u centjes correct ontvangen GRAAG Mijn schoenen nog gekregen..........alvast bedankt dat ik mee mag werken voor het verbeteren van u SERVICE
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
2 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling u niet heeft bereikt. Bij Gabor heeft klantenservice de hoogste prioriteit en we streven er altijd naar om onze producten zo snel mogelijk te leveren. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden. We nemen de feedback van onze klanten serieus en zullen deze gebruiken om onze service verder te verbeteren. We danken u nogmaals voor uw beoordeling en hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult bestellen.
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik was deze keer niet tevreden. Heb totaal verkeerd artikel en verkeerde maat gekregen. Duidelijk een picking error in het magazijn. retour gestuurd en durf nu niet opnieuw te bestellen uit schrik dat ik opnieuw verkeerd artikel krijg en dus 2 keer moet betalen voor fout product.
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
27 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad. Bij Gabor begrijpen we hoe belangrijk het is om de juiste maat en het juiste artikel te hebben, en we streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen correct ontvangen. We bedanken je voor je geduld en begrip in deze situatie. Zodra we je retourzending hebben ontvangen en deze met succes is gecontroleerd, krijg je het geld terug dat je al hebt betaald of wordt de claim aan je gecrediteerd. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om je een betere ervaring te bieden.
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
20 mrt 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw recente ervaring met Gabor. Wij stellen uw geduld en begrip op prijs terwijl wij proberen eventuele problemen op te lossen. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten de beste kwaliteit service te bieden, en we verontschuldigen ons als dat in dit geval niet is gebeurd. Wij waarderen uw feedback en werken er altijd aan om onze diensten te verbeteren, zodat onze klanten een probleemloze ervaring hebben. Bedankt dat u een trouwe klant bent!
15 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaats op 9/7 Via mail bevestiging verzending en track/trace code Track en trace werkte niet - code niet herkend Na telefonisch contact 14/07 komt in orde ... Ontvangen op 15/07 via Post Nl zonder melding van levering Alles kon beter, vertrouwen in een De merkt als Gabor geschonden Niet voor herhaling !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
17 jul 2023
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw recente bestelling. We begrijpen dat het leveringsproces niet zo soepel is verlopen als had gemoeten en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We nemen feedback van klanten serieus en verwelkomen alle suggesties om ons te helpen onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

bistomers service is NOOIT te bereiken

IK probeer al sinds juni Gabor te contacteren voor een bestelling die ik nooit heb gekregen. maar wel betaald Als je via hun site iets upload dan krijgt men" Sorry deze site bestaat niet" een echte nachtmerrie
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
26 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw eerlijke beoordeling. We hebben u in een aparte e-mail geïnformeerd over de voortgang van de verzending. Om u in de toekomst zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen via ons contactformulier https://www.gabor.de/de_be/support. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst is een NACHTMERRIE, de telefoon nr bestaat niet/ en de boodschap pe mail komt altijd ergens terecht waar men antwoord "fout" en kan de site niet vinden , dat duurt nu al 2 maanden
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
26 jul 2023
Geachte klant, Bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons te horen dat u problemen had om ons te bereiken. Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/contact/form, zodat we uw vragen en problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Ik heb sandalen besteld en betaald via de website. Meteen daarna kreeg ik de melding dat de sandalen niet meer beschikbaar zijn, maar ik heb mijn geld nog altijd niet teruggekregen!
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
28 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw eerlijke beoordeling. We zullen de terugbetaling graag controleren bij onze betalingsprovider. We nemen contact met u op in een aparte e-mail. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
IK HEB MIJN BESTELLING (13/11) NOG STEEDS NIET ONTVANGEN
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
20 nov 2023
Beste klant, bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Het is erg belangrijk voor ons om de best mogelijke service te bieden en het spijt ons dat we deze keer een fout hebben gemaakt. We informeren u graag in een apart bericht over de volgende stappen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds geen informatie over transport
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
4 jan 2024
Geachte klant, Volgens de tracking van de zending is uw levering succesvol afgeleverd op 28.12.23. Als dit niet het geval is, neem dan contact met ons op. Met vriendelijke groeten Uw Gabor online team