Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
12 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Reeds tweemaal planten besteld bij Tuinflora (vlinderstruiken, Potentilla Fruticosa Primrose Beauty, liatris). Allemaal zijn ze goed in bloei. De vlinderstruiken (budlea) van vorig jaar zijn nu reeds bijna 2 meter hoog en zullen binnenkort weer enorm veel bloemen geven. De Potentilla hebben tientallen bloemen. De liatris (nu pas besteld), zijn ook in de was, zelfs met dit droge weer. Helemaal tevreden !
Deze plant op stam is helemaal niet als op de foto's , ik kreeg een half weggezaagd kruin van deze plant op stam , zelfs de bladeren waren in de helft gezaagd . Belachelijk gewoon , deze site zijn OPLICHTERS EN RIPPERS !!! De
Standard Hybiscus syriacus Red Heart op Stam wat ik besteld heb is GEWOON een halve kruin met 3 takken eraan en met half doorgezaagde bladeren .SCHANDALIG , NOOIT MEER KOOP IK HIER IETS was de eerste keer en zal ook de LAATSTE keer zijn SCHAAM JULLIE zo de mensen oplichten .. dit is hun antwoord op mijn email
Alle beelden bij de produkten zijn ter illustratie
Bij veel buitenplanten tonen wij foto's van volgroeide planten in bloei, dit ter illustratie hoe de volgroeide plant er in uw tuin uit zal zien.
In de praktijk bloeien planten echter niet het hele jaar en versturen we ook geen volgroeide planten.
Buitenplanten bewaren wij buiten waardoor zij geen schok krijgen als u ze plant, maar vertonen dus ook het beeld van het seizoen. Onze planten bloeien in de normale bloeiperiode en daarbuiten niet en zullen in de winter, indien bladverliezend, ook geen blad hebben, houdt daar rekening mee.
De daadwerkelijke leverhoogte en potmaat van de te leveren plant staat vermeld op de productpagina en in de detail informatie staat vermeld wanneer de plant volgroeid is en wat de volgroeide maten zijn.
Omdat de planten verstuurd moeten worden kunnen de planten niet te groot zijn, maar geef moeder natuur even de tijd om gratis haar werk te doen en dan heeft u een mooie en betaalbare tuin die recht doet aan de foto's.
Mocht u toch willen retourneren:
Ons retour adres:
Bulbs Direct B.V.
afd. Retouren
Achterweg Zuid 33c
2161 DX Lisse.
Retourneren is op eigen kosten.
Boompje op stam besteld waarvan de stam dunner is dan mijn wijsvinger.
Nu moet ik voor het terugsturen verzendkosten betalen en ben ik dus 14 euro achter uit en heb niet gekregen wat ik verwacht had. Het bamboestokje is bijna dikker.
Van ellende maar geplant, niet blij mee.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
DPD zwaar in gebreke, alsook service tuinflora
DPD zwaar in gebreke, alsook de service van tuinflora!
Pakketten werden gewoon aan voordeur gezet, ook in drukke straat zoals bij mij het geval is.
Bestelling gedaan, betaald, ging geleverd worden in 2 pakketten. Eerste pakket ontvangen, tweede was niet geleverd. 3 dagen later tweede pakket ontvangen, terug aan voordeur gezet. Verdorde struik op stam was het resultaat van te laat leveren.
Gemeld aan tuinflora, met foto van verdorde struik.
Ze hebben zogezegd een groeigarantie, enz, en vervangen wanneer gegrond.
Mail gekregen dat ze eenmaal bestelling in handen van DPD er niets meer kunnen aandoen wanneer ze slechte levering doen!
24,95€ betaald voor verdorde struik! Vooral te wijten door laattijdige levering.
Laatste maal dat ik hier nog bestel.
Erg ontgoocheld.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Hopeloos kleine struiken waarvan er enkele niet levensvatbaar zijn
Kardinaalsmuts Alatus besteld maar is zeker niet deze soort en enorm klein. Geld niet waard.
Beoordeling melden
17 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
De plantjes waren niet echt van goede kwaliteit.
Hopelijk gaan ze niet stuk.
Ik denk niet dat ik nog bij deze leverancier zal bestellen.
Ze waren ook echt niet goedkoper dan op andere plaatsen.
Beoordeling melden
16 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik had twee planten besteld vorige week levertijd 2 a 3 dagen zijn nog steeds hier niet
De communicatie van tuinflora is nul.
De bonsai's op zich ? sommige zien er heel goed uit , de laatste die ik gekocht heb had bladluizen en zag er zielig uit , ik heb dit vermeld per email , nog steeds geen antwoord ?? Ze moeten niet afkomen dat ze de email niet ontvangen hebben ! Ik krijg een melding dat ze de email ontvangen hebn .
Op hun website staat er nogtans duidelijk, bij vragen of klachten contacteer ons !
Ik vind dit erg dat je van zo een website nul communicatie krijgt , maar geen probleem , geen antwoord ? is geen bestellingen meer plaatsen !!
Beoordeling melden
9 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Je ikhad grotere planten verwachtmaar die zijn gezon
Beoordeling melden
5 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Plus jamais.
Une partie des sapins reçus sont minuscules, ne correspondent pas à la description. De plus, les branches sont toutes brunes.
Beoordeling melden
28 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Povere kwaliteit
De prijzen liggen iets lager dan hetgeen je vindt in tuincentra, de kwaliteit van hetgeen je opgestuurd krijgt echter ook. Ik betaal dus in de toekomst liever een euro meer voor een plantje dat meer is dan een schrale twijg.
Juiste informatie geven op groote van de planten op de webside
Beoordeling melden
24 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
2 klimplanten besteld. Onberispelijke ontvangst. Hoed verpakt. 1 plant in de groei. Het andere geen leven in te bespeuren. Toch geplant. Hoop dat het groeit. Misschien te vroeg besteld.
Er liep het één en ander mis bij de levering , helft maar geleverd. In het begin werd ik geholpen maar uiteindelijk alles zelf moeten oplossen. Andere helft werd op een ander adres geleverd en ikzelf moest het maar oplossen terwijl dit totaal mijn fout niet was.
Beoordeling melden
25 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Slecht verpakt , helft van de plantjes afgebroken; ik hoop dat ik er nop van in de was krijg
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
27 feb 2024
Bedankt voor uw feedback en onze oprechte excuses voor het ongemak. Het spijt ons zeer te horen dat uw bestelling niet naar tevredenheid is ontvangen en dat een deel van de plantjes zijn afgebroken. We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn.
We zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons verzendteam om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst wordt verholpen. Daarnaast zullen we contact opnemen met onze logistieke partners om de verpakkingskwaliteit te verbeteren en ervoor te zorgen dat uw bestelling veilig wordt afgeleverd.
24 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Geen perfecte staat van de Sansevieria Zeylanica !
Als je een plant aflevert reken je erop dat die in perfecte staat is, niet ?
Nu ontving ik een plant met diverse scheuren in de bladen, hopelijk komt dit vanzelf goed op termijn. Ik veronderstel dat dit nog een plant was die weg mocht aan verminderde prijs.
De verpakking was wel prima in orde !
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
25 jan 2024
Dank u wel voor uw feedback.
Het spijt ons ten zeerste te horen dat de plant met beschadigde bladeren bij u is afgeleverd. Wij streven er altijd naar om onze planten in perfecte staat te leveren, dus het is teleurstellend te vernemen dat dit niet het geval was. We willen graag meer informatie verzamelen om dit probleem aan te pakken. Zou u ons alstublieft een foto van de beschadigde bladeren kunnen sturen? Dit zou ons helpen om de situatie beter te begrijpen en passende maatregelen te nemen.
8 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
producten waren in een doos gestampt.
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
9 nov 2023
Bedankt voor uw feedback.
Het spijt ons dat de vervoerder niet voorzichtig was met het pakket. Als de planten geleden hebben, neem dan foto's en neem contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder.
25 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
plantjes na 6 dagen nog steeds spoorloos
DPD kreeg aanvankelijk - van tuinflora? - een foutief adres. De bestelling werd op 19/09 omgeleid naar een afhaalpunt. Daar zou ze op 20/09 bezorgd worden. De communicatie hierover met DPD was hopeloos. Tuinflora gaf me dan op 22/09 het advies om te wachten tot 25/09. Tot hiertoe weet ik nog steeds niet waar de Asters zich bevinden. Hopelijk heeft DPD een composthoop, dan dienen ze toch nog érgens voor.
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
25 sep 2023
We begrijpen uw bezorgdheid over de levering van uw bestelling en de verwarring die is ontstaan als gevolg van het foutieve adres dat aanvankelijk door DPD werd ontvangen. We willen graag verduidelijken dat de fout met betrekking tot het adres niet van uw kant kwam, maar een misverstand was bij het doorgeven van de gegevens.
We hebben direct contact opgenomen met DPD om deze kwestie op te lossen en uw bestelling om te leiden naar een afhaalpunt op 19/09, waar deze op 20/09 zou worden bezorgd. We begrijpen dat de communicatie met DPD in deze situatie problematisch is geweest en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Op advies van Tuinflora hebben we u aangeraden te wachten tot 25/09 om te zien of de levering alsnog plaatsvindt. We begrijpen dat u zich zorgen maakt over de status van uw bestelling en willen u verzekeren dat we er alles aan doen om dit probleem op te lossen.
We betreuren de vertraging en het ongemak dat u heeft ondervonden en zullen blijven samenwerken met DPD om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.