MegaGadgets.be- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.be
Beoordelingen:

125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.715 beoordelingen in totaal  

4,24
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 aug. 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
MegaGadgets.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Toen het pakketje de 1ste keer volgens leverancier DPD werd afgeleverd (wat geen waar was, geen pakketje ontvangen) heeft klantendienst mij zeer correct en snel geholpen, de dag erna werd mijn pakketje al geleverd door post nl. Wat kan beter: leveranciers voor bezorging zorgvuldig uitkiezen en indien mogelijk controleren. Wie heeft en waar is het 1ste pakketje dat mij werd toegestuurd? Kan niet zijn dat het werd afgeleverd, mijn vrouw was ganse dag thuis en ook op mijn camerabeelden (je kan mijn woning niet bereiken zonder in beeld te komen) is niemand van DPD te zien

de meest kritische beoordeling

28 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg na bestelling geen feedback over de verzending. Dit moet ik via klarna vernemen dat het bij dpd is en van mega gadget krijg ik niets communicatie, hoewel de track en trace wel beloofd is in de bestellingsmail... ondertussen is het pakket al 2 dagen overgedragen aan dpd maar zou het nog 4 stappen moeten ondernemen voor het geleverd is. Maar nog steeds geen enkele mail van mega gadgets. Op de website staat vandaag voor 22u besteld morgen geleverd... ondertussen zijn we 6 dagen verder en zat er een feestdag tussen maar dan zou het toch al wel geleverd moeten zijn als je zegt voor 22u besteld morgen geleverd. Dan zou het vrijdags al overgedragen moeten zijn en dit gebeurde pas gisteren...
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor MegaGadgets.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(3)
(5)
(13)
Resetten
26 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ontbrekend voorwerp

Ik maakte een bestelling en er ontbrak 1 klein voorwerp. Jammer want de rest was wel naar verwachting.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan. 2024
Beste Jasper, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
28 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen feedback of track en trace ivm bestelling

Ik krijg na bestelling geen feedback over de verzending. Dit moet ik via klarna vernemen dat het bij dpd is en van mega gadget krijg ik niets communicatie, hoewel de track en trace wel beloofd is in de bestellingsmail... ondertussen is het pakket al 2 dagen overgedragen aan dpd maar zou het nog 4 stappen moeten ondernemen voor het geleverd is. Maar nog steeds geen enkele mail van mega gadgets. Op de website staat vandaag voor 22u besteld morgen geleverd... ondertussen zijn we 6 dagen verder en zat er een feestdag tussen maar dan zou het toch al wel geleverd moeten zijn als je zegt voor 22u besteld morgen geleverd. Dan zou het vrijdags al overgedragen moeten zijn en dit gebeurde pas gisteren...
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan. 2024
Beste Eveline, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
26 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Express pakje levering pas gepland binnen 7dagen, nog steeds aan het wachten

Ik heb extra betaald voor express levering waardoor het normaal gezien de volgende dag geleverd zou worden. Volgende dag kreeg ik de boodschap dat het pas een dag later geleverd zou worden, geen probleem. Maar dan op de 2e dag krijg ik plots boodschap dat het pas binnen 6 dagen geleverd zal worden! Onaanvaardbaar... Ik ben dus nog steeds aan het wachten op iets waar ik extra voor betaald heb voor een express levering!
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan. 2024
Beste Liesbeth, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
3 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Late levering

Doen wat jullie beloven namelijk leveren binnen de dag, ik heb er speciaal voor bijbetaald, of anders hadden jullie het order maar niet moeten aannemen.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan. 2024
Beste Erik, hartelijk dank voor je review. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne
3 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Waardeloze service! Bijbetaald voor snellevering met post.nl, besteld op 27/12, beloofd op 30/12 en het pakket is nu nog niet geleverd. Wat een klucht!
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan. 2024
Beste Jo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
2 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levertijd

Had speciaal op tijd besteld, zodat het op tijd zou zijn voor nieuwjaar. Uiteindelijk heb ik het nog altijd niet, terwijl er al een week verstreken is.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan. 2024
Beste Dries, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
28 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
“2-3 werkdagen” en ik heb zelfs nog geen bevestiging dat het al bij de koerier zou zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan. 2024
Beste Quinten, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
26 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niets ontvangen, zelf nog geen mail dat het verzonden is
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan. 2024
Beste Ann-Sofie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
MC
Mia C.
Klein-Vorst (Laakdal)
20 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Tot nu toe waren het 5 sterren, maar vandaag zat er een beschadigd cadeautje bij, en ik weet nog niet hoe het verder zal verlopen, krijg ik een onbeschadigd exemplaar in de plaats en kan ik het beschadigd gratis terugsturen? Daar heb ik nog geen antwoord op.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan. 2024
Beste Mia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
5 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik zou mijn pakje ontvangen op zaterdag 1 december. Ondanks reeds te hebben betaald, tot op heden niks ontvangen...dagelijks is er iemand thuis...
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
17 dec. 2023
Hallo Chantal, Wat vervelend dat je het product niet hebt ontvangen. Als je ons een mailtje stuurt met je ordernummer + probleem naar Klantenservice@megagadgets.nl gaan wij Mega-snel voor je aan de slag. Groetjes Rachel
25 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Pakje is kapot aangekomen

Mijn pakje is kapot aangekomen. Via de klantenservice proberen aan te geven, geen enkele reactie op tot hiertoe. Hopelijk via deze weg wel.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan. 2024
Beste Lieselotte, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
25 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde de tiki glazen en deze kwamen helemaal gebroken aan.. stuurde een mail maar tot nu toe nog geen antwoord ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan. 2024
Beste Jana, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
5 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestellen en levering zoals het hoort maar artikel is beschadigd toegekomen in per onbeschadigde verpakking
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan. 2024
Hi Jona, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
23 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen pakje, nooit reactie, fake?

Geen feedback. Pakje nog steeds niet ontvangen. Fake?
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan. 2024
Beste Michael, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
14 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen mail gekregen wanneer mijn pakketje toekomt…
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
17 dec. 2023
Hallo Marilou Wat vervelend dat je nog geen tracking hebt ontvangen. Als je ons een mailtje stuurt met je ordernummer + probleem naar Klantenservice@megagadgets.nl gaan wij Mega-snel voor je aan de slag. Groetjes Rachel
14 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
17 dec. 2023
Hallo Jolien Wat vervelend dat je het niet goed hebt ervaren. Als je ons een mailtje stuurt met je ordernummer + probleem naar Klantenservice@megagadgets.nl gaan wij Mega-snel voor je aan de slag. Groetjes Rachel
30 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
graag als er iets geleverd wordt via via... ofwel bij buren ofwel afhaalplaats... nergens het bestelde gevonden, ookal zou het geleverd zijn... ook geen briefje waar men het pakket zou gelegd hebben... ligt wss aan leverancier....
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
20 nov. 2023
Beste Jan, ik begrijp dat uw pakketje niet bij uw huisadres is geleverd. Wat vervelend. Ik help u graag verder. Mocht het pakket nog steeds niet terecht zijn kunnen wij altijd een casus aanmaken bij de vervoerder, want daar gaat het dan fout helaas. U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@megagadgets.nl Vergeet vooral niet uw ordernummer erbij te vermelden zodat wij u sneller en gerichter kunnen helpen. We lossen het op! Met vriendelijke groet, Anne
21 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het product is minder dik dan gezegd op de site
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
13 nov. 2023
Hoi Marc, wat vervelend om te horen dat het product niet helemaal naar wens is. Neem in het vervolg eventjes contact op met onze klantenservice. Wellicht kunnen wij u hiermee verder helpen. Bedankt voor uw review en tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
25 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Misleidende handelspraktijken!

MegaGadgets doet beloftes die ze niet kunnen nakomen. Contact opgenomen met klantendienst, maar zij zijn onbereikbaar. Al 2x gemaild en nooit enige reactie ontvangen. Ik zal een ingebrekestelling versturen en klacht indienen bij de ECC.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
25 jul. 2023
Hallo Jolien, wat ontzettend vervelend dat uw mailtje niet beantwoord is. Helaas door een ‘filter’ in de mail is het in de verkeerde mapje terecht gekomen. Wij hebben direct een mail gestuurd om het op te lossen! Anders kan u ons ook altijd bereiken via de telefoon of Whatsapp