de meest kritische beoordeling
Beste,
Mijn bestelling #5000507295 Is nog steeds niet geleverd.
Ik heb contact opgenomen met Post NL
Hieronder de Chatten met Post NL
zij schrijven het volgende:
Neem contact op met de verzender om afspraken
te maken over een oplossing. De verzender kan daarna contact met ons opnemen over de mogelijke vervolgstappen voor dit pakket.
Ik hoop dat je dit kunt oplossen, zoniet zou ik graag mijn 79,95€ terug krijgen.
Afschrift van mijn factuur in bijlage.
Vriendelijke groeten,
Willy Steels
----
Chat met Post NL
Goedemorgen
We zitten voor je klaar! Onze contactopties vind je hieronder.
Chatten
Oké! Ik stel je nu alvast wat vragen. Dan kunnen mijn collega's je straks sneller helpen.
Waarover gaat je vraag of klacht?
Pakket niet bezorgd
Wat vervelend dat je pakket (nog) niet is bezorgd! Kun je kort omschrijven wat er gebeurd is?
Hoe duidelijker je vraag of klacht, hoe sneller onze klantenservice je kan helpen.
Pakje met barcode 5000507295 is niet bezorgd
Heb je een track & trace- of KB code?
Ja
Wat is je code?
5000507295
Ben jij de afzender of ontvanger?
Ontvanger
Wat is jouw postcode?
9111
Wat is de bestemming van het pakket?
België
Wat is je huisnummer (incl. toevoeging of bus)?
25
En de straatnaam?
Arkestraat
Dankjewel! Ik heb dit adres gevonden:
ARKESTRAAT 25
9111 SINT-NIKLAAS, BE
Klopt dit helemaal?
Ja
Staat genoteerd. Wat zijn je initialen?
Wanneer wordt het nu geleverd
En wat is je achternaam?
Steels
Je bent er bijna. Mochten we na het chatten nog vragen hebben: op welk telefoonnummer kunnen we je dan bereiken?
037724968
Nog 1 vraag! Wat is je e-mailadres?
info.150@familie-steels.be
Bedankt! We hebben jouw gegevens opgeslagen onder nummer 16598448.
Houd dit nummer bij de hand als je contact opneemt. Een medewerker neemt het gesprek nu over.
Succesvol verbonden met een chat collega
_____
Welkom bij PostNL. Je chat met Sape. Eén moment, dan pak ik je gegevens erbij.
Wat vervelend dat niet duidelijk is waar jouw pakket is bezorgd. Soms maakt de chauffeur een fout bij het scannen van het pakket. Dan krijgt het foutief of te vroeg de melding bezorgd op huisadres. Heb je al aan de buren gevraagd of zij misschien een pakket voor je aangenomen hebben? Als het ook niet bij de buren ligt, wil ik je vragen om nog even af te wachten. Mijn ervaring is dat bijna altijd het pakket alsnog binnen 2 werkdagen afgeleverd wordt. Is jouw pakket morgenavond nog niet binnen? Neem dan contact op met de verzender om afspraken
te maken over een oplossing. De verzender kan daarna contact met ons opnemen over de mogelijke vervolgstappen voor dit pakket.
Is het verder zo duidelijk?
Verder lezen