Overzichtelijke website, snelle verwerking van bestellingen (de volgende dag geleverd), vriendelijk en behulpzaal personeel in Brugge. Goed zo!
Absoluut tevreden over mijn aankopen. Er is van de 8 bh's, één waar ik mij op heb misgekeken. De pasvorm is niet voor mijn type buste. Toch handig de guide Sexy Shape, die je helpt uit te zoeken wat je mooi vindt en wat er bij jouw type lichaam past.
De spaarpunten zijn een aantrekkelijk extra ;) Ineens kreeg ik door mijn loyaliteit 20 euro korting!! Happy me, natuurlijk!
Overigens is het fijn shoppen. De discretie van de afhandeling van de bestelling is een dikke PLUS.
De communicatie met de klantenservice is enorm bagger. Eerst hang je enkele uren aan de lijn. Waar je geen gehoor krijgt. Vervolgens stuur je via de chat. Er zijn 14 wachtende voor u. Ok het is druk voor iedereen. Snap ik. Maar net als je aan de beurt bent wordt de chat afgesloten dit 2x. Na enkele uren de klantenservice proberen te bereiken. Probeerde ik het via mail. Eerste reactie van een medewerker enkele dagen later gaat als volgt we kunnen niks voor u doen. De case wordt afgesloten( Linda ) … hele fijne manier van communiceren zo. Ik doe een aankoop van enkele slipjes waardoor ik een betere prijs krijg voor 5 stuks. Daarna wil ik een tas aankopen waarvoor ik een voucher heb van -20% deze blijkt dan niet te werken in de app of de korting van 5 slipjes vallen weg. Dus dien ik de tas apart te bestellen met korting om vervolgens verzendkosten te betalen of naar een winkel rijden om daar 20% korting te krijgen. Wat doe ik dan al heel de tijd online ? De communicatie met jullie medewerkers is geweldig… 🙄 niet vriendelijk, niet oplossend denkend en zo snel mogelijk de case willen afsluiten. Goed bezig Hunkemöller !
goede snelle service maar ik zeg wel als je een bh besteld bij hunkenmuller ik heb normaal 80 omtrek en deze gaat maar is wel vrij spannend dus raad ik aan om de omtrek iets ruimer te nemen de cups zijn goed qua grote verder goede service
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.