campz.be- Logo - Beoordelingen

campz.be
Beoordelingen:

367 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.004 beoordelingen in totaal  

4,49
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het bestelproces gaat vlot en de kwaliteit van de produkten is goed. Ook de klantendienst reageerde snel en adequaat op een vraag die ik had ivm een retourzending. Het feit dat het retouretiket al bij de bestelling is gevoegd kan ik heel erg appreciëren want niet iedereen heeft nog een printer. Waar ik niet van houd is de “dynamische” prijszetting : ik koop iets aan een bepaalde prijs, raad het item aan iemand aan en merk dan dat de prijs gestegen is omdat meerdere mensen het item hebben bezichtigd. Grrrr… Wat ik ook jammer vind is dat ik wanneer ik een item aan verlaagde prijs heb gekocht bijv. ten gevolge van een bepaalde commerciële actie en het blijkt te groot/klein te zijn, ik het niet kan omruilen (of opnieuw bestellen) aan dezelfde voordelige prijs. Je kan dat oplossen door items in 2 maten te bestellen, maar ‘t zou gemakkelijker zijn om het gewoon om te ruilen. Uiteraard brengt dit meer administratieve opvolging mee voor Campz. Waar ik niet tevreden over ben is de levering door UPS : ik ben nog geen enkele keer tijdig verwittigd dat een pak in uitlevering was en ik heb al gemerkt dat een retourzending via BPost/DHL sneller gaat dan de originele verzending met UPS ! Andere en betere vervoerder !

de meest kritische beoordeling

4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dit heeft niets te maken met een bestelling maar ik kreeg dit bericht van de klantendienst omdat ik me vragen stelde over een retour die tot op vandaag niet werd teruggestort : “ Helaas bevinden we ons al enkele weken in een insolventieprocedure. Vanwege de insolventieprocedure moet eerst de hele situatie worden bekeken. Zodra de curator een oplossing heeft gevonden, kunnen we stap voor stap doorgaan met manuele terugbetalingen. Zij zijn stap voor stap begonnen met het terugbetalen van de openstaande terugbetalingen.” Gevolg is dat de terugbetalingen een eeuwigheid op zich laten wachten en ik hoop maar dat ik het geld van geretourneerde bestellingen nog ga terug zien.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor campz.be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(10)
(23)
Resetten
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Besteld betaald, bleek niet in stock
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Tegenslag

Geleverde schoenen komen NIET overeen met het bestelde product. Besteld maat 42.5 , geleverd maat 41. Nu is het niet meer mogelijk nieuwe en juiste maat te bestellen wegens stockbreuk.
Beoordeling melden
PK
Paul K.
Blaasveld
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Leveren en communiceren niet.

Heb nog steeds niets mogen ontvangen, het pakket is ook nog niet toegewezen aan een transporteur. Ik zal zelf op zoek moeten gaan waarom ze niet leveren. Ik heb wel de bevestiging dat de betaling goed ontvangen is en daar stopt de communicatie. Pech dus😟
Beoordeling melden
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De verzending met UPS was beter dan met DPD. Graag terug UPS!
Beoordeling melden
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vlotte levering

De bestelprocedure en de levering verliepen vlot. Er is echter geen mogelijkheid de bestelling te retourneren, zelfs niet tegen betaling.
Beoordeling melden
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
de maat is alleen een duitse maat , geen europese, onderscheid long en normal is niet duidelijk!
Beoordeling melden
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
geen terugbetaling van geretourneerde goederen????
Beoordeling melden
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

retourzendingen niet terug betaald

Ik heb te laat mij gerealiseerd dat CampZ in faling is en dat retour zendingen moeilijk of niet worden terug betaald. Dus je moet echt wel 100% zeker zijn van je aankoop. En de trui die ik kocht is kleiner dan volgens het maattabel... helaas.
Beoordeling melden
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zeer lange levertijd

Ik heb deze bestelling geplaatst op 17/12/2023, tot op heden is het nog steeds niet geleverd. Ik heb al 2x de vraag gesteld wanneer het geleverd wordt, maar ze kunnen me nog steeds geen antwoord geven. Indien de broeken niet zouden passen zal ik nu waarschijnlijk de correcte maat niet meer kunnen bestellen aan dezelfde prijs...
Beoordeling melden
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling wordt niet geleverd. Wel betaald.
Beoordeling melden
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Terugbetaling van retourzendingen - een regelrechte ramp !

Deze slechte beoordeling heeft enkel en alleen te maken met de terugbetalingstermijn na een retourzending. Ik kreeg op 9/11 bevestiging dat mijn retourzending was ontvangen; vandaag 16/12 wacht ik nog steeds op terugbetaling ! Dit is ongehoord en een melding op de site verandert daar niets aan. Jammer want verder ben ik tevreden over Campz. Ze versturen intussen ook via DPD wat véél beter verloopt dan via UPS. Nu retourzendingen nog binnen een redelijke termijn terugbetalen…
Beoordeling melden
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Prijzen verschillen van dag tot dag. En dat dit komt door meer of minder korting is oké. Maar de basisprijs/éénheidsprijs aanpassen is niet correct.
Beoordeling melden
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Campz in insolventieperiode !

Dit heeft niets te maken met een bestelling maar ik kreeg dit bericht van de klantendienst omdat ik me vragen stelde over een retour die tot op vandaag niet werd teruggestort : “ Helaas bevinden we ons al enkele weken in een insolventieprocedure. Vanwege de insolventieprocedure moet eerst de hele situatie worden bekeken. Zodra de curator een oplossing heeft gevonden, kunnen we stap voor stap doorgaan met manuele terugbetalingen. Zij zijn stap voor stap begonnen met het terugbetalen van de openstaande terugbetalingen.” Gevolg is dat de terugbetalingen een eeuwigheid op zich laten wachten en ik hoop maar dat ik het geld van geretourneerde bestellingen nog ga terug zien.
Beoordeling melden
21 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn geretourneerde bestelling terugbetalen binnen een redelijke termijn. De bestelling is gedaan op 19 september na een zevental mails blijft men afwimpelen dat er geen terugbetalingen of retouren mogelijk zijn. Schandalige oplichterpraktijken. Totaal respectloos zelf die ene ster beoordeling niet waardig.
Beoordeling melden
7 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
geen communicatie bestelling van 10 dagen geleden nog geen enkele reactie gehad betaling van de bestelde goederen is geen probleem
Beoordeling melden
25 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Te lange levertermijn en verpakking te groot
Beoordeling melden
21 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Problemen bij levering

3x contact opgenomen met Campz nog altijd niets van gehoord,laten mij volledig in de steek intussen heb ik mijn bestelling nog steeds niet.ik koop daar nooit meer.
Beoordeling melden
29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ben voor de verandering weer aan het wachten op mijn bestelling van Camps. Levering met UPS wordt weer niet uitgevoerd. Levering met DPD is al gebeurd. Probleem ligt toch bij UPS. Wat doen jullie eraan ?
Beoordeling melden
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering is onvoldoende-foute tracking UPS-geen antwoorden-ik heb steeds niets ontvangen- ondermaatse communicatie
Beoordeling melden
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Klantendienst is een drama

Zolang je de klantendienst niet nodig hebt, gaat bestellen op deze webshop prima. Maar zodra je het hebt over retouren, terugbetalingen of andere problemen waar je hulp bij nodig hebt, dan is dit één groot drama. Klantendienst is zo goed als niet bereikbaar, op een contactformulier moet je dagen wachten op reactie. (reeds 2x een probleem geweest, dus is niet eenmalig). Schandalig én jammer voor zo'n grote webshop met wel een mooi, uitgebreid assortiment.
Beoordeling melden