Eerst en vooral : Op het ogenblik dat ik dit schrijf, is er nog niets geleverd. Enkel 2 mails waarin wordt gemeld dat de levering vertraging heeft en de volgende dag voorzien wordt. Dus ik ontvang een uitnodiging om mijn mening te geven, terwijl er nog niets geleverd is ???
Ik ben wél tevreden over het feit dat ik op voorhand verwittigd werd dat er in mijn bestelling een verkeerd artikel voorkwam, dat is rechtgezet maar nog steeds niet geleverd.
Ik reken er op dat ik één dezer dagen toch een levering mag ontvangen.
Vriendelijke groeten
Marc VAN SLAGMOLEN
Pakketnummer : 05308817703801
Ik had een cadeaubon gekocht voor een vriendin haar verjaardag zodat ze een 3 de gaatje kon laten schieten, wanneer zij in de winkel was zeiden ze dat ze geen 3de gaatjes schieten. Heel raar want ik heb hier ook al een 3 de gaatje laten schieten. Toen ze dan vroeg of ze de bon voor iets anders kon gebruiken zeiden ze nee, maar de bon was niet specifiek bedoeld voor een 3de gaatje? Het was gewoon een cadeaubon. Ik wou eerst bij een andere winkel een bon kopen maar daar stond duidelijk op de website dat ze geen 3 de gaatjes schieten. Daarom heb ik voor Jan maes gekozen omdat ze dit normaal wel doen en er niets van op de website staat. Nooit meer!
Slechte verzending en verpakking kapot bij ontvangst
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
6 mrt. 2023
Beste Dries
Bedankt om online te shoppen op onze webshop en de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven.
Uw mening is enorm belangrijk voor ons!
Wij hebben een mail gestuurd met enkele vragen.
Zo kunnen wij hopelijk uitzoeken wat en waar het is misgelopen.
En dit voor volgende bestellingen vermijden.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten
Florence van het Jan Maes team
Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Ik heb na 2 weken nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
25 jan. 2023
Duurt lang, horloge stond niet juist, datum ook niet.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
1 feb. 2023
Beste Veronique/Margot
Hartelijk bedankt om ons een mooie review na te laten.
Ook bedankt om ons feedback te geven deze zullen wij ten harte nemen.
Zo kunnen wij voor u en onze andere klanten een nog betere service aanbieden.
Uw mening is namelijk enorm belangrijk voor ons.
Hopelijk was er toch een glimlach te zien bij de persoon die de horloge heeft mogen ontvangen!
We kijken uit naar je volgende bezoek!
Vriendelijke groeten
Florence van het Jan Maes team
Geverifieerde beoordeling
15 jan. 2023
Ik heb mijn pakje nog niet ontvangen en ik word ook niet op de hoogte gehoiden waarom het zo lang duurt.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
23 dec. 2022
Ze hadden mij beloofd om een mailtje te sturen met de informatie van mijn bestelling.Graag had ik geweten ofdat ik mijn bestelling nog voor de feestdagen zou krijgenmaar helaas heb tot op vandaag geen mail ontvangen.
Ik begrijp heel goed dat het druk is deze periode maar heb dinsdag gebeld en ondertussen zijn we al vrijdag en weet ik nog niets …
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 dec. 2022
Beste Claudia
Ik heb u net een mailtje gestuurd met meer informatie over u bestelling.
Er was intern niet goed gecommuniceerd zodat ik niet wist dat ik uw moest contacteren.
We hopen je snel weer te zien en jouw ervaring te verbeteren
Vriendelijke groeten
Florence van het Jan Maes team
Geverifieerde beoordeling
4 dec. 2022
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
28 okt. 2022
Ik had een cadeaubon gekocht voor een vriendin haar verjaardag zodat ze een 3 de gaatje kon laten schieten, wanneer zij in de winkel was zeiden ze dat ze geen 3de gaatjes schieten. Heel raar want ik heb hier ook al een 3 de gaatje laten schieten. Toen ze dan vroeg of ze de bon voor iets anders kon gebruiken zeiden ze nee, maar de bon was niet specifiek bedoeld voor een 3de gaatje? Het was gewoon een cadeaubon. Ik wou eerst bij een andere winkel een bon kopen maar daar stond duidelijk op de website dat ze geen 3 de gaatjes schieten. Daarom heb ik voor Jan maes gekozen omdat ze dit normaal wel doen en er niets van op de website staat. Nooit meer!
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
28 okt. 2022
Dag Margot
Wat jammer om lezen. Onze excuses voor het ongemak.
Een derde gaatje laten schieten is inderdaad niet altijd mogelijk. Als er al kraakbeen begint, kan het zijn dat we adviseren naar een piercer te gaan. Of er al kraakbeen start ter hoogte van het derde gaatje is natuurlijk persoonlijk.
De cadeaubon kan effectief ook voor andere diensten of producten gebruikt worden.
Jouw vriendin kan gerust iets anders uitkiezen online of in onze winkels.
Onze excuses voor de verwarring.
We hopen je hiermee goed geïnformeerd te hebben.
Vriendelijke groeten
Mylène van het Jan Maes team
Bestelling geplaatst en betaald, niets ontvangen! Op vragen via e-mail ivm de status van je bestelling zelfs nog de beleefdheid niet om te antwoorden! Geen enkele vorm van communicatie van JanMaes! Over de ganse lijn een dikke grote nul!!!! Niets ontvangen en weg mijn geld.... De eerste en laatste maal bij deze winkel!!! ZEER TRIEST!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
24 jun. 2022
Beste Yves
Jammer van de slechte beoordeling. Zoals je op de webshop kon lezen is het product niet voorradig en voor jou besteld.
Wij geven per product de levertijd en voorraad aan om onze klanten goed te informeren.
We hopen dat je alsnog tevreden bent met onze onderlinge communicatie via mail en de aangeboden compensatie voor de dag die er is overgegaan op jouw eerste mail.
We hopen je bestelling snel te kunnen uitleveren opdat we van die ene ster, meerdere kunnen maken.
Alvast bedankt voor je begrip.
Vriendelijke groeten
Het Jan Maes team
Geverifieerde beoordeling
13 sep. 2022
Ik had een leuke armband gezien op de site en besteld. Maar was teleurgesteld want het was niet meer verkrijgbaar. Dus zou ik opteren om de site aan tregelmatig aan te passen.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 sep. 2022
Beste Anja
We begrijpen dat dit niet fijn is.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
We maken er steeds ons werk van het assortiment up to date te houden.
Natuurlijk zijn we afhankelijk van de informatie gegeven door onze vele merken en leveranciers.
Alvast bedankt voor het begrip en gestelde vertrouwen.
Mylène van het Jan Maes team
Geverifieerde beoordeling
13 mei 2022
Ik heb mijn pakketje nog steeds niet. Ik zou een mail krijgen wanneer die geleverd is in de winkel maar nog niets ontvangen. Jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
16 mei 2022
Beste Charlotte
Wat jammer om te horen dat je nog niets gehoord hebt in verband met jouw bestelling.
Ik heb onze winkel in Wijnegem laten weten dat ze dringend contact moeten opnemen met jou.
Zij zullen jou snel meer informatie geven over de bestelling.
Hopelijk kunnen we jou zo snel verder helpen met jouw bestelling.
Onze oprechte excuses voor de laattijdigheid.
Met vriendelijke groeten
Britney van het Jan Maes team
Nog steeds niks ontvangen en staat nog steeds niet ontvangen door post. Helemaal niet tevreden
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
7 jun. 2022
Beste Sabrina
Spijtig om lezen dat je niet tevreden bent.
Je hebt inderdaad nog niets ontvangen, omdat we wachten op jouw reactie op onze mail van 31/05/2022.
Je bestelde bedeltjes voor twee verschillende concepten.
Ik probeer je hier nog persoonlijk over te contacteren opdat we je bestelling kunnen afronden.
Hopelijk kunnen we van die 1 ster meerdere maken.
Vriendelijke groeten
Mylène van het Jan Maes team
Geverifieerde beoordeling
13 aug. 2022
Nog niets ontvangen!!!
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 aug. 2022
Beste Catherine
Jouw mening is belangrijk voor ons.
Hopelijk ben je intussen tevreden van onze service, na ons contact en de levering van de zending.
Hou zeker de levertermijnen in het oog. Je kan deze op de detailpagina van elk product raadplegen net boven de toevoegen aan winkelmandje-button.
Veel draagplezier van je nieuwste PANDORA aanwinsten!
We zien je graag terug!
Groetjes
Mylène van het Jan Maes team
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.