janmaes.be- Logo - Beoordelingen

janmaes.beReviews

: 931Goed

4,39

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 2 apr. 2023
janmaes.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij janmaes.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 6 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 2 apr. 2023
janmaes.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij janmaes.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor janmaes.be

96 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

931 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


16 nov. 2022
Eerst en vooral : Op het ogenblik dat ik dit schrijf, is er nog niets geleverd. Enkel 2 mails waarin wordt gemeld dat de levering vertraging heeft en de volgende dag voorzien wordt. Dus ik ontvang een uitnodiging om mijn mening te geven, terwijl er nog niets geleverd is ??? Ik ben wél tevreden over het feit dat ik op voorhand verwittigd werd dat er in mijn bestelling een verkeerd artikel voorkwam, dat is rechtgezet maar nog steeds niet geleverd. Ik reken er op dat ik één dezer dagen toch een levering mag ontvangen. Vriendelijke groeten Marc VAN SLAGMOLEN Pakketnummer : 05308817703801

de meest kritische beoordeling


28 okt. 2022
Ik had een cadeaubon gekocht voor een vriendin haar verjaardag zodat ze een 3 de gaatje kon laten schieten, wanneer zij in de winkel was zeiden ze dat ze geen 3de gaatjes schieten. Heel raar want ik heb hier ook al een 3 de gaatje laten schieten. Toen ze dan vroeg of ze de bon voor iets anders kon gebruiken zeiden ze nee, maar de bon was niet specifiek bedoeld voor een 3de gaatje? Het was gewoon een cadeaubon. Ik wou eerst bij een andere winkel een bon kopen maar daar stond duidelijk op de website dat ze geen 3 de gaatjes schieten. Daarom heb ik voor Jan maes gekozen omdat ze dit normaal wel doen en er niets van op de website staat. Nooit meer!

Beoordelingen voor janmaes.be

Filter
 Sorteren 
Relevantie
(1)
(4)
(7)
Resetten
 Geverifieerde beoordeling
5 mrt. 2023
Slechte verzending en verpakking kapot bij ontvangst
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
6 mrt. 2023
Beste Dries Bedankt om online te shoppen op onze webshop en de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons! Wij hebben een mail gestuurd met enkele vragen. Zo kunnen wij hopelijk uitzoeken wat en waar het is misgelopen. En dit voor volgende bestellingen vermijden. Alvast bedankt! Vriendelijke groeten Florence van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Ik heb na 2 weken nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
25 jan. 2023
Duurt lang, horloge stond niet juist, datum ook niet.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
1 feb. 2023
Beste Veronique/Margot Hartelijk bedankt om ons een mooie review na te laten. Ook bedankt om ons feedback te geven deze zullen wij ten harte nemen. Zo kunnen wij voor u en onze andere klanten een nog betere service aanbieden. Uw mening is namelijk enorm belangrijk voor ons. Hopelijk was er toch een glimlach te zien bij de persoon die de horloge heeft mogen ontvangen! We kijken uit naar je volgende bezoek! Vriendelijke groeten Florence van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
15 jan. 2023
Ik heb mijn pakje nog niet ontvangen en ik word ook niet op de hoogte gehoiden waarom het zo lang duurt.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
23 dec. 2022
Ze hadden mij beloofd om een mailtje te sturen met de informatie van mijn bestelling.Graag had ik geweten ofdat ik mijn bestelling nog voor de feestdagen zou krijgenmaar helaas heb tot op vandaag geen mail ontvangen. Ik begrijp heel goed dat het druk is deze periode maar heb dinsdag gebeld en ondertussen zijn we al vrijdag en weet ik nog niets …
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 dec. 2022
Beste Claudia Ik heb u net een mailtje gestuurd met meer informatie over u bestelling. Er was intern niet goed gecommuniceerd zodat ik niet wist dat ik uw moest contacteren. We hopen je snel weer te zien en jouw ervaring te verbeteren Vriendelijke groeten Florence van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
4 dec. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
28 okt. 2022
Ik had een cadeaubon gekocht voor een vriendin haar verjaardag zodat ze een 3 de gaatje kon laten schieten, wanneer zij in de winkel was zeiden ze dat ze geen 3de gaatjes schieten. Heel raar want ik heb hier ook al een 3 de gaatje laten schieten. Toen ze dan vroeg of ze de bon voor iets anders kon gebruiken zeiden ze nee, maar de bon was niet specifiek bedoeld voor een 3de gaatje? Het was gewoon een cadeaubon. Ik wou eerst bij een andere winkel een bon kopen maar daar stond duidelijk op de website dat ze geen 3 de gaatjes schieten. Daarom heb ik voor Jan maes gekozen omdat ze dit normaal wel doen en er niets van op de website staat. Nooit meer!
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
28 okt. 2022
Dag Margot Wat jammer om lezen. Onze excuses voor het ongemak. Een derde gaatje laten schieten is inderdaad niet altijd mogelijk. Als er al kraakbeen begint, kan het zijn dat we adviseren naar een piercer te gaan. Of er al kraakbeen start ter hoogte van het derde gaatje is natuurlijk persoonlijk. De cadeaubon kan effectief ook voor andere diensten of producten gebruikt worden. Jouw vriendin kan gerust iets anders uitkiezen online of in onze winkels. Onze excuses voor de verwarring. We hopen je hiermee goed geïnformeerd te hebben. Vriendelijke groeten Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
23 jun. 2022
 
Bestelling geplaatst en betaald, niets ontvangen! Op vragen via e-mail ivm de status van je bestelling zelfs nog de beleefdheid niet om te antwoorden! Geen enkele vorm van communicatie van JanMaes! Over de ganse lijn een dikke grote nul!!!! Niets ontvangen en weg mijn geld.... De eerste en laatste maal bij deze winkel!!! ZEER TRIEST!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
24 jun. 2022
Beste Yves Jammer van de slechte beoordeling. Zoals je op de webshop kon lezen is het product niet voorradig en voor jou besteld. Wij geven per product de levertijd en voorraad aan om onze klanten goed te informeren. We hopen dat je alsnog tevreden bent met onze onderlinge communicatie via mail en de aangeboden compensatie voor de dag die er is overgegaan op jouw eerste mail. We hopen je bestelling snel te kunnen uitleveren opdat we van die ene ster, meerdere kunnen maken. Alvast bedankt voor je begrip. Vriendelijke groeten Het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
13 sep. 2022
Ik had een leuke armband gezien op de site en besteld. Maar was teleurgesteld want het was niet meer verkrijgbaar. Dus zou ik opteren om de site aan tregelmatig aan te passen.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 sep. 2022
Beste Anja We begrijpen dat dit niet fijn is. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We maken er steeds ons werk van het assortiment up to date te houden. Natuurlijk zijn we afhankelijk van de informatie gegeven door onze vele merken en leveranciers. Alvast bedankt voor het begrip en gestelde vertrouwen. Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
13 mei 2022
Ik heb mijn pakketje nog steeds niet. Ik zou een mail krijgen wanneer die geleverd is in de winkel maar nog niets ontvangen. Jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
16 mei 2022
Beste Charlotte Wat jammer om te horen dat je nog niets gehoord hebt in verband met jouw bestelling. Ik heb onze winkel in Wijnegem laten weten dat ze dringend contact moeten opnemen met jou. Zij zullen jou snel meer informatie geven over de bestelling. Hopelijk kunnen we jou zo snel verder helpen met jouw bestelling. Onze oprechte excuses voor de laattijdigheid. Met vriendelijke groeten Britney van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
4 jun. 2022
 
Nog steeds niks ontvangen en staat nog steeds niet ontvangen door post. Helemaal niet tevreden
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
7 jun. 2022
Beste Sabrina Spijtig om lezen dat je niet tevreden bent. Je hebt inderdaad nog niets ontvangen, omdat we wachten op jouw reactie op onze mail van 31/05/2022. Je bestelde bedeltjes voor twee verschillende concepten. Ik probeer je hier nog persoonlijk over te contacteren opdat we je bestelling kunnen afronden. Hopelijk kunnen we van die 1 ster meerdere maken. Vriendelijke groeten Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
13 aug. 2022
Nog niets ontvangen!!!
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 aug. 2022
Beste Catherine Jouw mening is belangrijk voor ons. Hopelijk ben je intussen tevreden van onze service, na ons contact en de levering van de zending. Hou zeker de levertermijnen in het oog. Je kan deze op de detailpagina van elk product raadplegen net boven de toevoegen aan winkelmandje-button. Veel draagplezier van je nieuwste PANDORA aanwinsten! We zien je graag terug! Groetjes Mylène van het Jan Maes team