janmaes.be- Logo - Beoordelingen

janmaes.beReviews

: 884Goed

4,49

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 nov. 2022
janmaes.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij janmaes.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 6 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 nov. 2022
janmaes.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij janmaes.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor janmaes.be

123 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

884 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


13 dagen geleden
Eerst en vooral : Op het ogenblik dat ik dit schrijf, is er nog niets geleverd. Enkel 2 mails waarin wordt gemeld dat de levering vertraging heeft en de volgende dag voorzien wordt. Dus ik ontvang een uitnodiging om mijn mening te geven, terwijl er nog niets geleverd is ??? Ik ben wél tevreden over het feit dat ik op voorhand verwittigd werd dat er in mijn bestelling een verkeerd artikel voorkwam, dat is rechtgezet maar nog steeds niet geleverd. Ik reken er op dat ik één dezer dagen toch een levering mag ontvangen. Vriendelijke groeten Marc VAN SLAGMOLEN Pakketnummer : 05308817703801
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


28 okt. 2022
Ik had een cadeaubon gekocht voor een vriendin haar verjaardag zodat ze een 3 de gaatje kon laten schieten, wanneer zij in de winkel was zeiden ze dat ze geen 3de gaatjes schieten. Heel raar want ik heb hier ook al een 3 de gaatje laten schieten. Toen ze dan vroeg of ze de bon voor iets anders kon gebruiken zeiden ze nee, maar de bon was niet specifiek bedoeld voor een 3de gaatje? Het was gewoon een cadeaubon. Ik wou eerst bij een andere winkel een bon kopen maar daar stond duidelijk op de website dat ze geen 3 de gaatjes schieten. Daarom heb ik voor Jan maes gekozen omdat ze dit normaal wel doen en er niets van op de website staat. Nooit meer!
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor janmaes.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
 Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Eerst en vooral : Op het ogenblik dat ik dit schrijf, is er nog niets geleverd. Enkel 2 mails waarin wordt gemeld dat de levering vertraging heeft en de volgende dag voorzien wordt. Dus ik ontvang een uitnodiging om mijn mening te geven, terwijl er nog niets geleverd is ??? Ik ben wél tevreden over het feit dat ik op voorhand verwittigd werd dat er in mijn bestelling een verkeerd artikel voorkwam, dat is rechtgezet maar nog steeds niet geleverd. Ik reken er op dat ik één dezer dagen toch een levering mag ontvangen. Vriendelijke groeten Marc VAN SLAGMOLEN Pakketnummer : 05308817703801
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
6 dagen geleden
Beste Marc, Bedankt om online te shoppen op onze Belgische webshop en de tijd te nemen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Door een kleine vertraging bij onze koerierdienst is je pakketje hier iets later vertrokken. Onze excuses hiervoor. Jouw pakketje is op 18/11/2022 geleverd dus hopelijk heeft uw er toch snel van kunnen genieten. We hopen je snel opnieuw te zien en jouw ervaring te verbeteren. Vriendelijke groeten Florence van het Jan Maes team.
 Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
Fantastische service. Ik kan niet zo onmiddellijk iets bedenken dat beter kan.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
6 dagen geleden
Dag Erwin, Bedankt om deze lieve review achter te laten! Veel draagplezier met je nieuwe aanwinst! We hopen je snel weer te zien. Vriendelijke groeten Florence van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
8 nov. 2022
Snel geleverd! Bedankt.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
10 nov. 2022
Beste Frederik Bedankt voor je positieve beoordeling. Hopelijk is je kleine spruit blij met zijn/haar Flik Flak horloge. Vriendelijke groeten Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
21 okt. 2022 
Site super réactif et toujours très agréables contacts ... en français parfait ... pas encore reçu mes achats, mais c'était prévu 3 semaines de délais ... site à vivement recommander
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
28 okt. 2022
Bonjour Evelyne Merci beaucoup pour votre belle critique. À l'heure actuelle, votre commande devrait être bien arrivée chez vous. Et vos nouvelles charms de PANDORA devraient déjà briller sur votre bracelet. Jusqu'à votre prochaine commande en ligne! Bien à vous Mylène de l'équipe Jan Maes
 Geverifieerde beoordeling
21 okt. 2022
Zeer vlotte levering door DPD en op de beloofde datum en aangegeven uur! De bestelde goederen werden zeer vakkundig ingepakt door J. Maes.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
28 okt. 2022
Bedankt, Michel! Wat fijn om lezen dat dat je tevreden bent van onze online service en pakketdienst! Bedankt om voor Jan Maes te kiezen. Vriendelijke groeten Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
15 okt. 2022
Van alles een mail gekregen met bevestiging, wanneer mijn bestelling aan ging komen en wanneer ze onderweg was. Zeer tevreden!
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
28 okt. 2022
Hey Hanne Bedankt om ons zo goed te beoordelen en fijn om lezen dat je zo tevreden bent. Veel draagplezier met je nieuwste aanwinsten! Vriendelijke groeten Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
22 okt. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
28 okt. 2022
Beste Ingrid Bedankt om de tijd te nemen ons te beoordelen. We gaan spontaan stralen van jouw vijf sterren review! Veel plezier met je nieuwste aanwinst! Vriendelijke groeten Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
28 okt. 2022
Ik had een cadeaubon gekocht voor een vriendin haar verjaardag zodat ze een 3 de gaatje kon laten schieten, wanneer zij in de winkel was zeiden ze dat ze geen 3de gaatjes schieten. Heel raar want ik heb hier ook al een 3 de gaatje laten schieten. Toen ze dan vroeg of ze de bon voor iets anders kon gebruiken zeiden ze nee, maar de bon was niet specifiek bedoeld voor een 3de gaatje? Het was gewoon een cadeaubon. Ik wou eerst bij een andere winkel een bon kopen maar daar stond duidelijk op de website dat ze geen 3 de gaatjes schieten. Daarom heb ik voor Jan maes gekozen omdat ze dit normaal wel doen en er niets van op de website staat. Nooit meer!
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
28 okt. 2022
Dag Margot Wat jammer om lezen. Onze excuses voor het ongemak. Een derde gaatje laten schieten is inderdaad niet altijd mogelijk. Als er al kraakbeen begint, kan het zijn dat we adviseren naar een piercer te gaan. Of er al kraakbeen start ter hoogte van het derde gaatje is natuurlijk persoonlijk. De cadeaubon kan effectief ook voor andere diensten of producten gebruikt worden. Jouw vriendin kan gerust iets anders uitkiezen online of in onze winkels. Onze excuses voor de verwarring. We hopen je hiermee goed geïnformeerd te hebben. Vriendelijke groeten Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
14 sep. 2022
Juweel was mooi verpakt, lichte beschadiging op verpakking, maar juweel zelf was mat, heb ik met product doen blinken.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 sep. 2022
Beste Esmeralda Bedankt om ons te beoordelen. Jammer dat het juweeltje wat mat was. We controleren normaal altijd en blinken op indien nodig. Opdat het juweeltje glanzend geleverd wordt. Gelukkig kan je zilver eenvoudig en snel zelf opblinken. Veel plezier met je prachtige PANDORA halsketting! Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
23 sep. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 sep. 2022
Beste Kitty Van jouw vier sterren beoordeling doen wij spontaan een vreugdedansje! Bedankt om ons te beoordelen. Geniet van je nieuwste aanwinsten! Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
21 sep. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 sep. 2022
Dag Hilde Geniet van je prachtige nieuwe oorbellen! Je schittert vast zo hard met je nieuwste aanwinsten als wij met je mooie beoordeling. Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
19 sep. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 sep. 2022
Dag Silvy Bedankt om ons met vier sterren te verwennen! Jouw bestelling en review tovert een glimlach op ons gezicht :) Veel draagplezier van je nieuwste aanwinst! Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
13 sep. 2022
Ik had een leuke armband gezien op de site en besteld. Maar was teleurgesteld want het was niet meer verkrijgbaar. Dus zou ik opteren om de site aan tregelmatig aan te passen.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 sep. 2022
Beste Anja We begrijpen dat dit niet fijn is. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We maken er steeds ons werk van het assortiment up to date te houden. Natuurlijk zijn we afhankelijk van de informatie gegeven door onze vele merken en leveranciers. Alvast bedankt voor het begrip en gestelde vertrouwen. Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
29 aug. 2022
Pakje nog niet ontvangen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 aug. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 aug. 2022
Jouw beoordeling tovert spontaan een glimlach op ons gezicht! Net al bij het inpakken van je bestelling. Veel plezier met je leuke Disney x PANDORA aankoop! Groetjes Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
2 aug. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
8 aug. 2022
Dag Liliane Met jouw vijf sterren beoordeling stralen wij net zo hard als jij met je nieuwe PANDORA armband! Veel plezier met de aankoop! Vriendelijke groeten Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
13 aug. 2022
Nog niets ontvangen!!!
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 aug. 2022
Beste Catherine Jouw mening is belangrijk voor ons. Hopelijk ben je intussen tevreden van onze service, na ons contact en de levering van de zending. Hou zeker de levertermijnen in het oog. Je kan deze op de detailpagina van elk product raadplegen net boven de toevoegen aan winkelmandje-button. Veel draagplezier van je nieuwste PANDORA aanwinsten! We zien je graag terug! Groetjes Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
24 jul. 2022
Onzettend goeie service tijdens de bestelling. Bij de levering waren de 2 doosjes echter helemaal ineen gedeukt wat het iets minder leuk maakt om af te geven als cadeautje. Misschien beter in een doos opsturen ipv in een zak. Maar voor de rest prima behandeling en opvolging. Zelden meegemaakt zo vriendelijk en proactief!
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
28 jul. 2022
Dag Laurence Van jouw mooie review gaan we spontaan blozen! Hartelijk bedankt voor je opmerking. Spijtig om lezen dat de cadeau doosjes de zending niet overleefd hebben. We nemen dit zeker mee naar de toekomst. Gelukkig leveren we de (stevige) Orage Kids product doosjes altijd mee om de juweeltjes nadien mooi in te bewaren. Die hebben het hopelijk wel gehaald en kon je de juweeltjes daarin afgeven. We zien je graag terug bij je volgende online bestelling :) Groetjes Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
28 jul. 2022
Veilige en snelle behandeling van aankoop, en gebruiksvriendelijk overzicht van aanbod van juwelen e.a. Enige puntje van verbetering is dat het paswoordsysteem het gekozen paswoord de volgende keer niet meer herkent en je dus gedwongen wordt om een nieuw paswoord aan te maken telkens je terugkeert naar de site.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
28 jul. 2022
Dag Martijn Hartelijk bedankt om ons te verwennen met je vijf sterren review! Fijn om lezen dat je een aangename online shopervaring had. Daar doen we het voor! We geven je opmerking over het wachtwoordsysteem door aan onze systeembeheerder. Bedankt om dit te melden. Zo kunnen we onze online service steeds verbeteren! Vriendelijke groeten Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
15 dec. 2021
Heel vriendelijk en tegelijkertijd professioneel in het communiceren via e-mail. Samen met de klant naar een oplossing zoeken indien het gevraagde artikel toch niet beschikbaar blijkt te zijn. Snelle levering ! Persoonlijke boodschap bij het pakketje !
Beoordeling melden