FixPart.be/nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.be/nl
Beoordelingen:

7.773 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.681 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
FixPart.be/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel dat ik bestelde bij FixPart België is OK en werkt goed. Spijtig dat Post NL, de pakjesbezorger het plezier dempt door ondermaatse communicatie over de leveringsdatum en uur, onjuiste info en willekeurige redenen. Tot 3x veranderd naar levering morgen morgen morgen, zo heb ik het pakje op dag 3 ontvangen. Laatste info was levering morgen op dag 4, ook onjuist, toch geleverd op dag 3.

de meest kritische beoordeling

2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een motor voor mijn droogkast en bij het openen van de verpakking merkte ik dat de motor niet soepel draait(handmatig)en dat er een aanzienlijke speling op de as zit daarom contact opgenomen met jullie klantendienst na twee mails met uitleg had men mij nog steeds niet begrepen na een iets minder vriendelijke mail en foto,s en filmpje van de defecte motor is het stil geworden en hoor ik al enkele dagen niets meer van de klantendienst dan maar een vraag gedaan om te retourneren,nu moet ik blijkbaar zelf gaan betalen om een kapot onderdeel waar ikzelf niets mee gedaan heb terug te zenden,ik zal u zeggen wat het volgende gaat zijn dat ik die motor zelf beschadigd heb en geen geld terug krijg en mijn verzendkosten ben ik dan ook nog kwijt dit heb ik bij een andere webshop al eens meegemaakt een webshop is goed als alles goed gaat maar als er iets mis gaat ben je de pineut.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor FixPart.be/nl

 Sorteren  
Relevantie
(178)
(166)
(386)
Resetten
DM
Dirk M.
Waarschoot
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Erg ontgoocheld .

Na bijna 3 maand moeten wachten op mijn bestelling werd het verkeerde geleverd (een prul van nog geen 3 cent in de plaats van het bestelde van 26 € ) Na veel over en weer mailen eindelijk een toegeef gekregen dat het product niet conform was en dat ze het gevraagde alsnog gaan toesturen . Ondertussen wacht ik terug al 5 dagen op het bestelde , terwijl op de site bij het product staat "vandaag besteld morgen in huis " ?? Ik blijf wachten en hoop het product toch eerstdaags te ontvangen . Ik ben wel erg ontgoocheld in de firma , terwijl ik altijd al tevreden was over de leveringen .
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beste, Ik ben uiterst teleurgesteld in jullie mannier van werken ! Het produkt die ik bestelde (groentenlade frigo) kwam overeen met de gevraagde gegevens volgens jullie site, 60 € betaald en wat geleverd wordt komt helemaal niet overeen !! Heel moeilijk om een retouraanvraag te bekomen en nogmaals 18€ betaald om terug te sturen zonder enige garantie dat mij zending wordt terug betaald…. Wat is dit voor een bedrijf???? Zal het hier ook niet bij laten en heel negatieve recensies over dit bedrijf schrijven. Mvg,
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Deurtje Diepvriesvak. Ondanks het feit dat ik gekozen had voor het originele duurdere deurtje kon ik het deurtje niet sluiten. Vergeleken met het oude deurtje was het sluitingslipje ong. 1mm groter. Inplaats van het terug te sturen heb ik 1mm moeten afslijpen en het is nu wel in orde. Was ook niet tevreden van de levering . Had gekozen voor thuisbezorging. Was thuis en heb ongeveer 30min voor afspraak Bpost zien voorbijrijden; heeft niet aangebeld en moest het pakket gaan afhalen in naburige gemeente Burcht.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Leveringstijd voor bestelling en na afronden bestelling

Voor de bestelling werd aangegeven: binnen 24u. Na het afronden van de bestelling werd het: 2-4 werkdagen. We zitten nu in de 4° werkdag, het is nu 17u, en nog niets ontvangen. Het is nog vroeg dus het kan er nog doorkomen. En hopelijk is het het juiste artikel dat besteld is dat ook zal geleverd worden. Dus deze enquête is eigenlijk nog te vroeg om te beoordelen. Het enige aan houvast dat ik heb is 'wordt vandaag geleverd'. Is dat voor 22u? Of later?
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
5 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
uw mail tot beoordeling kreeg ik voor de stukken geleverd werden. ipv 5 dagen waren het 10 dagen levertijd. De stukken, nieuwe dichtingen voor mij frigo-diepvriezer combine passen maar sluiten totaal niet af. smorgens stond er water onder de frigo, hoorde ik de frigo op volle toeren draaien en ontdekte ik dat de dichtingen totaal niet afsloten. Retour aangevraagd....
Beoordeling melden
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vertraagde levering

Klein onderdeel, lang onderweg, geen efficiënt antwoord van de klantendienst. Dinsdagnamiddag besteld, zondag nog altijd niet geleverd. Antwoord van klantendienst was waardeloos. Onderdeel van 17 euro, verzending van 7 euro, 5 dagen onderweg, nog altijd onderweg. Hopelijk levert men de komende dagen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
22 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Aangezien er ook verzendkosten betaald worden door de klant zou ik het zeer op prijs stellen dat de leveringswijze van een product ook op de juiste manier verloopt. Ondanks de klantenservice per mail er alles aan doet om te helpen en onderzoeken, is dit wel zeer tijdrovend.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
4 dagen geleden
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Oplader besteld die origineel van bosch siemens zou zijn. Geleverd product is niet wat op de website afgebeeld staat en er staat ook nergens siemens bosch op vermeld. Lijkt mij gewoon een goedkoop chinees namaakproduct te zijn. Levertijd was wel correct.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
19 apr 2024
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Al 5 dagen geleden geprobeert om het artikel te retourneren maar ze sturen gewoon een mail dat ze het nog niet hebben kunnen verwerken. Wat eigenlijk wel slim is want dan kan ik het op een gegeven moment niet meer terug sturen want dan is het te laat
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
6 dagen geleden
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel kwam kapot aan (msg NO DISK). De oorspronkelijke fout zat in het uitwerpen van de schijf, dus ik heb het ABS-gedeelte van jouw onderdeel genomen en het met het mijne uitgewisseld door mijn leeskop te herstellen en het werkt
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zet de maten van bakken er bij dan zullen er geen verkeerde bestellingen gebeuren en dan maar 31,11 euro terug krijgen van de 38,06 die ik betaald heb, Dat zal de eerste en de laatste keer geweest zijn nooit meer bij jullie
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Wou direct bestelling annuleren, foutje gemaakt, mail gestuurd maar daar zei men dat pakketje al weg was doch pas 3 dagen nadien mailtje gekregen dat mijn bestelling net verwerkt was, kon dus geannuleerd worden !!!
Beoordeling melden
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste, ik heb nog steeds mijn pakket niet ontvangen. Het is dringend want ons appartement wordt vanaf 1mei verhuurd en heb het kapotte vriesvakdeur niet kunnen herstellen. Met vriendelijke groeten Pelkmans E.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
24 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Artikel in voorraad geleverd met een maand vertraging

De website vermeldde dat het artikel dat ik besteld heb in voorraad was. Ik heb het ongeveer een maand later ontvangen. Zonder dat mij gemeld werd dat er vertragingen waren en welke de reden daarvan was.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
22 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

3 maanden moeten wachten

Bezorgtijd volgens de website was 2 weken. Uiteindelijk 3 maanden (!!) moeten wachten. Communicatie ontbrak ook volledig tijdens die 3 maanden, nooit een statusupdate gekregen tenzij ik erom vroeg.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
11 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een paar maand geleden een koelkast rekje besteld en nooit geen reactie gekregen op mijn vragen waar het rekje bleeft uiteindelijk heeft het een paar maanden geduurd voor het geleverd werd.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
24 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet de juiste bestelling afgeleverd, 2 dezelfde items besteld, 2 verschillende ontvangen? Nu afwachten hoe de zaak verdergaat verlopen, blijkbaar bestelling niet gecontroleerd voor verzending.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
6 dagen geleden
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
beter service geven, en waar maken met beloftes van levering. uiteindelijk geleverd pas 4 dagen later en op een adres dat net aangegeven is om te leveren. en met een grote levering box staan!
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
9 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
11 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik zit al dagen te wachten op een antwoord Jullie zeggen binnen dezelfde dag of dag erna antwoord!! Proficiat wacht nog steeds en we zijn 4 dagen verder. De levering was zoals beloofd 👍
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling van 28/04 nog steeds niet ontvangen. DPD heeft gemeld dat ze op 30/04 het pakket zouden leveren maar ik was niet thuis. Sindsdien niets meer gehoord of ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
9 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat deze retour is gekomen. We hebben contact met je opgenomen om te zorgen dat je het alsnog zal ontvangen. Bram, Klantenservice FixPart