FixPart.be/nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.be/nl
Beoordelingen:

7.782 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.616 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
FixPart.be/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel dat ik bestelde bij FixPart België is OK en werkt goed. Spijtig dat Post NL, de pakjesbezorger het plezier dempt door ondermaatse communicatie over de leveringsdatum en uur, onjuiste info en willekeurige redenen. Tot 3x veranderd naar levering morgen morgen morgen, zo heb ik het pakje op dag 3 ontvangen. Laatste info was levering morgen op dag 4, ook onjuist, toch geleverd op dag 3.

de meest kritische beoordeling

2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een motor voor mijn droogkast en bij het openen van de verpakking merkte ik dat de motor niet soepel draait(handmatig)en dat er een aanzienlijke speling op de as zit daarom contact opgenomen met jullie klantendienst na twee mails met uitleg had men mij nog steeds niet begrepen na een iets minder vriendelijke mail en foto,s en filmpje van de defecte motor is het stil geworden en hoor ik al enkele dagen niets meer van de klantendienst dan maar een vraag gedaan om te retourneren,nu moet ik blijkbaar zelf gaan betalen om een kapot onderdeel waar ikzelf niets mee gedaan heb terug te zenden,ik zal u zeggen wat het volgende gaat zijn dat ik die motor zelf beschadigd heb en geen geld terug krijg en mijn verzendkosten ben ik dan ook nog kwijt dit heb ik bij een andere webshop al eens meegemaakt een webshop is goed als alles goed gaat maar als er iets mis gaat ben je de pineut.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor FixPart.be/nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(164)
(382)
Resetten
6 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Leveringstijd voor bestelling en na afronden bestelling

Voor de bestelling werd aangegeven: binnen 24u. Na het afronden van de bestelling werd het: 2-4 werkdagen. We zitten nu in de 4° werkdag, het is nu 17u, en nog niets ontvangen. Het is nog vroeg dus het kan er nog doorkomen. En hopelijk is het het juiste artikel dat besteld is dat ook zal geleverd worden. Dus deze enquête is eigenlijk nog te vroeg om te beoordelen. Het enige aan houvast dat ik heb is 'wordt vandaag geleverd'. Is dat voor 22u? Of later?
Beoordeling melden
12 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
bestellingen komen te laat er wordt geen informatie gegeven
Beoordeling melden
15 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Deurtje Diepvriesvak. Ondanks het feit dat ik gekozen had voor het originele duurdere deurtje kon ik het deurtje niet sluiten. Vergeleken met het oude deurtje was het sluitingslipje ong. 1mm groter. Inplaats van het terug te sturen heb ik 1mm moeten afslijpen en het is nu wel in orde. Was ook niet tevreden van de levering . Had gekozen voor thuisbezorging. Was thuis en heb ongeveer 30min voor afspraak Bpost zien voorbijrijden; heeft niet aangebeld en moest het pakket gaan afhalen in naburige gemeente Burcht.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Al 5 dagen geleden geprobeert om het artikel te retourneren maar ze sturen gewoon een mail dat ze het nog niet hebben kunnen verwerken. Wat eigenlijk wel slim is want dan kan ik het op een gegeven moment niet meer terug sturen want dan is het te laat
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
15 uur geleden
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet de juiste bestelling afgeleverd, 2 dezelfde items besteld, 2 verschillende ontvangen? Nu afwachten hoe de zaak verdergaat verlopen, blijkbaar bestelling niet gecontroleerd voor verzending.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
15 uur geleden
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mijn annulering van bestelling, is geweigerd.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
15 uur geleden
Goedendag, Om ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd, wordt deze direct door ons systeem verwerkt en doorgegeven aan de transporteur. Het is daarom helaas niet meer mogelijk deze te wijzigen. Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
beter service geven, en waar maken met beloftes van levering. uiteindelijk geleverd pas 4 dagen later en op een adres dat net aangegeven is om te leveren. en met een grote levering box staan!
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
4 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Transportfirma doet zijn werk niet naar behoren
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
4 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
na drie weken weer het verkeerde stuk toegestuurd gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
4 dagen geleden
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling van 28/04 nog steeds niet ontvangen. DPD heeft gemeld dat ze op 30/04 het pakket zouden leveren maar ik was niet thuis. Sindsdien niets meer gehoord of ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
4 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat deze retour is gekomen. We hebben contact met je opgenomen om te zorgen dat je het alsnog zal ontvangen. Bram, Klantenservice FixPart
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Opsturen waar je voor betaald hebt ipv namaakproducten.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Een ongeopende bestelling terug sturen…

Een ongeopende bestselling terug sturen mag niet.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

3 maanden moeten wachten

Bezorgtijd volgens de website was 2 weken. Uiteindelijk 3 maanden (!!) moeten wachten. Communicatie ontbrak ook volledig tijdens die 3 maanden, nooit een statusupdate gekregen tenzij ik erom vroeg.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
6 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
ED
E D.
Belgie
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
de ontvangen bestelling is gebroken . deurklep is onderaan stuk
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
8 dagen geleden
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart