FixPart.be/nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.be/nl
Beoordelingen:

7.784 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.633 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
FixPart.be/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel dat ik bestelde bij FixPart België is OK en werkt goed. Spijtig dat Post NL, de pakjesbezorger het plezier dempt door ondermaatse communicatie over de leveringsdatum en uur, onjuiste info en willekeurige redenen. Tot 3x veranderd naar levering morgen morgen morgen, zo heb ik het pakje op dag 3 ontvangen. Laatste info was levering morgen op dag 4, ook onjuist, toch geleverd op dag 3.

de meest kritische beoordeling

2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een motor voor mijn droogkast en bij het openen van de verpakking merkte ik dat de motor niet soepel draait(handmatig)en dat er een aanzienlijke speling op de as zit daarom contact opgenomen met jullie klantendienst na twee mails met uitleg had men mij nog steeds niet begrepen na een iets minder vriendelijke mail en foto,s en filmpje van de defecte motor is het stil geworden en hoor ik al enkele dagen niets meer van de klantendienst dan maar een vraag gedaan om te retourneren,nu moet ik blijkbaar zelf gaan betalen om een kapot onderdeel waar ikzelf niets mee gedaan heb terug te zenden,ik zal u zeggen wat het volgende gaat zijn dat ik die motor zelf beschadigd heb en geen geld terug krijg en mijn verzendkosten ben ik dan ook nog kwijt dit heb ik bij een andere webshop al eens meegemaakt een webshop is goed als alles goed gaat maar als er iets mis gaat ben je de pineut.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor FixPart.be/nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(176)
(383)
Resetten
1 dag geleden
 Geverifieerde beoordeling
bestellingen komen te laat er wordt geen informatie gegeven
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
5 uur geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat het geleverd zou moeten zijn. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Bram, Klantenservice FixPart
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Al 5 dagen geleden geprobeert om het artikel te retourneren maar ze sturen gewoon een mail dat ze het nog niet hebben kunnen verwerken. Wat eigenlijk wel slim is want dan kan ik het op een gegeven moment niet meer terug sturen want dan is het te laat
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
2 dagen geleden
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
heel goed service, behalve niet te tracen levering
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet de juiste bestelling afgeleverd, 2 dezelfde items besteld, 2 verschillende ontvangen? Nu afwachten hoe de zaak verdergaat verlopen, blijkbaar bestelling niet gecontroleerd voor verzending.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
2 dagen geleden
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mijn annulering van bestelling, is geweigerd.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
2 dagen geleden
Goedendag, Om ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd, wordt deze direct door ons systeem verwerkt en doorgegeven aan de transporteur. Het is daarom helaas niet meer mogelijk deze te wijzigen. Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
beter service geven, en waar maken met beloftes van levering. uiteindelijk geleverd pas 4 dagen later en op een adres dat net aangegeven is om te leveren. en met een grote levering box staan!
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
4 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De levertijd is te lang. Product nog niet geprobeerd.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
na drie weken weer het verkeerde stuk toegestuurd gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
5 dagen geleden
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling van 28/04 nog steeds niet ontvangen. DPD heeft gemeld dat ze op 30/04 het pakket zouden leveren maar ik was niet thuis. Sindsdien niets meer gehoord of ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
5 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat deze retour is gekomen. We hebben contact met je opgenomen om te zorgen dat je het alsnog zal ontvangen. Bram, Klantenservice FixPart
DM
Dirk M.
Waarschoot
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Erg ontgoocheld .

Na bijna 3 maand moeten wachten op mijn bestelling werd het verkeerde geleverd (een prul van nog geen 3 cent in de plaats van het bestelde van 26 € ) Na veel over en weer mailen eindelijk een toegeef gekregen dat het product niet conform was en dat ze het gevraagde alsnog gaan toesturen . Ondertussen wacht ik terug al 5 dagen op het bestelde , terwijl op de site bij het product staat "vandaag besteld morgen in huis " ?? Ik blijf wachten en hoop het product toch eerstdaags te ontvangen . Ik ben wel erg ontgoocheld in de firma , terwijl ik altijd al tevreden was over de leveringen .
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Opsturen waar je voor betaald hebt ipv namaakproducten.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Een ongeopende bestelling terug sturen…

Een ongeopende bestselling terug sturen mag niet.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Wou direct bestelling annuleren, foutje gemaakt, mail gestuurd maar daar zei men dat pakketje al weg was doch pas 3 dagen nadien mailtje gekregen dat mijn bestelling net verwerkt was, kon dus geannuleerd worden !!!
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
ED
E D.
Belgie
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
de ontvangen bestelling is gebroken . deurklep is onderaan stuk
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
9 dagen geleden
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Retourneren is op eigen kosten en dan nog naar Frankrijk! Product paste niet... maar dit was op de website niet duidelijk aangegeven.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
9 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een product wil retourneren en het is verkeerd besteld, dan zijn de retourkosten voor jouw rekening. De kosten voor de heenzending betalen we wel aan je terug. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart