FixPart.be/nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.be/nl
Beoordelingen:

7.782 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.616 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
FixPart.be/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel dat ik bestelde bij FixPart België is OK en werkt goed. Spijtig dat Post NL, de pakjesbezorger het plezier dempt door ondermaatse communicatie over de leveringsdatum en uur, onjuiste info en willekeurige redenen. Tot 3x veranderd naar levering morgen morgen morgen, zo heb ik het pakje op dag 3 ontvangen. Laatste info was levering morgen op dag 4, ook onjuist, toch geleverd op dag 3.

de meest kritische beoordeling

2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een motor voor mijn droogkast en bij het openen van de verpakking merkte ik dat de motor niet soepel draait(handmatig)en dat er een aanzienlijke speling op de as zit daarom contact opgenomen met jullie klantendienst na twee mails met uitleg had men mij nog steeds niet begrepen na een iets minder vriendelijke mail en foto,s en filmpje van de defecte motor is het stil geworden en hoor ik al enkele dagen niets meer van de klantendienst dan maar een vraag gedaan om te retourneren,nu moet ik blijkbaar zelf gaan betalen om een kapot onderdeel waar ikzelf niets mee gedaan heb terug te zenden,ik zal u zeggen wat het volgende gaat zijn dat ik die motor zelf beschadigd heb en geen geld terug krijg en mijn verzendkosten ben ik dan ook nog kwijt dit heb ik bij een andere webshop al eens meegemaakt een webshop is goed als alles goed gaat maar als er iets mis gaat ben je de pineut.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor FixPart.be/nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(176)
(164)
Resetten
7 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Leveringstijd voor bestelling en na afronden bestelling

Voor de bestelling werd aangegeven: binnen 24u. Na het afronden van de bestelling werd het: 2-4 werkdagen. We zitten nu in de 4° werkdag, het is nu 17u, en nog niets ontvangen. Het is nog vroeg dus het kan er nog doorkomen. En hopelijk is het het juiste artikel dat besteld is dat ook zal geleverd worden. Dus deze enquête is eigenlijk nog te vroeg om te beoordelen. Het enige aan houvast dat ik heb is 'wordt vandaag geleverd'. Is dat voor 22u? Of later?
Beoordeling melden
16 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Deurtje Diepvriesvak. Ondanks het feit dat ik gekozen had voor het originele duurdere deurtje kon ik het deurtje niet sluiten. Vergeleken met het oude deurtje was het sluitingslipje ong. 1mm groter. Inplaats van het terug te sturen heb ik 1mm moeten afslijpen en het is nu wel in orde. Was ook niet tevreden van de levering . Had gekozen voor thuisbezorging. Was thuis en heb ongeveer 30min voor afspraak Bpost zien voorbijrijden; heeft niet aangebeld en moest het pakket gaan afhalen in naburige gemeente Burcht.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
heel goed service, behalve niet te tracen levering
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De levertijd is te lang. Product nog niet geprobeerd.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Transportfirma doet zijn werk niet naar behoren
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
4 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
DM
Dirk M.
Waarschoot
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Erg ontgoocheld .

Na bijna 3 maand moeten wachten op mijn bestelling werd het verkeerde geleverd (een prul van nog geen 3 cent in de plaats van het bestelde van 26 € ) Na veel over en weer mailen eindelijk een toegeef gekregen dat het product niet conform was en dat ze het gevraagde alsnog gaan toesturen . Ondertussen wacht ik terug al 5 dagen op het bestelde , terwijl op de site bij het product staat "vandaag besteld morgen in huis " ?? Ik blijf wachten en hoop het product toch eerstdaags te ontvangen . Ik ben wel erg ontgoocheld in de firma , terwijl ik altijd al tevreden was over de leveringen .
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

3 maanden moeten wachten

Bezorgtijd volgens de website was 2 weken. Uiteindelijk 3 maanden (!!) moeten wachten. Communicatie ontbrak ook volledig tijdens die 3 maanden, nooit een statusupdate gekregen tenzij ik erom vroeg.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
6 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Wou direct bestelling annuleren, foutje gemaakt, mail gestuurd maar daar zei men dat pakketje al weg was doch pas 3 dagen nadien mailtje gekregen dat mijn bestelling net verwerkt was, kon dus geannuleerd worden !!!
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
stuk besteld op vrijdag met de melding dat het zaterdag zou geleverd worden. uiteindelijk pas dinsdag avond gekregen. het bestelde produkt is wel in orde en prijs was correct.
Beoordeling melden
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Blijkbaar konden jullie mijn ventilator niet leveren en al ik ga voort zoeken op jullie website vind ik deze ventilator wel terug
Beoordeling melden
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
paket is afgeleverd niet juist adres. komt van iemand onbekend person brengen vijf dagen later
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
29 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het aangeboden product past niet , jammer . Verder denk ik goede service
Beoordeling melden
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel kwam kapot aan (msg NO DISK). De oorspronkelijke fout zat in het uitwerpen van de schijf, dus ik heb het ABS-gedeelte van jouw onderdeel genomen en het met het mijne uitgewisseld door mijn leeskop te herstellen en het werkt
Beoordeling melden
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste, ik heb nog steeds mijn pakket niet ontvangen. Het is dringend want ons appartement wordt vanaf 1mei verhuurd en heb het kapotte vriesvakdeur niet kunnen herstellen. Met vriendelijke groeten Pelkmans E.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
24 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart