Ik vind dat het veel te lang duurd voor de retours xorden behandeld. En nig veel langer voor je wordt terugbetaald. Je moet de verzndingskosten betalen.o je pakje te ontvangen, zelf betalen om terug te zenden en dan houden jullie nog eens de verzendingskost af bij terugbetaling. Dat klopt niet.
Beoordeling melden
3 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Verkeerde en/of onduidelijke maten!
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.be
13 sep 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.