showroomprive.beBeoordelingen

: 29.153Goed

Details
Contact
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
Handelsregister
RCS Bobigny B 538 811 837
Gevolmachtigde
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Beoordelingen voor showroomprive.be

4.05/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

52 %
24 %
10 %
7 %
7 %
29.153 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over showroomprive.be

Filter 
Gisteren
Heel goede service
 Geverifieerde beoordeling|
Gisteren
Ik ben over het algemeen tevreden over de producten, goede kwaliteit. De juwelen vallen wel kleiner uit in het echt, de foto's bedriegen soms. Omtrent de levering : soms is het wel een maand wachten, dit vind ik wel lang. Pluspunt : soms krijg je de producten een weekje vroeger dan verwacht, dit is aangenaam
 Geverifieerde beoordeling|
5 dagen geleden
De verzending kosten zijn ZEER HOOG als je meerdere merken koopt en Spijtig genoeg voor terug te sturen- retour moeten wij ook zelf betalen en ook zeer duur. Niet zoals ZALANDO of Zalando Lounge of Veepee dan is gratis voor Retouren!!
 Geverifieerde beoordeling|
6 dagen geleden
Perfecte levering. Mooie producten.
 Geverifieerde beoordeling|
6 dagen geleden
Één van mijn artikelen is beschadigd verzonden. Heel jammer!
 Geverifieerde beoordeling|
18 dagen geleden
Voorbereiding en levertijden duren soms wel lang afhankelijk van het product
 Geverifieerde beoordeling|
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van showroomprive.be
15 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
1 maand geleden
Ik had een wit mondmasker gevraagd en 1 ontvangen wit met blauwe streepjes Is nu de 2 de keer dat ik iets bestel dat het niet juist is
 Geverifieerde beoordeling|
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van showroomprive.be
15 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
2 maanden geleden
Bedankt om steeds men artikelen mooi op tijd en goed af te leveren! Jullie zijn top en blij dat jullie altijd heel leuke en kwalitatieve artikelen in de kijker zetten
 Geverifieerde beoordeling|
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van showroomprive.be
15 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
2 maanden geleden
Super leuke producten, maatje van shirts vallen soms iets kleiner uit maar over algemeen ben ik verliefd op mijn nieuwe aankopen!
 Geverifieerde beoordeling|
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van showroomprive.be
15 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
2 maanden geleden
Ik zou meer punten geven als u live chat, of telefonisch bereikbaar zou zijn zoals bij uw concurrentie; bij mail is het altijd afwachten of zelfs gewoon geen antwoord krijgen. Ook After pay mogelijk maken zoals reeds bij velen van uw concurrentie mogelijk is.
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Wat het product op zich zelf betreft daar zal nog naald en draad bij te pas komen om dit perfect te laten aanpassen. Het gebeurt wel vaker als ik kleding online aankoop dat er nog verstelwerk aan te pas komt.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Verkeerdd maat gekregen van 1 kledingstuk
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Uitstekend
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Ik had mijn bestelling sneller dan verwacht aangekregen. En ik ben heel tevreden van de kwaliteit van het product ! Super service!
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Voldoet zoals ik gehoopt had
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Beste, Ik moest het pakje afhalen in een box van de post maar deze was leeg. Heb ik laten weten aan bpost en showroomprive, maar na 1 week nog geen antwoord. Waar is mijn pakje?
 Geverifieerde beoordeling|
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van showroomprive.be
6 maanden geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
7 maanden geleden
neen
 Geverifieerde beoordeling|
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van showroomprive.be
6 maanden geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
7 maanden geleden
Verkeerde schoenen ontvangen, moet zelf alles doen voor retour zonder enige compensatie en ik krijg de originele bestelling niet. Ook geen antwoord meer op mijn mail.
 Geverifieerde beoordeling|
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van showroomprive.be
6 maanden geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
7 maanden geleden
Altijd tekort op mijn bestelling
 Geverifieerde beoordeling|
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
showroomprive.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van showroomprive.be
6 maanden geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
7 maanden geleden
Prima kwaliteit
 Geverifieerde beoordeling|