Beoordelingen voor nl.showroomprive.be



Goed

4.22/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.540 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft nl.showroomprive.be al 27.097 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
17-02-2019
Besteldatum
17-02-2019
17-02-2019
een beetje later dan verwacht, misschien door staking of betoging. producten zeer goede kwaliteit.
4.33
Goed

Datum van publicatie
17-02-2019
Besteldatum
17-02-2019
17-02-2019
Altijd zeer tevreden over jullie behandeling van mijnbestellingen.
Correct,juiste aflever data en vlotte service.
Ook geen enkel problemen bij retourneren,gewoon top.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
17-02-2019
Besteldatum
17-02-2019
17-02-2019
Prima service
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
17-02-2019
Besteldatum
17-02-2019
17-02-2019
Heb stuk bestelling niet ontvangen pakket 2 zou teruggestuurd zijn. Heb terug mail gestuurd daarover en geen antwoord ontvangen. Niet tevreden dus
2.00
Matig

Datum van publicatie
17-02-2019
Besteldatum
17-02-2019
17-02-2019
Ik ben over heel delijn tevreden.
Gr.Annie
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
16-02-2019
Besteldatum
16-02-2019
16-02-2019
Alles in orde.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
16-02-2019
Besteldatum
16-02-2019
16-02-2019
De bestelling is 1 dag later aangekomen dan beloofd
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
15-02-2019
Besteldatum
15-02-2019
15-02-2019
Good service
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
15-02-2019
Besteldatum
13-02-2019
15-02-2019
Graag had ik nog eenzelfde stuk bijbesteld
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
15-02-2019
Besteldatum
14-02-2019
15-02-2019
De leveringtermijn is gewoon te lang... daarom ga ik waarschijnlijk niet meer bestellen via jullie.
2.67
Redelijk

nl.showroomprive.be antwoordt: 15-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
14-02-2019
Besteldatum
14-02-2019
14-02-2019
Geen opmerkingen, bestellen is makkelijk, product geleverd op aangekondigde datum.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
14-02-2019
Besteldatum
14-02-2019
14-02-2019
Bij showroomprive lopen alle bestellingen vlot en worden rond geschatte levertijd altijd geleverd
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
14-02-2019
Besteldatum
14-02-2019
14-02-2019
Raar dat de leveringsdata steeds wordt uitgesteld
4.00
Goed

Datum van publicatie
14-02-2019
Besteldatum
13-02-2019
14-02-2019
Op de foto leek de horloge veel groter dan in werkelijkheid.
3.67
Goed

Datum van publicatie
14-02-2019
Besteldatum
14-02-2019
14-02-2019
Alles is goed verlopen. Alleen lang wachten op verzending, maar dat wist ik op voorhand. Ben heel blij met mijn aankoop
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
14-02-2019
Besteldatum
14-02-2019
14-02-2019
Prachtig dekbedovertrek van een goede kwaliteit. De leveringstermijn wordt strikt gerespecteerd. Prima service. Nog nooit slechte ervaring gehad bij Showroomprivé. Top
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
13-02-2019
Besteldatum
13-02-2019
13-02-2019
produkten uitstekende kwaliteit, zeker om nog bij te bestellen, heel tevreden
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
13-02-2019
Besteldatum
13-02-2019
13-02-2019
Ik vind het jammer dat ik moet nog betalen voor retourneren artikel, terwijl verzendkosten is al betaald bij aankoop
3.00
Redelijk

nl.showroomprive.be antwoordt: 14-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
13-02-2019
Besteldatum
13-02-2019
13-02-2019
De helft van mijn producten is niet door kunnen komen.
Hetgeen wel door is gekomen is een kleinere maat dan verwacht + ik dacht dat het 3 stuks waren ipv 1. Dit was echt misleidend in de omschrijving van het product. Gelukkig heb ik na vraag wel mijn verzendkosten terug gehad. Maar happy was ik niet met deze bestelling.
3.00
Redelijk

nl.showroomprive.be antwoordt: 14-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
13-02-2019
Besteldatum
13-02-2019
13-02-2019
Alles verliep prima
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
13-02-2019
Besteldatum
13-02-2019
13-02-2019
De wachttijd om het artikel te ontvangen was lang.Het merk yumi heeft originele modellen maar ze tailleren nogal groot .
Om pakketten terug te sturen vind ik het nogal duur en vervelend om eerst een blad te moeten afdrukken .Wanneer je geen printer hebt moet je altijd iemand vragen het document af te drukken.Het zou ook anders kunnen zoals bij bv. een voorgedrukt document in het pakje meegeven .
4.33
Goed

Datum van publicatie
13-02-2019
Besteldatum
13-02-2019
13-02-2019
Mooie kookpot en zeer goede kwaliteit
4.00
Goed

Datum van publicatie
12-02-2019
Besteldatum
12-02-2019
12-02-2019
De geleverde stoelen zijn geen stoelen om reclame voor te maken. 1 stoel blijft stevig kwikkelen, krijgen het niet in orde.
Al bij al een hele lichte constructie en we vragen ons af hoelang deze stoelen gaan blijven meegaan.. Geen beste koop
4.00
Goed

Datum van publicatie
12-02-2019
Besteldatum
12-02-2019
12-02-2019
Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice ivm een kras op de kruk.
Is reeds een week geleden en nog geen antwoord ontvangen
3.33
Redelijk

nl.showroomprive.be antwoordt: 14-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
12-02-2019
Besteldatum
12-02-2019
12-02-2019
The delivery was fast and the service was good
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
12-02-2019
Besteldatum
10-02-2019
12-02-2019
Doordat de maten niet goed vermeld staan op de aankoop pagina had ik al de verkeerde maten besteld
3.33
Redelijk

nl.showroomprive.be antwoordt: 14-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
12-02-2019
Besteldatum
12-02-2019
12-02-2019
Niets van bestelling klopte. Maat niet, leveringsdatum niet, bestelde items niet.
1.00
Slecht

nl.showroomprive.be antwoordt: 13-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
12-02-2019
Besteldatum
11-02-2019
12-02-2019
bij sommige producten moet men wel lang wachten maar verder alles goed
4.00
Goed

Datum van publicatie
12-02-2019
Besteldatum
12-02-2019
12-02-2019
het flesje parfum lag apart van het doosje en was beschadigd.
1.00
Slecht

nl.showroomprive.be antwoordt: 12-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
11-02-2019
Besteldatum
11-02-2019
11-02-2019
Jammer dat mn pakketje beschadigd was, was opengescheurd en bpost had er plakkers opgekleefd dat het beschadigd was gelukkig was de inhoud zelf niet beschadigd
3.67
Goed

Datum van publicatie
11-02-2019
Besteldatum
11-02-2019
11-02-2019
Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
11-02-2019
Besteldatum
11-02-2019
11-02-2019
levering vlot, kleur en maat oké, tevreden.
4.00
Goed

Datum van publicatie
11-02-2019
Besteldatum
11-02-2019
11-02-2019
Er ontbrak een artikel waardoor het vertrouwen weg is...
3.00
Redelijk

nl.showroomprive.be antwoordt: 12-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
11-02-2019
Besteldatum
11-02-2019
11-02-2019
Reeds meerdere keren via showroomprivé besteld. Steeds top in orde. Proficiat
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
10-02-2019
Besteldatum
10-02-2019
10-02-2019
De goederen voldoen echt niet aan mijn verwachtingen en leken veel mooier op foto
1.67
Matig

nl.showroomprive.be antwoordt: 11-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
10-02-2019
Besteldatum
10-02-2019
10-02-2019
Très bonne qualité des produits rien à dire
4.33
Goed

Datum van publicatie
10-02-2019
Besteldatum
10-02-2019
10-02-2019
De schoenen zijn super, maar ik vind het altijd dat ik zo lang moet wachten op mijn bestelling. Dit zorgt ervoor dat de bestelling te laat komt of niet meer van toepassing kan zijn. (Kleren voor een speciale gelegenheid die voorbij is vooraleer je bestelling toekomt)
3.33
Redelijk

nl.showroomprive.be antwoordt: 11-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
10-02-2019
Besteldatum
10-02-2019
10-02-2019
2 BESTELD OM ZEKER DE GOEIE MAAT TE HEBBEN , ZO DUS 1 VAN DE 2 TERUGGESTUURD
4.00
Goed

Datum van publicatie
09-02-2019
Besteldatum
14-01-2019
09-02-2019
erg ontevreden over behandeling van mijn vraag van 29/12/18 over een andere levering, krijg de indruk dat er het meest de mening wordt gevraagd over bestellingen waar alles beter loopt, geen aandacht voor de problemen van de klanten
1.00
Slecht

nl.showroomprive.be antwoordt: 11-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
09-02-2019
Besteldatum
09-02-2019
09-02-2019
Mooie verpakking
4.00
Goed

nl.showroomprive.be klantbeoordeling

nl.showroomprive.be

Contact
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
klanttevredenheid.be@showroomprive.com
nl.showroomprive.be
Winkel-exploitant
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
Handelsregister
RCS Bobigny B 538 811 837
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met nl.showroomprive.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.