Heb een ensemble besteld en de vest krijg ik en de broek kan niet geleverd worden , zeer spijtig
Beoordeling melden
26 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik vind dat het veel te lang duurd voor de retours xorden behandeld. En nig veel langer voor je wordt terugbetaald. Je moet de verzndingskosten betalen.o je pakje te ontvangen, zelf betalen om terug te zenden en dan houden jullie nog eens de verzendingskost af bij terugbetaling. Dat klopt niet.
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.be
20 jun 2024
Bedankt voor je reactie, Wij hebben er voor gekozen de verzendkosten transparant te maken en die kosten niet in de verkoopprijs alvast bij de klant neer te leggen. Daardoor kunnen we de producten tegen de beste prijs op onze website zetten. En, niet onbelangrijk, betaal je niet alvast een bedrag voor retourkosten in de verkoopprijs als je de bestelling houdt. Als je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen dan zijn de retourkosten vanzelfsprekend voor ons en ontvang je een voorbetaald retourlabel om je retour kosteloos aan op op te sturen. Mvg, Marine