Travelbags.be
Beoordelingen:

886 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.480 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 aug 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Travelbags.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij Travelbags. Allereerst was de levering ontzettend snel en correct. Mijn bestelling werd binnen de beloofde tijd bezorgd, wat erg fijn was. Daarnaast was het pakket degelijk verpakt, waardoor mijn producten in uitstekende staat aankwamen. Wat ik vooral waardeerde, was de goede communicatie van Travelbags. Ik werd op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, inclusief de verzendinformatie. Het was prettig om te weten waar mijn pakket zich bevond en wanneer ik het kon verwachten. Als ik vragen had, reageerde de klantenservice snel en behulpzaam. Al met al kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met Travelbags. De snelle en correcte levering, degelijke verpakking en goede communicatie hebben mijn ervaring positief beïnvloed. Ik zal zeker weer bij Travelbags bestellen en raad het aan aan anderen die op zoek zijn naar betrouwbare en efficiënte service. Dankjewel, Travelbags!

de meest kritische beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot heden mocht ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik kreeg melding dat dit dinsdag 9 februari zou gebeuren. Ik heb woensdag 3 februari besteld. Vermeld stond dat leveringstermijn 1 à 2 dagen zou zijn en dit zowel voor het gewone als het gepersonaliseerde product. Ik bestel het gepersonaliseerde product en hoopte het vandaag maandag 8 januari te kunnen afgeven aan de jarige. Indien ik had geweten dat de leveringstermijn niet kon gerespecteerd worden zou ik het product in een winkel gekocht hebben.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags.be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(10)
(27)
Resetten
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Terugsturen reistas

Beste, De reistas werd geleverd. Bij nazicht heb ik gemerkt dat 1 van de 2 wielen losser hangt, meer zijwaarts beweegt en zelfs een wrijvend geluid maakt. Graag had ik de tas omgeruild. Indien dit niet mogelijk is, zou ik jullie willen vragen om het geld terug te storten. Naar welk adres kan ik de geleverde tas gratis terugzenden? Ik heb bovenstaande vraag naar de klantendienst gestuurd en heb geen antwoord gekregen. Met vriendelijke groeten, Sophie De Vos
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
3 dagen geleden
Beste Sophie, Bedankt voor je review. Heel vervelend dat de koffer niet naar behoren werkt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben je bericht zeker ontvangen en je 4 dagen geleden een antwoord gestuurd. Misschien is deze aan je aandacht ontsnapt. Dit kan natuurlijk gebeuren. We zien de koffer dan ok graag retour. Vriendelijke groet, Travelbags
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
geldige (btw) factuur ontbreekt
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 feb 2024
Beste Hans, Dank voor je review. Wat vervelend dat je geen BTW factuur hebt ontvangen. Je mag ons daarover een mailtje sturen om dit alsnog in orde te maken. Klantenservice@travelbags.nl. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Je gaat beter naar een winkel!

Mijn bestelde tas werd niet aan huis geleverd. Ze is beschikbaar in een postkantoor op 30 minuten lopen van mijn woning (in een autoluwe zone). Wat voor nut heeft online bestellen dan? Waardeloos. Het kantoor is enkel open wanneer normale mensen werken. Waardeloos! Ik heb mijn nieuwe tas zelfs nog niet gezien.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 feb 2024
Goedemiddag, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je pakket niet aan huis is geleverd! We zoeken dit graag voor je uit. Wil je ons een email sturen naar klantenservice@travelbags.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Product goed maar geen antwoord op vraag

Product heel goed, maar geen antwoord op vraag over facturatie na een week.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 feb 2024
Beste Steffi, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je nog een antwoord hebt ontvangen. Wil je ons nogmaals de mail toesturen? Dan gaan we het uiteraard direct voor je nakijken. Ons excuus. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas kan ik nog geen juiste beoordeling geven daar ik deze nog niet gebruikt heb. De vraag komt te vroeg
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
6 feb 2024
Hallo Liliane, helemaal geen probleem hoor . We horen het graag wanneer je de Eagle Creek Pack-It hebt gebruikt. Vriendelijke groet, Travelbags
MV
marc v.
st truiden
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb een retour aangevraagd,betaald maar niks gekregen om af te printen !!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
17 jan 2024
Beste Marc, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je geen verzendlabel van ons hebt ontvangen terwijl je daar wel voor betaald hebt. Onze excuses hiervoor. We hebben je inmiddels een mail gestuurd om het op te lossen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot heden mocht ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik kreeg melding dat dit dinsdag 9 februari zou gebeuren. Ik heb woensdag 3 februari besteld. Vermeld stond dat leveringstermijn 1 à 2 dagen zou zijn en dit zowel voor het gewone als het gepersonaliseerde product. Ik bestel het gepersonaliseerde product en hoopte het vandaag maandag 8 januari te kunnen afgeven aan de jarige. Indien ik had geweten dat de leveringstermijn niet kon gerespecteerd worden zou ik het product in een winkel gekocht hebben.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
9 jan 2024
Beste Kathy, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je een mail willen sturen naar de klantenservice met je ordernummer zodat we kunnen uitzoeken waar je pakketje blijft. Excuses voor het ongemak, Vriendelijke groet Travelbags
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kan geen beoordeling geven. Dit is een cadeau
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
29 jan 2024
Beste Jean, Bedankt voor je review. Dan had je de mail ook weg mogen gooien ;-) Geen probleem. Hopelijk is de ontvanger er blij mee. Met vriendelijke groet, Travelbags
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

1 à 2 werkdagen levertijd niet gerespecteerd

1 à 2 werkdagen levertijd - 4 dagen geleden besteld en nog niet geleverd.. ik had dit nodig voor een reis..
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
5 dec 2023
Beste Stephanie, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, zeker niet als je de bestelling nodig hebt voor een reis. We zien dat de bestelling klaar ligt op een servicepunt om opgehaald te worden. Wellicht is deze mail in de spam terecht gekomen? Mocht je verder nog vragen hebben, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
23 nov 2023
Beste Daniel, Helaas is jouw bestelling retour gestuurd omdat het adres onjuist ingevuld is. Uiteraard ontvang je het aankoopbedrag van ons terug. Mocht je het product naar graag willen hebben, raden we je aan deze opnieuw te bestellen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Krijg geen nieuwe trolley opgestuurd

Het is duidelijk dat ik geen nieuwe boodschappentrolley opgestuurd krijg (niet verpakt en vergezeld van een aantal onbestemde touwen) Ik meld dit aan de klantendienst en krijg dan de vraag om het pakket retour te sturen wat ik niet van plan vanwege de bijhorende rompslomp. Mijn vraag naar een gepaste compensatie wordt steeds negatief beantwoord. Travelbags moet geen bestelling meer van mij verwachten.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
6 nov 2023
Beste Luc, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het product op deze manier hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zoals onze klantenservice ook aan geeft raden we je aan om dit artikel terug te sturen. Dit kan uiteraard zonder bij komende kosten. We sturen je daarna graag nogmaals het artikel toe. Mocht je nog vragen hebben dan raden we je aan om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering 1-2 werkdagen maar na 4 dagen bestelling nog niet ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
23 okt 2023
Beste Monique, We zien in ons systeem dat de bestelling netjes bij je afgeleverd is. Mocht dit niet zo zijn, zou jij dan contact met ons op willen nemen via klantenservice@travelbags.nl? Met vriendelijke groet, Travelbags
19 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb het pakje nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 okt 2023
Beste Joris, Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens is de zending netjes op tijd bezorgd op het door jou aangeven afhaalpunt. De zending kan daar tot zeven dagen na levering worden opgehaald. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
17 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zichtbaar kras aan de hoek die heel wel degelijk opvalt i . Spijtig genoeg vind ik Dat is mij voor mij niet fijn
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 sep 2023
Beste Dudu, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een koffer hebt ontvangen met een beschadiging. We helpen je graag om het op te lossen. We sturen je hiervoor een mail. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
24 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

- Product niet zoals weergegeven + klantonvriendelijke procedure om terug te sturen

- Product niet zoals weergegeven op de website - 2.95 euro persoonlijke bijdrage om het product terug te zenden - Omslachtige procedure om product terug te sturen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
25 aug 2023
Beste Robin, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

de Secrid besteld

Sinds vorige week de Secrid besteld: enige nieuws van de besteldienst bpost ‘we kunnen dit artikel niet bij u leveren’?!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
15 aug 2023
Beste Marc, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het item nog niet hebt mogen ontvangen. Zou je ons hierover een mail willen sturen naar klantenservice@travelbags.nl? Dan gaan we het uiteraard voor je oplossen! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als professionele klant met een geldig btw nummer moet ik intercommunitair kunnen kopen, wat niet het geval is Dus helemaal niet tevreden!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
14 aug 2023
Beste Patrick, Dank voor je review. Uiteraard is dit mogelijk! Wil je ons je ordernummer en BTW nummer toesturen via klantenservice@travelbags.nl? Dan maken wij het voor je in orde. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb porte monnaie gebesteld maar nog niet gerevererd
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
7 aug 2023
Goedemorgen, Dank voor je bericht. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Graag kijken we dat voor je na. Zou je ons willen mailen naar klantenservice@travelbags.nl? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
1 aug 2023
Goedemorgen Anna, Bedankt voor jouw feedback. We vinden het vervelend dat jij jouw zending nog niet ontvangen hebt, en hebben het gelijk uitgezocht. We zien dat de zending naar verwachting vandaag of morgen geleverd wordt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags
4 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen 🤢🤢🤢
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
7 jul 2023
Goedemiddag Betty, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket niet hebt mogen ontvangen. Zou je ons hierover willen mail naar klantenservice@travelbags.nl. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.