Travelbags.be
Beoordelingen:

886 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.480 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 aug 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Travelbags.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij Travelbags. Allereerst was de levering ontzettend snel en correct. Mijn bestelling werd binnen de beloofde tijd bezorgd, wat erg fijn was. Daarnaast was het pakket degelijk verpakt, waardoor mijn producten in uitstekende staat aankwamen. Wat ik vooral waardeerde, was de goede communicatie van Travelbags. Ik werd op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, inclusief de verzendinformatie. Het was prettig om te weten waar mijn pakket zich bevond en wanneer ik het kon verwachten. Als ik vragen had, reageerde de klantenservice snel en behulpzaam. Al met al kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met Travelbags. De snelle en correcte levering, degelijke verpakking en goede communicatie hebben mijn ervaring positief beïnvloed. Ik zal zeker weer bij Travelbags bestellen en raad het aan aan anderen die op zoek zijn naar betrouwbare en efficiënte service. Dankjewel, Travelbags!

de meest kritische beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot heden mocht ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik kreeg melding dat dit dinsdag 9 februari zou gebeuren. Ik heb woensdag 3 februari besteld. Vermeld stond dat leveringstermijn 1 à 2 dagen zou zijn en dit zowel voor het gewone als het gepersonaliseerde product. Ik bestel het gepersonaliseerde product en hoopte het vandaag maandag 8 januari te kunnen afgeven aan de jarige. Indien ik had geweten dat de leveringstermijn niet kon gerespecteerd worden zou ik het product in een winkel gekocht hebben.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags.be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(18)
(27)
Resetten
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Terugsturen reistas

Beste, De reistas werd geleverd. Bij nazicht heb ik gemerkt dat 1 van de 2 wielen losser hangt, meer zijwaarts beweegt en zelfs een wrijvend geluid maakt. Graag had ik de tas omgeruild. Indien dit niet mogelijk is, zou ik jullie willen vragen om het geld terug te storten. Naar welk adres kan ik de geleverde tas gratis terugzenden? Ik heb bovenstaande vraag naar de klantendienst gestuurd en heb geen antwoord gekregen. Met vriendelijke groeten, Sophie De Vos
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
2 dagen geleden
Beste Sophie, Bedankt voor je review. Heel vervelend dat de koffer niet naar behoren werkt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben je bericht zeker ontvangen en je 4 dagen geleden een antwoord gestuurd. Misschien is deze aan je aandacht ontsnapt. Dit kan natuurlijk gebeuren. We zien de koffer dan ok graag retour. Vriendelijke groet, Travelbags
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Transport is niet vlekkeloos verlopen. Geleverd op de 3de werkdag na bestelling, na misverstanden tussen BPost en DHL. Zonder reactie van mij en actie door Travelbags zou de levering helemaal fout gelopen zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
4 apr 2024
Beste Luc, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet correct is verlopen. Fijn dat het nu in je bezit is. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Travelbags
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
kwaliteit foto's= realistische voorstelling
Beoordeling melden
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
25 mrt 2024
Goedemorgen Marcel, Dank voor je review. We horen graag wat de verbeterpunten zijn. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Annulatie van bestelling moet toch mogelijk zijn binnen het uur toch ? Factuur voor leveringskosten
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
8 mrt 2024
Beste Carine, Bedankt voor je review. Normaal zou dit inderdaad moeten kunnen helaas was op het moment van bestellen onze klantenservice gesloten, waardoor je bestelling inderdaad direct aan je is opgestuurd, waardoor annuleren helaas niet meer mogelijk was. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het retourneren
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
8 mrt 2024
Beste Anne, Bedankt voor je review. Zou je contact met ons op willen nemen als je vragen of opmerkingen hebt over het retourneren? Wij helpen je dan uiteraard graag verder. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
geldige (btw) factuur ontbreekt
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 feb 2024
Beste Hans, Dank voor je review. Wat vervelend dat je geen BTW factuur hebt ontvangen. Je mag ons daarover een mailtje sturen om dit alsnog in orde te maken. Klantenservice@travelbags.nl. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Je gaat beter naar een winkel!

Mijn bestelde tas werd niet aan huis geleverd. Ze is beschikbaar in een postkantoor op 30 minuten lopen van mijn woning (in een autoluwe zone). Wat voor nut heeft online bestellen dan? Waardeloos. Het kantoor is enkel open wanneer normale mensen werken. Waardeloos! Ik heb mijn nieuwe tas zelfs nog niet gezien.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 feb 2024
Goedemiddag, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je pakket niet aan huis is geleverd! We zoeken dit graag voor je uit. Wil je ons een email sturen naar klantenservice@travelbags.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
MV
marc v.
st truiden
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb een retour aangevraagd,betaald maar niks gekregen om af te printen !!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
17 jan 2024
Beste Marc, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je geen verzendlabel van ons hebt ontvangen terwijl je daar wel voor betaald hebt. Onze excuses hiervoor. We hebben je inmiddels een mail gestuurd om het op te lossen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

ok

Levering prima! Hendel van samsonite koffer hapert :(
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
11 jan 2024
Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hendel van je koffer hapert. We raden aan om contact met onze klantenservice op te nemen. We lossen het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Travelbags
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kan geen beoordeling geven. Dit is een cadeau
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
29 jan 2024
Beste Jean, Bedankt voor je review. Dan had je de mail ook weg mogen gooien ;-) Geen probleem. Hopelijk is de ontvanger er blij mee. Met vriendelijke groet, Travelbags
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het retourneren vanuit België is kostelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
27 dec 2023
Beste Daisy, Bedankt voor je Feedback. Het klopt inderdaad dat er voor retourzendingen vanuit België een kleine bijdrage in de verzendkosten gevraagd wordt van €2,95 per pakket. Deze kosten kun je direct voldoen bij het aanmelden van je retour. Wij begrijpen dat dit niet ideaal is en we zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Travelbags
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

1 à 2 werkdagen levertijd niet gerespecteerd

1 à 2 werkdagen levertijd - 4 dagen geleden besteld en nog niet geleverd.. ik had dit nodig voor een reis..
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
5 dec 2023
Beste Stephanie, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, zeker niet als je de bestelling nodig hebt voor een reis. We zien dat de bestelling klaar ligt op een servicepunt om opgehaald te worden. Wellicht is deze mail in de spam terecht gekomen? Mocht je verder nog vragen hebben, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Middelmatig

Alles is redelijk onduidelijk en klantonvriendelijk voor niet-sportieven(?)
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
29 nov 2023
Beste Louis, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je onze service als onduidelijk en klantonvriendelijk hebt ervaren. We streven ernaar om onze service voor iedereen duidelijk en toegankelijk te maken, ongeacht hoe sportief je bent. We nemen je feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze service te verbeteren. Als je nog vragen hebt, of als er iets is dat we voor je kunnen verduidelijken, laat het ons dan weten. We staan klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Travelbags
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
23 nov 2023
Beste Daniel, Helaas is jouw bestelling retour gestuurd omdat het adres onjuist ingevuld is. Uiteraard ontvang je het aankoopbedrag van ons terug. Mocht je het product naar graag willen hebben, raden we je aan deze opnieuw te bestellen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Krijg geen nieuwe trolley opgestuurd

Het is duidelijk dat ik geen nieuwe boodschappentrolley opgestuurd krijg (niet verpakt en vergezeld van een aantal onbestemde touwen) Ik meld dit aan de klantendienst en krijg dan de vraag om het pakket retour te sturen wat ik niet van plan vanwege de bijhorende rompslomp. Mijn vraag naar een gepaste compensatie wordt steeds negatief beantwoord. Travelbags moet geen bestelling meer van mij verwachten.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
6 nov 2023
Beste Luc, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het product op deze manier hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zoals onze klantenservice ook aan geeft raden we je aan om dit artikel terug te sturen. Dit kan uiteraard zonder bij komende kosten. We sturen je daarna graag nogmaals het artikel toe. Mocht je nog vragen hebben dan raden we je aan om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
23 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet in leveringstermijn 1-2 dagen zetten, wanneer dit eigenlijk niet haalbaar is.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
24 okt 2023
Beste Jill, Bedankt voor je review. We zien dat je pakket vandaag afgeleverd wordt tussen 09:36 & 14:15. Zoals ik kan zien wordt het dan bezorgd op de 2de werkdag. Mocht je nog vragen hebben, mag je uiteraard contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Travelbags
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering 1-2 werkdagen maar na 4 dagen bestelling nog niet ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
23 okt 2023
Beste Monique, We zien in ons systeem dat de bestelling netjes bij je afgeleverd is. Mocht dit niet zo zijn, zou jij dan contact met ons op willen nemen via klantenservice@travelbags.nl? Met vriendelijke groet, Travelbags
19 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb het pakje nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 okt 2023
Beste Joris, Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens is de zending netjes op tijd bezorgd op het door jou aangeven afhaalpunt. De zending kan daar tot zeven dagen na levering worden opgehaald. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

D+1 niet gehaald

Artikel was ok, maar d+1is niet gehaald, daardoor ben ik op weekend vertrokken zonder nieuwe vallies.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
10 okt 2023
Beste Herman, We snappen niet zo goed wat er bedoelt wordt met D+1, zou je ons willen mailen op klantenservice@travelbags.nl? We zouden je het graag voor je op willen lossen. Met vriendelijke groet, Travelbags