mooigemaakt.be- Logo - Beoordelingen

mooigemaakt.be
Beoordelingen:

225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden464 beoordelingen in totaal  

4,66
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 19 sep 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
mooigemaakt.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is niet dat jullie niet op tijd leveren maar Post in Tilburg heeft niet zo een goede bestellers ze zeggen dat ze mijn pakketje hebben afgeleverd maar ik denk dat pakketje in de verkeerde brieven bus hebben gedaan ik woon in een aparte ment met 250 woningen volgens de besteller is het pakketje in de verkeerde bus terecht gekomen De post hebben het in onderzoek ik hoop dat het alsnog terecht komt groetjes Nel van de Heuvel Jansse

de meest kritische beoordeling

10 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
- lange verwerkingstijd na aankoop, leveringstermijn in België - 1 week! Graag verwittigen als dit langer duurt. - bij het uitpakken: niet de juiste materialen toegevoegd - er ontbreekt zelfs een item, wel op factuur en dus betaald en op leveringsbon maar niet in mijn pakket - onmiddellijk mail gestuurd (sonja@mooigemaakt.be), tot op heden geen antwoord ontvangen - zie ook foto’s in bijlage
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor mooigemaakt.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van mooigemaakt.be
20 feb 2024
Hallo Ria, sorry dat je problemen had met de levering van je pakketje vanwege wegenwerken. Gelukkig is alles nu opgelost en heb je het pakketje ontvangen. We begrijpen dat dit frustrerend was, maar soms gebeuren er dingen buiten onze controle. Laat het ons weten als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen.
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog niks ontvangen na 4dagen geleden besteld te hebben
Beoordeling melden
Antwoord van mooigemaakt.be
19 jan 2024
Spijtig om te horen dat je zo teleurgesteld bent. Je bestelling is bij ons binnengekomen in de late namiddag op een donderdag. Hierdoor zat je bij de zendingen die pas op vrijdag middag werden opgehaald. We ervaren dat zendingen naar het buitenland minder snel in het weekend verwerkt worden. Gelukkig heb je je bestelling daarna wel snel in ontvangst mogen nemen.
10 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Service laat te wensen over!

- lange verwerkingstijd na aankoop, leveringstermijn in België - 1 week! Graag verwittigen als dit langer duurt. - bij het uitpakken: niet de juiste materialen toegevoegd - er ontbreekt zelfs een item, wel op factuur en dus betaald en op leveringsbon maar niet in mijn pakket - onmiddellijk mail gestuurd (sonja@mooigemaakt.be), tot op heden geen antwoord ontvangen - zie ook foto’s in bijlage
Beoordeling melden
Antwoord van mooigemaakt.be
11 aug 2023
Beste Karin, Bedankt voor het delen van uw feedback over uw recente ervaring bij ons. We willen graag reageren op uw punten en uw zorgen wegnemen. Allereerst willen we benadrukken dat we uw opmerkingen serieus nemen en streven naar een uitstekende service voor al onze klanten. We begrijpen dat u enkele bezorgdheid hebt geuit over de verwerkingstijd en leveringstermijn van uw bestelling. Bij het plaatsen van uw bestelling op 4 augustus (net voor het weekend), heeft u een melding gekregen dat sommige goederen niet op voorraad waren en dat de levertermijn ongeveer 1 week zou bedragen. We zijn verheugd op te merken dat uw bestelling uiteindelijk op 10 augustus is geleverd, binnen de aangegeven termijn. We betreuren natuurlijk dat de bestelling niet volledig volgens afspraak geleverd werd. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft voortgebracht. We streven ernaar om alle bestellingen nauwkeurig en volledig te verwerken, maar soms kunnen er helaas fouten optreden. Ivm met de gestuurde mail willen we aangeven dat we ons best doen om alle klantcorrespondentie zo snel mogelijk te behandelen. We begrijpen echter dat er momenten zijn waarop we niet binnen de paar uur kunnen reageren, vooral tijdens drukke periodes of wanneer we, zoals aangegeven, beperkte openingsuren hebben vanwege verlofperiodes. We verontschuldigen ons dat u geen direct antwoord hebt ontvangen en zullen zeker uw e-mail behandelen. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we aan deze zaken werken om uw ervaring te verbeteren. Als u verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendeljke groeten, Mooigemaakt
1 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Moeilijke email communicatie. Als je professioneel bent kan het niet dat je emails van klanten mist omdat ze in spam komen. Koerierdienst heeft pakket in afhaalpunt gedropt, kilometers van gevraagde thuisadres, zonder eerst aan te bieden. Krijg steeds franstalig scherm van koerierdienst.
Beoordeling melden
Antwoord van mooigemaakt.be
1 okt 2023
Beste Marleen, het spijt ons te horen dat je een minder positieve ervaring hebt gehad. We hebben ondertussen onze koerierdienst hierop aangesproken. (op hun track & trace pagina kan je met een eenvoudige klik je taal kiezen, deze blijft dan ook behouden bij andere leveringen via deze dienst).
23 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na bijna 2 maanden mij bestelling nog altijd niet ontvangen al kreeg ok een mail dat het geleverd is , heb ik nog nooit ergens anders meegemaakt
Beoordeling melden
Antwoord van mooigemaakt.be
23 aug 2023
Beste Myriam, bedankt voor je feedback. Onze excuses voor de vertraging bij je bestelling van 1 juli. Helaas hadden we onvoldoende voorraad uit hetzelfde verfbad, waardoor we een extra bestelling bij de leverancier moesten plaatsen. De levertermijn bleek langer dan verwacht, wat resulteerde in een wachttijd van 6 weken. We begrijpen uit je feedback dat je het pakket nog niet hebt ontvangen, ondanks de melding van levering afgelopen weekend. We gaan dit direct met de transporteur bespreken en houden je op de hoogte.
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Sms gekregen dat het pakje in mijn brievenbus zat. Echter niets gevonden. Brievenbus leeg!!!
Beoordeling melden
KS
karen s.
ALSEMBERG
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
mijn pakje niet ontvangen, informatie gevraagd en geen antwoord gekregen!
Beoordeling melden
Antwoord van mooigemaakt.be
5 dec 2023
Beste Karen, we betreuren het ten zeerste dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen en bieden onze excuses aan voor het feit dat we pas na 24 uur op je e-mail hebben gereageerd. We hebben je per e-mail laten weten welke stappen we kunnen ondernemen om deze situatie het beste op te lossen. We streven ernaar om je zo snel mogelijk te helpen en hopen op je begrip.
10 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds de bestelling niet ontvangen na 5 dagen
Beoordeling melden
Antwoord van mooigemaakt.be
10 okt 2023
Het spijt ons te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Het werd nochtans binnen de 24u verzonden. We zien wel dat er enkele afleverpogingen geweest zijn en dat je pakje uiteindelijk bij een afhaalpunt ligt. Normaal gezien heb je hier van de transporteur een mail over gekregen. Contacteer ons gerust mocht dit niet zo zijn. Je bestelling ligt in ieder geval klaar voor afhaling.
12 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg mijn bestelling niet Maar is wel betaald
Beoordeling melden
Antwoord van mooigemaakt.be
12 sep 2023
Hallo Isabelle, het spijt ons te horen dat je 3 werkdagen na je bestelling de bestelling nog niet ontvangen hebt. We hebben contact genomen met de transporteur. De dag na je bestelling werd een afleverpoging ondernomen, maar er was niemand om de zending in ontvangst te nemen. Via mail hebben ze gevraagd een nieuwe afleverdatum door te geven die voor jou past. Neem gerust contact met ons op mocht je de zending alsnog niet hebben ontvangen.
RD
Roely D.
IJhorst
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Garen nooit ontvangen wel betaald!!
Beoordeling melden
Antwoord van mooigemaakt.be
26 nov 2023
Beste Roely, Het doet ons natuurlijk pijn om te horen dat je niet tevreden bent van onze inspanningen om op je vragen te reageren en e bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Via de Track & Trace kan je zien, dat jouw bestelling zich nog in het sorteercentrum van PostNL bevindt. Daar staat ook aangegeven dat de leveringen langer onderweg zijn dan normaal omwille van de drukke periode (Black Friday). Je bestelling van 21 november werd omwille van een bijkomende vraag ivm kleuren van jou even tegengehouden ter controle en werd op 23 november verzonden. Een leveringstermijn van 2-3 dagen op dit moment is niet abnormaal. Je zending zal wellicht aanstaande maandag of dinsdag geleverd worden. Groetjes, Het Mooigemaakt team.