Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
6 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg wat ik bestelde heb wel een truitje moeten terugsturen (was te klein en doorzichtig-was niet duidelijk op de foto-) ben benieuwd of de terugbetaling ook zo vlot verloopt
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recupereren. Dit is niet wat ik wilde.
Na
Na meerdere malen telefonisch contact werd mijn telefoon zelfs niet meer beantwoord en kon ik enkel via mail contact houden. Telkens verschillende personen bij klantendienst die van niets wisten over het probleem.
Hoi Willy,
Dankjewel voor je beoordeling en review. Ik vind het vervelend te lezen dat je lang hebt moeten wachten op je bestelling. Ik zie in de verzendmail dat de verwachte leverdatum van je bestelling 14-15 mei was. Dit was dan ook al aangegeven in het winkelmandje bij het afrekenen. Indien de leverdatum voor jou niet snel genoeg was geweest, had je toen al kunnen beslissen de bestelling niet te plaatsen. Ik zie dat het pakket op 15 mei bij je bezorgd is, dus binnen de verwachte levertijd die aangegeven is in onze communicatie.
Desondanks ben ik met je eens dat het een lange levertijd is en ik zal het bij het juiste team neerleggen, zodat ze in overleg kunnen met onze leveranciers om dit proces te versnellen.
Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dag vandaag!
We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop.
Met vriendelijke groet,
Alina van ABOUTYOU
Slechte opvolging retour; meermaalse pogingen na contact herhaaldelijk afgewezen. De schuld ligt volgens hen bij de externe leverancier. Communicatie is niet relevant - de opvolging is zeer verwarrend. Ik zit nog altijd te wachten op de terugbetaling. Retour gebeurde 10 april l.l.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
14 uur geleden
Hey Paula,
Bedankt voor je recensie. Wat vervelend om te lezen dat het retourneerproces niet soepel loopt. Ik raad je aan het afleverbewijs, wat je hebt gekregen bij het bpost punt om je pakket te retourneren, goed te bewaren. Dit is namelijk je bewijs dat je het pakket hebt afgegeven en dat het uit jouw handen is. In ons systeem zie ik dat je retour momenteel nog niet in ons retourenmagazijn is ontvangen. In april heeft bpost een week gestaakt, waarna de retourleveringen in de weken daarna helaas (nog steeds) veel vertraging hebben opgelopen. Mogelijk zit jouw pakket hier tussen. Bpost heeft bij ons aangegeven dat ze hun uiterste best doen de achterstand in te halen, maar tot op heden zien we dat dit helaas nog maar langzaam gaat.
Ik hoop van harte dat je geretourneerde pakket z.s.m. in ons magazijn aankomt, zodat het verwerkt kan worden. Zodra je een mail van ons ontvang dat we je retour hebben ontvangen, kan het tot 14 dagen duren totdat je je geld hebt terug gekregen, afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gebruikt bij je bestelling.
Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen dat je ons nog een tweede kans wilt geven.
Met vriendelijke groet,
Julia van ABOUTYOU
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.