Persoonlijk vind ik AboutYou een site waar je hele fijne en aangename manier kan winkelen. Er is voor ieder wat willens. Er kan altijd wel iets fout lopen, die postgerelateerd is. Ondanks de VIPstatus die ik heb bij AboutYou voel ik mij zo vrij om toch een negatief puntje aan te halen. Namelijk, het gegoochel van de prijzen bij de artikelen. De ene dag hebben ze een bepaalde prijs, maar de andere dag kan die anders zijn. De ene dag betaal je volle prijs, de andere dag met een korting om nadien terug de volle prijs te betalen. Ook als je kortingscode krijgt en je schaft je een artikel aan. Het artikel is bijvoorbeeld te groot of te klein en je wenst de juiste maat te bestellen. Maar ondertussen heb je wel reeds je kortingscode gebruikt. En een kortingscode kan je maar eenmaal gebruiken. Als men twijfelt tussen een maat (want ieder merk heeft toch een andere maat) is het misschien beter om de beide maten te bestellen om toch van je korting te kunnen genieten. Het is niet dat ik een ontevreden klant ben, maar ik denk dat er nog wat werk aan de winkel is bij deze twee laatste punten om te kunnen zeggen, ik geef AboutYou een 10.
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle positieve beoordelingen weergeven
de meest kritische beoordeling
9 maanden geleden
Het bestelde artikel stond als badpak beschreven, omdat ik vanwege allergie voor kunststof kleding heel blij was dat ik toch een katoenen badpak had gevonden ik het via een omweg besteld uit België. Woon zelf in Nederland dus iemand uit België heeft het doorgestuurd wat ook nog extra kosten met zich meebracht. Eindelijk vandaag was het bezorgd. Erg teleurgesteld dat het dus geen badpak is maar een body. De stof is ook veel te dun om als badpak te dragen. Terug sturen brengt weer veel kosten met zich mee. Ik ben ontzettend teleurgesteld. Zal ook niemand about you aanraden als je al niet eens krijgt wat je denkt te bestellen.
Altijd alles tiptop, maar een kleine opmerking, bij 1 van mijn kledingstukken zat nog een retourdocument van een vorige klant inclusief zijn klantnr adres en naam, dit vind ik gevaarlijk in verband met de privacy.
Zelfs hierop geen reactie of excuus vreemd van een supper klantendienst .
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.