Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
11 apr 2023
Geverifieerde beoordeling
Blij met mijn muiltjes maar helaas was een
ketting boven één van de muiltjes los.
Heb het zelf maar hersteld.
Het valt me op dat de deksels van de schoendozen aan de hoeken kapot zijn en geplakt met plakband.
Met mijn muiltjes zag ik dat ze al eens gedragen waren wat ik teleurstellend vind van About You.
Als raad wil ik meegeven,items wat retour komen beter na te kijken.
Blijf trouwe klant van About You
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recupereren. Dit is niet wat ik wilde.
Na
Na meerdere malen telefonisch contact werd mijn telefoon zelfs niet meer beantwoord en kon ik enkel via mail contact houden. Telkens verschillende personen bij klantendienst die van niets wisten over het probleem.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Beoordelingen voor aboutyou.be
Filter
Beoordeling
Sorteren
Relevantie
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
kwaliteit van de kleding en kortingen, anderzijds zijn er bepaalde merken die niet het correcte matensystem hebben. De leveringstermijn zou ook iets korter kunnen. Goede returnservice en snelle en correcte terugbetaling bij retourzendingen. Dus prima, met ruimte voor verbeteringen, dus prima beoordeling 4 sterren, zelfs 9 op 10.
Beoordeling melden
2 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Te lange leveringstermijn in verhouding tot andere online verkopers van kleding, nieuwnieuw, nederland, die leveren de volgende dag, Post NL is beter dan Bpost.
Verder vind ik persoonlijk dat het matensysteem niet altijd klopt, laatste bestelling 2 stuks, en zal ze moeten terugsturen, dank U.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
4 mrt 2024
Hey Henri,
Bedankt voor je beoordeling & review.
Ik vind het vervelend om te lezen dat je ontevreden bent met onze levering en Size Finder. Doordat we met magazijnen door heel Europa werken, duurt het inderdaad even voordat de items uberhaupt in Belgie zijn aangekomen. Dan wordt het overgedragen aan Bpost en zal je pakketje worden afgeleverd. Dit duurt meestal rond de 3-4 werkdagen. Indien we net een campagne hebben gehad, zien we dat de leveringen vaak wat langer duren i.v.m. de drukte bij onze sorteercentra. We doen ons uiterste best om dit zo soepel mogelijk te laten lopen, maar kunnen dit door verschillende omstandigheden niet altijd garanderen.
Wat betreft de Size Finder raad ik je aan dit te melden bij onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Indien er meerdere meldingen over 1 item binnen komen, kunnen zij een onderzoek starten of er misschien iets fout gaat bij het sorteren van de maten van dit item.
We nemen je feedback namelijk erg serieus en willen ons graag blijven verbeteren!
Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop.
Met vriendelijke groet,
Nina van ABOUTYOU
Heel tevreden over het aanbod en de snelheid. Daarbij vind ik het fijn dat er voor Klarna gekozen kan worden waarbij ik pas na levering hetgeen ik wil houden kan betalen. Ik heb 3 dochters en als ik alles wat besteld wordt vooraf moet betalen, loopt de rekening al snel op.
Ik vind de service zeer goed en ook een zeer duidelijke retourprocedure die via mail goed op te volgen is.
In periodes van drukte kan de levering soms iets langer duren maar dat lijkt me niet abnormaal.
Beoordeling melden
2 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
De levering was OK maar ik ben niet zeker dat het geen "namaak" is......de doos is geen "originele" doos .......en geen officiéle kaartje (maat, productieland, enz...) van de fabrikant.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
4 mrt 2024
Hey Jean-Claude, bedankt voor je beoordeling & recensie. Fijn om te lezen dat je tevreden was over de levering van je bestelling. Jammer dat je onzeker bent over de echtheid van je product.
Wij werken alleen samen met de merken zelf. Voor adidas geldt dat wij de bestelgegevens aan ze doorgeven en zij zelf de items opsturen naar de klant. Het zou ons helpen in de communicatie met onze partners als je dit wilt melden aan onze klantenservice. Indien dit vaker gemeld wordt, kunnen ze actie ondernemen zodat dit opgelost wordt voor de toekomst, zodat onze klanten zich niet meer onzeker hoeven te voelen hierover.
Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop.
Ik wens je een fijne week!
Met vriendelijke groet,
Melle van ABOUTYOU
Ik vind About You zo leuk omdat ik mijn te kleine retour van 2 broeken zeer vlot kon terug sturen en er bijna onmiddellijk de terugbetaling op volgde , dat vinden we net fijn .
Als de klant een bikini besteld en uiteindelijk enkel het bovenstuk geleverd krijgt…. kan je als klant niet tevreden zijn lijkt mij…
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
23 feb 2024
Hey Mario,
Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik raad je dan ook aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen evt. contact opnemen met de leveringspartner of het magazijn om te kijken waar het mis is gegaan. Daarnaast zullen ze je adviseren wat nu het meest handige is om te doen.
Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met onze levering en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop.
Alvast een fijn weekend!
Met vriendelijke groet,
Nina van ABOUTYOU
Plots kan ik niet meer met achteraf betalen bestellen. Zeer jammer. Nochtans betaal ik steeds op tijd.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
23 feb 2024
Hey Isabelle,
Bedankt voor je review. Wat vervelend! Hopelijk lukt het om met een andere betaalmethode te betalen. Indien meerdere facturen bij Klarna (nog) niet betaald zijn, blokkeert Klarna automatisch de mogelijkheid om achteraf te betalen. Mogelijk is dit de oorzaak voor je probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Klarna. Mocht dit niet het probleem zijn, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be) om te kijken of zij de oorzaak van het probleem kunnen vinden.
Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met onze service en producten en dat we je nog eens terug zien in onze webhsop.
Met vriendelijke groet,
Jay van ABOUTYOU
29 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Tevreden
Vlotte levering, goede prijs/kwaliteit en snelle afhandeling van de retourzending
Beoordeling melden
24 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Veel keuze, altijd netje op tijd geleverd. Niet tevreden geld terug garantie
Beoordeling melden
1 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
duidelijke communicatie, Belgische webshop, samenwerking met Klarna
Beoordeling melden
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Goed en eenvoudig
Flexibel, Correct, mooie kortingen, geen agressieve promotie mails
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.