Blij met mijn muiltjes maar helaas was een
ketting boven één van de muiltjes los.
Heb het zelf maar hersteld.
Het valt me op dat de deksels van de schoendozen aan de hoeken kapot zijn en geplakt met plakband.
Met mijn muiltjes zag ik dat ze al eens gedragen waren wat ik teleurstellend vind van About You.
Als raad wil ik meegeven,items wat retour komen beter na te kijken.
Blijf trouwe klant van About You
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recupereren. Dit is niet wat ik wilde.
Na
Na meerdere malen telefonisch contact werd mijn telefoon zelfs niet meer beantwoord en kon ik enkel via mail contact houden. Telkens verschillende personen bij klantendienst die van niets wisten over het probleem.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.