aboutyou.beBeoordelingen

: 2.632GoedGecertificeerd

Details
Contact
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

Categorieën

aboutyou.be - Kleding, Schoenen & Accessoires

ABOUT YOU is de nieuwe online shop waar u fashion zonder verzendkosten kunt bestellen. Het jonge bedrijf heeft als belangrijkste doel dat u zich thuis voelt en de beste service ontvangt. U staat bij ABOUT YOU in de spotlight en we laten u altijd de stijlen zien die bij u passen. Zo kunt u optimaal van uw shopervaring genieten.
Contact
ABOUT YOU GmbH
Domstraße 10
20095 Hamburg
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Hamburg HRB 120869
Gevolmachtigde
Tarek Müller, Sebastian Betz, Hannes Wiese

Beoordelingen voor aboutyou.be

4.47/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.293 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

67 %
23 %
3 %
3 %
4 %
2.632 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


Alle positieve beoordelingen weergeven
2 maanden geleden
Op About you is het voor mij persoonlijk heel fijn shoppen. Samen met Zalando zijn dit mijn twee favoriete sites om te shoppen. Het systeem om nadien te betalen is zeker een pluspunt. Maten kunnen wel per merk toch wel wat verschillen, dus het blijft toch nog steeds een kleine gek, wat je met een fysieke winkel niet hebt. Maar een gratis omruiling maakt het dan terug goed. Natuurlijk als je dringend een bepaalt stuk nodig hebt is het een minpuntje. Leveringen duren wel iets langer daar deze, als ik mij niet vergis, van Duitsland moeten komen. Zowel van bij de bestelling tot bij de levering heb ik nog nooit enig probleem meegemaakt. Hopelijk blijven ze dezelfde trend aanhouden. Ook met deze tijden waar Corona onze maatschappij sterk aan het beïnvloeden is, is het gemakkelijk om rustig een artikel te bekijken en om deze eventueel te bestellen. Dus ruime keuze, achteraf betalen, gratis verzending, gratis retour zijn toch wel sterke punten van deze firma.
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
2 maanden geleden
Hoi Ronny, super bedankt voor het delen van je ervaring! We waarderen je mening enorm :) We wensen je veel plezier met je aankoop en graag tot de volgende keer :) Groetjes, Anna van ABOUT YOU
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


Alle kritische beoordelingen weergeven
4 maanden geleden
aboutyou vindt mijn teruggestuurde zending niet. bestelling is toegekomen ZONDER RETOURLABEL. op 28/4 gemaild hiervoor. retourlabel ontvangen op op 9/5. zelf afgegeven aan de post. nooit geen bevestiging van retour ontvangen per mail. van aboutyou. ik verklaar op eer en geweten dat ik zelf dit pakje heb afgegeven in de week van 11/5 - 14/5. postbediende kent mij persoonlijk. op 26/6 krijg ik nog steeds rappels hiervoor. ik heb ondertussen al elvendertig keer hiervoor gemaild
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Beste Kathleen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Ik wil je vragen om het retourbewijsje naar onze klantendienst te sturen. Dan kunnen ze het vermiste pakketje sneller vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
Alle positieve beoordelingen weergeven
2 maanden geleden
Op About you is het voor mij persoonlijk heel fijn shoppen. Samen met Zalando zijn dit mijn twee favoriete sites om te shoppen. Het systeem om nadien te betalen is zeker een pluspunt. Maten kunnen wel per merk toch wel wat verschillen, dus het blijft toch nog steeds een kleine gek, wat je met een fysieke winkel niet hebt. Maar een gratis omruiling maakt het dan terug goed. Natuurlijk als je dringend een bepaalt stuk nodig hebt is het een minpuntje. Leveringen duren wel iets langer daar deze, als ik mij niet vergis, van Duitsland moeten komen. Zowel van bij de bestelling tot bij de levering heb ik nog nooit enig probleem meegemaakt. Hopelijk blijven ze dezelfde trend aanhouden. Ook met deze tijden waar Corona onze maatschappij sterk aan het beïnvloeden is, is het gemakkelijk om rustig een artikel te bekijken en om deze eventueel te bestellen. Dus ruime keuze, achteraf betalen, gratis verzending, gratis retour zijn toch wel sterke punten van deze firma.
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
2 maanden geleden
Hoi Ronny, super bedankt voor het delen van je ervaring! We waarderen je mening enorm :) We wensen je veel plezier met je aankoop en graag tot de volgende keer :) Groetjes, Anna van ABOUT YOU
Verder lezen
Alle kritische beoordelingen weergeven
4 maanden geleden
aboutyou vindt mijn teruggestuurde zending niet. bestelling is toegekomen ZONDER RETOURLABEL. op 28/4 gemaild hiervoor. retourlabel ontvangen op op 9/5. zelf afgegeven aan de post. nooit geen bevestiging van retour ontvangen per mail. van aboutyou. ik verklaar op eer en geweten dat ik zelf dit pakje heb afgegeven in de week van 11/5 - 14/5. postbediende kent mij persoonlijk. op 26/6 krijg ik nog steeds rappels hiervoor. ik heb ondertussen al elvendertig keer hiervoor gemaild
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Beste Kathleen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Ik wil je vragen om het retourbewijsje naar onze klantendienst te sturen. Dan kunnen ze het vermiste pakketje sneller vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over aboutyou.be

Filter 
 Sorteren relevantie 
(48)
1 maand geleden
Supertrage leveringen, keer op keer. Levering worft azngekondigd maar laat zich dan nog vele dagen op zich wachten.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
24 dagen geleden
Hi! Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad, onze welgemeende excuses hiervoor. Wij nemen onze klantendienst uiterst serieus en zullen dit dan ook zeker terugkoppelen naar de desbetreffende afdeling. Groet, Britt van ABOUT YOU
1 maand geleden
Nog steeds niks ontvangen. Het zou geleverd worden ten laatste op 28 augustus
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
24 dagen geleden
Hi! Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het leverprocess wat langer duurt dan verwacht. Af en toe kan de levering inderdaad iets langer duren dan verwacht. Ik hoop dat je pakje nu binnen is. Anders kun je altijd contact opnemen met de klantendienst. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Britt van ABOUT YOU
1 maand geleden
Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
24 dagen geleden
Hi! Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het leverprocess wat langer duurt dan verwacht. Af en toe kan de levering inderdaad iets langer duren dan verwacht. Ik hoop dat je pakje nu binnen is. Anders kun je altijd contact opnemen met de klantendienst, die helpen je graag verder. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Britt van ABOUT YOU
1 maand geleden
Ik heb mijn pakje nog niet ...
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
24 dagen geleden
Hi! Hi! Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het leverprocess wat langer duurt dan verwacht. Af en toe kan de levering inderdaad iets langer duren dan verwacht. Ik hoop dat je pakje nu binnen is. Anders kun je altijd contact opnemen met de klantendienst. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Britt van ABOUT YOU
2 maanden geleden
Al van 17 juli (nu 28 juli) wacht ik op een antwoord van jullie financiële departement. Ik bestel hier niks meer. Waardeloos!
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
2 maanden geleden
Beste Els, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je nog geen reactie terug hebt. Ik wil je adviseren om nogmaals onze klantenservice te contacteren en te vragen wanneer het retour process wordt afgerond. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
3 maanden geleden
Indien je op voorhand laat weten dat je wil afzien van je aankoop, krijg je nog eens 14 dagen extra de tijd om de artikelen op te sturen, hierbij maak je gebruik van het herroeppingsformulier (uitleg in de bovenstaande vraag). Dit houdt in dat wanneer je bijvoorbeeld ons op dag 30 van je bedenktijd laat weten van de koop af te zien, je nog 14 dagen hebt om het artikel te retourneren.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Beste Els, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat de klantenservice jou niet naar wens helpt. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij nemen onze klantenservice uiterst serieus en zullen dit dan ook zeker terugkoppelen naar de desbetreffende afdeling. Ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
3 maanden geleden
in de beschrijving van het artikel staat dat het een 5 pack is en dan bij de levering ontvang je maar 2 paar dus bedrag te hoog dan en bedriegen vind ik dat
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Beste Fabienne, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je bestelling onvolledig verzonden is. Ik wil je aanraden om onze klantendienst te contacteren. Zij kunnen je bestelling controleren en hun best doen om het zo snel mogelijk op te lossen! Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
3 maanden geleden
Waardeloze klantendienst, na 1 week nog steeds hetzelfde liedje. Mij zien ze hier niet meer!
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Waardeloze klantendienst, na 1 week nog steeds hetzelfde liedje. Mij zien ze hier niet meer!
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
2 maanden geleden
Beste Els, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met onze klantendienst. Wij nemen onze klantendienst uiterst serieus en vinden het daarom vervelend dat je niet tevreden bent met de service. Onze excuses hiervoor. We zullen dit dan ook zeker terugkoppelen naar de desbetreffende afdeling. Ik hoop dat je ons alsnog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
3 maanden geleden
De linkerschoen is veel te wijd en kan niet genoeg aanspannen,ik stuur terug..
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Hoi Annie, wat vervelend om te horen dat de schoenen niet passen. Je mag de schoenen natuurlijk altijd gratis retour sturen! Je kan gewoon gebruik maken van de retoursticker die bij de levering zit om je artikelen terug te sturen. Ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
3 maanden geleden
Ik heb mijn pakje nog altijd niet ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Beste Benny, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantendienst via klantenservice@aboutyou.be. Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben en dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
4 maanden geleden
aboutyou vindt mijn teruggestuurde zending niet. bestelling is toegekomen ZONDER RETOURLABEL. op 28/4 gemaild hiervoor. retourlabel ontvangen op op 9/5. zelf afgegeven aan de post. nooit geen bevestiging van retour ontvangen per mail. van aboutyou. ik verklaar op eer en geweten dat ik zelf dit pakje heb afgegeven in de week van 11/5 - 14/5. postbediende kent mij persoonlijk. op 26/6 krijg ik nog steeds rappels hiervoor. ik heb ondertussen al elvendertig keer hiervoor gemaild
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Beste Kathleen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Ik wil je vragen om het retourbewijsje naar onze klantendienst te sturen. Dan kunnen ze het vermiste pakketje sneller vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
4 maanden geleden
Heb alles vandaag bij Bpost afgegeven, hoe deze werden geleverd ben ik niet mee akkoord...1 paar was beschadigd en de verpakkingsdozen zagen er niet uit..dus alles teruggestuurd en als ik bericht krijg en een terugbetaling, ga ik ze terug proberen te bestellen
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
4 maanden geleden
Beste Tal, Wat vervelend om te horen dat de schoenen met een beschadiging zijn geleverd. Dit is zeker niet de bedoeling geweest en daarom bieden wij onze welgemeende excuses aan. Ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
4 maanden geleden
Gewoon mijn beloofde korting van 25 procent niet kunnen valideren bij een bestelling van twee broeken, dit noemt ik gewoon diestal !!!
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
4 maanden geleden
Beste Johan, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het niet lukt om de kortingscode te gebruiken. Sommige kortingscodes zijn uitgesloten van bepaalde merken. Ik raad je aan om contact met onze klantendienst op te nemen, zij helpen je hiermee graag verder. Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
4 maanden geleden
bestelling nog altijd niet ontvangen en we worden niet op de hoogte gebracht wanneer ze zal geleverd worden
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
4 maanden geleden
Beste Philippe, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik wil je aanraden om contact op te nemen met onze klantendienst. Zij helpen je hiermee graag verder. Ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
4 maanden geleden
aboutyou kan mijn terugzending niet meer vinden. ik krijg steeds rappels
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
3 keer hetzelfde paar sneakers moeten bestellen én betalen alvorens de juiste maat in goede staat geleverd werd. De 1e keer kwamen de schoenen licht beschadigd aan door de te grote verpakking, de 2e keer werd maatje 36 geleverd in een maat 38 doos, dus moest het pak nogmaals terug. Vandaag de 3e poging ontvangen, en daarvan zag 1 schoen eruit alsof hij nog net was gepast voor vertrek. neg.ervaring
 Geverifieerde beoordeling|
11 maanden geleden
Ik kreeg een ander kledingstuk toegestuurd dan mijn bestelling. Bij navraag was het antwoord dat ze deze vergissing niet zelf konden rechtzetten. Ondertussen heb ik het foute kledingstuk teruggestuurd en wacht ik op een terugbetaling. Ik zal echter mijn bestelling nadien opnieuw moeten doen... als het daartegen nog voorradig is tenminste...
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
10 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u een foutieve order heeft ontvangen. Excuses hiervoor. Zodra uw retour verwerkt is wordt het bedrag teruggeboekt op uw rekening.Wij sturen u een code voor uw volgende bestelling van %20 : oowi9uci. Bij vragen kunt u ons altijd contacteren. Met vriendelijke groet, Het ABOUT YOU Service Team
1 jaar geleden
Ik wacht op het tweede gedeelte van mijn bestelling, blijkbaar is er een probleem bik DHL. Ik reeds 2 keer gebeld, men kan mij telefonisch niet helpen. Tweede keer was telefoniste niet super helpvol Graag dringend een oplossing want ik heb de factuur al ontvangen en moet in 2 dagen betalen Gelieve een antwoord te sturen Katrien
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
1 jaar geleden
Beste, Hartelijk dank voor uw opmerking. Helaas zien wij nog geen verandering in de status van uw artikel. Wij hebben hierdoor een opheldering gestart bij het warenhuis. Wij hopen uw binnen enkele dagen te laten weten over de status. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
6 maanden geleden
Od 2 miesiecy koresponduje mailowo ze sklepem poniewaz nie otrzymalam paczki i nie otrzymalam zwrotu pieniedzy. Przesylke raz mowia ze zostawili za lustrem w ogolnie dostepnym wejsciu a potem ze zostawiono w punkcie odbioru. Tam z kolei mowia ze odeslali z powrotem. Brak mi sil zeby po raz 20 wyjasniac cala sprawe od poczatku
 Geverifieerde beoordeling|