aboutyou.beBeoordelingen

: 2.960UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

Categorieën

aboutyou.be - Kleding, Schoenen & Accessoires

ABOUT YOU is de nieuwe online shop waar u fashion zonder verzendkosten kunt bestellen. Het jonge bedrijf heeft als belangrijkste doel dat u zich thuis voelt en de beste service ontvangt. U staat bij ABOUT YOU in de spotlight en we laten u altijd de stijlen zien die bij u passen. Zo kunt u optimaal van uw shopervaring genieten.
Contact
ABOUT YOU GmbH
Domstraße 10
20095 Hamburg
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Hamburg HRB 120869
Gevolmachtigde
Tarek Müller, Sebastian Betz, Hannes Wiese

Beoordelingen voor aboutyou.be

4.51/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

1.082 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

70 %
21 %
3 %
2 %
4 %
2.960 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


6 maanden geleden
Op About you is het voor mij persoonlijk heel fijn shoppen. Samen met Zalando zijn dit mijn twee favoriete sites om te shoppen. Het systeem om nadien te betalen is zeker een pluspunt. Maten kunnen wel per merk toch wel wat verschillen, dus het blijft toch nog steeds een kleine gek, wat je met een fysieke winkel niet hebt. Maar een gratis omruiling maakt het dan terug goed. Natuurlijk als je dringend een bepaalt stuk nodig hebt is het een minpuntje. Leveringen duren wel iets langer daar deze, als ik mij niet vergis, van Duitsland moeten komen. Zowel van bij de bestelling tot bij de levering heb ik nog nooit enig probleem meegemaakt. Hopelijk blijven ze dezelfde trend aanhouden. Ook met deze tijden waar Corona onze maatschappij sterk aan het beïnvloeden is, is het gemakkelijk om rustig een artikel te bekijken en om deze eventueel te bestellen. Dus ruime keuze, achteraf betalen, gratis verzending, gratis retour zijn toch wel sterke punten van deze firma.
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
6 maanden geleden
Hoi Ronny, super bedankt voor het delen van je ervaring! We waarderen je mening enorm :) We wensen je veel plezier met je aankoop en graag tot de volgende keer :) Groetjes, Anna van ABOUT YOU
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


3 maanden geleden
Ik wou een aantal leuke boxershorts bestellen bij About You. "Gelukkig was mijn maat Medium niet voorhanden". Ze stonden een 25€ het stuk. Kijk ik naar de site van Calvin Klein zelf, zie ik dezelfde boxers staan voor 16€ het stuk. Dus 9€ minder dan bij About You. Als je er 10 besteld heb je reeds 90€ kunnen besparen. Alsook andere zaken die ik nu opeens steeds van prijzen zie veranderen. De ene week koop ik ze bijvoorbeeld aan 50€ de week nadien staan ze aan 30€. Dus nu let ik toch wat meer op, wat ik vroeger niet deed.
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Hi Ronny, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om dit te horen. Dit is zeker niet de bedoeling bij ons en ik bied dan ook onze welgemeende excuses hiervoor aan. Daarnaast zal ik dit dan ook nu meteen doorgeven aan de gerelateerde departments om te kijken hoe dit kon gebeuren en hoe we dit kunnen verbeteren. Groet, Britt van ABOUT YOU
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
6 maanden geleden
Op About you is het voor mij persoonlijk heel fijn shoppen. Samen met Zalando zijn dit mijn twee favoriete sites om te shoppen. Het systeem om nadien te betalen is zeker een pluspunt. Maten kunnen wel per merk toch wel wat verschillen, dus het blijft toch nog steeds een kleine gek, wat je met een fysieke winkel niet hebt. Maar een gratis omruiling maakt het dan terug goed. Natuurlijk als je dringend een bepaalt stuk nodig hebt is het een minpuntje. Leveringen duren wel iets langer daar deze, als ik mij niet vergis, van Duitsland moeten komen. Zowel van bij de bestelling tot bij de levering heb ik nog nooit enig probleem meegemaakt. Hopelijk blijven ze dezelfde trend aanhouden. Ook met deze tijden waar Corona onze maatschappij sterk aan het beïnvloeden is, is het gemakkelijk om rustig een artikel te bekijken en om deze eventueel te bestellen. Dus ruime keuze, achteraf betalen, gratis verzending, gratis retour zijn toch wel sterke punten van deze firma.
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
6 maanden geleden
Hoi Ronny, super bedankt voor het delen van je ervaring! We waarderen je mening enorm :) We wensen je veel plezier met je aankoop en graag tot de volgende keer :) Groetjes, Anna van ABOUT YOU
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
3 maanden geleden
Ik wou een aantal leuke boxershorts bestellen bij About You. "Gelukkig was mijn maat Medium niet voorhanden". Ze stonden een 25€ het stuk. Kijk ik naar de site van Calvin Klein zelf, zie ik dezelfde boxers staan voor 16€ het stuk. Dus 9€ minder dan bij About You. Als je er 10 besteld heb je reeds 90€ kunnen besparen. Alsook andere zaken die ik nu opeens steeds van prijzen zie veranderen. De ene week koop ik ze bijvoorbeeld aan 50€ de week nadien staan ze aan 30€. Dus nu let ik toch wat meer op, wat ik vroeger niet deed.
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Hi Ronny, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om dit te horen. Dit is zeker niet de bedoeling bij ons en ik bied dan ook onze welgemeende excuses hiervoor aan. Daarnaast zal ik dit dan ook nu meteen doorgeven aan de gerelateerde departments om te kijken hoe dit kon gebeuren en hoe we dit kunnen verbeteren. Groet, Britt van ABOUT YOU
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over aboutyou.be

Filter  Sorteren Relevantie 
(40)
17 dagen geleden
Ik kan nog steeds niet via Klarna betalen. De laatste bestelling die ik deed (vooraf betaald) was een jas van Ragwear, nogal duur. Het artikel blijkt reeds gedragen en gewassen te zijn ! Dat blijkt uit het binnenetiket dat er verwassen uitziet, en ook de buitenkleur is ietwat vervaagd. Ook is het vorige artikel dat ik toch al een tijdje geleden terugstuurde nog niet als retour bevestigd door A.Y. Ik wacht dus nog steeds op de terugbetaling ervan.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
16 dagen geleden
Hi Cathy, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je dit is overkomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. We willen dit graag zo snel mogelijk oplossen, dus daarom wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantendienst. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
1 maand geleden
Pakjes werden nooit geleverd. Geld werd wel van rekening gehaald. Zonder enige vorm van communicatie in retour genomen. Nu worden artikelen opnieuw aangeboden aan totaal andere voorwaarden. Valse reclame?
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
1 maand geleden
Hi Ilse, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat jou dit is overkomen, maar ook dat je dit zo hebt ervaren. Dit is totaal niet de bedoeling geweest en daarom willen we het ook gewoon netjes met je oplossen. Ik wil je daarom vragen om even contact op te nemen met onze klantendienst, zodat we dit samen zo snel mogelijk kunnen oplossen! Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
25 dagen geleden
goederen niet geleverd besteld 30//11/2020 . bericht gekregen dat er vertraging is en zou dan geleverd worden tussen 15 a 20 december 2020 tot heden nog niets ontvangen
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
21 dagen geleden
Hi Janine, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je nog steeds je pakketje nog niet hebt mogen ontvangen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantendienst, zodat hun met jou kunnen kijken waar je pakket is en wat er aan de hand is. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
22 dagen geleden
Ongelofelijk lange wachttijd ondanks het product op voorraad was. Nooit meer.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
21 dagen geleden
Hi bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat de levering van je pakketje langer duurde dan normaal. Helaas hebben sommige pakketjes door de huidige drukte door COVID-19 en de nieuwe maatregelen wat vertraging opgelopen. Onze welgemeende excuses hiervoor. We proberen met man en macht de pakketjes zo snel mogelijk te leveren. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
16 dagen geleden
Bestelling nog steeds niet ontvangen
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
15 dagen geleden
Hi Sara, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je jouw pakketje nog niet hebt mogen ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik wil je daarom vragen om even contact op te nemen met onze klantendienst. Hun zullen er dan samen met jou naar gaan kijken wat er aan de hand is. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
13 dagen geleden
negnavtno nietsstein NoggoN
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
13 dagen geleden
Hi Frans, bedankt voor je bericht. Ik zou je graag willen helpen, maar ik begrijp het niet helemaal, sorry. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
1 maand geleden
Kortelings 2X bestelling geplaatst. Meer dan 2 weken gewacht. Bestelling nooit geleverd. Geen enkele vorm van communicatie. Contact opgenomen met klantendienst. Blijkbaar retour naar afzender(About You). Rede, onbekend. Klant hiervan op hoogte brengen, waarom zouden we dat doen. Is dit nodig? Geld terug? Nooit van gehoord.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
1 maand geleden
Hi Ilse, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je dit is overkomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. We willen dit graag netjes met je oplossen en afhandelen. Daarom wil ik je vriendelijk vragen om nogmaals contact op te nemen met onze klantendienst. Hun kunnen je verder helpen en ervoor zorgen dat het geld ook terug komt op jouw rekening. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
1 maand geleden
Ik kan begrijpen dat de leveringen moeilijk zijn maar dan zoek je een oplossing. Men heeft gewoon gezegd we betalen u terug zonder te vragen of ik mijn pakket toch nog wilde. Dit zijn geen manier van werken. Mijn eerste bestelling en zal ook mijn laatste zijn.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
1 maand geleden
Hi Carine, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat hier waarschijnlijk sprake is geweest van een miscommunicatie. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, en daarom bied ik onze welgemeende excuses hiervoor aan. We willen dit ook graag met je oplossen, dus wil ik je vragen of je contact op kan nemen met onze klantenservice. Hun zullen jou dan verder helpen! Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
2 maanden geleden
de levering was netjes en op de gemelde datum, maar het waren de verkeerde schoenen, andere kleur, ander materiaal. spijtig
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
2 maanden geleden
Hi Annick, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde schoenen hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik wil je graag vragen om contact op te nemen met onze klantenservice hierover, zodat hun het netjes met je kunnen oplossen. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
1 maand geleden
Van de laatste bestelling nog niet de helft gekregen. groeten, Lydia en frans
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
1 maand geleden
Hi Lydia, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je nog niet de laatste helft van je bestelling hebt ontvangen. Door de huidige situatie met COVID-19 hebben sommige bestellingen wat vertraging opgelopen. Om er zeker van te zijn wat er aan de hand is met je bestelling, wil ik je toch vragen om contact op te nemen met onze klantendienst. Hun gaan dan samen met jou kijken wat er aan de hand is. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
7 maanden geleden
aboutyou vindt mijn teruggestuurde zending niet. bestelling is toegekomen ZONDER RETOURLABEL. op 28/4 gemaild hiervoor. retourlabel ontvangen op op 9/5. zelf afgegeven aan de post. nooit geen bevestiging van retour ontvangen per mail. van aboutyou. ik verklaar op eer en geweten dat ik zelf dit pakje heb afgegeven in de week van 11/5 - 14/5. postbediende kent mij persoonlijk. op 26/6 krijg ik nog steeds rappels hiervoor. ik heb ondertussen al elvendertig keer hiervoor gemaild
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
7 maanden geleden
Beste Kathleen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Ik wil je vragen om het retourbewijsje naar onze klantendienst te sturen. Dan kunnen ze het vermiste pakketje sneller vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
 nuttig 
1 jaar geleden
3 keer hetzelfde paar sneakers moeten bestellen én betalen alvorens de juiste maat in goede staat geleverd werd. De 1e keer kwamen de schoenen licht beschadigd aan door de te grote verpakking, de 2e keer werd maatje 36 geleverd in een maat 38 doos, dus moest het pak nogmaals terug. Vandaag de 3e poging ontvangen, en daarvan zag 1 schoen eruit alsof hij nog net was gepast voor vertrek. neg.ervaring
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Indien je op voorhand laat weten dat je wil afzien van je aankoop, krijg je nog eens 14 dagen extra de tijd om de artikelen op te sturen, hierbij maak je gebruik van het herroeppingsformulier (uitleg in de bovenstaande vraag). Dit houdt in dat wanneer je bijvoorbeeld ons op dag 30 van je bedenktijd laat weten van de koop af te zien, je nog 14 dagen hebt om het artikel te retourneren.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
7 maanden geleden
Beste Els, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat de klantenservice jou niet naar wens helpt. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij nemen onze klantenservice uiterst serieus en zullen dit dan ook zeker terugkoppelen naar de desbetreffende afdeling. Ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
 nuttig 
10 maanden geleden
Od 2 miesiecy koresponduje mailowo ze sklepem poniewaz nie otrzymalam paczki i nie otrzymalam zwrotu pieniedzy. Przesylke raz mowia ze zostawili za lustrem w ogolnie dostepnym wejsciu a potem ze zostawiono w punkcie odbioru. Tam z kolei mowia ze odeslali z powrotem. Brak mi sil zeby po raz 20 wyjasniac cala sprawe od poczatku
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Heb alles vandaag bij Bpost afgegeven, hoe deze werden geleverd ben ik niet mee akkoord...1 paar was beschadigd en de verpakkingsdozen zagen er niet uit..dus alles teruggestuurd en als ik bericht krijg en een terugbetaling, ga ik ze terug proberen te bestellen
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
7 maanden geleden
Beste Tal, Wat vervelend om te horen dat de schoenen met een beschadiging zijn geleverd. Dit is zeker niet de bedoeling geweest en daarom bieden wij onze welgemeende excuses aan. Ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
 nuttig 
9 maanden geleden
Ik heb 5 bestellingen gedaan en heb geen enkel maar dan ook geen enkele pakje ontvangen.Ik wordt niet geïnformeerd door ABOUT You en heb al 2Xtelefonisch contact opgenomen en telkens wordt mij iets anders gezegd..Ik hoo op duidelijkheid .Patricia
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
9 maanden geleden
Beste Patricia, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze klantenservice. Mijn excuses daarvoor! We vinden het heel belangrijk dat je goed wordt geholpen, daarom geef ik jouw ervaring met onze klantenservice intern door. Ik hoop dat je ons nog een kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Julia van ABOUT YOU
 nuttig 
11 maanden geleden
Ik kreeg een deel van mijn bestelling niet, Ik heb hen gecontacteerd, kreeg een antwoord dat ik een terugbetaling zou krijgen. Ik wacht al over 3 weken en ze negeren mij compleet, dit is gewoon schandalig
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
10 maanden geleden
Beste, de communicatie en duidelijkheid over kortingen laat te wensen, ook de bestellingen zijn lang onderweg en ik krijg foute berichten over leveringen die zouden aankomen en die er niet zijn...
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
9 maanden geleden
Beste Myriam, Bedankt voor je berichtje. Onze oprechte excuses voor deze verwarrende situatie en communicatie. Ik kan je het best adviseren om nog een keer naar de klantenservice mailen, zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Julia van ABOUT YOU
 nuttig 
10 maanden geleden
de retourzendingen moeten beter worden geregistreerd. We krijgen onterecht herinneringen en extra administratiekosten. Wat NIET leuk is en oneerlijk overkomt.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
9 maanden geleden
Beste Guy, Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend om te horen, onze oprechte excuses hiervoor. Je kan in dit geval het beste even onze klantenservice contacteren. Ik hoop je hiermee genoeg geholpen te hebben. Met vriendelijke groet, Julia van ABOUT YOU
 nuttig 
7 maanden geleden
in de beschrijving van het artikel staat dat het een 5 pack is en dan bij de levering ontvang je maar 2 paar dus bedrag te hoog dan en bedriegen vind ik dat
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
7 maanden geleden
Beste Fabienne, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je bestelling onvolledig verzonden is. Ik wil je aanraden om onze klantendienst te contacteren. Zij kunnen je bestelling controleren en hun best doen om het zo snel mogelijk op te lossen! Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
 nuttig