Plein.be
Beoordelingen:

682 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden682 beoordelingen in totaal  

4,72
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Plein.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer aangename personeel , bij werkte de kortingscode niet, maar ze hebben gewoon de korting gestort; dat is toch wel super , ook de kwaliteit van de producten zijn zeer goed of aangenaam. Dus bedankt aan iedereen van de inpakkers die behoorlijk moeten werken dikke merci , en aan alle ook een dikke merci,

de meest kritische beoordeling

8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De leveringen! Ben reeds bestaande klant, maar elke keer als er wat geleverd wordt is er een doos waspoeder opengescheurd, handgel uitgelopen. Het is precies of alle artikelen in de doos gegooid worden en niet netjes verpakt! De dozen zijn ook veel te zwaar voor de vervoerders die ze laten vallen en alzo de product-dozen beschadigen. Over alles tevreden maar de levering is telkens een ramp, en de vervoerder kan er zelf niets aan doen..
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Plein.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(16)
(3)
(18)
Resetten
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

De leveringen zijn een ramp

De leveringen! Ben reeds bestaande klant, maar elke keer als er wat geleverd wordt is er een doos waspoeder opengescheurd, handgel uitgelopen. Het is precies of alle artikelen in de doos gegooid worden en niet netjes verpakt! De dozen zijn ook veel te zwaar voor de vervoerders die ze laten vallen en alzo de product-dozen beschadigen. Over alles tevreden maar de levering is telkens een ramp, en de vervoerder kan er zelf niets aan doen..
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
4 dagen geleden
Beste Walter,  Bedankt voor je beoordeling en voor je feedback, we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Wat vervelend om te horen dat je pakket wederom met lekkage is geleverd. Excuses hiervoor. Graag verneem ik welke artikelen gelekt hebben en hoeveel zodat ik een passende oplossing kan aanbieden.  In afwachting van je reactie. 
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik ontving het pakker niet . Het zou gisteren geleverd worden. Kreeg bericht dat ze....Niet konden leveren, zonder opgave van een r eden...En dat ik een mail zou krijgen waar ik mijn pakker zou kunnen ophalen in een leveringspunt.Vandaag , zaterdag, 15 u24...nog niets ontvangen.......
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
13 dagen geleden
Goedemiddag Anne-Marie,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvagen. Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen met de levering van je pakket. Excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie helaas dat je pakket vertraging heeft opgelopen omdat er sommige artikelen een langere levertijd hadden of helemaal niet uitgeleverd konden worden. Ik zie dat ondertussen je pakket verzonden is en z.s.m. word geleverd.  Voor het ongemak wil ik je een kortingscode aanbieden t.w.v. 5% korting.  1055552F79549 Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst. 
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Uw producten zijn niet goed verpakt, te grote overdoos waardoor de inhoud van een van de vier bussen vaatwaspoeder open was en het waspoeder los in de overdoos lag. Vervelend en onnodig indien uw de producten beter verpakt voor de verzending
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
10 dagen geleden
Beste Hubertus,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat 1 maal de Sun Vaatwaspoeder Normaal 1,39 kg (80 beurten) is gaan lekken. Onze excuses hiervoor. Ik zal er voor zorgen dat het bedrag van €7,34 wat je hiervoor hebt voldaan binnen 2 werkdagen wordt bijgeschreven op je rekening. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

een aantal producten niet mogen geleverd worden in België

wij doen een mooie bestelling. Bij het afrekenen blijkt ineens dat een aantal producten niet mogen geleverd worden in België. Misschien beter aankondigen van in het begin. Dat spaart een hoop tijd en frustraties.....
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
11 dagen geleden
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling. Ik begrijp inderdaad dat dat vervelend is. Ik zal je feedback intern doorgeven. Ik wens je nog een fijne dag toe.
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Meestal is het o.k.. Terugzendingen dat is een gedoe waar ik een hekel aan heb. Eend printer kost ook geld thuis. Ik ben beter af met de oude methode dat er een retourbon in het pak zit.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
9 dagen geleden
Goedemiddag Mireille,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Je kunt je retour online aanmelden, je ontvangt dan een retourlabel op de mail. Deze hoef je niet uit te printen, je kunt deze laten scannen bij het PostNL punt en zij zullen deze uitprinten en op je pakket plakken. Dit is uiteraard geheel kosteloos. Printen is dus niet noodzakelijk.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst. 
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet elke bestelling komt feilloos toe... nu ook weer wasmiddel uitgelopen... vragen foto's alsof je natte doorweekte doos in je huis kan laten staan?
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
2 mei 2024
Goedemiddag Nancy, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je het pakket in deze staat ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Om het zo goed mogelijk voor je te kunnen oplossen vragen we inderdaad om een foto. We verwachten uiteraard niet dat je doos bewaard alleen vragen wij je een foto te maken bij ontvangst zodat we met je mee kunnen kijken om het zo goed mogelijk voor je te kunnen oplossen.  We hopen dat je in de toekomst een positieve ervaring met ons mag hebben. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne middag gewenst. 
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Producten leveren anders dan besteld omdat de bestelde producten niet meer voorradig zijn vind ik niet echt professioneel.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
3 dagen geleden
Goedemiddag Wilfried,  Bedankt voor je beoordeling. wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vrevelend dat je andere producten hebt ontvangen dan besteld. Graag verneem ik over welke order dit precies gaat zodat ik met je mee kan kijken.  In afwachting van je reactie. 
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Dop van vaatwaspoeder was losgekomen… heel de doos vol vaatwaskorrels… Verder snelle levering, prijs-kwaliteit in orde
Beoordeling melden
HV
heidi v.
zedelgem
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Beter beschermen

Tevreden over de producten, handzeep wel volledig uitgelopen over bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
11 dagen geleden
Goedemorgen. Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat er lekkage in je pakket is ontstaan. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb direct 10% korting op je factuur toegepast. Dit is 7,98 en zal binnen 1-2 werkdagen op je rekening te zien zijn.  Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen . Levering is erg traag. Spijtig
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
29 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je pakket nog niet bezorgd is. Ik zie dat deze op leverdatum 2 mei stond. Ik heb de datum naar voren gehaald en de verwachting is dat het morgen geleverd kan gaan worden. Je zal vandaag voor 22:00u een mail krijgen met een verzendbevestiging. Mocht ik je verder nog ergens bij kunnen helpen dan sta ik graag voor je klaar. Fijne middag gewenst!
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles gelijktijdig leveren . 2 weken na 1ste deel nog niet alles geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
18 apr 2024
Beste Annita, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb direct meegekeken en zie dat hier iets niet helemaal goed is gegaan. Ik zie dat de  Voskes Emmer Vleesrol Rund (600 gr) niet op voorraad is en het andere deel van de order tegenhield. Ik heb dit product direct geannuleerd en de kosten hiervan zullen worden gecrediteerd. Dit zal binnen 1-2 werkdagen op je rekening te zien zijn. De verwachtte levering van de Jack Doggies Kluifjes 4 mix (750 gr) is morgen. Omdat we het wel heel vervelend vinden dat het zo is gelopen hierbij een kortingsode van 5% korting: 105555233ADDF te gebruiken bij een volgende bestelling. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. 
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen terwijl postnl tracker aangeeft van wel
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
11 dagen geleden
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je pakket nog niet ontvangen hebt. We zullen hiervoor een onderzoek starten bij onze bezorgpartner om te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Om het onderzoek bij PostNL correct op te starten zou ik je willen vragen het bijgevoegde document in te vullen en ondertekenen met pen. De in te vullen 3S code is 3SSHOP5258737 Je kunt een foto maken van het ingevulde document en deze toesturen als reactie op deze e-mail. Let op; dit document dienen wij zo snel mogelijk van je te ontvangen. Wij moeten het onderzoek namelijk binnen 30 dagen na aflevering namelijk opstarten. na deze termijn is een onderzoek niet meer mogelijk. Onze vervoerder heeft meerdere werkdagen de tijd om het onderzoek op te starten. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen vanuit onze bezorgdienst, informeren wij je direct. Zodra het onderzoek volledig word afgerond zullen wij een terugbetaling of nalevering realiseren. Alvast bedankt voor je reactie!
17 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kan niet beoordelen heb bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
17 minuten geleden
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben op verzoek van Riverty deze order moeten annuleren. Deze order gaat daarom niet geleverd worden. Voor verdere informatie verwijs ik je graag naar Riverty. Fijne middag gewenst!
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb telkens iets dat uitgelopen is ! Vervelend !
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
3 dagen geleden
Goedemiddag Francine,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te horen dat er elke keer iets gelekt heeft in je bestelling. Onze excuses hiervoor. Graag wil ik je vragen dit direct bij ons te melden als je dit ontdekt zodat wij direct een passende oplossing kunnen aanbieden.  Voor het ongemak wil ik je een kortingscode aanbieden t.w.v. 10% voor een volgende bestelling.  1034714E3F292A6AA88 Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst. 
NV
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
annuleren gewoon bestellingen
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
23 apr 2024
Goedemorgen Nico,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je order is geannuleerd. Excuses hiervoor. Helaas was er te weinig voorraad van het artikel die je hebt besteld en hierdoor konden wij de order niet uitleveren.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst. 
PM
Paul M.
Kasterlee
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Trage levering
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
26 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat je pakket later bezorgd is dan verwacht. We trachten er altijd naar om de volgende werkdag te kunnen leveren. Echter is dit niet altijd mogelijk door bijvoorbeeld vertraging bij de vervoerder of in jouw geval omdat de Azzaro Pour Homme Eau de Toilette Spray (100 ml) besteld moest worden bij de leverancier. Onze excuses hiervoor. Alvast een goed weekend toegewenst!
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bericht gekregen dat mijn pakje…Paul VS

Bericht gekregen dat mijn pakje optehalen (Post NL) is in mijn afhaalpunt. Naar afhaalpunt er is niets voor mij aangekomen. Klacht ingediend, antwoord pakje bevatte verkeerd adres. Zouden terug opsturen met het juiste adres. Niets van firma gehoord weer klacht ingediend. Antwoord gekregen dat bepaalde zaken niet meer voorradig zijn. Zullen het betaalde bedrag binnen de 2 werkdagen terug storten, is ook gebeurd.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
2 apr 2024
Goedemorgen Paul, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u deze ervaring hebt gehad. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat u afgelopen week contact heeft gehad met mijn collega"s, en het bedrag van de bestelling is gecrediteerd, en zal ondertussen terug staan op de rekening. Er zit altijd een verwerkingstijd bij van maximaal 2 werkdagen.  Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kocht het verkeerde wasmiddel, (witte was, miste gekleurd hebben) zelfde dag juiste besteld en retour de verkeerde. Juiste levering ontvangen en jullie mijn retour ontvangen. Mijn nieuwe bestelling meteen moeten betalen (logisch), maar moet nu 2 weken wachten voordat ik mijn geld terug heb 🥺😢vind ik niet op z’n plaats
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
9 apr 2024
Goedemiddag Lianne, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat u de bestelling op 2 april retour heeft aangemeld, en wij hebben de retourzending gisteren 8 april ontvangen van PostNL, en vandaag heeft mijn collega het bedrag geretourneerd, en dit is binnen 2 werkdagen zichtbaar. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl