Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
13 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Heel tevreden!
Had hun gemaild in verband met mijn bestelling, omdat ik het na 3 dagen nog altijd niet kon opvolgen via track en trace van post.nl. Ze hebben mij onmiddellijk geholpen en hun excuses aangeboden voor het ongemak. Ben heel tevreden over hun klantvriendelijkheid. Zal zeker nog eens bestellen op hun website !
Wat betreft de producten is de tevredenheid 100%. Echter de communicatie verloopt moeilijk. Ik stuurde een mailtje voor hulp bij een bestelling. Ik heb een account en dat gebruik ik als ik iets wil bestellen. Het lukt niet de optie kleurkeuze te selecteren bij een product om mij haren te verven. Men heeft mijn account gecontroleerd. Dat zou in orde zijn maar toch zie ik de optie kies een kleur niet. Dat heb ik aangegeven en gevraagd of men mij wil helpen met een bestelling. Vervolgens hoor ik helemaal niets meer. Dat vind ik erg klantonvriendelijk. Misschien doe ik iets fout maar ben mij daar niet van bewust. Daarom vraag ik hulp. Bij eerdere bestellingen lukte het wel. Dus ik ben nogal teleurgested dat men mij laat zitten met mijn probleem. Ook de chatbox reageert niet meer. Wat is hiervan de reden? Graag ontvang ik een antwoord en een oplossing. Het dichtstbijzijnde verkooppunt voor mij is Brasschaat. Dat is 1.5 uur rijden. Juist daarom bestel ik online. Hoop u helpt mij. Daarom geef ik hier een reactie. Vriendelijke groet, Marianne Peeters.
Verkeerde Product besteld(mijn fout).
Verzendkosten waren €6,50 naar belgie
Wil het Retourneren kost het €8 ??
Waarom geen €6,50?
Beoordeling melden
30 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Geen reactie op mijn vraag
Wat betreft de producten is de tevredenheid 100%. Echter de communicatie verloopt moeilijk. Ik stuurde een mailtje voor hulp bij een bestelling. Ik heb een account en dat gebruik ik als ik iets wil bestellen. Het lukt niet de optie kleurkeuze te selecteren bij een product om mij haren te verven. Men heeft mijn account gecontroleerd. Dat zou in orde zijn maar toch zie ik de optie kies een kleur niet. Dat heb ik aangegeven en gevraagd of men mij wil helpen met een bestelling. Vervolgens hoor ik helemaal niets meer. Dat vind ik erg klantonvriendelijk. Misschien doe ik iets fout maar ben mij daar niet van bewust. Daarom vraag ik hulp. Bij eerdere bestellingen lukte het wel. Dus ik ben nogal teleurgested dat men mij laat zitten met mijn probleem. Ook de chatbox reageert niet meer. Wat is hiervan de reden? Graag ontvang ik een antwoord en een oplossing. Het dichtstbijzijnde verkooppunt voor mij is Brasschaat. Dat is 1.5 uur rijden. Juist daarom bestel ik online. Hoop u helpt mij. Daarom geef ik hier een reactie. Vriendelijke groet, Marianne Peeters.
Beoordeling melden
26 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Beter de prijs direct met btw .als niet zelfstandig bent !
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.