Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
2 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Bij jullie hebben we het gezochte onderdeel heel gemakkelijke gevonden. Zonder hopen codes en types te moeten te moeten doorzoeken en dan nog niets te vinden. Gewoon ingeven wat we zochten en klaar was kees. Wij zullen jullie dan ook zeker aanbevelen. En dan de snelheid van versturen. Eerst zou op Maandag geleverd worden maar op Zaterdagnamiddag was ons pakketje al hier. Het onderdeel paste perfect, niet eens 5 minuten werk. Dank jullie van harte doe zo zeker voort.
De bestelling 1100227805 heb ik teruggestuurd omdat er slechts één scharnier in het pakje zat, en ik had beide koelkastscharnieren nodig. Daarom heb ik een nieuwe bestelling, 1100227894, geplaatst. Dit maal een setje van twee scharnieren, die inmiddels perfect gemonteerd zijn. Goede service. Misschien een extra opmerking plaatsen dat het over slechts één scharnier gaat. Ik wacht geduldig op te terugbetaling van mijn eerste order.
Juist product,goed verzorgd
Correct verzending!
Groetjes
Ivan
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Nee heb het terug gestuurt.hoop dat ik mijn geld nu terug kr8jg.
Nee heb het terug gestuurt.hoop dat ik mijn geld
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
4 dagen geleden
Hoi Anneke, bedankt voor je review. jammer dat het niet de juiste onderdeel is. Wij hebben een retourformulier naar je gemaild. Als jij het type/modelnummer van jouw apparaat naar info@fiyo.be mailt zal ik proberen de juiste te zoeken. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
hoe moet retourneren want het handvat dat er bij was kon ik niets met doen ik heb zelfs niet eens uit de plastiek gehaald
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
10 dagen geleden
Beste Koen, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat jij het retourneren van jouw bestelling zo moeilijk vind. Wij hebben een retourformulier naar je gemaild met uitleg. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Post nl had produkt pas drie dagen later geleverd mvg
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
11 dagen geleden
Hallo, Daniel, bedankt voor je review. We begrijpen dat het vervelend is als een pakket later wordt geleverd dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak. We zullen dit onderzoeken en proberen het probleem op te lossen. Als je verdere vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
1 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
pluspunten: zeer snelle levering, goed op te volgen wanneer de bestelling zou geleverd worden
minpunt: order doorgeven verliep niet vlot; ik had verkeerde gegevens ingegeven en het was niet mogelijk die te veranderen, het programma nam steeds automatisch de eerste gegevens terug, waardoor ik nu geen geldig factuur heb voor de boekhouding. Jammer!
Beoordeling melden
29 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Wiel robot stofzuiger blaupunkt
Het versturen was zoals afgesproken.
Ik heb het motortje van het nieuwe linker wiel moeten uithalen en versteken in het oude wiel, waarna het volledig teterug werkt.
Het product is prima, maar de bezorging is ver beneden de maat. Bezorger is niet aan de deur geweest, en heeft het pakketje op 10 km. van hier afgezet bij afhaal punt. Van POST NL is dit vaker bekend in mijn omgeving.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.