Mijn bestelling was blijkbaar al meerdere dagen aanwezig in de winkel, maar was niet ingescand, waardoor mijn bestelling 'bij transporteur' bleef staan.
Ik ben de dag waarop ik mijn cadeautje wou, dan maar naar de winkel gegaan om er een bon te kopen in de plaats, maar mijn bestelling bleek aanwezig. Probleem opgelost, maar het kostte mij veel extra moeite en een extra verplaatsing omdat ik die dag eigenlijk helemaal niet in de buurt van de winkel moest zijn terwijl ik er de dagen daarvoor -omwille van mijn job- net heel dicht in de buurt was.
Over het cadeau zelf en de verdere bediening in de winkel ben ik zeker wel tevreden.
Niks van bevestigingsmail of dergelijke ontvangen, zelfs niet in de spam-map.
Zelf winkel opgebeld of mijn bestelling al aangekomen was.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
28 aug 2024
Beste klant,
Bij ontvangst van iedere bestelling wordt een automatische orderbevestiging via mail verstuurd.
U kunt onze online klantendienst of winkels altijd contacteren als u vragen hebt ivm uw bestelling.
Wij blijven ter uwer beschikking,
Vriendelijke groeten,
Het Edisac team
1 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
12 aug 2024
Beste klant,
Nogmaals onze welgemeende excuses voor de laattijdige levering door Bpost.
Wij hebben uw retourpakket goed ontvangen, en zullen de terugbetaling spoedig uitvoeren.
Vriendelijke groeten,
De Edisac klantendienst
17 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Schoenen besteld, kwamen aan, waren 2 verschillende kleuren die erin zaten. Mail gestuurd, hebben gerangeerd dat ze het gingen doorgeven aan juiste afdeling en me op de hoogte houden. Tot op heden niets meer gehoord, nog geen geld terug gehad en in heb de schoenen de dag erna zelf al geretourneerd. Deze site staat niet meer bij mijn favorieten om te bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
22 jul 2024
Beste klant,
Uw aankoop werd volledig terugbetaald, wij hebben u daarvan op de hoogte gebracht via mail.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Vriendelijke groeten,
De Edisac klantendienst
27 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Mijn Tas had niet de aangegeven kleur…
Ik had rose verwacht
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
27 jun 2024
Beste klant,
De kleur die u heeft besteld is "Koper", en deze kleur heeft helaas geen rosé nuances. In dat geval kiest u misschien beter voor de kleur "Goud roze" van Paul Marius.
Aarzel niet om ons te contacteren om een retour uit te voeren.
Vriendelijke groeten,
De Edisac klantendienst
28 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Levering en communicatie
Mijn bestelling was blijkbaar al meerdere dagen aanwezig in de winkel, maar was niet ingescand, waardoor mijn bestelling 'bij transporteur' bleef staan.
Ik ben de dag waarop ik mijn cadeautje wou, dan maar naar de winkel gegaan om er een bon te kopen in de plaats, maar mijn bestelling bleek aanwezig. Probleem opgelost, maar het kostte mij veel extra moeite en een extra verplaatsing omdat ik die dag eigenlijk helemaal niet in de buurt van de winkel moest zijn terwijl ik er de dagen daarvoor -omwille van mijn job- net heel dicht in de buurt was.
Over het cadeau zelf en de verdere bediening in de winkel ben ik zeker wel tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
29 dec 2023
Beste klant,
Onze excuses dat het pakket niet eerder werd ingescand in onze winkel.
Tijdens de kerstperiode wordt het erg druk in de winkels, waardoor het scannen soms wat vertraging oploopt.
We zijn blij te horen dat het pakket alsnog op tijd kon worden opgehaald, en het product aan alle verwachtingen voldeed.
Vriendelijke groeten,
De Edisac klantendienst
20 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Tas online besteld. Afhaling Edisac Oostende. Tas voldoet niet aan verwachting. Vandaag ga ik naar winkel met vraag voor retour. Niet mogelijk enkel via online!??
Heb echter geen doos meer, dus moet naar postkantoor, doos kopen en versturen! Helemaal niet tevreden. Uitleg in winkel is niet ok.
Ben reeds jaren vaste klant bij Edisac.
Verkoopster verwijst mij naar klantendienst…..maandag mijn eerste werk!!!
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
22 apr 2024
Beste klant,
U kunt uiteraard een online bestelling retourneren in één van onze winkels.
Onze excuses voor het misverstand, aarzel niet om de tas binnen te brengen in Edisac Oostende of ons via mail te contacteren, zodat wij de gratis retour van uw aankoop zo snel mogelijk kunnen bewerkstelligen.
Nogmaals onze excuses, vriendelijke groeten,
Het Edisac team
21 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Heel veel geld betaald voor mijn Liu Jo enkellaarsjes die volgens de beschrijving uit leder zouden zijn maar eigenlijk gewoon uit plastic zijn.
Ze zitten zelfs niet goed en doen pijn bij het dragen!
Nooit meer Edisac!!
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
22 jan 2024
Beste klant,
Wat jammer dat de Liu Jo laarzen niet aan uw verwachtingen voldoen!
Aarzel niet contact met ons op te nemen, zodat wij u een gratis Bpost-retouretiket kunnen opsturen per mail.
Zo kunt u ons de laarsjes (in nieuwstaat) retourneren voor een terugbetaling.
Vriendelijke groeten,
Het Edisac team
30 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Hebben de valies voor het eerst mee en het slot is reeds kapot!!!!
Zijn met het vliegtuig op vakantie. Hebben het slot moeten openbreken want was volledig geblokkeerd. Zijn uiteraard niet tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
3 jun 2024
Beste klant,
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. De koffer is uiteraard in garantie, en wij zullen het nodige doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Vriendelijke groeten,
Het Edisac team
26 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
De doos was beschadigd en de handtas zat juist in een zak van Nathan misschien nog een andere plastiek zak er boven doen of in papier wikkelen.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
26 jan 2024
Beste klant,
Onze excuses dat de doos tijdens het transport werd beschadigd, wij zullen dit aankaarten bij onze transportpartner Bpost.
Onze tassen worden inderdaad in een dustbag verpakt, om ecologische redenen proberen wij plastic zoveel mogelijk te vermijden.
Blij te horen dat de tas aan alle verwachtingen voldoet!
Vriendelijke groeten,
Het Edisac team
3 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Langere levertijd
Er werd gezegd dat het product de volgende dag zou aankomen, maar de levering duurde 3 werkdagen.
Het product is heel mooi.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
5 feb 2024
Beste klant,
Tijdens de soldenperiode krijgen we grotere volumes bestellingen te verwerken, en kan de behandeling van uw bestelling iets langer duren.
Normaal gezien heeft u een mailtje ontvangen om u hierover in te lichten.
Blij te horen dat het product aan al uw verwachtingen voldoet!
Vriendelijke groeten,
Het Edisac-team
28 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Er zit een klein plekje op mijn tandtas
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
29 mrt 2024
Beste klant,
Wat vervelend, onze excuses! Aarzel niet om ons te contacteren via klantendienst@edisac.be, zodat wij het probleem kunnen oplossen!
Vriendelijke groeten,
Het Edisac team
Beste klant,
Door onze halfjaarlijkse inventaris heeft de verwerking van uw bestelling inderdaad enige vertraging opgelopen.
Wij doen het nodige om uw bestelling zo snel mogelijk verzendklaar te maken.
Vriendelijke groeten,
Het Edisac team