edisac.be/nl
Beoordelingen:

387 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.696 beoordelingen in totaal  

4,75
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Top service. Veel keuze uit verschillende merken en mogelijkheden. Goede weergave van grootte van handtas, van lengte, breedte, diepte, draag mogelijkheden, gewicht van handtas, duidelijke en werkelijke weergave via foto’s kleurvariaties, voor mij de ideale shop om zelfstandig handtas te kiezen. Spijtig dat ik hulp moet hebben voor betaal systeem. Maar dat is een individueel probleem
LV
Lut V.
Vacquieres

de meest kritische beoordeling

12 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Orderbevestiging wordt niet automatisch na je order naar je mailadres verstuurd, je moet er expliciet naar vragen via de klantendienst. Stock op de website komt niet altijd overeen met de werkelijke stock en je moet al klant proactief zelf naar opvolging vragen. Het artikel dat ik bestelde heeft toch al gebruikssporen aan de handvaten , jammer voor een niet afgesprijsd artikel van Longchamp
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor edisac.be/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(6)
(1)
(7)
Resetten
12 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

klantenservice dienst OK maar werkpunten

Orderbevestiging wordt niet automatisch na je order naar je mailadres verstuurd, je moet er expliciet naar vragen via de klantendienst. Stock op de website komt niet altijd overeen met de werkelijke stock en je moet al klant proactief zelf naar opvolging vragen. Het artikel dat ik bestelde heeft toch al gebruikssporen aan de handvaten , jammer voor een niet afgesprijsd artikel van Longchamp
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
12 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw reactie. Waarschijnlijk is de bevestigingsmail - als nieuwe klant - per ongeluk in uw SPAM terechtgekomen? Indien het Longchamp-product niet volledig aan uw verwachtingen voldoet, kunt u dat gratis binnen de 30 dagen retourneren voor een terugbetaling. Vriendelijke groeten, De Edisac klantendienst
13 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Solden aanbieden van zaken die ze dan ‘plots’ niet meer op stock hebben. Heb dan nog zelf achter mijn bestelling die al betaald was en maar niet geleverd werd moeten informeren en om terugbetaling moeten vragen.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
14 jul. 2023
Beste klant, Nogmaals onze excuses dat wij het soldenartikel van uw keuze niet konden aanbieden. Wij hebben onze uiterste best gedaan om het product alsnog te herbevoorraden, maar dat is ons helaas niet gelukt. Bijgevolg zijn wij onmiddellijk overgegaan tot de terugbetaling. Vriendelijke groeten, Het Edisac-team
9 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ondermaatse klantendienst

Ik bestel een portemonnee via internet. Dan blijkt deze niet meer beschikbaar te zijn. Ik stel de vraag of ik deze niet kan krijgen in een andere kleur waarin deze portemonnee nog beschikbaar is. Ik kreeg hierop geen antwoord meer. Absoluut geen respect voor de klant.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
10 mrt. 2023
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Zoals wij u via mail hebben gecommuniceerd, is de portemonnee die u heeft besteld helaas niet meer beschikbaar. Wij hebben u bijgevolg een mail met kortingscode toegestuurd, zodat u eventueel een ander model kunt bestellen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, aarzel niet om ons te contacteren. Vriendelijke groeten, Edisac klantendienst
6 dec. 2022
 Geverifieerde beoordeling
De cadeauverpakking die ik had aangevraagd zat niet in het pakket. Ik heb ook nooit een bevestiging via mail ontvangen, noch een mail van het verzendbedrijf met info over de levering. Voor de rest alles prima en vlot aangekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
8 dec. 2022
Beste klant, het lijkt erop dat u de optie "cadeauverpakking" niet correct heeft aangeklikt, want wij kunnen uw aanvraag helaas niet terugvinden. Indien u wenst, kunnen wij u zeker nog een geschenkverpakking nasturen! Betreffende het mailverkeer raden we onze nieuwe klanten aan om altijd hun SPAM na te kijken, en ons e-mailadres als betrouwbaar op te geven. Dan komen onze mails correct in uw inbox terecht. Vriendelijke groeten, het Edisac team
27 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Busje komt zó…

Geen bericht van bevestiging ontvangen na de bestelling. Proces van bestelling tot levering verloopt veeleer traag in verhouding tot andere aanbieders. Uiteindelijk komt alles wel goed, wat geduld hebben.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
5 jul. 2023
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Niet alle producten op onze website zijn voorradig in ons centraal depot. Helaas was dit ook voor uw bestelling het geval, vandaar de iets langere wachttijd. We zijn alsnog verheugd om te horen dat u uw bestelling goed ontvangen heeft, en deze aan alle verwachtingen voldoet! Uw bestelbevestiging is waarschijnlijk in uw SPAM terechtgekomen. Vriendelijke groeten, Het Edisac team
30 jan. 2023
 Geverifieerde beoordeling
betere omschrijving van het product. we kregen een glittertas, terwijl we dachten dat het een grijze zou zijn. teruggestuurd ... Op heden nog geen bevestiging ontvangen van retour dd 23/01/2023
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
31 jan. 2023
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. De kleur "Sparkly Grey" doet naar onze mening een glinsterende finish vermoeden, maar wij zullen de foto's op onze website proberen te optimaliseren. Bedankt voor uw feedback. Uw retourpakket wordt deze week zeker behandeld! Vriendelijke groeten, Het Edisac team
28 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product niet in voorraad, stockfoutje. Ik had 3 handtassen besteld, en blijkbaar was er een fout in de stock en konden er maar 2 geleverd worden. Voor de rest alles prima verlopen.
Beoordeling melden
AM
Ann M.
OOSTENDE
23 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er stond een handtas op hun website die dan blijkbaar toch niet te koop was. Geld terug gekregen maar nu geen zin meer om daar iets te bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
27 feb. 2023
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak, het ging inderdaad om één laatste artikel in onze outlet dat terzelfdertijd in onze winkel werd verkocht. Dit gebeurt zelden, maar is soms onvermijdelijk. Wij hebben u een mail gestuurd met een kortingscode om ons te veronschuldigen voor het ongemak. Vriendelijke groeten, De Edisac klantendienst
28 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zeer lang moeten wachten op de levering, alsook was het Nathanlabel doorgeknipt, geen Nathan verpakking of katoen Nathanzak…
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
31 jul. 2023
Beste klant, Onze excuses, het Nathan Baume artikel was inderdaad niet voorradig in onze centrale stock, maar het is ons alsnog gelukt om het artikel binnen de week te versturen. Bij de telefoonetuis van het merk wordt inderdaad geen dustbag geleverd, maar wij kunnen u eventueel wel een dustbag nasturen als u dat wenst. Vriendelijke groeten, Jasper @ Klantendienst
24 jan. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zeer lang wachten op een bestelling die ik online heb geplaatst!!!
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
25 jan. 2023
Beste klant, Uw pakje werd 4 dagen na uw bestelling verzonden. Wij doen onze uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, maar tijdens de drukke soldenperiode is dit niet altijd mogelijk. Hopelijk voldoet de tas alsnog aan al uw verwachtingen! Vriendelijke groeten, de Edisac klantendienst
18 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ja, er liep is mis met retourbon. Ik heb ervoor moeten bellen
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
20 mrt. 2023
Beste klant, Uw retourzending heeft ons ondertussen bereikt, en ook de terugbetaling werd uitgevoerd. Vriendelijke groeten, Het Edisac team
16 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde tas opgestuurd
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
20 feb. 2023
Beste klant, Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij sturen u zo snel mogelijk de juiste tas toe. Vriendelijke groeten, het Edisac team
5 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 jan. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
25 jan. 2023
Beste klant, Wij zien dat u uw bestelling tijdig heeft ontvangen. Aarzel niet om uw ontevredenheid met ons te delen, zodat wij onze service constant kunnen verbeteren! Vriendelijke groeten, Jasper @ Klantendienst