bikester.be- Logo - Beoordelingen

bikester.be
Beoordelingen:

752 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.154 beoordelingen in totaal  

3,95
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fiets besteld in een grotere maat maar daags nadien kreeg ik een hele uitleg maar het kwam erop neer dat de voorraadindicatie niet klopte en mijn bestelling dan toch niet meer leverbaar is. Ik had bijna compassie met hen dat het systeem niet goed ontwikkeld is. Uiteindelijk dan een maat kleiner gekozen. De levering was ook niet zo vlot. Ze stonden aan mijn deur zonder mijn medeweten en zonder mijn aanwezigheid. Ik zag nadien de communicatie van de logistieke dienstverlener dat men geen afspraak had gemaakt met mij terwijl dat wel de bedoeling was. Bon, uiteindelijk paar dagen laten ontvangen toen ik toevallig wel thuis was. Goed, mijn rating blijft desondanks goed 4 sterren want het product zelf is zeker naar mijn wensen. Jammer dat het een maat lager is dan oorspronkelijk beoogd, maar dat was dus mijn keuze. Ik ben tevreden van het product, inpakwijze, de talrijke accessoires etc.

de meest kritische beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
In december kocht ik een fiets en pedalen. De pedalen kwamen vlot toe. De fiets is hier nooit geraakt. Volgens de tracking keerde de levering na enige tijd plots om in retour. Bikester kon me geen uitleg geven over dit gebeuren. Zodra mijn geld teruggestort was kocht ik een andere fiets. Nu wordt me al 2 dagen een zekere levering beloofd, zonder resultaat. Deze keer gaat het om een andere leverancier, die geen tracking aanbiedt. Ik moet zelf bellen en mailen om informatie te krijgen. Morgen zal ik dus opnieuw moeten bellen. De afgelopen dagen kon ik van thuis uit werken, om de levering te kunnen ontvangen. Maar dat was dus allemaal voor niets. Het probleem zit niet bij Bikester, maar bij de bezorgers. Dit schaadt echter mijn vertrouwen in Bikester.
RB
Robin B.
Lievegem
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bikester.be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(41)
(98)
Resetten
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechts 1 van de 3 artikelen zijn geleverd, stuurwielen ontbreken
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Zeer slechte leveringsservice

De fiets is nog steeds niet aangekomen. Ik heb al meermaals mails gestuurd en werd ik contact gebracht met de leveringsdienst maar die komt de gemaakte afspraken niet na.
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, maar er wordt al wel naar mijn mening gevraagd… Mijn bestelling zou al 8dagen besteld moeten zijn, maar ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen…
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goed product maar slechte levering

Mijn bestelling is bijna 2 weken onderweg geweest Bij de concurentie (bv mantel ) heb ik mijn producten op 2 dagen
Beoordeling melden
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerste bestelling bij hen en blijkt dan toch niet leverbaar door een computerfout….???? Betaling ging wel door en zou nog terugbetaald worden. Zwak
Beoordeling melden
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelde fiets niet leverbaar

Hier een e-MTB besteld, en dan annuleren ze hem plots omdat er een fout in hun systeem is en de fiets niet meer beschikbaar is. Gewoon een droog mailtje dat hij niet meer beschikbaar is. Nochtans staat dit in hun mail: "Met het versturen van deze e-mail, is uw bestelling bevestigd. Hiermee is de aankoop contractueel afgerond." De enige compensatie die ik kreeg was een bon van 10% die niet combineerbaar is met andere acties, wat dus niets is. Kortom, nooit meer!
Beoordeling melden
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
geen bevestiging mail. Als gast bestellen zonder account krijg je niets van bevestiging ik weet nu pas via trust pilot mijn bestel nr
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling leveren VOOR tevedenheids enquête!
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vorige week maandag een bestelling gedaan en nog altijd niks ontvangen!!
Beoordeling melden
JT
jean T.
roosdaal
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog niet thuis gekregen , nu toch al 10 dagen besteld . Bij andere fiets sides kan dat op 1à2 werkdagen (bv Mantel )
Beoordeling melden
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen levering!

Geen ontvangen, blijkbaar nietmeer in stock terwijl het nog bestelbaar was 🤔🤷🏽‍♂️
Beoordeling melden
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling onmogelijk te volgen, zelf niet duidelijk of die wel verstuurd is! Is dit oplichting ? Klantendienst antwoord altijd met : heb geduld, komt eraan , maar na 12 werkdagen nog steeds niets, hoewel het product op stock is …(3 dagen levertijd)
Beoordeling melden
JT
jean T.
roosdaal
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering niet ontvangen

We hebben de levering nog niet ontvangen. Ze zeggen dat het leveringsadres verkeerd is. Maar het staat correct vermeld op de factuur.
Beoordeling melden
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fiets ok geen schade, Daar er een tijd was afgesproken omdat niemand thuis was is de fiets toch vroeger aangekomen dan gepland,en aan de deur geplaatst. Gelukkig was de fiets nog aan bezig bij thuiskomst. Prijs OK niet gemonteerd , voor 10 euro meer kan je deze in een zaak vinden. jammer bestond de maat XL niet in de cube winkels in de regio . Vandaar bestelling via Bikester
Beoordeling melden
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een mailtje werd de bestelling uiteindelijk geleverd.
Beoordeling melden
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

slechte klantenbeleving

als er een pakketje niet arriveert, stuurt bikester een invulformulier terug dat ze dan als 'klacht' bij de transporteur gaan neerleggen. Wat is dat nu voor zever? Ik wil DIRECT geholpen worden, dat is niet het probleem van de koper maar van de verkoper.
Beoordeling melden
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
betaling niet via paypal of bancontact is een groot minpunt
Beoordeling melden