bikester.beBeoordelingen

: 6.708GoedGecertificeerd

Details
Contact
bikester.be- Logo - Beoordelingen
bikester.be- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
internetstores GmbH
Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Gevolmachtigde
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Beoordelingen voor bikester.be

4.43/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.973 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

65 %
23 %
5 %
2 %
5 %
6.708 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


3 maanden geleden
Vlotte afhandeling bij verzending & heel occasioneel een retourtje dan mss wel omwille van niet volledige omschrijving. Vb laatste bestelling was fietskleding die best aansluitend zit waar de maat wel ok was maar zo goed als helemaal geen stretch op de kleding aanwezig was, dit was mij niet duidelijk bij de bestelling en dan moet je toch een artikel retourneren. Nauw aansluitend zonder stretch is moeilijk, soms verwijst men in een omschrijving om maat meer te nemen dan normaal terwijl de aangegeven omtrek in cm effectief juist zijn en de centimeters toch overal dezelfde zijn.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


6 maanden geleden
Fiets (op voorraad) van +1.700 EUR besteld op 11/02 - Op 12/02 factuur en verzendnummer ontvangen. Echter na een week als ik de levering van mijn fiets wil volgen dan krijg ik telkens: "Zu Ihrer NVE 00342x02x3100x53693 @@SVPlz@@ BE-8400 wurde kein Auftrag gefunden!" Ook het transportbedrijf zelf weet van geen zending. Geprobeerd om de klantendienst van Bikester.be te bereiken via email, bericht via de website en telefonisch. Op geen enkel wijze zijn ze te contacteren! Ik weet dus niet waar mijn fiets is, wanneer en door wie deze 'ooit' zal geleverd worden (leveringstermijn was 6 dagen) ... Had ik het geweten dan had ik mijn fiets iets duurder betaald en bij de locale fietshandelaar gekocht. Gelukkig heb ik mijn fiets via paypal betaald en indien deze binnen de 14 dagen niet is geleverd zal ik gebruik maken van mijn kopersbescherming en mijn geld terugvragen. Dus hoe groot het bedrijf Bikester ook is: let op als je daar iets koopt!
bikester.be- Logo - Beoordelingen
bikester.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bikester.be
6 maanden geleden
Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak. Als het goed is heeft u inmiddels een antwoord ontvangen op uw mail. Helaas zijn wij momenteel telefonisch nog niet bereikbaar.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
3 maanden geleden
Vlotte afhandeling bij verzending & heel occasioneel een retourtje dan mss wel omwille van niet volledige omschrijving. Vb laatste bestelling was fietskleding die best aansluitend zit waar de maat wel ok was maar zo goed als helemaal geen stretch op de kleding aanwezig was, dit was mij niet duidelijk bij de bestelling en dan moet je toch een artikel retourneren. Nauw aansluitend zonder stretch is moeilijk, soms verwijst men in een omschrijving om maat meer te nemen dan normaal terwijl de aangegeven omtrek in cm effectief juist zijn en de centimeters toch overal dezelfde zijn.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
6 maanden geleden
Fiets (op voorraad) van +1.700 EUR besteld op 11/02 - Op 12/02 factuur en verzendnummer ontvangen. Echter na een week als ik de levering van mijn fiets wil volgen dan krijg ik telkens: "Zu Ihrer NVE 00342x02x3100x53693 @@SVPlz@@ BE-8400 wurde kein Auftrag gefunden!" Ook het transportbedrijf zelf weet van geen zending. Geprobeerd om de klantendienst van Bikester.be te bereiken via email, bericht via de website en telefonisch. Op geen enkel wijze zijn ze te contacteren! Ik weet dus niet waar mijn fiets is, wanneer en door wie deze 'ooit' zal geleverd worden (leveringstermijn was 6 dagen) ... Had ik het geweten dan had ik mijn fiets iets duurder betaald en bij de locale fietshandelaar gekocht. Gelukkig heb ik mijn fiets via paypal betaald en indien deze binnen de 14 dagen niet is geleverd zal ik gebruik maken van mijn kopersbescherming en mijn geld terugvragen. Dus hoe groot het bedrijf Bikester ook is: let op als je daar iets koopt!
bikester.be- Logo - Beoordelingen
bikester.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bikester.be
6 maanden geleden
Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak. Als het goed is heeft u inmiddels een antwoord ontvangen op uw mail. Helaas zijn wij momenteel telefonisch nog niet bereikbaar.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over bikester.be

Filter  Sorteren Relevantie 
Gisteren
Ik heb al verscheidene malen fietsonderdelen besteld. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de onderdelen en de snelle levering. Ik heb één opmerking : bij het bestellen van shifters set SHIMANO Tourney ST A 070 staat op de webside : met binnenkabel. Gezien ik ook de remkabels wou vervangen heb ik ook een remkabelset besteld. Bij het openen van de doos met de shifters zaten daar ook de binnen- en buitenkabels van zowel de versnelling als remmen bij. Nu zit wel ik met een overschot aan remkabels. Besluit : de beschrijving van het artikel op de webside is niet volledig. Groeten, Jozef Van de Plas
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Bestelling en levering vlot verlopen. Ook retour werd binnen zeer redelijke termijn afgerond. Retourlabel in doos (DPD) werkt niet - barcode kon niet ingelezen worden. Retourlabel dat ik vanop website heb afgedrukt 5UPS) werkte wel goed. Had online aangevraagd om me op de hoogte te brengen wanneer mijn maat terug beschikbaar is - heb hier jammer genoeg geen melding van ontvangen. Gelukkig zelf voldoende op de website gaan kijken zodat ik het zelf heb gezien wanneer mijn maat er terug was.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
Er ontbraken bij 1 van de 5 bestelde artikelen en hopelijk en waarschijnlijk ligt de oorzaak niet bij jullie dat er iets verdwenen is Het spijtige van dit probleem is dat het nu pas eindelijk is opgelost en dat de communicatie heel traag verloopt met jullie service per antwoord en vraag telkens 3 werkdagen en dat ze bij dit soort problemen geen telefonisch opnemen stoort mij het meest
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
bikester.be- Logo - Beoordelingen
bikester.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bikester.be
11 dagen geleden
Beste, Onze welgemeende excuses voor de vervelende situatie. Helaas moet er als reactie op de huidige COVID situatie vanuit huis gewerkt worden waardoor we momenteel niet over de werk-telefoons beschikken. Gelukkig is het ontbrekende product inmiddels nagestuurd. Met vriendelijke groet, Uw Bikester team
 nuttig 
22 dagen geleden
Zoals steeds is de service van Bikester zelf uitstekend. Maar helaas is de bezorgservice niets waard, het pakket is al 5 werkdagen onderweg. De koerierdienst die gebruikt wordt is hemeltergend traag. 6 dagen geleden besteld, nog niets ontvangen, terwijl ik 5 dagen geleden reeds verzendbevestiging kreeg. Komt nochtans niet van overzee; gewoon een buurland...
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
25 dagen geleden
Product is zoals beschreven en voldoet volledig aan de wensen. Ik had wel problemen met de levering van het product. Dit was via UPS geleverd. Op de dag van levering was ik niet thuis maar er werd ook geen bewijs achter gelaten dat er iemand langs was geweest en waar ik het pakket kon ophalen. Na. Een,zoekterm heb ik dan toch mijn pakket kunnen ophalen.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
bikester.be- Logo - Beoordelingen
bikester.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bikester.be
23 dagen geleden
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de leverdienst. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u zelf achter uw pakket moet gaan. Onze excuses voor het ongemak.
 nuttig 
23 dagen geleden
Zeer snelle levering. Verpakking goed, hoewel doos hier en daar ingedeukt geen schade aan de fiets. Voldoet aan de beschrijving op de site. Goede, duidelijke montagehandleiding, zowel op voorhand per mail overgemaakt alsook in de doos. Bonus: tools meegeleverd voor de afmontage, was in een klein uurtje gepiept.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
Enkel de service geef ik weinig punten aangezien ik van de klantenservice geen gehoor krijg. Mijn bestelde fietshelm is goed bevonden enkel werkt het geïntegreerde licht niet, ik zou graag een oplossing aangereikt krijgen binnen de terugstuurtermijn van 30 dagen.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
bikester.be- Logo - Beoordelingen
bikester.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bikester.be
11 dagen geleden
Beste, Onze excuses voor het ontstane ongemak omtrent het defect van het licht in de fietshelm. Op 17 Februari heeft u van ons een e-mail ontvangen om het garantie proces in gang te kunnen zetten. Graag verwijzen we u naar die e-mail zodat we dit probleem goed op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Uw Bikester team
 nuttig 
4 dagen geleden
Zondagavond besteld, maandag middag geleverd. Correcte artikel, correcte voorraad, correcte afhandeling. Dank zij de levering 'as promised' zal mijn fiets tijdig klaar zijn. Mercie Bikester !
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Bij de levering van mijn twee bestelde zadelpennen waren de zadelpennen in de doos niet goed beschermd en daardoor is er één van de zadelpennen licht beschadigd. Wat ik toch wel spijtig vind.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
super snel geleverd,alleen jammer dat ik mijn kortingscode niet kon gebruiken omdat ik de melding kreeg code vervallen en ik ze pas 2 dagen ervoor had gekregen jammer maar toch heel tevreden.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
Al verschillende produkten besteld!! Geen - punten, zeer tevreden klant. Zal in de toekomst zeker nog bij Bikester produkten bestellen!!!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
22 dagen geleden
Bestelling nog niet ontvangen, en morgen de verjaardag van de kleindochter, zijn snel een vervang cadeau gaan kopen.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
bikester.be- Logo - Beoordelingen
bikester.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bikester.be
18 dagen geleden
Uw pakket heeft inderdaad helaas een vertraging met de bezorging opgelopen. Helaas dus ook te laat voor de verjaardag van uw kleindochter. We kunnen zien dat het pakket inmiddels bezorgd werd en hopen dat u en uw kleindochter hier alsnog veel plezier aan beleven. Vriendelijke groet, Uw Bikester team.
 nuttig 
25 dagen geleden
goede prijs, snelle levering, goed verpakt, degelijk transport, ook snel terug betaling van terug gezonden aankoop.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
8 dagen geleden
Tijd tussen de bestelling en ontvangst was wat lang vond ik in vergelijking met andere Nederlandse onlinestores.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
Uitgebreid gamma. Levering relatief snel, maar wachten op een onderdeel om fiets te herstellen is nooit plezant
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
5 dagen geleden
Vlot mijn bestelling ontvangen, product en service naar verwachting! Hoeft niet meer of minder te zijn.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
6 dagen geleden
Correcte levering, netjes verpakt. 7 dagen leveringstermijn is wel wat lang voor iets dat op stock is
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
4 dagen geleden
Levering OK/Maar een betere communicatie b.v laten zien op de site. wanneer levering plaatsvindt.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
5 dagen geleden
producten zoals beschreven. Alles goed en degelijk verpakt en snelle levering. Prima service.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
4 dagen geleden
Zeer vlotte afhandeling van bestelling goederen. Topzaak Daarom een dik verdiende 9 op 10 !
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|