bikester.beBeoordelingen

: 5.868GoedGecertificeerd

Details
Contact
bikester.be- Logo - Beoordelingen
bikester.be- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
internetstores GmbH
Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Gevolmachtigde
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Beoordelingen voor bikester.be

4.45/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.841 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

65 %
25 %
5 %
2 %
3 %
5.868 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


Alle positieve beoordelingen weergeven
4 maanden geleden
Zoals bij alle andere bestellingen is ook deze correct verlopen. De periode tussen het plaatsen van de bestelling op 25.05.2020 en de verzending op 03.06.2020 was wel wat langer, vermoedelijk wegens corona, maar dat is niet zo erg. De bestelling was degelijk verpakt en correct gelabeled en verzonden. Een eigenaardigheidje was wel het volgende: Op 01.06.2020 ontving ik een email met als titel "bikester.be wacht op je beoordeling". Hoe kan men op mijn beoordeling wachten als de bestelling nog niet verzonden is?
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


Alle kritische beoordelingen weergeven
18 dagen geleden
Ja, Bikester levert wat je koopt - een mooie model 2021 Cube e-bike (3000 EUR), lang voor die in Belgie in de winkels staat. Maar, koop er enkel indien je bereid bent om: 1. te aanvaarden dat de levertermijn niet enkele dagen, maar enkele weken zal zijn 2. zelf achter de status van je bestelling aan wil zitten bij de klanten dienst (enkel email) 3. zelf de tracking info van het transport nagaat, want die deugt van geen kanten (stopt bij vertrek in Duitsland, info voor Belgische partner zelf op te vragen via duitse transporteur (internet nummer opzoeken - duits spreken). 4. de finale leverdatum thuis flexibel mag zijn (zeer slecht te voorspellen, zelfs na overleg met de belgische transporteur - die overigens wel vriendelijk zijn best doet aan de klantendienst) 5. je ondertussen voldoende koelbloedig blijft om niet te pannikeren gedurende al die wachttijd / het komt wel goed... mits geduld, initiatief, en vertrouwen. Geen Coolblue like experience - niettegenstaande het om véél meer geld gaat. Als je daar tegen kan... wel dan kan je op een paar weken een fiets in huis hebben die via de klassieke kanalen misschien maanden levertijd zou hebben. Maar dus geen winkel voor internet watjes. En ook niet als het dringend is, of als de leverdatum exact moet kloppen. Verder - degelijke verpakking, nette instructies, extra gereedschap erbij voor eindmontage. Dus het basis ambacht is in orde - maar de logistiek s***s. Verwacht ook niet dat Bikester je via mail helpt, of preciese data geeft. Het blijft steeds "een van de volgende werkdagen zal..."... iets meer concreets krijg je niet. Ook tel nrs van transporteurs... "je kan ook altijd zelf de transporteur bellen" (maar geen nummers in die mail...). Weet dus waar je aan begint. Weeg goed af of het je de stress waard is.
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
Alle positieve beoordelingen weergeven
4 maanden geleden
Zoals bij alle andere bestellingen is ook deze correct verlopen. De periode tussen het plaatsen van de bestelling op 25.05.2020 en de verzending op 03.06.2020 was wel wat langer, vermoedelijk wegens corona, maar dat is niet zo erg. De bestelling was degelijk verpakt en correct gelabeled en verzonden. Een eigenaardigheidje was wel het volgende: Op 01.06.2020 ontving ik een email met als titel "bikester.be wacht op je beoordeling". Hoe kan men op mijn beoordeling wachten als de bestelling nog niet verzonden is?
Verder lezen
Alle kritische beoordelingen weergeven
18 dagen geleden
Ja, Bikester levert wat je koopt - een mooie model 2021 Cube e-bike (3000 EUR), lang voor die in Belgie in de winkels staat. Maar, koop er enkel indien je bereid bent om: 1. te aanvaarden dat de levertermijn niet enkele dagen, maar enkele weken zal zijn 2. zelf achter de status van je bestelling aan wil zitten bij de klanten dienst (enkel email) 3. zelf de tracking info van het transport nagaat, want die deugt van geen kanten (stopt bij vertrek in Duitsland, info voor Belgische partner zelf op te vragen via duitse transporteur (internet nummer opzoeken - duits spreken). 4. de finale leverdatum thuis flexibel mag zijn (zeer slecht te voorspellen, zelfs na overleg met de belgische transporteur - die overigens wel vriendelijk zijn best doet aan de klantendienst) 5. je ondertussen voldoende koelbloedig blijft om niet te pannikeren gedurende al die wachttijd / het komt wel goed... mits geduld, initiatief, en vertrouwen. Geen Coolblue like experience - niettegenstaande het om véél meer geld gaat. Als je daar tegen kan... wel dan kan je op een paar weken een fiets in huis hebben die via de klassieke kanalen misschien maanden levertijd zou hebben. Maar dus geen winkel voor internet watjes. En ook niet als het dringend is, of als de leverdatum exact moet kloppen. Verder - degelijke verpakking, nette instructies, extra gereedschap erbij voor eindmontage. Dus het basis ambacht is in orde - maar de logistiek s***s. Verwacht ook niet dat Bikester je via mail helpt, of preciese data geeft. Het blijft steeds "een van de volgende werkdagen zal..."... iets meer concreets krijg je niet. Ook tel nrs van transporteurs... "je kan ook altijd zelf de transporteur bellen" (maar geen nummers in die mail...). Weet dus waar je aan begint. Weeg goed af of het je de stress waard is.
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over bikester.be

Filter 
 Sorteren relevantie 
14 dagen geleden
Een defect product besteld en betaald instantoverschrijving op 30/8/2020 werd heden namiddag 7/9/2020 correct afgeleverd binnen de verwachte tijd. Een retourlabel aanvragen aan de hand van factuur, pakbon en RMA formulier lukte niet - men verwijst in de RMA-brief naar het te vermelden referentienummer BBE1460350-L1 waarop wordt geantwoord dat dit nummer onjuist is; het moet een nummer zijn met enkel cijfers. Bijgevolg proberen klacht in te dienen via klantendienst. Aan die zorgen meer dan drie uur verloren. Ik wacht nu antwoord af, en zou graag asap een nieuwe helm ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
De trelock ls 640 duo achterlichten geven minder licht dan verwacht. De achterstand aard 24-28 is iets te weinig in te korten voor een goed gebruik op een 24 inch fiets. Blackburn 30 central lamp is een meevaller. Mooi design, kan 90’ draaien voor een vlotte montage en een gerichte en heldere lichtbundel, met zijwaartse zichtbaarheid. Enkel continue modus, sterk of minder sterk.
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Het is al de tweede keer in afgelopen 2 maand dat ik wil bestellen met 10% korting die ik krijg via mail met een unieke code, maar dat de code niet werkt bij het bestellen. Verder heel tevreden over de service maar wel jammer dat er acties gedaan worden die dan niet blijken te werken bij de online bestelling...
 Geverifieerde beoordeling|
5 dagen geleden
Zeer snelle levering en goed advies op website. Ik kocht Merrell Trail Glove 5 Schoenen Dames, black (2020). Op de website stond vermeld dat je best een maat groter bestelt. De schoenen vallen inderdaad klein uit en kan je best een maat groter bestellen.
 Geverifieerde beoordeling|
23 dagen geleden
Via de klantendienst gevraagd om nog iets toe te voegen aan mijn bestelling. Kon alleen via mail en het antwoord liet op zich wachten waardoor het te laat was voor een aanpassing aan de bestelling.
 Geverifieerde beoordeling|
21 dagen geleden
Goede webwinkel, groot aanbod. Betaling via bankcontact werkt helaas niet...enkel via overschrijving of credietkaart. Dat is jammer, want daardoor wordt minder snel geleverd.
 Geverifieerde beoordeling|
20 dagen geleden
Goed materiaal (fietsbroek en -helm), correcte levering. Service kan ik niet helemaal beoordelen want geen beroep op gedaan, vandaar 4 sterretjes.
 Geverifieerde beoordeling|
13 dagen geleden
Alles verliep zoals het hoort, wel geen bericht van levering, noch track & trace ontvangen. Was in dit geval niet relevant
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Produkt kende ik reeds niet 100% tevreden over. Ventiel geeft na verloop van tijd problemen. Over winkele heel tevreden
 Geverifieerde beoordeling|
10 dagen geleden
na service iets dat ze zelf voorstellen en niet nakomen en zelfs geen kontakt meer opnemen om dit recht te zetten
 Geverifieerde beoordeling|
6 dagen geleden
op de foto staat 1 pedaal ze worden per 2 verkocht idioten zoals ik kopen er dan 4 voor 2 fietsen en krijgen er 8
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Topproducten aan correcte prijs. Producten vergelijken lukt goed op smartphone maar niet op de PC
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Intuïtieve site voor efficiënt en aangenaam online winkelen, mooi aanbod , en snelle levering👍
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
Vlotte afhandeling van het order. Op 3 dagen toegekomen. Goed verpakt. Alles wat je verwacht.
 Geverifieerde beoordeling|
6 dagen geleden
Niets op aan te merken. Retourzending van enkele artikelen werd ook vlot afgehandeld.
 Geverifieerde beoordeling|
8 dagen geleden
Ik kan nog geen beoordeling geven, ik heb nog steeds mijn fiets niet ontvangen!!
 Geverifieerde beoordeling|
25 dagen geleden
snelle en verzorgde levering, makkelijke retour van de goederen die niet pasten.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
heel vlotte levering en prima materiaal dat volledig aan de verwachting voldoet.
 Geverifieerde beoordeling|
6 dagen geleden
geen toelichting nodig : zowel levering, producten als service waren perfect
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Goei product de verpakking was helemaal opengeschuurd gelukkig geen scharen
 Geverifieerde beoordeling|
bikester.be- Logo - Beoordelingen
bikester.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van bikester.be
1 maand geleden
Het spijt ons te horen dat u een beschadigd pakket heeft ontvangen. We zullen hiervan melding maken bij de vervoerder.