bikester.be- Logo - Beoordelingen

bikester.beReviews

: 9.055Goed

4,47

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 8/9/2016
Laatst gewijzigd op: 5/7/2022
bikester.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij bikester.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 8/9/2016
Laatst gewijzigd op: 5/7/2022
bikester.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij bikester.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor bikester.be

1.841 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9.055 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


2 maanden geleden
Altijd betrouwbare en verzorgde verzending. Betaling per Bancontact of Maestro is nog niet mogelijk. Per overschrijving verlies je algauw enkele dagen voor je bestelling wordt verzonden. De levering was deze keer 10 dagen na de bestelling. Toch 5 sterren omdat ik van oordeel ben dat zulke leveringen (overigens gratis voor het bestelde bedrag) helemaal niet de dag nadien moeten geleverd worden. Heb je wel een dringende levering, gebruik dan Paypal. Ik bestel meestal materiaal voor mijn reserve (banden, remmen) en onderhoudsmateriaal.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


2 maanden geleden
Wou van een Belgische webshop bestellen , maar helaas niet tevreden . Artikelen aangegeven als op stock op de Website zijn niet op voorraad. Extra jammer is dat dat ook pas bevestigd werd nadat ik zelf een week later om feedback vroeg aangezien ik geen levertermijn had ontvangen. Het geld van de bestelling was uiteraard wel meteen van m’n rekening gehaald . Intussen 10 dagen verder, nog steeds geen leverdatum gekend voor de artikelen die op stock waren en zouden worden uitgezonden en het deel wat niet op voorraad was moet ik algnog elders bestellen, dus ook weer extra leverkosten … Hopelijk zijn ze met de terugbetaling serieuzer dan met de service … In deze tijd en met de huidige technologie kan service toch echt beter , volgende keer maar weer bij de Duitse concurrent bestellen , daar weet ik wel wat hoeveel stuks echt op stock zijn, en krijg ik binnen de dag netjes bevestiging . Jammer
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor bikester.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(64)
(32)
(96)
 Geverifieerde beoordeling
25 dagen geleden
Ik bestel regelmatig bij Bikester maar het valt op hoe de laatste tijd iets verandert is. Als er vroeger een probleem was met de bestelling dan werd er zeer goed gereageerd op je mail en er werd door bikester gereageerd. De laatste ervaring was dat er een niet correct artikel was geleverd door een misverstand op de website. Eerder was Bikester zo dat de service er was dat het correct artikel werd toegezonden en een retourticket voor het verkeerd geleverde artikel gegeven werd. Nu kreeg ik in de mail met de vermelding "ok verkeerd"? Wij storten uw geld terug. En voor de rest zoek het zelf maar uit wat verkeerd was op de website! Hoe kan men iets bestellen als er 4 maten staan en je deze niet kan aanduiden om te bestellen. "FOX RACING SHOX DUST WIPER KIT 32 MM/34 MM/36 MM/40 MM" Zelfs als ik het stuk terug bestel en een mail mee stuur dat het artikel maat 32 moet zijn krijg je geeneens een mail terug. Het is spijtig maar de service is niet dat meer wat het ooit was,spijtig...
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
22 dagen geleden
Het spijt ons dat u niet tevreden met onze service. Ik zie dat er inderdaad een fout stond maar dat dit ondertussen is opgelost.
 Geverifieerde beoordeling
8 dagen geleden
Post te lang onderweg
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden 
Levering in 2 delen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Samenwerken met een andere firma voor verzending. UPS zegt altijd dat ze het pakket zijn komen brengen, maar dat er niemand thuis was, maar dat klopt niet, ze brengen het gewoon direct naar een afhaalpunt en het is dan nog niet de dichts bijzijnde, maar één op 7 km!!!! van mijn deur, terwijl er één is op 2 km van mijn woning. UPS en ook DPD zijn 2 koerier bedrijven waarbij mijn pakket nooit toekomt terwijl het alle anderen wel lukt, begrijpen wie kan.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 maand geleden
Onze excuses voor het voorgevallen ongemak.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Bestelling werd geannuleerd zonder verdere communicatie. Een berichtje (waarom, wat gebeurt er met de betaling, komt het artikel nog terug binnen?) is het minimum.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 maand geleden
Onze excuses voor het voorgekomen ongemak. Ik zie dat wij u hier hebben over geinformeerd.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
De goederen zouden thuis afgeleverd worden .Zo was afgesproken, anders had ik niet besteld.ik heb ze moeten ophalen in een ophaalpunt🤬
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
22 dagen geleden
Onze excuses voor het ongemak. Helaas waneer de leverancier niet kan leveren bij u dan wordt dit achtegelaten bij een ophaalpunt.
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
wacht nog steeds op men bestelling...!!!!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden 
Nog geen pakket ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 maand geleden
Onze excuses dat u niet tevreden bent met onze levertijd.
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden 
Verkeerde maat
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
De levering met UPS is heel slecht geweest. Hun pick-up point werkt niet op de uren die aangemeld zijn en de packeten zijn niet beveiligd. ik moest drie keer achter mijn packet gaan, niemand was daar om mij informatie te geven en ik kom met het packet gewoon naar huis als ik wou.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden 
van Ton W.
Een week geleden fiets besteld. Levertijd 6 a 8 werkdagen. Ik had nog wel een update verwacht na een week. Alleen op de dag van de bestelling de betalingsbevestiging ontvangen .
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Ik zou verwachten dat de goederen wel thuis gebracht worden ipv te moeten opgehaald worden aan een ophaalpunt.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Goede service, alleen de levertijd mag voor mij sneller.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
one day delivery is in reality a one week delivery
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 maand geleden
I'm sorry that you are not happy with our delivery time. Unfortunately we do not offer one day delivery.
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Bezorging duurde 3 dagen langer dan aangegeven.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
2 maanden geleden
Soms kunnen levertermijnen spijtig genoeg iets uitlopen, dit komt omdat alle pakketten uit Duitsland verzonden worden. We proberen ons best te doen dit toch telkens in de aangegeven levertermijnen te bezorgen. Mijn excuses voor het ongemak.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Lange levering tijd
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Maat niet goed
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 maand geleden
Het spijt ons om dit te horen. Gelieve onze klantendienst te contacteren en zij zullen u verder helpen.
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Wou van een Belgische webshop bestellen , maar helaas niet tevreden . Artikelen aangegeven als op stock op de Website zijn niet op voorraad. Extra jammer is dat dat ook pas bevestigd werd nadat ik zelf een week later om feedback vroeg aangezien ik geen levertermijn had ontvangen. Het geld van de bestelling was uiteraard wel meteen van m’n rekening gehaald . Intussen 10 dagen verder, nog steeds geen leverdatum gekend voor de artikelen die op stock waren en zouden worden uitgezonden en het deel wat niet op voorraad was moet ik algnog elders bestellen, dus ook weer extra leverkosten … Hopelijk zijn ze met de terugbetaling serieuzer dan met de service … In deze tijd en met de huidige technologie kan service toch echt beter , volgende keer maar weer bij de Duitse concurrent bestellen , daar weet ik wel wat hoeveel stuks echt op stock zijn, en krijg ik binnen de dag netjes bevestiging . Jammer
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
tot nu toe heb ik maar één paar sokken geleverd gekregen en niet eens op mijn adres zoals aangeven maar op een afhaalpunt .ik heb geen enkel nieuws van de overige sokken en tast volkomen in het duister. Geen update geen mailtje of er een vertraging is niets maar dan ook niets .ik geloof niet dat ik ooit nog eens iets koop bij Bikester . Jammer nochtans met een betere communicatie was er veel te winnen.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 maand geleden
Onze excuses dat u niet tevreden bent met onze service. Ik zie dat u ondertussen de rest van uw bestelling heeft mogen ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Vooreerst gewoon leveren, waar de klant voor betaald. Wat jullie doen is de mensen bedriegen: Niet leveren en dan vertellen dat je het niet kan leveren! . Niet geleverde item nog altijd niet terugbetaald.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 maand geleden
Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Ik zie dat de terugbetaling is uitgevoerd maar dit kan tot 5 werkdagen duren. Ondetussen hoort u dit te hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan will ik u vragen om ons te contacteren.