pabo.be
Beoordelingen:

350 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.232 beoordelingen in totaal  

4,46
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De service verlening was heel goed toen ik belde. Discretie uitmuntend. Pakjes snel geleverd en goed geïnformeerd. Ik geef 4 omdat een van de artikelen niet voorradig was en dit niet vermeld was op de site, waardoor de levering van andere artikelen ook later aankwamen

de meest kritische beoordeling

11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Eerlijke niet kapotte toestellen verkopen, alleen toestellen verkopen die je kan gebruiken. Zonde van mijn centjes, toestel gekocht, doch marcheerd voor gene millimeter. Spijtig dat ik nog met het kapotte toestel moet zeulen om het terug op te sturen. GEEN denken aan regelrecht de vuilnisbak in..En heb gezien dat hetzelfde toestel op een andere site te koop is voor iets meer dan de helft van de prijs bij jullie.. Heb een gedacht in mij , dat ik liever niet uitspreek.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor pabo.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
22 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Pakje niet aangekomen en geld nog steeds niet terug
Beoordeling melden
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Èrectiepillen werken niet
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
26 apr 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring! Het spijt ons te horen dat de erectiepillen niet naar verwachting hebben gewerkt. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Omdat de effectiviteit van dergelijke producten kan variëren per individu, nodigen we je graag uit om contact op te nemen met onze klantenservice. We kunnen dan samen kijken naar tips voor het gebruik of andere mogelijke oplossingen die beter bij je situatie passen. We helpen je graag! Vriendelijke groet, Adriën
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
22 apr 2024
Bedankt voor je reactie! Kun je ons wat meer vertellen over je ervaring? We zijn er om te luisteren en om eventuele problemen op te lossen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, we helpen je graag! Vriendelijke groet, Adriën
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als er op de website staat voor een bepaald uur besteld. Volgende dag geleverd. Dan verwacht ik het ook de volgende dag. En niet 2 dagen later dat je het nog moet gaan afhalen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
23 feb 2024
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te vernemen dat je pakket later is afgeleverd dan verwacht. De levertijd voor onze Belgische klanten is 1 tot 2 werkdagen. Bij niet thuis wordt het of bij buren of bij een afhaallocatie aangeboden zodat je het daar kunt afhalen. Onze excuses voor het ongemak! Zijn er nog vragen of onduidelijkheden, laat het ons weten! Met vriendelijke groet, Adriën
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen goodies bij een grote bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
19 feb 2024
Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw feedback. We begrijpen uw teleurstelling over het niet ontvangen van extra goodies bij uw bestelling. In onze branche, nemen we de privacy en voorkeuren van onze klanten zeer serieus. Gezien de aard van onze producten, zijn we uiterst voorzichtig met het toevoegen van niet-bestelde artikelen aan bestellingen om ervoor te zorgen dat we niet onbedoeld iets meesturen wat mogelijk niet gewenst is of als ongepast kan worden ervaren. Ons doel is om een respectvolle, veilige en positieve ervaring te bieden aan al onze klanten. Dit betekent dat we bewuste keuzes maken over de inhoud van elke zending, in lijn met onze toewijding aan discretie en klanttevredenheid. Hoewel we begrijpen dat goodies in sommige sectoren een leuke toevoeging kunnen zijn, willen we voorkomen dat we onze klanten in een ongemakkelijke positie brengen door items toe te voegen die niet expliciet zijn gekozen. Mocht u verdere vragen hebben of suggesties willen delen, laat het ons weten! Nogmaals bedankt voor uw steun en begrip. Met vriendelijke groet, Adriën
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakje nooit ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
19 feb 2024
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat uw pakket nog niet is afgeleverd! De tracking van de vervoerder geeft aan dat het is afgeleverd. In België mogen pakketten bij buren worden afgeleverd, heeft u daar al navraag gedaan? Ik zie dat er een onderzoek is opgestart bij de vervoerder, zodra we hier de uitslag van ontvangen nemen we direct weer contact met u op. De onderzoeken bij de vervoerder kunnen momenteel wat langer duren dan gebruikelijk. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groeten, Adriën
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakje niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
9 feb 2024
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat uw pakket nog niet is afgeleverd. De tracking van de vervoerder geeft aan dat het is afgeleverd. In België mogen pakketten bij buren worden afgeleverd, heeft u daar al navraag gedaan? Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. Met vriendelijke groeten, Adriën
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product werkt niet
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
19 feb 2024
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat de producten die u heeft besteld defect lijkt te zijn. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we dit met u kunnen oplossen. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een productreview achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat u tevreden bent over de levering, de informatie en het contact dat u met ons had. Met vriendelijke groeten, Adriën
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
packet never arrived , tracking info postnl say "on his way" since Jan 19
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
26 jan 2024
Thank you for your message. I see that the parcel had already been delivered to the collection point but was not scanned correctly there. If you have questions about the delivery that are not visible in the tracking, you can always contact our customer service team so we can help you further Happy to see that you have now collected the parcel. Apologies for the confusion and inconvenience. Kind regards, Adriën
11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Eerlijke niet kapotte toestellen verkopen, alleen toestellen verkopen die je kan gebruiken. Zonde van mijn centjes, toestel gekocht, doch marcheerd voor gene millimeter. Spijtig dat ik nog met het kapotte toestel moet zeulen om het terug op te sturen. GEEN denken aan regelrecht de vuilnisbak in..En heb gezien dat hetzelfde toestel op een andere site te koop is voor iets meer dan de helft van de prijs bij jullie.. Heb een gedacht in mij , dat ik liever niet uitspreek.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
16 aug 2023
Goedemorgen, Excuses voor het ongemak en vervelend om te horen dat het ontvangen artikel defect is. Er is inmiddels contact met u geweest. Met vriendelijke groeten, Klantenservice
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zeer onbeschofte en totaal geen klantvriendelijke service als het pakketje blijkt verloren te zijn! Dit is iets wat niet aan de klant is om recht te zetten maar aan pabo zelf!
Beoordeling melden
15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niets ontvangen ook niet bij de buren
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
16 mei 2023
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te vernemen dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft. Ik zie dat u al contact met de klantenservice heeft gehad en dat het onderzoek bij PostNL loopt. Excuses voor het ongemak, we houden u op de hoogte van het verloop van het onderzoek zodat we het snel met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Adriën
13 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Het gekochte product is reeds stuk. ( aan/uit knop).

Het gekochte product is reeds dtuk
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
16 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het artikel defect is. Er is inmiddels per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groeten, Klantenservice
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen reactie op mail na 5 dagen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
23 nov 2023
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Daar moet iets misgegaan zijn, ik zie dat uw bericht beantwoord en opgelost is. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het ons weten. Met vriendelijke groet, Adriën, Klantenservice
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niks ontvangen !!
Beoordeling melden
20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Foute levering
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
26 jul 2023
Beste klant, Hatelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u een foutieve levering heeft mogen ontvangen. Ik zie dat u al contact heeft gehad met mijn collega van de klantenservice en dat het inmiddels opgelost gaat worden. Voor het ongemak zal ik u via de email nog een kortingsbon toesturen. Met vriendelijke groet, Claudia - Pabo Klantenservice
7 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
26 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over het functioneren van een artikel. Graag helpen wij u verder naar het zoeken van een gepaste oplossing. U kan via onze website contact met ons opnemen: https://support.pabo.nl/hc/nl/requests/new Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Claudia - Pabo klantenservice