nl-be.bakker.com
Beoordelingen:

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden223 beoordelingen in totaal  

4,30
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wat me niet beviel was de verzendingsdienst : niet afleveren op het door mij (met goede reden) gekozen leveringspunt ; dan zelf een leveringspunt aanduiden, hetgeen een ramp is : heel slechte bereikbaarheid, geen servide, de pakjes daar gewoon op een hoop gesmpeten, zonder enige aandacht voor onder- of bovenkant, en dan moet daarin zelf maar je pakje uitzoeken (???) Gelukkig dat jullie zelf alles nogal goed verpakken, anders was het een ramp geweest !

de meest kritische beoordeling

9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
ten eerste: alles in het Frans, bloemen dit kapot waren er stond wel op de sticker in het Frans dat deze kapot was), dan zou ik als leverancier deze niet versturen maar een bloem leveren die nog leeft. Ten tweede: de 3 heesterstruiken die gratis waren is er 1 die nog leeft, ik heb de twee andere zachtjes met de takjes gebogen en deze braken af, dus ook kapot, als de takjes nog meebuigen zonder te breken dan zit er nog leven is...krijg ik een nieuwe zending van heesters en margrieten.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nl-be.bakker.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(14)
(6)
(10)
Resetten
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan geen echte beoordeling geven pas als ik het heb aan gekregen
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Som zijn de plantjes beschadigd en dat vind ik heel spijtig !!!
Beoordeling melden
AM
Anne M.
Diegem
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer moeilijke website. Echt niet klantvriendelijk
Beoordeling melden
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
10 planten gekocht 1 uitgekomen
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
ten eerste: alles in het Frans, bloemen dit kapot waren er stond wel op de sticker in het Frans dat deze kapot was), dan zou ik als leverancier deze niet versturen maar een bloem leveren die nog leeft. Ten tweede: de 3 heesterstruiken die gratis waren is er 1 die nog leeft, ik heb de twee andere zachtjes met de takjes gebogen en deze braken af, dus ook kapot, als de takjes nog meebuigen zonder te breken dan zit er nog leven is...krijg ik een nieuwe zending van heesters en margrieten.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Oplichterij?

Mijn bestelling bedroeg 94 €. Ik werd gefeliciteerd en er werd gratis thuidbezorgd beloofd plus gratis drie mooie struiken. Bij de afrekening werd er toch 9,80€ aangerekend en omdat ik voor betaling gebruik maakte van mijn nog openstaand tegoed (dus mijn geld!) van 54€ werden ook nog plots de struiken in rekening gebracht voor 19,50€. Dit soort praktijken heb ik nooit errder meegemaakt bij E-commerce.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Alle petunias waren ziek! De wortels waren rot .. Schandalig tot en met! Jammer dat ik een ster moet geven want zelfs 1 ster is nog teveel! ZONDE VOOR HET BEDRAG IK ERVOOR BETAALDE! Over de 70€ WEGGEGOOIDE ZUUR VERDIENDE CENTJES 👆😡
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
de druiven zijn een beetje gebroken aangekomen sorry
Beoordeling melden
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Krijg geen nieuws over mijn aankoop.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
MB
Marina B.
Koersel
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond het niet juist als je voor een bepaald bedrag kocht was de verzendkosten gratis.Ik heb dat ook gedaan maar bij het afrekenen is het helemaal niet gratis om aan huis te leveren maar dat stond nergens bij geschreven.De keus over planten is wel enorm groot en betaalbaar,niks op aan te merken.
Beoordeling melden
Antwoord van nl-be.bakker.com
28 mrt 2024
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad. Dit voldoet niet aan onze verwachtingen en we vragen u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn er zeker van dat we een oplossing zullen vinden. Met vriendelijke groet, Uw Bakker team
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De prijzen zijn oké, maar de kwaliteit van de planten is dikwijls niet zo goed
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
beetje rap heb net besteld heb nog niets gekregen eerst zien en dan beoordelen
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
3 coreopsis besteld. Heel kleine plantjes, waaronder ééntje piepklein
Beoordeling melden
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Une traduction automatique en français

Une traduction automatique en français
Beoordeling melden
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
niet alles gelverd
Beoordeling melden
Antwoord van nl-be.bakker.com
29 mrt 2024
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad. Dit voldoet niet aan onze verwachtingen en we vragen u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn er zeker van dat we een oplossing zullen vinden. Met vriendelijke groet, Uw Bakker team.
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hele weg afgelegd die resulteerde in een betalend telefoongesprek, om een tegoed te kunnen gebruiken. Het werd nog erger met het commentaar vanwege Trusted Shops, die wijzen op de procedure per mail uitgelegd, die ik heb gevolgd en die niet werkt ( gemeld ) , waarna er door Bakker werd gevraagd om de bestelling telefonisch te plaatsen. Als afsluiter ontvang ik de feedback beoordeling in het Duits
Beoordeling melden