Prik&Tik, uw drankenspecialist- Logo - Beoordelingen

Prik&Tik, uw drankenspecialist
Beoordelingen:

835 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.846 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 26 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Prik&Tik, uw drankenspecialist voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er heerst een algemeen probleem in woonzorgcentra in Belgie. Voor ouderen met krachtsverlies van 40 % vanwege de leeftijd wegen de glazen flessen van 1 liter water (1.750 gr) of plastic flessen van 1.5 liter water (1.530 gr ) teveel om goed te kunnen hanteren , desondanks water het meeste essentiele voedingsbestanddeel is en het goedkoopste medicijn. Door het krachtsverlies van ouderen ervaren zij het gewicht aldus in verhouding als 2.5 kg of meer ... en remt het verbruik af. Voor woonzorgcentra zijn het bestellen van halve liter waterflessen in plastic in verhouding veel duurder en ook geeft dit een Logistic probleem ... hoe al deze plastic flessen stockeren en afvoeren ... Als Prik en tik hier een oplossing zou voor vinden zodat woonzorgcentra aan voldoende gunstige prijzen kan inkopen en beholpen worden met de afvalberg dan kan u op korte tijd waarschijnlijk gans Belgie veroveren en misschien Europa met het leveren van miljoenen liters water.

de meest kritische beoordeling

5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Er werd mij veel te laat gemeld dat een product niet meer voldoende in voorraad was en de levering gebeurde allesbehalve correct. Ik heb mijn geld wel degelijk terug gekregen maar de koerier heeft de dozen gewoon in het voorportaal van het appartement neergekwakt met resultaat 2 kapotte flessen, hetgeen ik pas opgemerkt heb toen de doos optilde en de vloeistof eruit droop. Ik ben alles vlug op mijn appartement gaan plaatsen en het portaal gaan opkuisen maar ondertussen is dat product wel ingetrokken in de tegels zodat de glas op een gedeelte van de tegels is verdwenen. Ik vraag mij af waarom er niet werd aangebeld ik was thuis en gelukkig dat ik in de loop van de voormiddag mijn PC heb geopend en het bericht heb gezien dat alles was afgeleverd, helaas niet op de juiste plaats.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Prik&Tik, uw drankenspecialist

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(7)
(18)
Resetten
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Feedback

Het zou fijn zijn als je een bak bier besteld dat deze ook echt in een bak zit en niet in een kartonnen doos. Daarnaast zou het ook fijn zijn als het leeggoed zou worden meegenomen. Verder zou het ook fijn zijn als je zou kunnen aangeven wanneer we thuis zijn voor de levering.
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
18 apr 2024
Beste, Hartelijk dank voor je bestelling bij Prik&Tik! Op de webshop van Prik&Tik bestel je per stuk, de bakken worden dus helaas niet meegeleverd. Dit om het gewicht te beperken en breuk bij het transport te vermijden. Helaas is onze transporteur niet voorzien om leeggoed mee terug te nemen. Dit kan je gerust terugbrengen bij alle andere reguliere verzamelpunten. Via de contactbutton in je track&trace mail kan je contact opnemen met de vervoerder en indien nodig een ander aflevermoment bespreken. Met vriendelijke groet, het Prik&Tik-team
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
nu altijd aan de voordeur in de regen karton , ik heb een zijdeur overdekt laat de volgende bestelling uit de regen a.u.b.
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
8 apr 2024
Beste, hartelijk bedankt voor je reactie. Wat vervelend om te horen dat onze verzendpartner het pakket in de regen heeft laten staan. We zullen het doorgeven om hier in de toekomst op te letten. Onze excuses voor het ongemak! Groetjes het Prik&Tik-team
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling besteld 7/04 maar nog altijd niet geleverd op 14/04.
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
15 apr 2024
Beste, Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Ik zie aan de track&trace dat deze is afgeleverd op woensdag 10/4. Indien dit niet het geval is contacteer dan zeker even onze klantenservice. Je kan mailen naar info@prikentik.be of bel naar 011 39 87 56. We kijken graag met je mee. Groetjes, het Prik&Tik-team
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Foutieve levering

Dezelfde straatnaam in verschillende dorpen. Juiste adres op pakje en toch on verkeerd dorp geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
22 feb 2024
Beste, Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet op het juiste adres is afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak! We hebben contact opgenomen via e-mail hierover. Groetjes, het Prik&Tik-team
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
19 feb 2024
Beste, Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet naar wens verlopen is. Kan je aangeven waar het is misgelopen? We kijken graag met je mee en bieden je graag een passende oplossing. Mocht je vragen hebben kan je ons ook altijd telefonisch contacteren op 011 39 87 56 of stuur ons een mailtje naar info@prikentik.be. Groetjes, het Prik&Tik-team
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
13 feb 2024
Beste, Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet naar wens verlopen is. Kan je aangeven waar het is misgelopen? We kijken graag met je mee en bieden je graag een passende oplossing. Mocht je vragen hebben kan je ons ook altijd telefonisch contacteren op 011 39 87 56 of stuur ons een mailtje naar info@prikentik.be. Groetjes, het Prik&Tik-team
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

extra ongefundeerde kosten

als ik mijn produkt persoonlijk dien af te halen in de prik&tik winkel dan wens ik geen transportkost te betalen. Ook niet met een verhaaltje dat dit van de centrale komt. Ik koop dit aan bij Prik&Tik.
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
8 jan 2024
Beste Nico, Hartelijk dank voor je reactie. Alle zendingen worden uit een centraal magazijn verzonden, ook de pakketjes die bij een PrikTik-winkel worden afgehaald. Je kan ook kiezen voor een thuislevering of afhaling bij een Bpost-pakket punt. De klant kan daarmee zelf een verzendingsmethode kiezen die aansluit bij de wensen. Geef gerust een seintje mocht je verdere vragen hebben. Groetjes, het Prik&Tik-team.
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Carton is aan de deur gevonden, mijn buren hebben het zomaar gevonden en mij gebeld. Ik was niet thuis. Chance dat ik eerlijk ben en bevestig dat ik de pakje heb ontvangen. Ben echt niet tevreden
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
25 jan 2024
Beste, hartelijk dank voor je reactie en wat vervelend om te horen! Dit mag natuurlijk niet gebeuren, onze excuses voor het ongemak. We spreken onze verzendpartner hier zeker op aan. We hebben je hier ook een mail over gestuurd. Mocht je nog vragen hebben geef dan zeker een seintje op info@prikentik.be of bel ons op 011 39 87 56. Groetjes het Prik&Tik-team
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer trage levering via webshop, geen levering op zaterdag ondanks dat de winkels dan open zijn
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
4 jan 2024
Beste Johan, hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je iets langer op je pakket hebt moeten wachten dan normaal. Wegens de eindejaarsdrukte kan het zijn dat de bestellingen iets langer onderweg zijn dan je van ons gewend bent. Onze excuses daarvoor! Groetjes, het Prik&Tik-team
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je hebt geen idee waar je bestelling is. Je weet er gewoon niks van!
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
8 jan 2024
Beste Mattias, Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je geen bevestigingsmails hebt ontvangen van je bestelling. Na het plaatsen van je bestelling wordt je per e-mail op de hoogte gebracht van de levering. Check ook zeker je spambox, het kan zijn dat de mailtjes daarin belandt zijn. We hebben je via onze klantenservice een mailtje gestuurd. Geef gerust een seintje mocht je verdere vragen hebben. We helpen je graag verder. Groetjes, het Prik&Tik-team
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
10 jan 2024
Beste Kristof, Hartelijk dank voor je reactie. Zodra een bestelling bij ons verwerkt is ontvang je een bevestigingsmail en een track&trace van de vervoerder waarmee je het pakketje kan volgen. Het pakket is reeds beschikbaar op het door jou gekozen afhaalpunt. We hebben je een mail gestuurd met alle gegevens. Groetjes het Prik&Tik-team
17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De doos is geleverd, ik heb een foto gevraagd en gekregen maar de doos is verdwenen in de gang...ik ben overal gaan vragen in mijn bouw en niemand heeft mijn doos gezien en:of meegenomen...dus ik heb mijn twijfel maar helaas geen bewijzen ...is het al gebeurd bij jullie ? Waarom heeft die chauffeur niet bij mij gebeld ? Al hetzelfde probleem met die chauffeur meegemaakt ? Aan de telefoon was uw medewerkster méga top !!! Groetjes
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
20 nov 2023
Beste, Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling niet in goede orde hebt mogen ontvangen. Dit zou natuurlijk niet mogen gebeuren. Wij hebben direct contact opgenomen met onze verzendpartner en een dossier opgestart. We lossen dit uiteraard voor je op en hebben je een mailtje gestuurd met verdere info. Met vriendelijke groet, het Prik&Tik-team
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering was er niet - er werden verkeerde formaten geleverd Naar mijn mening heb ik dubbel betaald Reeds 90 euro betaald online maar was niet zeker en nu opnieuw voor hetzelfde betaald in prik en tik boom Daar ik geen kassaticket heb, zal ik het morgen zo proberen recht te zetten
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
3 jul 2023
Beste Sara, Voor vragen over je bestelling kan je altijd terecht via onze klantenservice op info@prikentik.be of telefonisch via 011 39 87 56. We hebben je alvast een mailtje gestuurd met de status van jouw bestelling. Groetjes, het Prik&Tik-team
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling Omer. Traditional Blond fles 75cl. Bestel eentje met een kurken stop, krijg er eentje met een schelpje als stop Bestelling Gouden Carolus Tripel 4 x 33cl. Ik bestel deze als een set van 4 en krijg 4 losse flesjes. Deze kan ik dus niet als cadeau geven
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
5 dec 2023
Beste, Hartelijk dank voor je reactie en wat vervelend om te horen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. We hebben je per mail gecontacteerd over je bestelling. Geef zeker een seintje terug of contacteer ons telefonisch op 011 39 87 56 of stuur ons een e-mail naar info@prikentik.be. Groetjes, het Prik&Tik-team
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
de geleverde witte wijn is van 2019 en is volgens de producent binnen de 4 jaar te drinken,deze wijn is dus einde leven en zal snel aan kwaliteit inboeten. Prik en tik heeft mij met oude voorraad opgezadeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
11 dec 2023
Beste, hartelijk dank voor je bericht. We hebben contact gehad met de leverancier en de wijn blijkt een bewaarpotentieel te hebben van 5 tot 10 jaar. Geef zeker een seintje mocht er toch iets mis zijn met de smaak. Met vriendelijke groet, het Prik&Tik-team.
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Heel slechte levering.

Twee keer speciaal thuis gebleven, leverancier zegt dat hij langs is geweest, niks van, is hier niet geweest. Wat nu met mijn bestelling. Is wel betaald. 😮‍💨😮‍💨😮‍💨
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
12 dec 2023
Beste, wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. We hebben even contact opgenomen met de verzender en je hierover een mailtje gestuurd. Onze excuses voor het ongemak! We hopen dat je zo spoedig mogelijk je bestelling in ontvangst mag nemen. Groetjes, het Prik&Tik-team
19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje was geleverd in afhaalpunt total dendermonde, ik ging het afhalen maar het pakketje was er niet. Dit nog steeds niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
20 sep 2023
Beste, Wat vervelend om te horen dat je je pakketje nog niet hebt mogen ontvangen. We hebben je een mailtje gestuurd met de status van jouw levering. Indien je vragen hebt mag je altijd contact met ons opnemen via info@prikentik.be of telefonisch op 011 39 87 56. Groetjes, het Prik&Tikt-team
15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
klantenservice niet vriendelijk geen hulp bieden en wachten op rest van bestelling en een deel zelf ook nog moeten ophalen
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
18 sep 2023
Beste, Wat vervelend om te horen dat je een klacht hebt over onze klantenservice en levering van je pakketje. Onze excuses daarvoor! We hebben via mail contact met elkaar gehad betreft je bestelling. Mocht er nog iets niet in orde zijn horen we dat graag en zorgen we voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, het Prik&Tik-team
28 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg een fels te weinig, ze werd wel betaald. Spijtig dat ik gaan natwoord krijg op mijn mail hierover.
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
31 mei 2023
Beste, Wat vervelend om te horen dat je een item mist uit je bestelling. Onze excuses daarvoor! We hebben je enkele mails gestuurd hierover. Check ook zeker je spambox, soms kunnen de mails daarin belanden. Mocht je nog vragen hebben kan je ons ook altijd contacteren via info@prikentik.be of bellen naar 011 39 87 56 Groetjes, het Prik&Tik-team
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Matig aanbod alcoholvrije bieren. Voor de rest snelle en zorgvuldig levering!
Beoordeling melden
Antwoord van Prik&Tik, uw drankenspecialist
17 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor je bericht! Wat jammer om te horen dat het aanbod alcoholvrije bieren niet naar wens is. Mocht je een bepaald soort bier missen, geef dan gerust een seintje op info@prikentik.be. We proberen ons assortiment altijd up-to-date te houden. Groetjes het Prik&Tik-team