nl.sweeek.be- Logo - Beoordelingen

nl.sweeek.be
Beoordelingen:

247 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden706 beoordelingen in totaal  

4,41
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product stemt overeen met uitgebreide beschrijving op website. Goed beschermd in ruime dozen met de nodige schuimbuffers om schokken van eventuele stoten en valpartijen op te vangen. Mooi product, gemakkelijk in elkaar te steken. Minpuntje: de bestelbevestiging had een bepaalde levertdatum vooropgesteld waarop we rekenden zodat wij thuis zouden zijn. Helaas werd het product veel sneller geleverd dan voorzien waardoor ze de omvangrijke bestellling maar wat verder op de oprit hebben achtergelaten. Wel met een SMS'je maar het heeft er wel een paar dagen gelegen... Gelukkig niet gestolen.

Meest relevante negatieve beoordeling

26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is niet eerlijk dat ik een retour niet kan uitvoeren met een retour label, dit is onzin. Koop nooit iets van sweek, er is beschadiging aan mijn bestelling en wij willen deze ook nietmeer terug hebben. Nu zit ik met een groter probleem want ik zou voor mijn bestelling 60 € retour moeten betalen om deze terug te mogen sturen dit is helemaal niet eerlijk bedrag dat ik jullie betaald heb is 238 euro en nu nog 60 betalen voor een retour, dit is ongezien !!!!!!!!!!!! Wat moet ik nu doen met deze bestelling? Ik wil gewoon de kast niet ik heb amper 1 plank uiitgehaald en deze was beschadigd laat staan als ik het volledig uitpak. Hier moet toch iets aan gedaan worden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nl.sweeek.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(5)
(7)
(17)
Resetten
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

producten ok - leveringsafspraken slecht

de producten zijn prima, de aangegeven leveringstermijnen kloppen totaal niet en worden niet gerespecteerd.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb beige 3 zits bank gekocht. Op het eerste zicht leek het wel ok. Maar bij nader nazicht merkte ik op hoe slecht de bank in elkaar zat. Scheve stiksels. Teveel stof gebruikt aan de zijkanten. Wil ze nu terugsturen maar de kosten zijn ten laste voor mij. Hiet koop ik nooit meer.
Beoordeling melden
27 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beschadigd artikel ontvangen! Mail gezonden,maar geen antwoord gekregen.
Beoordeling melden
13 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levering

Zelf pakket moeten gaan ophalen bij france express in Rijsel omdat het te groot was en ze ene extra courier nodig hadden en geen antwoord kregen van sweeek om bij te betalen. Gelukkig zelf initiatief genomen om het daar op te halen anders ging het nooit terecht gekomen zijn
Beoordeling melden
20 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling die tussen 15 en 17 juni moest geleverd zijn is nog niet geleverd en weet ook niet wanneer het kan geleverd worden de status van de bestelling staat op 'bestelling geaccepteerd' meer niet.
Beoordeling melden
21 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bericht gekregen dat er gisteren werd geleverd, heel de dag thuis en niemand gezien.
Beoordeling melden
7 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
No contact
Beoordeling melden
17 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kwaliteit wel ok

Ik wilde mijn tuinset monteren, maar de helft van de vijzen ontbraken. Heb veel moeite moeten doen im deze in een gespecialiseerde winkel te vinden
Beoordeling melden
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onze bestelling is verloren geraakt en de klantenservice reageert niet op mijn mails. Ik vind geen telefoonnummer waarop ik de klantendienst kan bereiken. Via deze weg hoop ik dat er contact opgenomen wordt met mij. Het betreft bestelling hc451hh4.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
15 mei 2024
Beste Sanne, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling verloren is geraakt. Wij hebben hierover contact gehad en uw probleem samen opgelost. Met vriendelijke groet, Sweeek
18 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service achteraf

Er ontbreekt een schroef van de pingpongtafel. De oplossing volgens jullie: koop zelf maar een extra schroef. Dat vind ik echt geen service, we hebben voor 400 euro gekocht bij jullie. Heel jammer, zo'n service.
Beoordeling melden
6 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
pakket nooit geleverd, al zegt verzender van wel. Dus wss op verkeerde adres. Sweeek "kan niets doen" (behalve mijn geld houden dan) .... Dikke nul qua firma dus !
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
15 mei 2024
Beste Stefan, U heeft aangegeven bij DPD dat zij het pakket in uw tuin mochten achterlaten zonder handtekening. Dit hebben zij volgens hun ook gedaan. Mocht het pakket dan hier niet meer zijn toen u thuis kwam, kunnen wij helaas niks voor u betekenen. Wij zouden u adviseren volgende keer altijd thuis te zijn of dit te laten leveren bij een pick up point of bij de buren, zodat er een handtekening is en er wel een attest kan worden gemaakt hierop, mocht dit niet geleverd zijn geweest. Met vriendelijke groet, Sweeek
17 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De zetel is van zeer slechte kwaliteit, spijtig dat hij is uitgepakt anders stuurde we hem meteen terug , kan ik hem nog terug laten komen halen zonder verpaking. dan hoop ik dat ik mijn geld terug krijg.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
25 apr 2024
Beste Christel, Wat vervelend om te horen dat u niet te vreden bent over de stoel. Helaas hebben wij nooit een mailtje van u mogen ontvangen hierover. Met vriendelijke groet, sweeek
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen communicatie over latere levering. Bestelling is niet binnen de vooropgestelde levertijd
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
25 apr 2024
Beste Lynn, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet binnen de voorspelde levertijd werd bezorgd. Helaas is het erg druk, waardoor de transporteur niet altijd met de gewenste snelheid te werk kan gaan. Wij willen u bedanken voor uw begrip. Met vriendelijke groet, sweeek
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
één te veel betaalde douche is tot op heden nog altijd niet terug betaald?? voor de rest cava. mvg Marnic Hebbelinck
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
7 feb 2024
Beste Marnic, Een terugbetaling kan tot 14 dagen duren, eerdat u deze terug op uw rekening kan verwachten. Dit hangt af van de door u gebruikte betaalmethode. Ik zie dat uw terugbetaling op 29 januari is uitgevoerd en u zult deze terug op uw mastercard ontvangen. Mocht u 14 dagen na 29 januari nog niks terug hebben ontvangen, dan zouden wij u willen vragen opnieuw contact op te nemen met ons. Met vriendelijke groet, Het sweeek team
14 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het product is prima, maar de levering is totaal niet te volgen.
Beoordeling melden
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik moet 60€ betalen voor een retour!!!!!

Het is niet eerlijk dat ik een retour niet kan uitvoeren met een retour label, dit is onzin. Koop nooit iets van sweek, er is beschadiging aan mijn bestelling en wij willen deze ook nietmeer terug hebben. Nu zit ik met een groter probleem want ik zou voor mijn bestelling 60 € retour moeten betalen om deze terug te mogen sturen dit is helemaal niet eerlijk bedrag dat ik jullie betaald heb is 238 euro en nu nog 60 betalen voor een retour, dit is ongezien !!!!!!!!!!!! Wat moet ik nu doen met deze bestelling? Ik wil gewoon de kast niet ik heb amper 1 plank uiitgehaald en deze was beschadigd laat staan als ik het volledig uitpak. Hier moet toch iets aan gedaan worden.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
26 dec 2023
Beste, U heeft ons gevraagd om uw artikelen terug te halen daar u de kleur niet mooi vond. In onze generale condities vragen wij om een deelneming in de kosten voor de terugzending. En deze zijn volgens het gewicht van de goederen 2x29Kg en dit is 62 euro. U kunt nu ook zelf de goederen terug zenden met een transporteur van uw keuze. Wij hebben u ook gevraagd om foto's van de schade die wij tot heden niet hebben mogen ontvangen. En deze hebben wij nodig voor onze dienst na verkoop om u een oplossing te kunnen bieden. Hierover hebben wij u persoonlijk gecontacteerd. Mvg,
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Amaaiii

Mijn bestelling zat in een meermaals dicht gekleefde doos. De onderdelen van de stoel die ik besteld had lagen volledig los in de doos. De beschermende verpakking zat volledig van de onderdelen afgescheurd en bijeen gepropt in de doos. De onderdelen waren ook beschadigd. Ik heb dat per mail aan jullie klantendienst doorgegeven. Ik heb daar een Franstalig antwoord op terug gehad. Ik heb daarop een Nederlandstalig antwoord gevraagd. Ik heb van jullie nog niks terug gehoord.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
18 okt 2023
Beste, Wij hebben hier persoonlijk contact met u over gehad en wij hebben u hiervoor een tegemoetkoming gedaan. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)