logistiekonline.be- Logo - Beoordelingen

logistiekonline.be
Beoordelingen:

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden364 beoordelingen in totaal  

4,15
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
logistiekonline.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Une première livraison à été tentée jeudi 7/09 mais j'étais absente. J'en ai été avertie par mail et il m'a été demandé quand la seconde pourrais être faite. J'ai proposé de laisser le portillon non verrouillé pour que le transporteur puisse livrer à sa meilleure convenance. Vendredi, à mon retour de travail, les palettes m' attendaient. J'aurais juste voulu être avertie du jour de livraison pour éviter que le transporteur doive revenir. A part celà, je suis très satisfaite.

de meest kritische beoordeling

14 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
J'ai une commande toujours en cours: le transporteur me signale que'il n'a pas reçu le colis alors qu'il avait prévu la livraison dans les 24 hr. J'ai contacté le vendeur qui m'a dit faire des recherches et s'il ne trouvait pas qu'il m'enverrait un nouveau colis. Depuis vendredi dernier. Rien aucun message ni du vendeur ni du transporteur (qui n'a rien à voir dans cet égarement de colis).
DG
Denis G.
Villers-devant-Orval
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor logistiekonline.be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(25)
(3)
(6)
(16)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
mensen laten betalen voor producten die niet voorradig zijn, triestig, en dan volharden dat alles geleverd is ondanks dat er zelfs geen pakbewijs en/of zendbewijs is.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
ze beloven binnen de 48 uur maar het was een hele week. Ook geen bericht op de site dat ze voor het lange weekend sluiten.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
snelle levering en uitstekende service
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

archi slecht

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen vandaag zijn we 30 april /besteld op dinsdag 24 april. Email gestuurd op 29/04/2024 nog geen antwoord gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 mei 2024
Goedemiddag Maurice, Eerst en vooral bedankt om bij ons te aan te kopen. Wij garanderen een levertermijn van 48u op werkdagen, wanneer onze goederen voorradig zijn. Indien dit niet het geval is, kan de levertermijn soms oplopen. Hiervoor willen wij ons graag excuseren. Wij proberen steeds correcte levertijden en stockniveaus weer te geven. In gevallen zoals deze, proberen wij steeds de toch beschikbare items eerst uit te leveren, ongeacht de extra transportkost die op onze rekening valt. Wij hopen dat de door ons geleverde goederen alsnog kwalitatief worden bevonden. Met vriendelijke groeten, Logistiekonline
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 14 dagen geleden dozen besteld die in voorraad waren. Volgens de site shippen ze binnen de 48 uur. Nu 14 dagen later heb ik nog steeds niets mogen ontvangen. Ik heb de klantendienst meerder malen gecontacteerd maar ik shiet geen meter op. Zeer teleurstellend
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 mei 2024
Beste Hans, Wij excuseren ons oprecht voor deze situatie. Wegens een gebrek aan interne communicatie vanuit ons depot, konden wij helaas zelf geen accurate informatie voorzien. Desalniettemin mogen dergelijke zaken zich niet voordoen. Wij engageren ons om bij volgende soortgelijke situaties transparanter en openlijker te communiceren. Wij hopen van harte dat je tevreden bent over onze producten en hopen je toekomstig nog van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Team Logistiekonline
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle service ! Correct
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 mei 2024
Goedemiddag, Wij danken jullie hartelijk voor de positieve feedback. Dit helpt om onze klantenservice steeds te optimaliseren. In het kader van deze optimalisaties, hadden wij graag de vraag gesteld waarom jullie ons een 4/5 beoordeling geven, en wat de reden hiervoor is? Met vriendelijke groeten, Team Logistiekonline.
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er was schade aan 2 palletranden. Er werd melding gemaakt hiervan, maar zonder gevolg.
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 mei 2024
Goedemiddag, Wij willen graag eerst de tijd nemen op jou persoonlijk te bedanken voor deze feedback. Schade aan geleverde goederen - afhankelijk het 'USED' goods zijn of niet - mag zich niet voordoen. Dit ongeacht waar de schade is ontstaan. Kan je ons even contacteren op info@logistiekonline.be ? Wij bekijken deze case graag nog eens opnieuw. Met vriendelijke groeten, Team Logistiekonline
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Communicatie tussen klant en bedrijf verloopt vlot, communicatie tussen transportbedrijf en klant is ver ondermaats. Jammer dat het bedrijf zich daar achter verschuild. Als eindleverancier blijf je nog steeds verantwoordelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 mei 2024
Goedemiddag Bruno, Eerst en vooral bedankt voor jouw geplaatste bestelling en je oprechte feedback hierop. Het is voor ons altijd jammer om te lezen dat de communicatie tussen onze transport partner en onze klanten niet verloopt zoals het hoort. In dit geval is het dan ook nog steeds zo dat wij de eindverantwoordelijkheid dragen, getuige deze negatieve beoordeling. Desalniettemin waarderen wij jouw feedback en nemen we deze informatie mee naar de toekomst. Met vriendelijke groeten, Team Logistiekonline.
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De qualiteit van het materiaal.
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 mei 2024
Beste, Wij willen je graag persoonlijk bedanken voor de geplaatste bestelling(en) en het vertrouwen in ons als bedrijf. Wij zien dat je onze producten een uitstekende score geeft. Mogen we vragen waarom de luiken "service" en "levering" een minder positieve beoordeling krijgen? Wij proberen namelijk steeds verbeterpunten te noteren en verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team Logistiekonline.
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 mei 2024
Goedemiddag Peter, Wij willen je graag hartelijk bedanken voor deze positieve feedback. Je geeft ons een 4/5 qua beoordeling. Kan je ons meegeven welke zaken voor jou voor verbetering vatbaar zijn? Zodoende kunnen wij dit intern meenemen om zaken te optimaliseren. Met vriendelijke groeten, Team Logistiekonline.
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket tijdig leveren
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 mei 2024
Goedemiddag Brent, Graag willen we je reeds bedanken voor de bestelling die je bij ons geplaatst hebt en het verkregen vertrouwen. Om onze klantenservice te blijven verbeteren, hadden we graag de vraag gesteld welke problemen je exact hebt ervaren met onze diensten? Zo kunnen wij onze interne processen ook verbeteren. Jij had problemen ervaren met de levertijd gaf je aan. Heb je hier ook een punt van verbetering dat je kan aanhalen? Met vriendelijke groeten, Team Logistiekonline
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie sturen al 2 maal een mail van trusted maar ik heb de bestelling nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 mei 2024
Goedemiddag Kris, Allereerst bedankt voor je bestelling en het verkregen vertrouwen. Wij willen ons graag nogmaals excuseren voor de moeilijkheden die zijn opgedoken tijdens de levering en voorraadcontrole. Wij doen er dan ook alles aan om de goederen in een zo kort mogelijke tijdspanne bij jou geleverd te krijgen. Daarnaast worden onze review aanvragen automatisch verstuurd via TrustedShops, dit op vaste tijdstippen na een ontvangen bestelling. De uitzonderlijke situatie van dit - helaas - misgelopen order kan er dus voor zorgen dat je al tweemaal een review request hebt gekregen zonder je goederen te hebben ontvangen. Wij hopen je voldoende geïnformeerd te hebben met bovenstaande uitleg, en excuseren ons nogmaals voor de ontstane problemen met de levering. Met vriendelijke groeten, Team Logistiekonline
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product, levering en facturatie :ok.
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 mei 2024
Goedemiddag Erik, Allereerst willen wij jou bedanken voor de geplaatste bestelling(en). Wij pogen steeds om op alle facetten van onze bedrijfsvoering een zo goed mogelijke prestatie te leveren. Mogen wij vragen welke verbeterpunten je eventueel kan meegeven op basis van je evaluatie en de 4/5 die je ons gaf? Op deze manier kunnen we kijken om onze gebruikerservaring nog te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team Logistiekonline Met vriendelijke groeten, Team Logistiekonline
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tijdig geleverd en bekomen wat gevraagd werd.
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
19 feb 2024
Hallo Jozef, We zijn zeer blij te mogen vernemen dat onze klanten onze diensten en producten beschrijven als 'snel en correct'. Dat is ons doel. We willen je ook bedanken voor je aankoop en hopen je toekomstig nog van dienst te mogen zijn. Vriendelijke groeten, Het Team van Logistiekonline