Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield
Beoordelingen:

625 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.846 beoordelingen in totaal  

4,34
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Yeah I don't speak dutch, i wont remove a star just for that but not everyone in belgium speaks dutch either (we should but we dont), issue is the entire site is in dutch if you're belgian and if you pick another country, availability of the items change, so a bit of a pain in the butt. Otherwise, delivery was ultra fast thanks to PostNL (ordered monday night, delivered tuesday noon), price was good i picked a seiko5 at 120 and the item came in perfect condition. So yeah great service, thx

de meest kritische beoordeling

15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nu 30-40 dagen geleden besteld en nog niets gezien terwijl er vermeld stond dat het pakketje de dag nadien nog zou aankomen. Heb na een week toch maar eens gebeld en daar vermeldde ze me dat ze een mail zullen sturen zodra ze iets weten. Terug een week later, nog eens gebeld en zeiden ze dat ze niet zeker zijn en me terug zouden bellen binnen een uur. Na nog een week, niets ontvangen. Inmiddels is de datum van ons jubileum al gepasseerd en moest ik nog ergens anders bestellen om toch een cadeau aan mijn partner te kunnen geven, na een paar dagen terug gebeld met de vraag hoe het nu echt verder gaat gaan, hebben ze me eindelijk een mail na 3 dagen gestuurd dat er een "case" begonnen is waar ze verder onderzoek zullen doen. Na nog een week een mail ontvangen waarin ze me verzoeken een formulier in te vullen voor PostNL. Ik antwoord hierop dat het voor mij niet meer hoeft en een cashback aangevraagd. Nu 5 dagen verder, nog altijd geen mail ontvangen alhoewel ze vermelden dat ze binnen de 5 werkdagen antwoorden. Slechte service met valse beloftes, dit wordt doorgegeven aan TA.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Brandfield

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(17)
(18)
Resetten
RD
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
de beschrijving van de foto's meer tot in detail geven want je besteld een produkt doet het aan en men ziet het bijna niet vanop een afstand van 2.5m.....het doet de veronderstelling dat het ontworpen is voor een Barbie pop.
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij het bestellen was het product nog voorradig ,maar de dag nadien kreeg ik melding dat het niet voorradig was ?
Beoordeling melden
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een verkeerde maat armband geleverd gekregen. Ruilen kan echter niet. Eerst dus weer een nieuwe bestellen en betalen en nu een week later nog helemaal niets vernomen van mijn retour. Heb de klantenservice ook al twee keer gemaild maar hoor helemaal niets. Slechte service!
Beoordeling melden
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goodiebox is niks waard. 2x dezelfde herenbanden (ik ben een vrouw) een ring die zo groot is dat hij zelfs niet past rond mn vinger. En een ketting die niet veel voorsteld. Wel snelle levering.
Beoordeling melden
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De ringen zijn 2 maanden oud, de eerste week al een "diamandje" eruit en al de kleur is weg, dus !!! Slechte kwaliteit
Beoordeling melden
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op tijd leveren
Beoordeling melden
JR
Jan r.
Houthulst
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Foto's tonen juweel op website groter dan het in werkelijkheid is, beetje teleurgesteld dus.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Onze excuses dat de goederen niet aan je verwachtingen voldeden en voor enig ongemak dat de grootte van het product heeft veroorzaakt. We streven ernaar om onze product afbeeldingen zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, en de afmetingen worden altijd zowel bij de afbeeldingen als in de product specificaties vermeld. Het spijt ons als dit niet duidelijk voor je was. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Bedankt voor het achterlaten van jouw feedback! ^HJ
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
bij pandora een pandora doos zou leuk zijn
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We hebben je een email gestuurd vanuit de case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld

Hoe ik al geschreven heb teleurgesteld dat jullie niet aan jullie belofte houden maar dat is omdat het online besteld word he
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We betreuren het dat je ongemak hebt ervaren bij jouw bestelling. Op basis van de informatie in deze review kan ik helaas geen specifieke bestelgegevens achterhalen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons een email te sturen? Op deze manier kunnen we samen naar de situatie kijken. Alvast bedankt voor de moeite. ^HJ
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, op de track&trace van post.nl staat dat deze geleverd is. Heb een mail verstuurd naar brandfield, nog steeds geen gehoor gekregen. Ik betaal niet wat ik niet heb ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We zullen de kwestie grondig onderzoeken zodra we je reactie op de onlangs verzonden e-mail hebben ontvangen. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Staan belofte op dat niet nageleefd worden van die cadeaus en ook is er een bon bij dat ik zelfs niet kan gebruiken dat vind ik er wel heel spijtig aan want dacht voor een eindejaar nog een verassing ging krijgen
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring met de goodiebag. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn als de inhoud van de goodiebag niet aan je verwachtingen voldoet. We zullen je feedback zeker doorgeven aan het team dat verantwoordelijk is voor dit aspect van onze service, zodat we kunnen blijven verbeteren en ervoor kunnen zorgen dat klanten positieve verrassingen ontvangen. Als je in de toekomst meer vragen hebt of als je andere opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en je keuze voor onze aanbiedingen en diensten! ^HJ
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel de portemonee en er staat een gratis goodiback maar die is niet mee geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
14 dec 2023
Hartelijk dank voor je review. De Christmas Goodiebag-code is enkel geldig bij een aankoopbedrag van €75,- of meer. Je aankoopbedrag was lager dan dat bedrag, wat betekent dat je helaas geen aanspraak kunt maken op deze code. Deze informatie is ook te vinden op onze actievoorwaarden pagina. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. ^HJ
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beste, Ik heb mijn 10% verloren omdat tijdens betaling mis ging. Ik heb mijl gestuurd jullie antworden niet. Daarom deze mening.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
14 dec 2023
Dank je wel voor het plaatsen van je review. Het lijkt erop dat er een probleem is met het ordernummer dat je hebt vermeld in je bericht. Volgens ons systeem is de betaling niet correct verwerkt, en we hebben geen e-mail ontvangen vanaf het door jou opgegeven e-mailadres. Zou je alsjeblieft zo vriendelijk willen zijn om een nieuwe e-mail te sturen en te controleren of deze is verzonden naar klantenservice@brandfield.nl? Houd er rekening mee dat het momenteel erg druk is, en we streven ernaar om binnen 5 werkdagen te reageren. ^HJ
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
12 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Als je specifieke feedback hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen om je ervaring te verbeteren, laat het ons dan gerust weten. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en te voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Jouw feedback is waardevol voor ons. ^HJ
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het artikel was niet in een doosje verpakt zoals beloofd bij aankoop
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
2 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We zullen de kwestie grondig onderzoeken zodra we je reactie op de onlangs verzonden e-mail hebben ontvangen. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering wordt steeds uitgesteld, nog niks gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
28 nov 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. Via die case is een onderzoek gestart bij PostNL. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze casenummer e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
de bestelling was blijkbaar snel verpakt maar post NL heeft er een soep van gemaakt om het af te leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
24 nov 2023
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de bezorging van je bestelling. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als de bezorging niet soepel verloopt, zelfs als we de bestelling snel hebben verpakt. Volgens de tracking link is de bestelling nu bezorgd op 22 november. We hopen dat je, ondanks het bezorgingsprobleem, veel plezier zult hebben met je aankopen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. ^HJ
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet tevreden daar ik korting van - 10 % niet kon invullen bij bestelling en ik deze na contact met de klantendienst ook niet gekregen heb . Niet te begrijpen voor zo'n grote firma !
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
20 nov 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. Via die weg heb ik je een email gestuurd. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering slecht afgehandeld…

Geen bevestigings e-mail gekregen bij bestelling en bestelling op de beloofde dag niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
17 nov 2023
Onze excuses voor het ongemak. Het lijkt erop dat er iets niet goed is gegaan met de betaling van je bestelling, waardoor deze automatisch is geannuleerd. Dat is de reden waarom je geen bevestigingsmail hebt ontvangen en de levering niet heeft plaatsgevonden. Als het ordernummer anders is dan het nummer dat je bij je review hebt vermeld, neem dan alsjeblieft contact met ons op via het telefoonnummer of e-mailadres op onze website bij 'contact'. We helpen je graag verder. ^HJ