easytoys.be
Beoordelingen:

681 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.573 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Had tepelklemmen besteld samen met nog andere artikelen omdat het promoties waren. De pluim op 1 van de klemmen was afgebroken. Een mailtje gestuurd en ze hebben direct een nieuw setje opgestuurd. Dat was goede service. Had ook een flogger met handvat besteld van 39,95 euro maar na een paar slagen he’d ik het staafje nog alleen vast. Niet de beste kwaliteit. Ga het zelf wel lijmen..

de meest kritische beoordeling

6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eitje was toch niet zo goedkoop. Dus verwacht je dat het langer werkt dan 1 keer of een half jaar! Helaas was dit niet het geval. De trilling en grote van dit eitje was zeker in orde en heerlijke vibraties. Dus ik keek echt uit naar de 2 de x Maar wat een teleurstelling. Het werkte gewoon niet meer. Wat ik erg vond na 1 x gebruik. Volgens moj is dit Chinese brol. Ik raad daarom dit eitje niet aan maar wel eentje van een degelijk en goed merk bijvoorbeeld Lovense Lush 2 of 3 deze zijn top alsook de App is poepsimpel en veel variatie. Jammer van mijn geld.
CD
Carla D.
Bertem
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor easytoys.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(17)
(9)
(26)
Resetten
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
bestelling laat ontvangen, pas na 4 dagen
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
3 dagen geleden
Allereerst willen we u hartelijk bedanken voor uw bestelling bij ons. We streven ernaar om elke bestelling zo snel en efficiënt mogelijk te leveren. Normaal gesproken wordt uw pakket binnen 24 uur verzonden en zou het binnen maximaal 3 werkdagen in België moeten arriveren. Helaas hebben we vernomen dat er onverwachte vertragingen zijn opgetreden bij PostNL, wat heeft geresulteerd in een langere bezorgtijd voor uw bestelling. Dit is zeker niet gebruikelijk en wij begrijpen dat het wachten frustrerend kan zijn. Het weekend heeft hierbij ook een rol gespeeld, waardoor het proces extra is vertraagd. Wij hebben geen controle over deze vertragingen zodra de pakketten ons magazijn verlaten, maar wij willen u verzekeren dat wij uw situatie serieus nemen en alles in het werk stellen om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Mocht u nog vragen hebben of meer informatie wensen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Ellen Klanten Service Easytoys
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
NUL resultaat👺👹
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
17 apr 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring Rik! Wat jammer dat je geen resultaat hebt ervaren met onze supplementen. Dit is niet wat we graag horen natuurlijk. Elk lichaam kan anders reageren op het supplement, we begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn. Neem even contact met ons op met je bestelinfo, wellicht vinden we een andere oplossing die beter bij je past. Sorry voor de tegenvaller. We horen graag van je. Vriendelijke groet, Adriën
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
26 apr 2024
1 ster is niet wat we graag zien Martine! We lossen het graag op! Laat je ons weten wat er misging? Vriendelijke groet, Adriën
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede producten en handige website. Maar de 1 dag levertermijn is complete onzin voor België alleszins. Eerder zondag bestelt, vrijdag in huis.
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
27 mrt 2024
Bedankt voor je complimenten over onze producten en website! Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt. We zien inderdaad in de tracking dat je pakket vertraging heeft opgelopen, onze excuses daarvoor. We streven normaal naar een levertijd van 1 tot 2 werkdagen in België en het spijt ons dat dit doel niet is behaald. We nemen dit zeker serieus en werken continu aan het verbeteren van onze leveringsprocessen. Als je nog vragen of zorgen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Sorry voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Groetjes, Adriën
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sorry maar deze producten hebben naar mij niet geholpen Zelfde met 2 pilletjes werken niet Nu moet het k iets anders bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
8 apr 2024
Echt balen om te horen dat de supplementen niet de gewenste ondersteuning boden. We snappen dat dit teleurstellend kan zijn, vooral als je op zoek bent naar iets dat echt werkt voor jou. Omdat deze producten uiteraard niet teruggestuurd kunnen worden na gebruik, willen we graag samen met jou naar een oplossing zoeken. Ons team heeft veel kennis over wat we aanbieden en kan je misschien adviseren over alternatieven die beter bij je behoeften kunnen passen. Neem alsjeblieft contact met ons op om je opties te bespreken zodat we je kunnen helpen bij het vinden van het juiste product. Bedankt voor je begrip en we horen graag van je. Groetjes, Adriën
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alle jullie produkten zijn slecht en heel slechte
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
5 apr 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat onze verdovende spray niet aan je verwachtingen voldeed, we zien verder geen bestellingen van je. We horen graag specifiek wat er mis was, zodat we kunnen verbeteren. Neem je contact met onze klantenservice? We zoeken graag samen naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Adriën
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
It doesn't work. Not usable by a human being.
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
13 mrt 2024
Thank you for sharing your experience. I am sorry to hear that products you ordered are not to your expectations. Please contact our customer service team so we can look for a solution together. The reviews on this platform relate to us as a shop. You can leave a product review on our website (shop), you will receive an invitation to do so by email after receiving your order. We hope you are satisfied with the delivery, the information and any contact you had with us. Kind regards, Adriën
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
18 mrt 2024
Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. De aflevering thuis is helaas niet gelukt, maar je pakket ligt nu klaar voor je bij de afhaallocatie. Alle details vind je in de tracking link. Mocht ophalen niet mogelijk zijn of heb je andere vragen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder. Bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Adriën
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakketje rammelde wel.
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
15 apr 2024
Een rammelend pakketje? We wilden gewoon zeker weten dat het niet onopgemerkt bij je aan zou komen! ;-). Maar even serieus, als er iets in zit dat niet hoort te rammelen, duiken we er graag in. Laat het ons weten! Vriendelijke groet, Adriën
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Fout bij afleveren

Ik heb een bestelling gedaan van een aantal artikels die korting hadden en dit laten verzenden naar een postnl pakketpunt. Na 4 keer de afleverdatum te wijzigen, werd het uiteindelijk geleverd. Het is niet aangenomen en onmiddellijk op de retour gegaan. Ik heb mijn geld teruggestort gekregen maar als ik nu mijn bestelling opnieuw wil doen komt het veel duurder uit doordat de afprijzing verlopen is
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
1 mrt 2024
Wat vervelend! Ik zie inderdaad in de tracking dat er het een en anders is misgelopen tijdens het vervoer. Onze excuses hiervoor! Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan kunnen we je een kortingscode aanbieden voor het bedrag dat je nu teveel zou betalen. We lossen het graag met je op! Met vriendelijke groet, Adriën
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

praktisch

Meer verschillende modellen aanbieden. Duidelijker de verschillende maten en vibratiepatronen beschrijven. Een handigere verpakking voorzien die eventueel gebruikt kan worden voor het opbergen en meenemen van het apparaat .
Beoordeling melden
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een toy gekregen die niet werkt, mail gestuurd dat hij niet werkt. Automatisch antwoord: “we antwoorden binnen de 24u” maar helaas geen antwoord meer gehad… jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
26 feb 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat vervelend dat je niet op tijd antwoord gekregen hebt, onze excuses daarvoor! Helaas kunnen we geen bericht van je terugvinden, we hebben je daarom alsnog een mail gestuurd zodat we het snel met je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Adriën
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
de eerste bestelling was verloren gegaan via post nl , jullie hebben een nieuwe order moeten plaatsen , ondertussen bestelling ontvangen .
Beoordeling melden
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet bezorgd door Post NL. Vonden adres niet. Nochtans gelegen op grote steenweg, tegenover groot restaurant!
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
13 mrt 2024
Bedankt voor je begrip en het delen van deze informatie. Het spijt ons te horen dat de bezorger moeite had met het vinden van het juiste adres. We zullen dit met PostNL bespreken om te achterhalen wat er mis is gegaan en om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst kan worden voorkomen. Ik zie dat het pakket retour is gekomen en dat de terugbetaling al is geregeld. We hopen dat, ondanks de bezorgproblemen, het nu naar tevredenheid is opgelost. Mocht je de bestelling alsnog willen ontvangen of mocht er nog iets zijn waarbij we je kunnen helpen, laat het ons dan vooral weten. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is nog niks van de bestelling toegekomen ik wacht nog steeds dit is niet normaal .
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
12 feb 2024
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Ik zie dat het pakket vanmorgen bij ons is teruggekomen. We zullen het direct opnieuw verzenden. De nieuwe tracking ontvangt u vandaag per mail. Onze oprechte excuses voor deze vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Glijmiddel slecht

Glijmiddel droogt snel Op en heb je verl van nodig. Geen goed product
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
1 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat een artikel dat je hebt niet naar verwachting is. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Gelukkig zie ik dat het inmiddels al is opgelost. Excuses voor het ongemak! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niet ontvangen, dus ligt was niet aan jullie maar aan postNL
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
6 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat super vervelend dat het zo lang duurt! Ik zie inderdaad wat ongebruikelijke dingen in de tracking. Vaak is het pakket al afgeleverd op de afhaallocatie maar niet goed gescand. Als je daar navraag zou willen doen? Mocht het daar toch niet liggen, laat het ons weten, dan lossen we het snel met je op! Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je n’est jamais reçu ma commande très déçu
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
11 mrt 2024
Merci pour votre message. Je suis désolé d'apprendre que vous n'avez pas encore reçu votre commande. Le transporteur indique que le colis a été livré. Veuillez contacter notre service clientèle afin que nous puissions résoudre le problème avec vous. Toutes nos excuses pour ce désagrément ! (Ce message a été traduit avec Deepl) Je vous prie d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes salutations distinguées, Adriën