Euroflorist.be
Beoordelingen:

219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden219 beoordelingen in totaal  

3,60
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snel en betrouwbaar afleveren vh boeket. 2 ontvangers waren enthousiast. Boeketjes waren totaal verschillend (andere regio) maar leuk.

de meest kritische beoordeling

11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had op 03/04 bloemen besteld met levering op 06/04. Deze werden pas geleverd op 09/04, na 3 dagen in het magazijn van DPD te hebben gestaan. Hierover heb ik Euroflorist op 09/04 een klachtenbericht gestuurd voor een terugbetaling, maar nu nog steeds geen reactie. Ook hun chatbox die me ging doorverbinden met een medewerker werkt niet zoals het hoort. Heel spijtig
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Euroflorist.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(12)
(17)
(49)
Resetten
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
levering in canada - u hebt de levering in canada niet kunnen uitvoeren, waarom dan de mogelijkheid geven om te bestellern
Beoordeling melden
VS
veerle S.
Poperinge
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze zouden me een bericht sturen als het geleverd was, niks ontvangen. Gelukkig stuurde de ontvanger dat ze het kreeg. Wel een dag te laat
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Tot mijn grote spijt heb ik geen bericht gekregen dat de bloemen zijn geleverd. Nochtans zo vermeld in de e-mail!
Beoordeling melden
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling te vroeg geleverd Niet op de juiste dag afgeleverd Pluspunt is wel mooie boeket
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Bedankt voor je eerlijke feedback. Het spijt ons dat de bestelling te vroeg werd geleverd en niet op de juiste dag zoals gevraagd. Dit is zeker niet de service die we willen bieden. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We zijn echter blij dat je het boeket mooi vond. Mocht je in de toekomst weer bij ons bestellen, laat het ons dan weten, we zullen ervoor zorgen dat alles naar wens verloopt. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De levering was heel goed. Ze deden exact wat ik had gevraagd in de boodschap.
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dag, ik heb geen bericht gehad dat de bloemen waren afgeleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
23 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Het spijt me te horen dat u geen bericht had ontvangen van de levering. De bloemist heeft laten weten dat uw bestelling is geleverd. Indien u nog vragen heeft hoor ik het graag. Met vriendelijke groet Customer service Euroflorist
TV
Tom V.
Belgiën
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
boeket was iets anders dan op de site weergegeven
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons dat het ontvangen boeket iets afweek van wat op onze website werd getoond. We streven er altijd naar om een consistente ervaring te bieden en we begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt over je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen ons best doen om eventuele zorgen op te lossen en ervoor te zorgen dat je de service krijgt die je verdient. Nogmaals bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
een aantal bloemen verwelken na 2 dagen
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
22 apr 2024
Beste Bart, Bedankt voor uw feedback. De omschrijving die u doorgeeft van de geleverde bloemen voldoet niet aan onze verwachtingen. Wij verwachten dat al onze leveringen in perfecte staat worden uitgevoerd. De bloemen dienen minimaal 7 dagen vers te blijven. Het blijft echter een natuurproduct, waardoor het voor kan komen dat sommige bloemen eerder verwelken dan anderen. Om deze kwestie verder uit te zoeken hebben wij een foto nodig van het geleverde product. Dit geeft ons de mogelijkheid te zien wat er exact geleverd is en contact op te nemen met de bloemist die de levering heeft uitgevoerd. Wij hopen dat u de mogelijkheid heeft om dit naar ons op te sturen. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling! ⭐️⭐️⭐️ We waarderen je feedback en zouden graag meer willen weten over je ervaring. Als je suggesties hebt over hoe we kunnen verbeteren, horen we dat graag. Neem gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling! ⭐️⭐️⭐️ We waarderen je feedback en zouden graag meer willen weten over je ervaring. Als je suggesties hebt over hoe we kunnen verbeteren, horen we dat graag. Neem gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling! ⭐️⭐️⭐️ We waarderen je feedback en zouden graag meer willen weten over je ervaring. Als je suggesties hebt over hoe we kunnen verbeteren, horen we dat graag. Neem gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Leveringstermijn van bloemen was rampzalig

Ik plaatste een bestelling op zondag en op de website werd aangegeven dat het boeket op dinsdag ging geleverd worden (terwijl alle andere duurdere boeketten wel op maandag konden geleverd worden). Op dinsdag kreeg ik bericht dat er iets was misgelopen en dat mijn boeket met 1 dag vertraging (dus woensdag) ging geleverd worden. Echter, woensdag was een feestdag (1 mei), waardoor de bloemen weer niet werden geleverd. Op donderdag kreeg ik dan een bericht dat het adres onjuist was en ik contact moest opnemen met de transporteur om het adres te bevestigen. Ik heb toen eerst contact opgenomen met de persoon die de bloemen ging ontvangen die me meldde dat hij de bloemen die dag reeds had ontvangen... Eind goed, al goed ? Nogal veel ongelukken als je mij het vraagt. Trouwens, de bloemen waren voor een begrafenis wat de situatie extra ongemakkelijk maakte voor me... Eigenlijk ging ik een nog lagere score geven, maar omdat men mijn vervoerskosten heeft terugbetaald heb ik mijn score herzien.
Beoordeling melden
CK
Cyrillus K.
Gistel - Moere
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bloemen besteld en niet geleverd

Bloemen besteld, en betaald, op 12 april 24 om te leveren op 16 april 24 (verjaardag). De bloemen werden NIET geleverd, bij navraag werd mij een nieuwe orderbevestiging gestuurd. Verder kreeg ik een automatisch antwoord als volgt: "Om vertraging in de behandeling van uw zaak te voorkomen, verzoeken wij u dezelfde zaak niet meerdere keren te sturen" Telefonisch zijn zij niet bereikbaar (toestel wordt niet opgenomen) en hun chat box is automatisch ingesteld op standaardvragen en geeft geen afdoende info. Ik heb het gevoel opgelich te zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
23 apr 2024
Beste Cyriel Kooreman, Bedankt voor uw review. Het spijt me te horen dat uw bestelling niet geleverd is op de gewenste datum. Er is reeds een mail naar u verzonden over de niet levering van uw bestelling. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet Customer Service Euroflorist
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte communicatie

Bloemen besteld op donderdag, voor levering op zaterdag. Woensdag erna was er nog geen levering geweest. Er kan altijd iets fout gaan maar mijn pogingen tot contact sinds maandag kregen geen antwoord (e-mail, chat..). Ik heb uiteindelijk een terugbetaling via Paypal gevraagd, en dag later kreeg ik dan toch bericht van euroflorist. Geen sorry of zo, gewoon “we betalen je terug”, maar ik had toen m’n centen al terug van Paypal. In t kort begrijp ik wel dat er iets kan fout gaan, maar er is heel slechte communicatie.
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
2 dagen geleden
Beste Lyndsey , Bedankt voor uw feedback. We bieden u onze excuses aan en begrijpen uw teleurstelling. Wij zullen u zo snel mogelijk contacteren met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelde bloemen dienden zat. 4mei geleverd te worden rond de middag ben wel trouwe klant bij jullie maar dit had ik nog nooit meegemakt kreeg zaterd avond rond 21.30 tel dat de bloemen nog steeds niet geleverd waren de bloemen zijn dan uiteindelijk geleverd op zondag 5mei om 15.30 zonder dat nog iemand mij op de hoogte heeft gesteld ... Dat deze uiteindelijk geleverd waren . Vond dit alles behalve professioneel .... Sorry .. een compensatie had hier op zijn minst wel op zijn plaats gezien grtjes
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Le transporteur ne delivre ni à la date ni au lieux commandé Le site euroflorist n'intègre pas l'entièreté de l'adresse
Beoordeling melden
IM
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
A ÉVITER !! Commande d’un bouquet de roses et de chocolats pour plus de 50€ qui n’est jamais arrivée à sa destinataire (ma maman). Une honte car je n’ai reçu ni réponse à mes mails envoyés ni à mes appels (payants qui plus est). J’ai entamé une plainte auprès de PayPal pour au moins récupérer ma somme. En attendant, une surprise bien gâchée!
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Respecter la date demandée, recevoir des fleurs qd la fête est passée ça ne fait plus le même effet! Respecter le choix du bouquet, le bouquet envoyé n'est pas celui qui a été choisi. Enfin faire une photo du bouquet remis serait bien, certains de vos concurrents le font. Seul point positif la firme DPD a bien envoyé un mail de livraison.
Beoordeling melden
DP
danillou P.
Knokke-Heist
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Groot vertraag levering !!!

Absoluut niet tevrede met de levering van DPD 😡 De bloemen moesten geleeverd zijn op 11/05/24 voor de Moederdag en zijn maar de 14 aangekomen dus drie dagen later !!!!! Niet te doen zeker niet als het voor een spécial feest is zo als de die ! Herg boos de volgende keer zal ik eerst goed na denken ??? Geen dank daarvoor Danielle
Beoordeling melden
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Een bestelling gedaan op 13 april, pas geleverd 17 april, na meerdere malen zonder contact

Een bestelling gedaan op 13 april, 2024 voor levering 14 april voor mijn moeder's 86ste verjaardag. geen levering, en geen response van klantendienst voor twee dagen. Levering gedaan op 17 april maar nadat mijn zus verschillende telefoontjes had gedaan. Geen compensatie of een toekomstig 'krediet' of bon. zeer teleurgesteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
22 apr 2024
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstelling die je hebt ervaren met betrekking tot je bestelling voor de 86ste verjaardag van je moeder. Het spijt ons enorm dat de levering niet op tijd plaatsvond en dat je hierdoor ongemak hebt ondervonden. We begrijpen hoe belangrijk het is om speciale gelegenheden te vieren, en het is zeer teleurstellend dat we hierin tekort zijn geschoten. Het is niet onze bedoeling geweest om je zus meerdere malen te laten bellen voordat de levering werd voltooid, en we bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt. Als gebaar van goede wil, hebben we het volledige bedrag van je bestelling terugbetaald. Nogmaals, we bieden onze diepste verontschuldigingen aan voor de hele situatie. We begrijpen dat dit niet jouw verwachtingen waren en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je vertrouwen terug te winnen. Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te assisteren. Met oprechte excuses, Customer Service Euroflorist