Fixami.be- Logo - Beoordelingen

Fixami.be
Beoordelingen:

1.277 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.625 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 10 okt 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Fixami.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 100. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat mij beviel was de snelle levering. Ik kon het pakket de dag na bestelling al ontvangen. Ik heb al verschillende keren bij jullie besteld en ben uiterst tevreden over Fixami. Waar jullie niet kunnen aan doen maar waar ik al meerdere keren ergernissen aan overhield was de aflevering door PostNL. Ik kreeg een melding dat het pakket zou geleverd worden tussen 19u en 21u. Om 15 werd het pakket geleverd en dan was ik niet aanwezig. Het pakket werd gewoon aan de voordeur geplaatst op de stoep waar voorbijgangers wandelen. Het pakket kon dus zomaar meegenomen worden. Ik hoor echt heel vaak klachten over post NL en ik heb nog geen enkele goed ervaring met hen. Ik ben bang dat er op een keer een pakket zal afgeleverd worden en tegen wanneer ik thuis kom het pakket zal gestolen zijn.

de meest kritische beoordeling

5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb deze lampen bij jullie besteld omdat er op de website aangegeven staat, vandaag voor 22u besteld = morgen geleverd. De goederen waren op stock, dus verwachte ik hier geen problemen. De bestelling is geplaatst op donderdag namiddag, het materiaal heb ik tenslotte ontvangen op maandag en dus niet vrijdag (of met kleine marge zaterdag). Jammer! Nu bij de orderbevestiging krijg ik reeds de eerste melding dat het door de drukte bij de transportfirma mogelijks niet lukt om aan de aangegeven leveringsvoorwaarden te voldoen, dus denk ik, levering zal op zaterdag ten laatste zijn dan. Ik betreur dit ten zeerste. Geef dan op zijn minst de juiste levertermijn aan op jullie website.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Fixami.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(21)
(39)
(64)
Resetten
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Retourbeleid. Het stuk dat ik bestelde was voor een licht ander type boor. Zeer moeilijk te achterhalen online. Gekocht op fixami.be, maar blijkt dan toch van België naar NL geretourneerd te moeten worden met een retourkost van 18 EUR.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
11 dagen geleden
Hoi, Dankjewel voor je review, ik heb net contact met je opgenomen om dit op te lossen!
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dreumex EXPERT Handreiniger 250 ML is vervallen, er staat datum best before 6-5-23
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
12 apr 2024
Hoi, Dankjewel voor je review. Wat gek om te horen dat je een vervallen product heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, sorry! We hebben zojuist telefonisch contact met je gehad en het voor je opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op!
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Probleem met intercommunautaire afhandeling !
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
9 apr 2024
Hallo, dankjewel voor je review. Jammer dat je dit zo ervaart. We zien echter niet terug wat voor probleem je ervaart. Zou je hier contact over willen opnemen met onze klantenservice via 013 889 44 44? We kijken dan graag met je mee.
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
18 apr 2024
Hoi Jozef, Dankjewel voor je review. We begrijpen dat dit geen fijne situatie is. Ik heb je proberen te bellen maar krijg helaas geen gehoor. Ik heb je zojuist dan ook een mail gestuurd met oplossing!
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Artikel niet compleet

We bestelden een "Makita deaml009g" accu bouwlamp bij Fixami maar deze werd niet compleet geleverd. De lampenkap zat er niet bij. Bij hun beschrijving stond het nochthans wel vermeld. Heb dit gemeld en ze bevestigden dat de lampenkap erbij hoorde te zitten. Ze vroegen me om het artikel retour te sturen. Waarom niet gewoon de lampenkap achterna sturen? Dit is toch ecologischer. Nu zag ik op hun website dat het online is aangepast. Gelukkig had ik bij bestellingen een screenshot gemaakt. Zie bijlage.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
2 apr 2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor de miscommunicatie op de website met betrekking tot de Makita DEAML009G. Helaas hebben we de lampenkap niet los op voorraad en wordt deze set rechtstreeks vanuit de leverancier naar ons verzonden. Als dat niet het geval was geweest, hadden we de lampenkap natuurlijk direct nagezonden en had je geen retouraanvraag hoeven indienen. Nogmaals excuses voor het ongemak dat is ontstaan bij jouw bestelling.
LH
Luc H.
Edegem
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Telkens worden er dezelfde fouten gemaakt qua facturatie. Dit houdt me tegen om meer te bestellen...
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
26 mrt 2024
Hallo, bedankt voor je review. Excuses dat er problemen ontstaan met het verleggen van je BTW wanneer je een bestelling plaatst. Uiteraard vinden wij dit erg teleurstellend om te horen. Mocht je in de toekomst een vraag hebben over je bestelling , aarzel dan niet om contact met de klantenservice op te nemen zodat we je direct een oplossing kunnen bieden. Dit kan telefonisch via 02 588 26 71, of via de livechat. Nogmaals excuses voor het ongemak!
TL
Thierry L.
Antwerpen
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

TE LAAT!

Fixami is erg snel om een review te vragen. Wel ik moet mijn bestelling nog ontvangen!! En ik ben eigenlijk erg teleurgesteld. Ik had mijn schroef-boormachine.voor Donderdag avond absoluut nodig voor een karwei weg van huis over het weekend. Ik zal dus morgen naar een winkel moeten on een goedkoop ding te kopen. Dank U! Eerlijk gezegd ligd het voornamelijk aan postNL die al volgens de tracking 2 dagen nodig heeft om de levertijd te berekenen. PROFICIAT! Ik laat nooit iets meer door postNL leveren. En als dat de enige keus his koop ik in de toekomst ergens anders.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
26 feb 2024
Hallo, dank je wel voor je review. Het spijt ons ten zeerste te horen van jouw teleurstelling en het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot jouw bestelling bij Fixami. We begrijpen volkomen de urgentie van jouw behoefte aan de schroef-boormachine en het belang van tijdige levering voor jouw geplande project. We betreuren het dat jouw bestelling niet op tijd is aangekomen zoals verwacht en dat dit jouw plannen heeft verstoord. We willen graag benadrukken dat we jouw feedback serieus nemen en onze excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren. Mocht er in de toekomst een vertraging komen op jouw bestelling neem dan contact op met de klantenservice via 02 588 26 71.
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds mijn levering niet gehad !
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
14 feb 2024
Beste Jens, Wat vervelend om te horen dat je je levering nog steeds niet hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om je beter van dienst te kunnen zijn, zou je alsjeblieft het bestelnummer kunnen doorgeven? Op die manier kan ik direct nagaan wat de status van je bestelling is en welke stappen we kunnen ondernemen om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. We begrijpen dat dit erg frustrerend is en we doen ons uiterste best om het probleem op te lossen en je een bevredigende oplossing te bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Fixami klantenservice
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb een slijpmachine besteld bij jullie. Deze werd jammer genoeg geleverd zonder beschermkap. Na zovele mails gestuurd te hebben heb ik vandaag nog altijd geen beschermkap Gelieve dan ook heel snel een geschikte beschermkap te leveren of de geleverde slijpmachine te crediteren
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
25 jan 2024
Hoi, bedankt voor je review. Allereerst onze oprechte excuses dat je de verkeerde beschermkap hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden. We hebben zojuist een e-mail naar je verzonden met meer informatie over de situatie en hoe we dit gaan oplossen. Zou je alsjeblieft de tijd willen nemen om op die e-mail te reageren? Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat we je een passende oplossing bieden en het ongemak voor je kunnen verhelpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat is ontstaan bij je bestelling. We waarderen je geduld en kijken ernaar uit om dit recht te zetten.
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vaak artikels besteld ,altijd te Vrede .maar nu ..3weken levertijd ,terwijl de artikelen na anderhalve week/ de artikelen weer per direct geleverd konden worden ,,,maar ik mocht mooi 3 weken wachten
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
22 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw feedback en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met de langere levertijd. We begrijpen dat dit niet overeenkomt met de service die u van ons gewend bent. Het spijt ons te horen dat u 3 weken hebt moeten wachten, terwijl de artikelen na anderhalve week al beschikbaar waren voor directe levering. We begrijpen dat dit frustrerend is en we willen ons oprecht verontschuldigen voor deze vertraging. We zijn blij te vernemen dat het pakket inmiddels is geleverd. Als er verdere vragen of opmerkingen zijn met betrekking tot uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw voortdurende steun en hopen u in de toekomst weer snel van dienst te kunnen zijn, met de kwaliteit en snelheid die u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Fixami.be Klantenservice
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Garantie verduidelijking

Zou expliciet moeten worden vermeld dat apparaten enkel in Nederland kunnen worden geregistreerd ondanks de .be webshop.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
29 jan 2024
Hoi Sven. bedankt voor je review. Uiteraard is het ook mogelijk om het apparaat te registreren ondanks dat je in België woont. Je kan het aanmelden via de Nederlandse Makita website en dan kiezen voor Fixami/Gereedschapcentrum. Mocht je er niet uitkomen aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de livechat!
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechts gedeeltelijke levering ondanks volledige -vooraf-betaling ... :-( Geen info mbt de rest van de bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
15 jan 2024
Beste klant, Wat vervelend om te vernemen dat u slechts een gedeeltelijke levering heeft ontvangen, ondanks de volledige voorafbetaling. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat u hier niet tevreden over bent en waarderen uw geduld. We zijn blij te horen dat de rest van uw bestelling vandaag, op 15-01-2024, bij u wordt geleverd. We streven ernaar om onze klanten een vlotte en complete service te bieden, en het spijt ons dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Mocht u in de toekomst vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons in de toekomst positiever is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Fixami.be Klantenservice
7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De vaste aansluiting van de pomp lekt waterv
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
8 jan 2024
Beste Kurt, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met de vaste aansluiting van de pomp uit uw bestelling met ordernummer 100044506. We begrijpen dat dit zeer frustrerend kan zijn en willen u verzekeren dat we dit serieus nemen. Om u zo snel mogelijk te helpen,vragen wij je om het garantie formulier in te vullen https://www.fixami.be/klantenservice/garantie.html Indien mogelijk, vragen we u om geduldig te wachten op ons contact en eventuele verdere instructies. We doen ons uiterste best om dit probleem snel en naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip. We waarderen uw vertrouwen in bol.com en staan klaar om u te assisteren. Met vriendelijke groet, Fixami.be Klantenservice
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten zijn nog niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
26 jan 2024
Hoi Rudi, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat de producten nog niet zijn geleverd. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik heb het zendingsnummer van je bestelling nagekeken en ik zie dat het pakket vast zit in het sorteercentrum. Ik ga direct een onderzoek starten bij de vervoerder. Mocht je bestelling a.s Dinsdag nog niet geleverd zijn , neem dan uiteraard contact met ons op zodat wij je een oplossing kunnen bieden. Bedankt voor je geduld en excuses voor de vertraging!
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
11 jan 2024
Beste klant, Het spijt me ten zeerste te horen dat uw pakket nog niet is geleverd. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om op een bestelling te wachten. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, willen we graag meer informatie verkrijgen over uw specifieke situatie. Kunt u ons het ordernummer of het referentienummer van uw bestelling geven? Op die manier kunnen we de status van uw pakket controleren en de nodige stappen ondernemen om het probleem op te lossen. Daarnaast raden we aan om ook contact op te nemen met onze klantenservice via telefoon of chat, zodat we u direct kunnen assisteren. We doen er alles aan om uw bezorgervaring te verbeteren en zullen ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Fixami.be
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

geloofwaardigheid levertermijn

Ik heb deze lampen bij jullie besteld omdat er op de website aangegeven staat, vandaag voor 22u besteld = morgen geleverd. De goederen waren op stock, dus verwachte ik hier geen problemen. De bestelling is geplaatst op donderdag namiddag, het materiaal heb ik tenslotte ontvangen op maandag en dus niet vrijdag (of met kleine marge zaterdag). Jammer! Nu bij de orderbevestiging krijg ik reeds de eerste melding dat het door de drukte bij de transportfirma mogelijks niet lukt om aan de aangegeven leveringsvoorwaarden te voldoen, dus denk ik, levering zal op zaterdag ten laatste zijn dan. Ik betreur dit ten zeerste. Geef dan op zijn minst de juiste levertermijn aan op jullie website.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
7 dec 2023
Hoi Maarten, bedankt voor je review. Jammer dat de levering niet volgens de verwachtingen is verlopen. Begrijpelijk dat je teleurgesteld bent, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We nemen je feedback ter harte en gaan intern kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de live chat.
23 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De doos was duidelijk al geopend geweest (beschadigd over de volle 1,8m van de openingsflap en met nieuwe plakband weer dichtgemaakt, beschreven gelijk het een retourtje betreft). Gelukkig, ondanks de initiële grote vrees op ontbrekende stukken en kapot toestel, bleek wel alles in de doos te zitten en werkt het toestel naar behoren. Ook de levering gebeurde stipt zoals voorzien. Fixami had dus gemakkelijk een 5 gekregen ware het niet voor die beschadigde doos met bijhorend wantrouwen over wat ik nu eigenlijk kreeg.
Beoordeling melden
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Taak van Post NL afgewerkt door inwoner gemeente

De artikelen op zich zijn onbeschadigd toegekomen maar zijn nog maar eens op een ander adres geleverd. Uiteindelijk fungeerde een inwoner van mijn gemeente als koerier om het pakket op het juiste adres af te leveren. Wat mij vooral zorgen baart, is de keuze van Post NL als koerierdienst en het enigszins bijhorende beschamend en roekeloos gedrag van de koerier om nonchalant het pakket ergens te deponeren. Betere en verfijnde gedragsregels zijn bij Post Nl zeker aan de orde.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
7 aug 2023
Hallo Ives, bedankt voor je beoordeling. Logisch dat dit geen fijne ervaring voor je is. Ik zou dit zelf ook niet fijn vinden. Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met onze klantenservice en dat hier ook een klacht over is ingediend bij de vervoerder om situaties zoals deze in de toekomst hopelijk te kunnen voorkomen. Wel vind ik het fijn om te vernemen dat het pakket inmiddels wel terecht is. Sorry voor het ongemak en hopelijk tot een volgende keer!
22 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel een CTM36 E AC PLANEX stofzuiger van FESTOOL en kreeg een CTM36 E AC-LHS stofzuiger van FESTOOL.Ik heb de verkeerd geleverde stofzuiger via een retourformulier teruggestuurd.FIXAMI heeft dan snel een nieuwe stofzuiger opgestuurd.Na een aantal uren wachten de volgende dag is de stofzuiger geleverd.Dit was terug het verkeerde model : CTM36 E AC-LHS. Ik heb nu al een paar dagen verlof verloren vanwege geplande werken die ik niet kon uitvoeren zonder stofzuiger.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
25 aug 2023
Hi Marc, dankjewel voor je beoordeling. Helaas is er bij ons intern iets niet helemaal goed gegaan. Inmiddels heeft onze klantenservice hier contact over opgenomen met je om dit op te lossen. Sorry voor het ongemak!
15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
PostNL werkt bij ons desastreus. Na diverse opeenvolgende zelfde klachten over de bezorger, verandert er niets. De leveringen worden steeds naar het afhaalpunt (op 7 km van ons huis) gebracht terwijl we thuis zijn!! Het niet-thuisbericht wordt steeds op de openbare weg voor onze oprit gegooid!! Voorstel Fixami zou de mogelijkheid kunnen voorzien om de klant te laten kiezen tussen verschillende bezorgingsfirma's. Een aantal online webwinkels doen dat al.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
28 sep 2023
Hi Frank, bedankt voor je beoordeling. Logisch dat je het niet prettig vindt als je pakket bij een postpunt 7 km verder wordt bezorgd! Wij verzenden met verschillende vervoerders. Mocht je een toekomstige bestelling met een andere vervoerder laten verzenden, neem na het plaatsen van je bestelling dan even contact op met onze klantenservice. We kunnen dit dan voor je wijzigen!