Floorhouse NV- Logo - Beoordelingen

Floorhouse NV
Beoordelingen:

727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden860 beoordelingen in totaal  

4,61
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Floorhouse NV voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij aankomst in de showroom werden wij hartelijk onthaalt en kregen we de tijd om rustig rond te kijken. Onze interesse viel op een paar laminaatvloeren. We kregen van de medewerker bij uitvoerig uitleg over de verschillende kwaliteiten. Ook de technische vragen werden uitvoerig uitgelegd. De medewerker praatte echt met kennis van zaken. De afspraak om de goederen op te halen werd ook hier stipt en correct uitgevoerd. Bij de afhaling van de goederen werden wij terug fantastisch ontvangen. De medewerker hielp mee om de goederen in te laden. Dank aan alle medewerkers van Floorhouse om hun enthousiasme, spontane vriendelijkheid en de eerlijke informatie. Een stevige aanrader: score 10/10 Kleine tip: een koffietje tijdens het rondkijken, bestelling. 😁

de meest kritische beoordeling

23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
volgende punten zijn misgelopen ; - na opmeting van een appartement werd er dampfolie in de offerte meegerekend die niet nodig bleek en er werd maar liefst 22 m te weinig plinten geleverd. -na evaluatie van de vloer tijdens de installatiedag werd het nodig geacht om 1 m² egalisatie uit te voeren,waardoor de werken stilvielen.Er was zogezegd nog max 2 uurtjes werk waar we dan 1 maand hebben moeten op wachtten terwijl wij dus op een ruwe betonnen vloer moesten lopen. -De plaatsing ging razendsnel en her en der waren de planken daardoor te kort afgesneden thv de muur met als gevolg een te grote spatie,die werd wel nadien met de plint bedekt. -Er werd in het keukengedeelte ineens van in verband werken overgegaan in parrallel leggen van de planken en dan in het laatste deel werd dan opnieuw in verband gewerkt,hetgeen helemaal niet esthetish overkwam(werd op onze vraag wel aangepast) -slechte onderlinge communicatie (floorhouse-installateur) waardoor er ten eerste 1 maand moest gewacht worden voor afwerking en ten tweede ikzelf de installateur op de hoogte moest stellen van het ophalen van de plinten(eerst afspraak 7u30 en dan plotseling na 10u....),mijn vrouw en zowel ik hebben 1 a 2 keer gebeld ,email gestuurd ivm verdere afspraken zonder gevolg van de installateur.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Floorhouse NV

Filter
 Sorteren  
Relevantie
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Besteld op 19 april. Nog steeds geen bericht gekregen voor afhaling. Graag beter opvolgen in de toekomst, ook van de leveranciers.
Beoordeling melden
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
leveringstermijnen
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

3 keer verkeerde kleur geleverd

Eerste keer bij floorhouse , kleur gekozen en besteld , bij de levering donkere kleur gehad daarna wat blijkt dat het verkeerde kleur besteld. Ok tweede poging , weeral dezelfde kleur gehad maar met een andere kleurnummer ( mooi gedaan en in zak gezet opzettelijk) daarna moest ik nog twee pakjes bijbestellen omdat ik tekort had , deze keer wel de juiste kleur gehad wat we eigenlijk in begin hadden gekozen. Slechte service slechte kwaliteit alles is slecht , personeel heeft klachtmail gestuurd maar zelfs daarop geen reactie gekregen , schandalig hoe da jullie omgaan met de klanten !!! Er is een Promotie team opgesteld waar ze alleen maar slechte reclame gaan doen op sociale media over floorhouse !!! Ik zal ervoor zorgen dat jullie klantenverlies krijgen ;)
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
6 mrt 2024
Beste Gokhan, Het spijt me ten zeerste te horen over jouw teleurstellende ervaring met onze service. We streven er altijd naar om onze klanten een vlotte en professionele ervaring te bieden, en het is duidelijk dat we in jouw geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan. Het spijt ons oprecht voor de verwarring en frustratie die zijn ontstaan ​​door de fouten in de kleurkeuze en levering van jouw bestelling. Dit is niet de standaard van service die we nastreven bij FloorHouse, en we begrijpen de impact die dit heeft gehad op jouw ervaring. We waarderen de feedback die je hebt gegeven en nemen jouw klacht zeer serieus. Ons team zal intern bekijken wat er mis is gegaan in het proces en stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Het spijt ons ook dat jouw klachtmail niet op tijd is beantwoord. Dit is niet de normale gang van zaken bij FloorHouse en we zullen ervoor zorgen dat jouw klacht snel en adequaat wordt opgevolgd. Van wat ik momenteel heb begrepen van onze collega's is dat ze wel contact hebben gehad met u de eerste keer dat het was misgelopen toen zelf de nieuwe vloer bij u thuis zijn komen aanleveren en de verkeerde terug hebben meegenomen. We begrijpen dat dit een zeer frustrerende ervaring voor je is geweest en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en te luisteren naar jouw feedback. Met vriendelijke groet, Julian FloorHouse
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Klantendienst reageert niet op klacht

Verschillende tekening/baden van kurkvloer. Vloer moeten schilderen en geen compensatie ontvangen, zelfs geen antwoord op mail met klacht
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
15 mrt 2024
Beste Marnix, Onze excuses voor het laattijdig reageren op uw klacht. Dankzij uw review hebben wij contact opgenomen met de winkel om dit met spoed op te volgen. Ik heb dan ook begrepen dat zij gisteren met u gesproken hebben en dat er een overeenkomst is gemaakt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen op de kans om uw vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groeten, Julian, FloorHouse,
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verschillende verkopers. De ene verschuilt zich achter de andere. Levering te laat. Ze zeggen meermaals dat ze gaan horen bij hun leverancier en morgen iets laten weten. Niet dus. Altijd zelf achterna moeten bellen. Triestig hoe ze met mensen omgaan. 1x en nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
6 mrt 2024
Beste Evelien, Onze ervaring met de betreffende leverancier is hoge kwaliteit van producten, maar, spijtig genoeg, vaak gepaard gaande met levertermijnen die hoog kunnen oplopen. Dit wordt ook steeds gemeld aan de klanten bij aankoop (gemiddeld 4 weken). De levertermijn hier was 5 weken. We beseffen dat dit voor plinten zeer lang is en willen ons hiervoor oprecht excuseren. We zullen dit dan ook opnieuw met de betreffende leverancier opnemen. Met vriendelijke groeten, FloorHouse, Julian
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles wat fout kan gaan gaat fout, fout inde grond, extra kost.Verkeerd gemeten dus vinyl tegels tekort besteld, zijn al week aan het kamperen. Hopelijk volgende week eindelijk klaar. Laat je de werken profesioneel(?)doen. Geengoed woord over,
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
6 mrt 2024
Beste Rik, Het spijt me ten zeerste te horen dat je ervaring met onze diensten zo teleurstellend is geweest. We streven ernaar om onze klanten een professionele en hoogwaardige service te bieden, en het is duidelijk dat we in jouw geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan. Het spijt ons oprecht voor de fouten in het meetproces en de daaropvolgende vertragingen en extra kosten die dit heeft veroorzaakt. We nemen de verantwoordelijkheid voor deze fouten en zullen ons best doen om de situatie zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. Ik verzeker je dat we intern de nodige stappen zullen ondernemen om te voorkomen dat dit soort problemen in de toekomst opnieuw voorkomen. We waarderen het dat je ons hebt gewezen op de gebreken in onze service, omdat dit ons helpt om onze processen te verbeteren en onze klanten beter van dienst te zijn. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Julian, FloorHouse
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na zeven kalenderdagen nog niets gehoord van de levering.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
17 jan 2024
Beste Michel, Onze excuses voor het ongemak! Ik heb intussen contact opgenomen met onze collega die verantwoordelijk is voor deze levering. Hij zal jou op de hoogte houden en verklaren wat er juist mis is gelopen, helaas kan ikzelf niet aan alle gegevens. U mag rekenen op onze opvolging. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak! FloorHouse, Julian,
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling is verloren? en heb nog niets ontvangen.

bestelling is verloren en heb nog niets gekregen.
Beoordeling melden
15 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Plaatsing Floorhouse ? geen goed idee !

Besteld op 27/3, tot op vandaag niet afgewerkt! De factuur heb ik al wel en is betaalbaar binnen de 8 dagen!.Eerst was er te weing vloer geleverd, later bleek ook te weinig plinten. Ladderlift is niet opgedaagd, folie niet geplaatst, geschilderde plinten geschoten , voorgeschreven uitzettingsvoeg niet gerespecteerd. Zonder mijn ingrijpen waren de plinten koud verbonden op ipv in verstek. Op de offerte wordt geen opsplitsing gemaakt tussen materiaal en plaatsing, zodat de prijs vloer van de winkel niet te controleren is op de offerte Een goede raad: als je toch bij Floorhouse gaat: plaats alles zelf en bespaar u zelf veel miserie! Wat je zelf doet, doe je hier zeker beter en sneller.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
27 jul 2023
Beste Willy, Onze excuses dat onze plaatsing niet naar wens is verlopen. Ik heb intussen ook met onze collega's geïnformeerd wat er juist is gebeurd en helaas is er omtrent de ladderlift wel een interne miscommunicatie geweest, waarvoor onze excuses! Ik heb dan wel begrepen dat alles wat niet gebruikt is (zoals de ladderlift, dampscherm) ook niet is aangerekend. Alle prijzen en materialen zijn telkens in de winkels en op de website terug te vinden. Onze excuses als dit in de offerte niet duidelijk opgedeeld wordt en dat dit voor wantrouwen bij u heeft gezorgd. Het spijt ons zeer dat uw ervaring met ons niet optimaal is en we zullen uw feedback meenemen naar de toekomst om enkele zaken beter te verduidelijken naar toekomstige klanten. Met vriendelijke groeten, Julian, FloorHouse,
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkopers inlichten over de leveringsvoorwaarden. Als je voor 2000€ koopt en er word u gezegd dat je moet betalen voor levering, terwijl op de site staat dat er gratis levering is vanaf 595€ Is dit de klant in’t zak zetten. Dus moet je u bestelling zelf komen afhalen !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
6 nov 2023
Beste Stefanie, Onze excuses voor de misverstanden die hebben plaatsgevonden vanuit de communicatie die u heeft ontvangen vanuit de winkel, alsook die vanop onze website. Het klopt inderdaad dat wij ook leveren aan huis. Nu ben ik niet op de hoogte van uw situatie, maar als er enige dringendheid was achter het ontvangen van de vloer, is afhaling wel de snelste manier, alsook de meest gebruikte manier over het algemeen door onze klanten. Anderzijds vrees ik dat er misschien een misverstand bestaat onder het minimum bedrag waarbij wij leveren aan huis, wat effectief €595 is, wij verwachten wel dat ongeacht het bedrag waaraan u besteld, voordat de goederen geleverd worden of afgehaald worden, dat alles betaald is. Hopend u hier voldoende met informeren, Julian, FloorHouse,
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vloer ziet er totaal anders uit als in winkel, trekt eerlijk gezegd nergens op, maar plaatser had hem geplaatst.... Gele strepen langs alle randen van de plank. Ga het ff afwachten, maar kans is groot dat er een andere vloer over gelegd wordt...
Beoordeling melden
11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
als sommige van uw verkopers minder hautaine zouden zijn zou datv een grote stap vooruit zijn . Dit is niet alleen mijn mening .. Zij staan er tegen hun goesting en t is al te veel gevraagd als je hun een vraag stelt!.. erg gesteld
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
22 aug 2023
Beste Kat, Onze oprechte excuses voor deze onaangename ervaring in één van onze winkelpunten. Bedankt om dit onder onze aandacht te brengen, dan kunnen wij de verkoper in kwestie hier op aanspreken. Nogmaals onze excuses voor deze ervaring! Julian, FloorHouse,
9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen betalingsverzoek geweest tijdens ganse bestelproces, waardoor bestelling vertraging heeft door wachttijd reactie personeel winkel (snel) + transfertijd overschrijving.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
24 aug 2023
Beste Wietse, Onze excuses voor de technische storing die zou hebben plaatsgevonden bij het betalen van de plinten. Als ik het traject na ga voor de bestelling van uw goederen, zie ik hier dat er geen vertraging in de bestelling bij de leverancier of de levering is geweest van uw producten door onze leverancier. Hopelijk biedt dit alvast enige geruststelling. Nogmaals onze excuses mocht dit toch enig ongemak hebben veroorzaakt. Julian, FloorHouse,
11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zijn zeer snel om hun geld te incasseren maar hun dienstverlening trekt op niets .
Beoordeling melden
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Personeel heeft onderlinge conflicten wat zeker niet ten goede van de klant komt.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
15 jun 2023
Beste Cathy, Onze oprechte excuses voor het ongemak! Enorm bedankt om dit te melden, wij gaan hier meteen met aan de slag en volgen dit goed op. Mvg, FloorHouse
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Onbeleefde medewerker filiaal Wommelgem.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
4 jan 2024
Beste Ruben, Het spijt ons ten zeerste te horen dat je een onbeleefde ervaring hebt gehad met een van onze medewerkers in het filiaal in Wommelgem. Onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die dit heeft veroorzaakt. We nemen dergelijke feedback zeer serieus, omdat we streven naar een positieve en respectvolle klantenservice. We willen graag meer informatie ontvangen over de specifieke situatie, zodat we dit intern kunnen onderzoeken en passende maatregelen kunnen nemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We waarderen je feedback en zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. Met vriendelijke groet, Julian, FloorHouse,
18 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
eerlijk zijn tegen jullie klanten
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
27 jul 2023
Beste Ilse, Onze oprechte excuses dat dit uw ervaring en gevoel was bij het bezoek en uw aankoop bij ons. Ik heb intussen ook bij de collega's en in ons systeem kunnen nagaan wat er juist gebeurd is. Als ik het goed heb begrepen heeft u 2 pakken ontvangen met oudere labels gedateerd op 2004 en op de andere pakken nieuwere labels van 2018 en dat u hier vreest dat er een verschil in het product zit alsook de ecologische normen die hierrond gevolgd werden. Het enige wat ik hier op kan antwoorden of garanderen is dat dit een bijzonder nieuw product is (najaar 2022). Dus de productie van het product is uiteraard volgens de juiste standaarden gemaakt is. Waarom de leverancier 2 verschillende labels zou hebben, kan ik helaas geen antwoord op geven, ook voor ons een bizar gegeven. Natuurlijk willen we jou ook gerust stellen en krijgen we van de leverancier na het bouwverlof dan hopelijk ook de schriftelijke bevestiging dat er hier niets anders dan anders aan de gang is. Hopend u hier voldoende mee te informeren, Met vriendelijke groeten, Julian, FloorHouse,
5 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden