Floorhouse NV- Logo - Beoordelingen

Floorhouse NV
Beoordelingen:

727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden860 beoordelingen in totaal  

4,61
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Floorhouse NV voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij aankomst in de showroom werden wij hartelijk onthaalt en kregen we de tijd om rustig rond te kijken. Onze interesse viel op een paar laminaatvloeren. We kregen van de medewerker bij uitvoerig uitleg over de verschillende kwaliteiten. Ook de technische vragen werden uitvoerig uitgelegd. De medewerker praatte echt met kennis van zaken. De afspraak om de goederen op te halen werd ook hier stipt en correct uitgevoerd. Bij de afhaling van de goederen werden wij terug fantastisch ontvangen. De medewerker hielp mee om de goederen in te laden. Dank aan alle medewerkers van Floorhouse om hun enthousiasme, spontane vriendelijkheid en de eerlijke informatie. Een stevige aanrader: score 10/10 Kleine tip: een koffietje tijdens het rondkijken, bestelling. 😁

de meest kritische beoordeling

23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
volgende punten zijn misgelopen ; - na opmeting van een appartement werd er dampfolie in de offerte meegerekend die niet nodig bleek en er werd maar liefst 22 m te weinig plinten geleverd. -na evaluatie van de vloer tijdens de installatiedag werd het nodig geacht om 1 m² egalisatie uit te voeren,waardoor de werken stilvielen.Er was zogezegd nog max 2 uurtjes werk waar we dan 1 maand hebben moeten op wachtten terwijl wij dus op een ruwe betonnen vloer moesten lopen. -De plaatsing ging razendsnel en her en der waren de planken daardoor te kort afgesneden thv de muur met als gevolg een te grote spatie,die werd wel nadien met de plint bedekt. -Er werd in het keukengedeelte ineens van in verband werken overgegaan in parrallel leggen van de planken en dan in het laatste deel werd dan opnieuw in verband gewerkt,hetgeen helemaal niet esthetish overkwam(werd op onze vraag wel aangepast) -slechte onderlinge communicatie (floorhouse-installateur) waardoor er ten eerste 1 maand moest gewacht worden voor afwerking en ten tweede ikzelf de installateur op de hoogte moest stellen van het ophalen van de plinten(eerst afspraak 7u30 en dan plotseling na 10u....),mijn vrouw en zowel ik hebben 1 a 2 keer gebeld ,email gestuurd ivm verdere afspraken zonder gevolg van de installateur.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Floorhouse NV

Filter
 Sorteren  
Relevantie
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hetgeen op 1 dag klaar had moeten zijn heeft 3 weken geduurd.na het einde vd werken maandag om 10.00 zat debsaldo rekening om 12.00 al in de mailbox. Daar hadden ze niet zoveel tijd voor nodig. NOOIT meer floorhouse
Beoordeling melden
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
32m² laminaat gekocht in promotie , echt brol ,3 pakken gelegd, terug moeten opbreken , heb nochtans ervaring genoeg , wel met quickstep , spijtig geen terugname in de winkel , had nochtans gevraagd of het de kwaliteit had van quickstep, antwoord , ja om te leggen wel maar niet zo bestand tegen vocht , ondertussen andere vloer aangekocht
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
27 feb 2024
Beste Eduard, Spijtig dat het niet is verlopen zoals verwacht. Als ik terug kijk in uw bestelling zie ik dat u een click- vinyl heeft aangekocht en dit is in plaatsing toch iets of wat verschillend tegenover laminaat. Ik heb begrepen dat u enkel had gevraagd om in te ruilen. Als de plaatsing moeilijk verloopt, vragen wij gewoonlijk om de winkel te bezoeken met een pakje vloer, zodat we dit samen kunnen doen. Het terugnemen van vloer kunnen wij inderdaad garantie- technisch niet doen. Onze leveranciers aanvaarden ook geen pakken die terugkomen en zonder in de pakken te kunnen kijken, durven wij deze ook niet met een gerust hart aan de volgende verkopen. Het spijt ons dat het niet is verlopen naar verwachting. Graag wil ik je wel nog even bedanken voor de feedback, ik neem dit mee naar de winkels zodat wij toch nog eens extra inzetten op de aanpak van plaatsing en de communicatie naar de klant. Ik wens u verder nog een hele fijne dag toe! Met vriendelijke groeten, FloorHouse, Julian,
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Teveel bestelde goederen zouden moeten worden teruggenomen, zoals bij verschillende leveranciers. Het juist aantal pakketten laminaat bvb is moeilijk te bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
27 feb 2024
Beste Koen, Bedankt voor de review. Dit is inderdaad een begrijpelijke frustratie. Helaas, wegens de garantiemodaliteiten mogen wij vloeren niet terugnemen. Noch onze leveranciers aanvaarden het nog om deze terug te nemen. Deze verkopen aan de volgende zonder elk pak open te doen en te controleren gaat ook niet met een gerust hart. U zou ook als klant geen pakken aanvaarden die al geopend zijn geweest, al zeker als wij moeten vermelden dat deze eerst bij iemand anders thuis hebben gelegen. Vandaar dat dit ook op elke factuur, orderbevestiging en dergelijke vermeld staat, dat we deze niet mogen terugnemen. Hopelijk heb ik u hier voldoende met geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, FloorHouse, Julian,
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

beoordeling floorhouse core tec vloerinstallatie

volgende punten zijn misgelopen ; - na opmeting van een appartement werd er dampfolie in de offerte meegerekend die niet nodig bleek en er werd maar liefst 22 m te weinig plinten geleverd. -na evaluatie van de vloer tijdens de installatiedag werd het nodig geacht om 1 m² egalisatie uit te voeren,waardoor de werken stilvielen.Er was zogezegd nog max 2 uurtjes werk waar we dan 1 maand hebben moeten op wachtten terwijl wij dus op een ruwe betonnen vloer moesten lopen. -De plaatsing ging razendsnel en her en der waren de planken daardoor te kort afgesneden thv de muur met als gevolg een te grote spatie,die werd wel nadien met de plint bedekt. -Er werd in het keukengedeelte ineens van in verband werken overgegaan in parrallel leggen van de planken en dan in het laatste deel werd dan opnieuw in verband gewerkt,hetgeen helemaal niet esthetish overkwam(werd op onze vraag wel aangepast) -slechte onderlinge communicatie (floorhouse-installateur) waardoor er ten eerste 1 maand moest gewacht worden voor afwerking en ten tweede ikzelf de installateur op de hoogte moest stellen van het ophalen van de plinten(eerst afspraak 7u30 en dan plotseling na 10u....),mijn vrouw en zowel ik hebben 1 a 2 keer gebeld ,email gestuurd ivm verdere afspraken zonder gevolg van de installateur.
Beoordeling melden
20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Vriendelijke verkoopster, toch kregen we geen adequate uitleg.

Er was weinig ruimte om als klant ons verhaal te doen. We zijn naar huis gegaan met een testpotje van een product waar we nog niet helemaal van overtuigd waren. Bijgevolg zijn we ook nog naar andere winkels gegaan waar we het gevoel hadden beter geholpen te zijn. Hier hebben we dan uiteindelijk ook onze producten gekocht. De verkoopster was erg vriendelijk en enthousiast, maar stak te snel een uitleg af die niet op onze maat was. Wij waren hierdoor erg overdonderd en voelden ons niet begrepen.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
22 aug 2023
Beste Lana, Onze excuses voor deze onaangename ervaring. Ons doel is net om altijd vanuit de klant aan de slag te gaan en het spijt ons dat dit bij jullie niet naar wens is verlopen. We maken hier intern nog eens een thema van en spreken de collega in kwestie hier over aan. Bedankt om dit onder onze aandacht te brengen. Julian, FloorHouse,
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
We gingen voor geluids-arme laminaat en er werd een Belgisch merk aanbevolen nu. INVICTUS. Ik heb ervaring met het leggen van laminaat en massieve parket, maar 54 euro voor een vlier dat moeilijk in mekaar klikt is te veel!
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
8 dec 2023
Beste Stefan, Onze excuses voor het ongemak dat het kliksysteem veroorzaakt heeft. Het is inderdaad zo dat elk kliksysteem wat anders werkt en vaak een beetje zoeken kan zijn in het begin. De kracht van dit product ligt zeker in het geluidsarme aspect, de embossing en extra slijtvastheid omwille van de extra beschermlaag bovenop de vloer, zover strekkend zelfs dat er andere materialen in de basisplaat zitten die brandvertragend werken. Nogmaals mijn excuses dat het plaatsen niet zo vlot verliep als u voorheen al had ervaren, ik hoop u wel met bovenstaande informatie wel te hebben geruststellen over de kwaliteit van het product. Met vriendelijke groeten, Julian,
12 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede hulp bij het kiezen van de vloer. Wel jammer dat ik 8 weken moest wachten op de plinten terwijl er 2 weken was beloofd.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
15 sep 2023
Beste Inge, Bedankt om uw mening te delen en onze excuses voor het ongemak. Ik heb mij laten inlichten door onze collega's en ook zij vinden de gehele situatie waarbij de eerste plinten die u besteld had plots uit het gamma van de leverancier waren en de andere plinten dan behoorlijk lang op zich hebben laten wachten (bij de andere leverancier). We zijn wel blij om te vernemen dat de adviezen en de hulp die u heeft gekregen bij het maken van de vloerkeuze goed was. Nogmaals onze excuses voor het ongemak i.v.m. de plinten. Julian, FloorHouse,
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De beloofde levering was 2 weken later. Met gevolg verlof om!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
22 sep 2023
Beste Gerry, Onze excuses voor de vertraging in de aanlevering van de goederen en ongemakken dat dit veroorzaakt kan hebben. Julian, FloorHouse,
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden