Floorhouse NV- Logo - Beoordelingen

Floorhouse NV
Beoordelingen:

727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden860 beoordelingen in totaal  

4,61
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Floorhouse NV voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij aankomst in de showroom werden wij hartelijk onthaalt en kregen we de tijd om rustig rond te kijken. Onze interesse viel op een paar laminaatvloeren. We kregen van de medewerker bij uitvoerig uitleg over de verschillende kwaliteiten. Ook de technische vragen werden uitvoerig uitgelegd. De medewerker praatte echt met kennis van zaken. De afspraak om de goederen op te halen werd ook hier stipt en correct uitgevoerd. Bij de afhaling van de goederen werden wij terug fantastisch ontvangen. De medewerker hielp mee om de goederen in te laden. Dank aan alle medewerkers van Floorhouse om hun enthousiasme, spontane vriendelijkheid en de eerlijke informatie. Een stevige aanrader: score 10/10 Kleine tip: een koffietje tijdens het rondkijken, bestelling. 😁

de meest kritische beoordeling

23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
volgende punten zijn misgelopen ; - na opmeting van een appartement werd er dampfolie in de offerte meegerekend die niet nodig bleek en er werd maar liefst 22 m te weinig plinten geleverd. -na evaluatie van de vloer tijdens de installatiedag werd het nodig geacht om 1 m² egalisatie uit te voeren,waardoor de werken stilvielen.Er was zogezegd nog max 2 uurtjes werk waar we dan 1 maand hebben moeten op wachtten terwijl wij dus op een ruwe betonnen vloer moesten lopen. -De plaatsing ging razendsnel en her en der waren de planken daardoor te kort afgesneden thv de muur met als gevolg een te grote spatie,die werd wel nadien met de plint bedekt. -Er werd in het keukengedeelte ineens van in verband werken overgegaan in parrallel leggen van de planken en dan in het laatste deel werd dan opnieuw in verband gewerkt,hetgeen helemaal niet esthetish overkwam(werd op onze vraag wel aangepast) -slechte onderlinge communicatie (floorhouse-installateur) waardoor er ten eerste 1 maand moest gewacht worden voor afwerking en ten tweede ikzelf de installateur op de hoogte moest stellen van het ophalen van de plinten(eerst afspraak 7u30 en dan plotseling na 10u....),mijn vrouw en zowel ik hebben 1 a 2 keer gebeld ,email gestuurd ivm verdere afspraken zonder gevolg van de installateur.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Floorhouse NV

Filter
 Sorteren  
Relevantie
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vloer op oneffen ondervlak

Folie & Vinyl vloerplanken werden rechtstreeks op een recente chape-laag gelegd. NOOIT DOEN! Iedere chape, hoe nieuw ook, vertoont steeds en onvermijdelijk wat kleine oneffenheden waardoor onze nieuwe stoelen nu op sommige plaatsen staan dansen (zie speling op foto). Veel beter is om eerst een dun laagje egalisé te gieten waardoor het oppervlak perfect waterpas en glad ligt. (bv. zoals men dat doet bij kurk tegels) Daarna de dempingsfolie en dan de vinyl plankjes erop.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De gekochte vloer is zeker dik in orde. Ik koos voor plaatsing door een onderaannemer van floorhouse. Jammer genoeg is de uiteindelijke prijs aanzienlijk hoger dan de afgesproken overeenkomst en is het onduidelijk waar de meerkost vandaan komt...
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Leveringstijd van meer dan een maand voor een onderhoudsprodukt vind ik wel erg lang.
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vergeten om de camionette te reserveren. Nochtans zo besproken bij de aankoop
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
28 mrt 2024
Beste, Onze excuses voor het ongemak. Het zou inderdaad de bedoeling moeten zijn dat onze collega's de agenda voldoende goed aanvullen en bijhouden. Het spijt ons dat er hier ergens een fout in is gebeurt. Met vriendelijke groeten, Julian, FloorHouse,
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld

Na aankoop van een vloer vroeg ik om een geschikte verbindingslat om de overgang met een andere vloer netjes af te werken. De lat koste me bijna € 70, maar bleek bij installatie niet te passen en ook helemaal niet geschikt te zijn voor de dikte van de aangekochte vloer. Dit werd ook bevestigd door een medewerker Floorhouse. Echter geen terugname of andere compensatie gekregen, zelf bij nabestelling van vloerdelen. Jammer, maar dit had ik niet verwacht van deze zaak.
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te lang moeten wachten na een bijbestelling. De communicatie liep niet zo vlot
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
5 mrt 2024
Beste Gie, Onze excuses dat de wacht tijd te lang heeft opgelopen. We begrijpen dat dit een frustratie kan vormen en weet dat wij deze zeker ook delen. Als er goederen van bij een leverancier moeten komen, kunnen deze meestal relatief snel aangeleverd worden, natuurlijk gebeurd het soms dat zij een stockbreuk hebben en niet kunnen aanleveren. Hier worden wij dan meestal zelf ook niet van op de hoogte gebracht. Wat dus ook vervelend is voor ons en met als gevolg ook de klant. Hopelijk helpt deze situatieschets om toch te tekenen dat dit absoluut niet om kwaadwilligheid gaat maar echter onvoorziene en ongelukkige omstandigheden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, FloorHouse, Julian,
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage levering

Duidelijke beschrijving op de site. Levering echter maar na 2-3 weken…
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
15 mrt 2024
Beste Julie, Onze excuses voor de vertraging in uw levering. Helaas kan ik niet tot in de detail nazien wat er hier is misgelopen. De artikelen die u heeft besteld, hadden momenteel uit stock kunnen zijn of in de stock van een andere vestiging. Het kan dus zijn dat er meer tijd over is gegaan dan beloofd omwille van het centraliseren van de goederen in onze hoofdvestiging vanwaar de goederen verzonden worden. Dit is geenzins een excuus, enkel een schets van wat er waarschijnlijk mis is gelopen. Het spijt ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groeten, Julian, FloorHouse,
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
15 mrt 2024
Beste Ghislain, Onze excuses dat uw ervaring niet voldoet aan uw verwachting en uiteraard ook die van ons. Bent u in de mogelijkheid om dit verder toe te lichten, geef met dan zeker een seintje. U kan mij persoonlijk bereiken via julian.alderman@floorhouse.be Alvast bedankt! Julian, FloorHouse,
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Service heel goed, keuze ook super. Wij zijn tevreden met de looks van onze vloer! Er zijn 3 maar's voor ons: Het los leggen op chape, daar hebben wij nu onze bedenkingen bij, hier en daar hol bij ons. Het plaatsen is vlotter voorgesteld dan de realiteit. Voor intensief gebruik met kinderen ook niet ideaal.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
27 feb 2024
Beste Veerle, Bedankt voor de review! Het klopt weldegelijk dat de vloer recht over uw chappe mag gelegd worden. Het kan wel zo zijn, dat daar waar de chappe niet egaal of in uw geval zelfs hol is, dat ook de plaatsing op die plekken moeilijker wordt. Het plaatsinggemak wijst voornamelijk op de geïntegreerde ondervloer die al aan de vloer hangt. Waardoor er hier geen "dubbel" werk is met het plaatsen van de ondervloer apart. Als ik kijk naar de afbeelding zie ik nergens tekenen dat de vloer niet geschikt zou zijn voor intensief gebruik? De vloer lijkt mij zelfs zeer mooi geplaatst en in goede staat. De fabrikant of het merk waarvan de vloer komt geeft zelfs een pet- proof garantie, alsook in de technische fiche is op te merken dat de vloer een slijtvastheid heeft voor huishoudelijk intensief gebruik. Hopend u hier voldoende met te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, FloorHouse, Julian
14 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

De vloer ligt...eindelijk

De vloer ligt...eindelijk. Hoewel het eindresultaat prima is, was het een hele bevalling . Hoewel ik geen problemen had met de Floorhouse zelf, verliezen ze punten met hun de leg service...ik heb al veel vloeren gelegd met allerlei soorten firma´s maar dit verliep wel heel moeizaam. Slechte communicatie, eindeloos uitstel tussen egaliseren en leggen, onduidelijke info over de voorbereidingen die ik zelf moest treffen. De allereerste dag kreeg ik een SMS hoe laat ze gingen komen, daarna nooit meer, maar de laatste dag moest ik wel daar zijn voor de oplevering (we hoorden de dag zelf pas hoe laat), wat onhandig is als je werkt etc etc. En een contract met enkel plichten en geen rechten dus lees het goed door. Dus de vloer prima, de leg service af te raden.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
22 sep 2023
Beste Jutte, Soms gebeuren er bij afbraakwerken onvoorziene omstandigheden die dan bijkomend moeten opgelost worden. Dit is spijtig genoeg in de planning van onze werven niet altijd snel bijkomend in te plannen. Dan moet er soms behoorlijk wat geschoven worden met andere werven om deze extra werken te kunnen inplannen. Dat de communicatie hierbij niet altijd even vlot verloopt, is zeker een werkpunt. Alvast onze excuses hiervoor en dit nemen we zeker ter harte. Julian, FloorHouse,
LD
Lutfi D.
Ottignies-BELGIQUE
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel sympathique man tijdens de bestelling. Minder goed maar Geen drama:il werd niet op de hoogte gebracht dat mijn bestelling binnen was. Na 3 weken heb ik zelf gebeld om te hooren dat mijn material beschibaar is sedert enkele dagen Niet eerlijk : ik heb besteld einde december, prijs 30€/m2 Begin januari ben ik ter plaats geweest, prijs in solden : een etiket met : prijs in solden 30€ in plaats van 36€, helemal niet correct
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
16 jan 2024
Beste Dani, Bedankt voor jouw open feedback! Ik ben alvast heel blij om te horen dat het eerste contact in onze winkel zeer aangenaam was. Het spijt me enorm dat we tekort zijn gekomen in de opvolging van uw bestelling. Het is absoluut geen excuus, maar de kerstvakantie zorgt voor een lagere bezetting met als gevolg dat ook ons personeel het niet allemaal rond krijgt. Houdt absoluut niet tegen dat de opvolging een prioriteit moet zijn en ik zal ook dit met hen mededelen. Het artikel dat u heeft aangekocht is een vloer die geen solden voert, wij mogen hier inderdaad van de leverancier een vaste korting op aanbieden en deze maakt geen onderscheidt in maand of periode. Een grotere korting was hier dus niet van toepassing, maar dezelfde actie mag wel blijven lopen. Het spijt ons dat dit voor eventuele verwarring en frustratie zou gezorgd kunnen hebben. Nogmaals bedankt voor uw feedback! Als u nog verdere vragen heeft, aarzel niet om ons te contacteren, Met vriendelijke groeten, Julian, FloorHouse,
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Filmpjes over schuren waren heel goed en nuttig maar de filmpjes over het oliën van parket beantwoordden onze vragen niet. Ze gingen over olie met een borstel aanbrengen terwijl we het advies kregen dit met de woodboy te doen. Daar is echt meer info over nodig, van het aanbrengen van de pads tot het drogen enzovoort.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
27 dec 2023
Beste David, Bedankt voor het delen van je feedback over onze instructievideo's. We waarderen je opmerkingen. We nemen je feedback serieus en zullen ons best doen om de nodige aanpassingen te maken en meer gedetailleerde informatie te verstrekken over het gebruik van de woodboy en andere relevante aspecten van het oliën van parket. Ik kan je altijd aanraden om bij een volgend project contact op te nemen met één van onze winkels, zodat zij jou verder kunnen adviseren als u ergens zou vast lopen. Nogmaals bedankt voor je waardevolle feedback. De instructievideo's zijn een levend thema en feedback hieromtrent wordt enorm geapprecieerd en we zijn dan ook blij dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over je ervaring. Met vriendelijke groet, Julian, FloorHouse,
28 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nood aan betere afstemming tussen personeel in verschillende functies (winkel, offerte opmaken, uitvoering...). Nakomen van afspraken kan beter met een duidelijke communicatie (bv. Termijn van langskomen veel later dan gezegd, er zelf achter zitten...). Vloer heel goed gerenoveerd door vakman. Komt afspraken na.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
4 jan 2024
Beste Sara, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en feedback. We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten met ons te delen. We begrijpen en erkennen de punten die u heeft aangehaald met betrekking tot de afstemming tussen verschillende functies en de noodzaak van een betere communicatie. Onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen ons best doen om de interne coördinatie te verbeteren, zodat we een naadloze en efficiënte service kunnen bieden. Het is bemoedigend om te horen dat de vloerrenovatie goed is uitgevoerd door onze vakman en dat afspraken zijn nagekomen. We streven ernaar om deze positieve ervaring voort te zetten en zullen intern bespreken hoe we de communicatie rondom afspraken kunnen verbeteren, zodat dit in de toekomst soepeler verloopt. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke feedback. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn en zullen er alles aan doen om uw verwachtingen te overtreffen. Met vriendelijke groet, Julian, FloorHouse,
20 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling duurd erg lang. Krijg ook weinig feedback over mijn geplaatste bestelling. Wekelijkse update zou fijn zijn..
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
24 nov 2023
Beste Tim, Onze excuses dat uw bestelling vertraging op heeft gelopen. Sommige van onze goederen komen niet uit onze eigen stock, maar komen van een leverancier, helaas levert niet elke leverancier dagelijks en kan er soms vertraging op komen. De winkel contacteert u wel van de moment de goederen toekomen bij hun. Hopelijk heb ik u hier voldoende met kunnen informeren, Met vriendelijke groeten, Julian, FloorHouse,
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Stipter zijn met de afspraken.Parket was ongeveer een later dan beloofd beschikbaar.Plinten zijn ook niet beschikbaar!
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
27 dec 2023
Beste Piet, We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan door de vertraging bij het beschikbaar stellen van de parket en het ontbreken van de plinten. We begrijpen volledig hoe belangrijk stipte afspraken zijn en betreuren het dat we hierin tekort zijn geschoten. Vertraging bij beschikbaarstelling parket: Het spijt ons dat de parket later beschikbaar was dan oorspronkelijk beloofd. We erkennen het ongemak dat dit heeft veroorzaakt en zullen intern onderzoeken wat er misging om dit in de toekomst te voorkomen. We begrijpen dat tijdigheid van essentieel belang is en betreuren dat we hier niet aan hebben voldaan. Ontbrekende plinten: We begrijpen dat de ontbrekende plinten een extra zorg zijn geweest voor jou. Dit is niet de normale gang van zaken, en we verontschuldigen ons voor dit falen. We zullen ervoor zorgen dat de plinten zo spoedig mogelijk beschikbaar worden gesteld en zullen contact met je opnemen om een passende regeling te treffen. We waarderen het dat je deze kwesties hebt aangekaart en nemen dit serieus. We streven ernaar om onze dienstverlening te verbeteren en zullen ervoor zorgen dat we in de toekomst stipter zijn met onze afspraken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip terwijl we werken aan een oplossing. Met vriendelijke groet, Julian, FloorHouse,
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
levertermijn niet correct doorgegeven bij verkoop waardoor de planning niet aangehouden kon worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
8 dec 2023
Beste Roos, Onze excuses voor het ongemak dat jullie hebben ervaren. Als dergelijke zaken voorkomen, heeft dit meestal te maken met onvoorziene omstandigheden, vaak langs de kant van de leverancier. Houdt niet tegen dat het voor frustratie gezorgd kan hebben en daarvoor onze oprechte excuses. Met vriendelijke groeten, Julian, FloorHouse,
26 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vaak tegenstrijdig advies van verkopers waardoor producten en onderhoud niet echt duidelijk zijn
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
27 dec 2023
Beste Hans, We waarderen je feedback en betreuren het dat je tegenstrijdig advies hebt ontvangen van onze verkopers, wat tot verwarring heeft geleid met betrekking tot producten en onderhoud. Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken. We begrijpen het belang van duidelijkheid en consistentie, vooral als het gaat om producten en onderhoudsinstructies. We zullen dit probleem intern bespreken en stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat onze verkopers beter geïnformeerd zijn en eenduidig advies verstrekken. Als je specifieke vragen hebt over producten of onderhoud, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via julian.alderman@floorhouse.be. We willen graag meer details horen over je ervaring en eventuele verdere vragen beantwoorden. Nogmaals onze excuses voor de verwarring en het ongemak dat je hebt ervaren. We nemen je feedback serieus en streven ernaar om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Julian, FloorHouse,
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goede service.

Goede service en goede prijs-kwaliteitverhouding.
Beoordeling melden
4 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
45 dagen gewacht op onze levering is er wel over
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
11 jul 2023
Beste Roger, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over onze diensten te geven. Het spijt ons te horen dat uw levering vertraging heeft opgelopen en dat er vanuit onze leverancier van de vloeren in kwestie een tekort was aan communicatie naar ons. Ons team erkend ook dat zij hier nauwkeuriger hadden moeten opvolgen, van hun ook moest ik nog de boodschap mededelen dat het hun spijt. Zij hebben toen nog de best mogelijk oplossing gezocht, helaas verandert dit de duur van de levering niet. Nogmaals onze excuses, we blijven ernaar streven om dergelijke problemen te vermijden. Bedankt om dit aan ons te melden, zo kunnen wij hier een intern agenda punt van maken om de orders gerichter op te volgen. Julian, FloorHouse,