Pazzox.be- Logo - Beoordelingen

Pazzox.be
Beoordelingen:

1.324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.658 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 sep 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Pazzox.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede, correcte levering. Deze keer wel 4 tal dagen moeten wachten op levering. Misschien drukkere periode in december? Mail ontvangen met duidelijke uitleg over correcte inname van iedere medicament. Een van de voordeligste apotheken. Al jaren klant.

de meest kritische beoordeling

23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
onze laatste bestelling bij Pazzox.be geraakte gedurende het transport door bpost beschadigd en door bpost zonder ons toedoen teruggestuurd aan Pazzox.be. Bpost bracht ons hiervan op de hoogte zonder verdere info. Dan was de zending - voor ons - een tijd spoorloos en Pazzox.be gaaf 'niet thuis' enkel niets zeggende antwoorden op onze mails. Een telefoonnummer van Pazzox.be is helaas nergens te vinden op hun website. Deze 'NONCOMMUNICATION' is zeer vervelend, contraproductief, tijdrovend en niet professioneel. 'Stilzitten en wachten tot het overgewaaid is' lijkt de standaard procedure voor dusdanige situaties bij Pazzox.be te zijn. Spijtig voor een - als alles goed gaat - prima webshop.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Pazzox.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(22)
(14)
(28)
Resetten
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
reeds 5 dagen aan het wachten en nog niet hier en dat met bpost24h ik zou ze toch eens bellen en vragen waarom zoveel betalen voor 24h als het al 5 dagen onderweg is. jullie vragen feedback voor het pakje er is met mediceinen
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
10 dagen geleden
Beste, Door stakingen bij Bpost zijn er heel wat pakjes die vertraging oplopen. Onze excuses voor het ongemak! Als je bestelling ten laatste morgen niet is geleverd, laat ons dit dan zeker weten naar info@pazzox.be dan contacteren we Bpost hiervoor. Met vriendelijke groeten, Jessica
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het pakje nog niet ontvangen; het zit vast in de pakjesautomaat van bPost.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
17 apr 2024
Beste, Jammer om te zien dat je jou pakket nog niet ontvangen hebt. Alvast onze excuses voor het ongemak! Zou je ons naar info@pazzox.be kunnen sturen wat er juist fout loopt? Dan kunnen wij Bpost hiervoor contacteren. Met vriendelijke groeten, Jessica
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
beloofd om te ontvangen de volgende dag, maar dit kan kennelijk niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
10 dagen geleden
Beste, Door een onverwachtse drukte zaten wij vorige week helaas wat achter met onze bestellingen. Hierdoor is je bestelling 1 dag later bij ons vertrokken. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Jessica
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij mijn bestelling waren de 2 doosjes aan de binnenkant van de verpakking zwaar beschadigd ( doosjes waren onbruikbaar). Bij de bestelling zaten nog 2 bussen Cerave moistering lotion, omdat deze zwaar zijn van gewicht zijn de andere voornoemde producten beschadigd geraakt. De éne was antimetil en de tube van de purigel was bijna lek.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
28 mrt 2024
Beste, Jammer om te horen dat je op deze manier je bestelling ontvangen hebt. Alvast onze excuses voor het ongemak! Je mag ons zeker altijd een foto sturen naar info@pazzox.be dan kunnen we hiervoor de inpakzone of Bpost contacteren zodat dit hopelijk in de toekomst vermeden kan worden. Met vriendelijke groeten, Jessica
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb niet de bestelde sensodine ontvangen,is met mint smaak en heb dat niet besteld
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
27 mrt 2024
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! Zou het mogelijk zijn om ons foto's door te sturen van het ontvangen product als ook van de barcodes op het product naar info@pazzox.be? Zo kunnen we kijken waar het is fout gelopen en de juiste producten eventueel nasturen. Met vriendelijke groeten, Jessica
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

een minder prettige online ervaring

onze laatste bestelling bij Pazzox.be geraakte gedurende het transport door bpost beschadigd en door bpost zonder ons toedoen teruggestuurd aan Pazzox.be. Bpost bracht ons hiervan op de hoogte zonder verdere info. Dan was de zending - voor ons - een tijd spoorloos en Pazzox.be gaaf 'niet thuis' enkel niets zeggende antwoorden op onze mails. Een telefoonnummer van Pazzox.be is helaas nergens te vinden op hun website. Deze 'NONCOMMUNICATION' is zeer vervelend, contraproductief, tijdrovend en niet professioneel. 'Stilzitten en wachten tot het overgewaaid is' lijkt de standaard procedure voor dusdanige situaties bij Pazzox.be te zijn. Spijtig voor een - als alles goed gaat - prima webshop.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
26 feb 2024
Beste, Jammer om te zien dat je pakket schade heeft opgelopen tijdens transport. Alvast onze excuses voor het ongemak! Je bestelling van zondag 18/02 is de eerste keer door ons verzonden op maandag 19/02. Dit pakket heeft inderdaad schade opgelopen. Op woensdag 21/02 hebben we een nieuw pakket verzonden en deze is volgens Bpost geleverd op donderdag 22/02. Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren naar info@pazzox.be Met vriendelijke groeten, Jessica
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prijsverhoging na eerste aankoop

Prijzen worden verhoogd na een eerste bestelling… dit bevordert niet om te blijven kopen. Nu al voor gehad met 2 bestellingen… jammere zaak
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
26 feb 2024
Beste, Prijzen/ kortingen kunnen elke dag verschillen. We raden aan als je een mooie prijs bij een product ziet staan, niet tot de volgende dag te wachten om de bestelling te plaatsen. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons altijd contacteren naar info@pazzox.be Met vriendelijke groeten, Jessica
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb vorige week 13/02/24 een bestelling geplaatst en tot op vandaag 22/02/24 nog steeds niet geleverd en geen feedback ook niet telefonisch te bereiken
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
26 feb 2024
Beste, We hebben zoals doorgegeven via mail Bpost gecontacteerd op woensdag 21/02. Een onderzoek duurt gemiddeld 4 werkdagen. Vandaag hebben we helaas nog geen reactie ontvangen en hebben je zopas opnieuw gecontacteerd via mail. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons terug contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering tijd voor een apotheker moet echt in 1, 2 dagen gebeuren
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
13 feb 2024
Beste, Bepaalde producten uit je bestelling waren snel leverbaar in plaats van direct leverbaar. Dit wil zeggen dat je bestelling binnen de 1à2 werkdagen verzonden zal worden. Je bestelling van dinsdag 6/02 is door ons klaargezet op 8/02 (2de werkdag) en geleverd op 9/02. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voor 13hr00 besteld morgen in de bus, niks van waar! Hebben het na 4 dagen nog niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
6 mrt 2024
Beste, 1 van de bestelde producten was snel leverbaar in plaats van direct leverbaar. Dit wil zeggen dat je bestelling binnen de 1à2 werkdagen verzonden zal worden. Je bestelling van donderdag 29/02 is bij ons vertrokken op maandag 4/03/2024 (2de werkdag). Jammer om te zien dat je pakket vertraging heeft opgelopen doordat het in een verkeerde regio zat. Alvast onze excuses voor het ongemak! Hopelijk komt ja pakket snel aan. Zo niet, laat ons dit dan zeker weten naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mogelijks een verkeerd product geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
29 feb 2024
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! We hebben je hiervoor gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
JV
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te weinig porto kosten
Beoordeling melden
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Veel te laat en dan nog verkeerd!!

Ik wacht 5 dagen op mijn bestelling en dan krijg ik een karton met producten die ik niet besteld heb. Wat is dat voor een rommel in dat bedrijf ? Ze durven schrijven :"online apotheek zonder zorgen"! Hallo zeg, met Pazzox beginnen de zorgen pas! Dit was de eerste keer, maar nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
8 feb 2024
Beste, Nogmaals onze excuses voor het ongemak! De verzendlabel is helaas verwisseld met een andere bestelling. We hebben vandaag een nieuw pakket verzonden met een sorry geschenk en een retourlabel om het verkeerd geleverde pakket gratis te kunnen retourneren. Met vriendelijke groeten, Jessica
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Houden zich niet aan de verzendtermijn

Tot op heden het product niet mogen ontvangen. Terwijl ze een verzend termijn van max. 2 dagen aangaven
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
23 jan 2024
Beste, Vorige week hadden we inderdaad door een onverwachtse drukte een kleine vertraging opgelopen. Daardoor is je pakket maandag pas kunnen vertrekken in plaats van de vrijdag. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De verzending zou sneller mogen. Ik ben zeer tevreden over de prijs.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
17 jan 2024
Beste, Door een onverwachtse drukte zitten wij jammer genoeg wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak. Daardoor is je bestelling niet de vrijdag maar de maandag pas klaargezet. Mocht je verder nog vragen hebben, mag je ons steeds contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vermelden wat en wat niet in stock is
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
29 jan 2024
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! Voor producten die op onze website staan met de vermelding "snel leverbaar" hangen wij af van de voorraad van onze directe leverancier (groothandel) die dagelijks bij ons levert. Producten die snel leverbaar zijn hebben wij niet in eigen voorraad maar worden bij ons geleverd voor bestellingen via de groothandel. De groothandel levert ook nog aan vele andere apotheken waardoor ze soms niet altijd aan iedereen kunnen leveren die een product op het zelfde moment hebben besteld. Mocht je verder nog vragen hierover hebben mag je ons steeds contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lang wachten op bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
17 jan 2024
Beste, Door een onverwachtse drukte zitten wij jammer genoeg wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak. Daardoor is je bestelling niet de vrijdag maar de maandag klaargezet. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Jessica
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
26 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het bestelde polsverband van Bota was niet passend niettegenstaande we nauwgezet de richtlijnen op de site gevolgd hadden om de maat te bepalen. Nu blijkt dat we het verband niet kunnen retourneren of ruilen omdat we de verpakking geopend hebben om te passen. Via chat vernam ik dat we beter naar de apotheek waren gekomen om de correcte maat te bepalen zonder de verpakking te openen. Dat is complete onzin. Als kinesist weet ik dat deze bewering niet klopt. Ik ben zeer teleurgesteld in jullie service. Jolien, je antwoordt niet op mijn vraag: Waarom staan jullie toe dat deze artikelen online besteld kunnen worden en geven jullie richtlijnen om de 'juiste' maat te bepalen?
Beoordeling melden