lobbesspeelgoed.be- Logo - Beoordelingen

lobbesspeelgoed.be
Beoordelingen:

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden478 beoordelingen in totaal  

4,48
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lobbesspeelgoed.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een fantastische ervaring. Mijn pakket was verloren gegaan, dhl had het afgeleverd bij het postpunt maar daar hadden ze niks ontvangen. Heb een email naar lobbesspeelgoed gestuurt en binnen het uur ook bericht terug ontvangen met de nodige gegevens. Mijn pakket lag dus wel bij het postpunt. Dankzij het direkte ingrijpen van lobbesspeelgoed kan ik mijn pakket gaan ophalen. Waarvoor mijn grote dankbaarheid.

de meest kritische beoordeling

8 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ervaring van onze kinderen met Aquaplay is dat met weinig water veel plezier kan gemaakt worden, maar met dit artikel wordt er onvoorstelbaar veel water verspild met het waterrad. De foto's zijn misleidend want waar het eigenlijk schort is op de foto's onmogelijk te zien. In werkelijkheid is er helemaal geen goede overgang van het waterrad naar het hoger gelegen bassin, alles loopt en spat ernaast. Daarom sturen we het terug. Spijtig, voor toch een serieuze prijs...
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbesspeelgoed.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(4)
(8)
(6)
Resetten
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Had meer verwacht op beschrijving was het anders dan in het echt
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
2 apr 2024
Jammer om te horen dat het artikel tegenvalt. Bij vragen over het artikel kun je ons altijd bereiken op info@lobbes.nl. Is het artikel echt niet naar wens? Dan kun je deze retour aanmelden op onze site.
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Koop daar klappertjes en die geven gèèn knal maar zeggen pffff. Een lucifer maakt meer lawaai! Gewoon waardeloos! Heeft me wel 10euro gekost. Zwaar teleurgesteld, 10 euro weggegooid.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
12 feb 2024
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over een artikel. We hebben al via de mail contact met je opgenomen om tot een oplossing te komen.
10 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Problemen met ontvangst pakketje

De keuze van het bedrijf om pakketjes te verzenden via post.nl was bedenkelijk gezien de vele problemen die eruit voortgevloeid zijn. De klantenservice was echter heel vriendelijk en behulpzaam en maakte dit grotendeels goed.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
14 sep 2023
Nogmaals excuses voor de vertraging die is ontstaan bij PostNL. Wij hopen dat ondanks de vertraging, de bestelling goed in de smaak valt!
20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De stukken van de knikkerbaan pasten niet goed in mekaar en vielen altijd uit elkaar, we hebben ze moeten vastlijmen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
21 jul 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat de knikkerbaan niet goed past. ik ga je een mail sturen hierover,.
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Doos wat oud en beschadigd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
6 dec 2023
Wat vervelend om te horen dat de doos beschadigd was, excuses hiervoor. Ik hoop dat de artikelen die je besteld hebt wel onbeschadigd zijn. Als we toch nog iets voor je kunnen doen dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Late levering
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
4 jul 2023
Excuses dat je bestelling een dag later is bezorgd dan gepland. Excuses! Normaal gezien verzenden wij een stuk sneller, maar momenteel is er helaas een vertraging opgetreden door de verhuizing naar ons nieuwe magazijn. We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen leveren.
8 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ervaring van onze kinderen met Aquaplay is dat met weinig water veel plezier kan gemaakt worden, maar met dit artikel wordt er onvoorstelbaar veel water verspild met het waterrad. De foto's zijn misleidend want waar het eigenlijk schort is op de foto's onmogelijk te zien. In werkelijkheid is er helemaal geen goede overgang van het waterrad naar het hoger gelegen bassin, alles loopt en spat ernaast. Daarom sturen we het terug. Spijtig, voor toch een serieuze prijs...
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
16 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het artikel niet helemaal aan je verwachting voldoet. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat je de retourinstructies al ontvangen hebt.
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lang wachten op verzending

Bij het afrekenen werd beloofd te leveren binnen 1-2 werkdagen. Het waren er 4 voor het verzonden werd. De 5e dag wer het geleverd Ik had het nodig voor het weekend. Dus heb iets anders moeten zoeken. Nu kreeg ik de levering, maar kan ze niet meer gebruiken.
Beoordeling melden
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Afzetten en weg

Ik moest hiervoor aftekenen maar en werd aangebeld en voor de deur geplaatst. Want buurvrouw zag het gebeuren. Toen we 2 uur nadien thuiskwamen was pakje verdwenen. Echt niet goed! Moet ik zelf naar winkel om nog snel iets te vinden
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
28 dec 2023
Wat vervelend dat de bezorging niet goed is gegaan. Mocht je het pakket niet goed of niet volledig hebben ontvangen dan kun je ons mailen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we je verder helpen
27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goedkope materialen, onduidelijke foto’s en beschrijving waardoor de aangekochte goederen teleurstellend waren. Eigenlijk eigen schuld dikke bult want goedkoop is bij’a altijd ook slechtkoop
Beoordeling melden
2 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb de walkie talkie gekocht en het vijsje is stuk. de handboeien van de politie waren stuk bij de eerste keer uitdoen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
8 nov 2023
Wat jammer dat de walkie talkie al kapot is, dat is zeker niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak! We hebben je even een mailtje gestuurd om het alsnog op te lossen.
13 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Foute kleuren

De kleuren van het geleverde artikel waren anders dan op de foto
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
15 nov 2023
Vervelend om te horen dat je bestelling niet helemaal in de smaak valt. Als je niet tevreden bent met het ontvangen artikel dan kun je deze tot 30 dagen na ontvangst kosteloos retourneren. De aanvraag hiervoor kun je doen via deze link https://www.lobbesspeelgoed.be/retour.
27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Onvriendelijk en botte mensen die er werken volgens mij.
Beoordeling melden
24 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betere communicatie als levering later komt
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
28 jun 2023
Excuses voor de vertraging die is ontstaan! Wij zullen nagaan hoe we de communicatie kunnen aanscherpen voor onze klanten. Hopelijk valt de bestelling wel goed in de smaak!
6 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
8 nov 2023
Bedankt voor de feedback. We zien dat je bestelling inderdaad vertraging opgelopen heeft bij de bezorgdienst, excuses daarvoor. Het bezorgen zou inmiddels wel gelukt moeten zijn, hopelijk heb je alsnog plezier van de bestelling.
22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ging volgende dag geleverd worden,was 6 dagen later

Ging volgende dag geleverd worden,
Beoordeling melden
16 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kwam nooit toe
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
21 jul 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je bestelling niet is gekomen. Excuses daarvoor Ik neem contact met je op via de mail!
LM
28 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbesspeelgoed.be
28 jun 2023
Vervelend dat je de glijbaan incompleet hebt ontvangen, nogmaals excuses hiervoor. In de tussentijd heb je met ons contact gehad over het ontbrekende onderdeel. Deze wordt binnenkort nagestuurd. Hopelijk kan er snel weer verder gespeeld worden!