cookinglife.be- Logo - Beoordelingen

cookinglife.be
Beoordelingen:

204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden204 beoordelingen in totaal  

4,10
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
cookinglife.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kocht 14 witte wijnglazen online. Ze zijn tegen normale snelheid bij mij thuis geleverd. De glazen voldeden qua stijl, look en kwaliteit aan de verwachtingen. Wat me verbaasde was hoe de glazen bij ons aan huis werden geleverd: 2 megagrote kartonnen dozen (60 cm X 60 cm X 60 cm) stonden voor de deur. de eerste doos bevatte 6 glazen, de tweede 8 :-)

de meest kritische beoordeling

14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De enige website waar ik bij een retour al meer dan twee maanden op mijn geld wacht... en nog steeds! Vandaag kreeg ik een antwoord op mijn mail van drie weken geleden (!) dat ik geduld moet hebben vanwege de drukte, terwijl dit dateert van half oktober: ik denk niet dat de eindejaarsdrukte toen al begonnen was. Vooreerst was er al een gedoe om de retour 'goed' te keuren, terwijl de zending geschonden was en het geleverde niet beantwoordde aan de foto op de website. Ik bestel vaak online wegens tijdsgebrek om zelf op stap te gaan maar deze gang van zaken kan ik wel missen! Ik heb niet het gevoel dat de klant gewaardeerd wordt. Ik wil er nog bij vertellen dat ik zelden iets moet terugsturen en waar dit het geval is, is dit binnen de week geregeld.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor cookinglife.be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik plaatste een bestelling, producten waren op voorraad. Onmiddellijk na de betaling kwam de melding dat de producten voor onafzienbare tijd niet beschikbaar waren. Waarom dan bij de producten vermelden dat ze op voorraad zijn??? Een gans gedoe achteraf om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Veel teveel mails daaromtrent. Ik bestel niet meer bij Coockinglife.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
19 feb 2024
Beste Christine, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je een minder prettige ervaring hebt gehad met je bestelling. We streven ernaar om onze voorraadinformatie zo nauwkeurig mogelijk te houden, maar er kunnen momenten zijn waarop er een vertraging optreedt tussen wanneer een product uitverkocht raakt en wanneer onze website deze wijziging weerspiegelt. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen voor onze klanten en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik zie dat wij in de tussentijd je bestelling al hebben geannuleerd en je het bedrag ook al terug hebben gestort. We waarderen je feedback en nemen deze serieus, omdat het ons helpt om te groeien en onze dienstverlening te verbeteren. Als je verdere vragen of zorgen hebt, horen we dat graag.
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht nog altijd op mijn bestelling. Hoor niets meer over mijn bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
19 feb 2024
Beste Guy, Wat vervelend om te horen dat je al zo lang wacht op je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat je een Patisse Bakplaat Silver Top Verstelbaar 38 x 35 cm hebt besteld. Je bestelling is op dit moment nog in behandeling en wordt zo spoedig mogelijk verstuurd. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten. We gaan intern uitzoeken waarom het nog niet verzonden is en je zo snel mogelijk per e-mail een reactie geven. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan weten. We staan altijd klaar om je te helpen!
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ze nog altijd niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
2 feb 2024
Beste Guy, Het spijt ons om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Volgens onze gegevens is jouw bestelling nog in afwachting van verzending. Ik heb je een mail gestuurd met alle nodige informatie die je nodig hebt. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn borden worden gebroken geleverd en ik moet zelf betalen om ze gebroken te retouren? Ik wens 4 gewoon nieuwe borden voor degene die gebroken geleverd zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
29 jan 2024
Beste Valerie, Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de ongemakken die zijn ontstaan door de gebroken levering van uw borden. We begrijpen dat dit teleurstellend is en willen u verzekeren dat we dit serieus nemen. We hebben de foto"s van de schade ontvangen die u hebt verstrekt. Aangezien de schade duidelijk zichtbaar is op de foto"s, begrijpen we dat het retourneren van de gebroken borden onnodig zou zijn. In plaats daarvan hebben we onmiddellijk vier nieuwe borden voor u verzonden. Volgens onze gegevens zijn deze op 26/01 afgeleverd. We hopen dat de nieuwe borden in perfecte staat zijn aangekomen en dat u er veel plezier aan zult beleven. Als er nog verdere vragen of problemen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw begrip en bedanken u voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
nog niets ontvangen al lang betaald
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
24 jan 2024
Beste Geert, Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met je bestelling. We begrijpen dat het frustrerend is wanneer je al lang wacht op jouw bestelling, en we willen graag meer duidelijkheid verschaffen over de situatie. Helaas moeten we mededelen dat een deel van je bestelling momenteel niet op voorraad is, wat heeft geleid tot vertraging in de verzending. We begrijpen dat dit niet het niveau van service is dat je van ons mag verwachten, en we betreuren de ongemakken die dit met zich meebrengt. Om de ontbrekende artikelen zo snel mogelijk bij je te krijgen, hebben we deze opnieuw besteld bij onze leverancier. We hebben je ook een e-mail gestuurd met een statusupdate van je bestelling, inclusief de geschatte levertijd van de ontbrekende items. We begrijpen dat dit niet het ideale scenario is en waarderen je geduld en begrip in deze situatie. Als er verdere vragen zijn of als we je ergens anders mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op via info@cookinglife.nl. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we streven ernaar om de resterende artikelen zo spoedig mogelijk bij je te bezorgen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage klantenservice

Paar keer iets besteld en was toen in orde. Jammer genoeg klopte de laatste bestelling niet. Ondertussen 5 dagen geleden heb ik de klantenservice een mailtje gestuurd hierover maar nog steeds geen reactie gekregen…
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
23 jan 2024
Beste Rudolf, Bedankt voor je review. Onze excuses voor de vertraging! Ik heb je zojuist een mail gestuurd om je verder te informeren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst, dan e-mail gekregen dat het bestelde niet op voorraad is dus kon wachten of annuleren. Ik doe een mail om te annuleren, geen reactie. Ergens anders besteld. Na een week ofzo krijg ik melding dat mijn product word verzonden. Weeral doe ik een mail dat ik geannuleerd heb en dat het niet verzonden moet worden. Krijg pas reactie als het verzonden is en dat ik kan retourneren. Wil ik retourneren moet ik 6.50€ retourkosten betalen op een bestelling die ik geannuleerd had. Wederom een mail gedaan tot nu toe nog steeds geen reactie gehad. Was mijn eerste bestelling daar en meteen ook de laatste keer. Zeker GEEN aanrader
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
20 jan 2024
Beste Iris, Wat vervelend om te horen dat jouw ervaring met ons niet soepel is verlopen. Onze excuses voor het ongemak. Het is zeker niet de bedoeling dat je retourkosten moet betalen voor een bestelling die je hebt geannuleerd. Ik heb zojuist een mail verstuurd zodat je je bestelling gratis kunt retourneren. Laat het ons weten als je nog meer vragen of opmerkingen hebt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
1 van de 2 producten niet aanwezig. Mededeling over gedaan en moest bewijzen dat het er niet bij zat. Dus, een product bewijzen dat er niet bij zat..... Ik denk dat zoiets in stock kan nagezien worden. Op de mail gereageerd, geen reactie tot op heden.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
6 jan 2024
Beste A. Michiel, Bedankt voor je review.  Wij vragen inderdaad beeldmateriaal op van de levering, dit om in te kunnen zien waarin en hoe de bestelling is verpakt.  Zojuist hebben wij antwoord gegeven op je mail, wij hopen je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben! Fijn weekend gewenst.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Producten komen na meer dan 2 weken niet toe. Onvolledige levering. Terwijl er geen opmerking was over late levering, noch op de productpagina, noch tijdens de afrekening. Geen enkel antwoord op mijn e-mails! En spammen, dat wel ondertussen al 5 reclame mails gehad, nochtans alles uitgevonkt!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
2 jan 2024
Beste Steven, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je gehele bestelling niet is geleverd. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
heb mijn bestelling nog niet gekregen!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
29 dec 2023
Beste Ann, Onze oprechte excuses voor het feit dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Het spijt ons enorm voor het ongemak en de vertraging in de levering. We hebben jouw verzoek om de bestelling te annuleren ontvangen en we willen je laten weten dat dit nu wordt verwerkt. Je zou spoedig een bevestigingsmail van de annulering moeten hebben ontvangen. We betreuren dat we niet aan je verwachtingen konden voldoen en dat we de bestelling niet op tijd konden leveren. Mocht je nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan alsjeblieft niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te assisteren en willen graag de kans krijgen om je vertrouwen terug te winnen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
5 gourmetstelletjes gekocht, ze staan wiebelend op de tafel, pannetjes schuiven er gewoon af, en dan te bedenken dat hier brandpasta word gebruikt ,begrijp niet dat dit kan verkocht worden en dan ook nog aan de prijs van bijna 30 euro. We hebben de stelletjes moeten verwringen om ze toch enigszins te kunnen gebruiken tijdens het kerstfeest. Nooit koop ik nog iets bij cookinglive.be. Zalig kerstfeest zeggen ze dan. Vriendelijke groeten Flor
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
29 dec 2023
Beste Flor, Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Het is absoluut niet onze bedoeling om je zo"n ervaring te bezorgen! We zien dat je een gourmetstel en brandpasta bij ons hebt besteld. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de pannetjes er af schuiven of dat de set wiebelt. We vragen je vriendelijk dit probleem te melden via onze Returnless service. Hier is de link: https://cookinglife.returnless.com/nl Voeg alsjeblieft foto"s of video"s toe aan het formulier zodat we de aard van het probleem kunnen vaststellen.  Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we dit voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Nog aan het wachten op mijn geld

Ik heb mijn bestelling geplaatst vorige week donderdag en kreeg 20min later een e-mail van de klantendienst dat het product niet op voorraad is. Heel vreemd dat je iets kan bestellen dat niet op stock staat? Na het doorgeven van mijn rekeningnummer ben ik nog steeds aan het wachten op mijn geld. Ik krijg steeds een automatisch antwoord terug dat het druk is tijdens de kerstdagen. Alle begrip, maar een terugstorting via de webshop zou toch niet zo lang mogen duren?
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
28 dec 2023
Beste Sue Ellen, Onze oprechte verontschuldigingen voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad. Het spijt ons enorm dat het product dat je hebt besteld niet op voorraad was op het moment van je bestelling. We begrijpen je zorgen met betrekking tot de terugbetaling en de vertraging hierin. We willen je laten weten dat we je rekeningnummer hebben ontvangen en het bedrag op 22 december hebben teruggestort. De vertraging in de terugbetaling was niet onze intentie en we begrijpen de impact hiervan. We streven ernaar om onze diensten te verbeteren, vooral tijdens drukke periodes zoals de feestdagen, zodat we een snellere en efficiëntere service kunnen bieden aan onze gewaardeerde klanten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en het langer duren van de terugbetaling. Als er nog verdere vragen zijn of als we je op een andere manier van dienst kunnen zijn, laat het ons alsjeblieft weten. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je een verbeterde ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen reactie op annulering

Meerdere malen aangegeven dat de bestelling geannuleerd moest worden zoals werd toegelaten toen de melding kwam dat levering niet meteen mogelijk was
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
23 dec 2023
Beste Johan Verstraelen, Het spijt ons dat je ontdekte dat je bestelling niet op voorraad was nadat je deze had geplaatst.  Helaas heeft de bestelling vertraging opgelopen vanuit de leverancier.  We hebben de bestelling uiteindelijk met enige vertraging kunnen verzenden.  Gelukkig heb je de bestelling nu ontvangen.  We hopen dat je veel plezier zult hebben met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling gedaan ongeveer 2 weken geleden. Ondertussen al 3 mails gestuurd met de vraag of het artikel nog terug binnen komt want ineens was het niet meer in voorraad. Nog geen enkel antwoord gehad. Wel alles betaald maar niets ontvangen ...
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
23 dec 2023
Beste Karl van Obbergen, Het spijt ons dat je hebt moeten constateren dat je bestelling niet op voorraad was na het plaatsen ervan. Helaas heeft de levering vertraging opgelopen vanuit onze leverancier. Gelukkig hebben we de bestelling uiteindelijk met enige vertraging kunnen versturen. We hopen dat je nu, nu je de bestelling hebt ontvangen, veel plezier zult beleven aan je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb iets besteld dat op voorraad was. Vervolgens kreeg ik mail dat het niet voorradig was. Ik kon de bestelling annuleren. Ik heb dat gedaan en nu krijg ik bericht dat de bestelling onderweg is.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
23 dec 2023
Beste Philippe, Wat vervelend om te horen dat er wat verwarring is ontstaan over je bestelling. Het lijkt erop dat er mogelijk iets niet helemaal goed is gegaan. In ons systeem zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega en de kwestie met je in oplossing is.  Wij willen onze excuses aanbieden voor het opgelopen ongemak en alvast fijne feestdagen gewenst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Antwoorden niet op e-mails over ontbrekend deel van levering. Betaling is wel gebeurd.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
22 dec 2023
Beste Bernadette, Sorry om te horen dat er een deel van je bestelling ontbreekt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zojuist hebben wij je via de mail op de hoogte gebracht over de status van je bestelling! Wij horen graag van je en wensen je alvast fijne kerstdagen toe!🎅️ Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte service. Geen antwoord op vragen, verkeerde producten waarvoor je geen retour on krijgt. Bestelling in 7 x geleverd...
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
16 dec 2023
Beste Erna, Onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak dat is ontstaan bij je bestelling. Het lijkt erop dat er verwarring is over het aantal leveringen. Ons systeem toont namelijk aan dat de bestelling in drie pakketten is verzonden. Wat betreft de vragen over de retour en verkeerde producten, hebben we op 11/12 een bericht via Returnless gestuurd, maar tot op heden geen antwoord van je ontvangen. Echter, we merken nu op dat je ook een aparte e-mail hierover hebt gestuurd, wat mogelijk voor verwarring heeft gezorgd. We begrijpen de urgentie van deze kwestie en hebben direct contact met je opgenomen via e-mail om de situatie op te helderen en samen naar een passende oplossing te zoeken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld terwijl we dit proberen op te lossen. We willen graag ervoor zorgen dat dit naar tevredenheid wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

je retouraanvraag met referentie RE-2023-1159 voor bestelling 202340244191473547 is gewijzigd naar Approved.

De enige website waar ik bij een retour al meer dan twee maanden op mijn geld wacht... en nog steeds! Vandaag kreeg ik een antwoord op mijn mail van drie weken geleden (!) dat ik geduld moet hebben vanwege de drukte, terwijl dit dateert van half oktober: ik denk niet dat de eindejaarsdrukte toen al begonnen was. Vooreerst was er al een gedoe om de retour 'goed' te keuren, terwijl de zending geschonden was en het geleverde niet beantwoordde aan de foto op de website. Ik bestel vaak online wegens tijdsgebrek om zelf op stap te gaan maar deze gang van zaken kan ik wel missen! Ik heb niet het gevoel dat de klant gewaardeerd wordt. Ik wil er nog bij vertellen dat ik zelden iets moet terugsturen en waar dit het geval is, is dit binnen de week geregeld.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
16 dec 2023
Beste Hilde, Onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak met betrekking tot je retourzending. We hebben je pakket in goede orde ontvangen en ons systeem geeft aan dat de terugbetaling is verwerkt. Echter, na zorgvuldig onderzoek hebben we ontdekt dat er een technische fout is opgetreden, waardoor de terugbetaling niet correct is afgerond. We begrijpen de frustratie die hierdoor is ontstaan en hebben dit onmiddellijk doorgegeven aan onze financiële afdeling. Zij zullen dit nu met de hoogste prioriteit oplossen om ervoor te zorgen dat het bedrag zo spoedig mogelijk naar je wordt teruggestort. We willen benadrukken dat we de waarde van elke klant enorm waarderen en dit zeker niet de normale gang van zaken is bij ons. We streven ernaar om een naadloze ervaring te bieden en betreuren het ten zeerste dat dit niet is gebeurd in jouw geval. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als er iets is waarmee we je nog meer kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, laat het ons alsjeblieft weten. We zetten alles op alles om dit snel recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling kon niet uitgevoerd worden, artikel was niet in voorraad ondanks het feit dat dit niet werd vermeld op de site, na 7 dagen en herhaaldelijk mailverkeer werd de terugbetaling nog steeds niet uitgevoerd 🙁
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
11 dec 2023
Beste Gonda, Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling. Het spijt ons enorm dat het artikel dat u had besteld niet op voorraad was, ondanks dat dit niet correct werd weergegeven op onze website. We begrijpen dat dit teleurstellend is geweest en dat de terugbetaling vertraging heeft opgelopen. Ons team heeft momenteel een buitengewone drukte, wat helaas heeft geleid tot vertraagde reacties. We waarderen uw geduld terwijl we hard werken om alle openstaande kwesties op te lossen. We hebben uw bestelling inmiddels geannuleerd en u hierover een mail gestuurd. We verzekeren u dat we er alles aan doen om de terugbetaling zo snel mogelijk te verwerken. Nogmaals onze oprechte excuses voor dit ongemak en hartelijk dank voor uw begrip. Als er nog vragen zijn of als we u op enige manier kunnen assisteren, neem dan alstublieft contact met ons op. We staan klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op 30/11 mijn bestelling gedeeltelijk ontvangen, maar reeds wel volledig betaald. Reeds 2x contact opgenomen om meer info te krijgen of de rest van mijn bestelling überhaupt nog zal komen, maar niets...maar tot nu toe nog steeds niets aan informatie hierover ontvangen. Dit is zeer klantonvriendelijk en mijn vertrouwen is verdwenen of ik mijn betaalde bestelling zelf nog zal ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
8 dec 2023
Beste Kelly, Onze oprechte excuses voor de onvolledige communicatie en het ongemak dat is ontstaan door het gebrek aan informatie over je bestelling. We begrijpen je bezorgdheid en bieden onze welgemeende verontschuldigingen aan voor alle frustraties die dit heeft veroorzaakt. Door een onvoorziene toename in activiteit hebben we moeite gehad met het bieden van tijdige updates over je bestelling, wat absoluut niet ons streven is. We hebben dit onmiddellijk aangepakt en hebben zojuist een e-mail gestuurd met een statusupdate betreffende je betaling en de resterende items van je bestelling. We willen benadrukken dat we je bestelling serieus nemen en er alles aan doen om dit recht te zetten. Nogmaals onze oprechte excuses voor alle ongemakken die dit heeft veroorzaakt. We hopen dat we je vertrouwen kunnen herstellen en je beter van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife