cookinglife.be- Logo - Beoordelingen

cookinglife.be
Beoordelingen:

204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden204 beoordelingen in totaal  

4,10
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
cookinglife.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kocht 14 witte wijnglazen online. Ze zijn tegen normale snelheid bij mij thuis geleverd. De glazen voldeden qua stijl, look en kwaliteit aan de verwachtingen. Wat me verbaasde was hoe de glazen bij ons aan huis werden geleverd: 2 megagrote kartonnen dozen (60 cm X 60 cm X 60 cm) stonden voor de deur. de eerste doos bevatte 6 glazen, de tweede 8 :-)

de meest kritische beoordeling

14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De enige website waar ik bij een retour al meer dan twee maanden op mijn geld wacht... en nog steeds! Vandaag kreeg ik een antwoord op mijn mail van drie weken geleden (!) dat ik geduld moet hebben vanwege de drukte, terwijl dit dateert van half oktober: ik denk niet dat de eindejaarsdrukte toen al begonnen was. Vooreerst was er al een gedoe om de retour 'goed' te keuren, terwijl de zending geschonden was en het geleverde niet beantwoordde aan de foto op de website. Ik bestel vaak online wegens tijdsgebrek om zelf op stap te gaan maar deze gang van zaken kan ik wel missen! Ik heb niet het gevoel dat de klant gewaardeerd wordt. Ik wil er nog bij vertellen dat ik zelden iets moet terugsturen en waar dit het geval is, is dit binnen de week geregeld.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor cookinglife.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Twee maal een bestelling gedaan van glazen die uiteindelijk niet in voorraad zijn, twee maal de terugbetaling opgestart omdat de periode wanneer ze terug in voorraad zijn niet kan gedefinieerd worden. Jammer, we kochten reeds eerder een aantal stuks van deze collectie, toen verliep de hele procedure vlekkeloos. We hadden graag bijbesteld en dat schijnt niet te lukken😟
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
5 dec 2023
Beste Gonda,  Wat vervelend om te horen dat je ervaring met ons deze keer niet naar wens was.  Het is inderdaad jammer dat de glazen die je wilde bijbestellen niet op voorraad waren.  We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, vooral als je al eerder een goede ervaring met ons had.  Helaas is het soms moeilijk voor ons om exact te bepalen wanneer producten weer op voorraad komen, omdat dit afhankelijk is van vele factoren zoals de leverancier en de productie.  We proberen dit zo goed mogelijk te communiceren met onze klanten, maar in jouw geval is dit helaas niet gelukt.  We waarderen je feedback en zullen je opmerkingen meenemen om onze dienstverlening te verbeteren.  We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft en dat we je dan beter van dienst kunnen zijn.
6 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

teleurstellende levering

Over het product kan ik nog niets zeggen, maar de service van post.nl was bedroevend. Dagenlang meldden ze dat de bestelling zou geleverd worden , maar daar kwam niets van in huis, en tenslotte hebben ze het pakket naar een ophaalpunt gebracht, hoewel ik telkens thuis was op de uren van mogelijke levering. In dit ophaalpunt moet ik het pakket nu nog ophalen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
7 nov 2023
Beste Sabine Alexander,  Bedankt voor je review! Wij begrijpen dat het frustrerend is dat het pakket nog niet is geleverd en uiteindelijk is geleverd bij een afhaalpunt.  Wij hopen dat je desondanks het ongemak met de levering wel kan genieten van de placemats zodra je deze hebt opgehaald! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
1) Only few of the ordered items were delivered. No indication when the other items are available. Would be nice not to be able to order if there is a shortage in stock. 2) No reaction to several emails to customer service and all the customer service phone numbers provided on internet are out of order This concerns order CLB 478591 (#41808)
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
16 dec 2023
Dear Anna, Our sincere apologies for the inconvenience caused by the fact that not all the items in your order were delivered and for the difficulties in reaching our customer service team. This is definitely not up to our standards and we understand your disappointment. We have checked the availability of the missing items and understand the importance of transparency in this. We are currently working on improving our stock indications to avoid such situations in the future. In addition, we have taken action to strengthen our customer service. Our team has just sent an email with a detailed status update regarding missing items and expected availability. We want to make sure you are fully aware of the situation. Once again, we apologise for the inconvenience this has caused. If there are any further queries or if we can help in any other way, please do not hesitate to contact us. We are committed to resolving this issue quickly and to your satisfaction. Kind regards, Team Cookinglife
23 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product was niet op voorraad. Er werd ook niet over gecommuniceerd tot dat ik zelf contact heb genomen na een week. De order mocht gecanceld worden maar heb hem nog even aangehouden ondanks onduidelijkheid over mogelijk spoedige levering.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
25 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de service niet naar wens is geweest. Wij willen je graag de beste oplossing geven, ik heb je een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is geweldig hoe vlug jullie leveren... maar onmiddellijk na de bestelling heb ik een klacht ingediend en daar is tot op heden nog niet op gereageerd. Dus dat is inderdaad jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
23 dec 2023
Beste Katrien, Bedankt voor je review.  Fijn om te horen dat je de levering vlug hebt mogen ontvangen! Helaas hebben wij door de huidige drukte niet eerder op je bericht kunnen reageren.  Wij wensen je veel plezier met je bestelling en fijne kerstdagen toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Producten waren niet voorradig, ik kreeg mogelijkheid te annuleren, wat ik deed, en drie dagen later werd toch geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
22 dec 2023
Beste Hilde, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat er verwarring is ontstaan rondom je bestelling. Ik zie in je order dat je de Leonardo Waterglazen Vario Struttura 250 ml - 6 Stuks en de Nordic Light Kerstbal Papegaai 15 cm hebt besteld. Het lijkt erop dat deze toch zijn verzonden ondanks je annulering. We willen dit graag voor je oplossen. Je kan de producten kosteloos retourneren via onze retourenpagina: https://cookinglife.returnless.com Met je ordernummer en het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.  We hopen dat dit het probleem oplost. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan weten.