Zeeman België
Beoordelingen:

1.494 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.768 beoordelingen in totaal  

4,59
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zeeman België voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
vlotte bestelling online mogelijk - heel vlotte levering (echt heel vlug) - correct levering (niets tekort) - betaling via bankcontact mogelijk (bij vele sites al niet meer mogelijk - verplicht Visa of payconnic of edm - ik betaal graag nog gewoon via bankcontact) - goede kwaliteit van de kleding (moet heel vaak wassen omwill van gezondheidsproblemen van mijn papa en ze blijven hun vorm behouden) - dus prijs/kwaliteitsverhouding mag een klant zeker niet klagen

de meest kritische beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is redelijk snel toegekomen wel is het zo dat ik moet vaststellen dat producten aan de te grote kant zijn je vraagt M maar veel te groot is waardoor ik alsnog naar de winkel moet. Een voorbeeld bij het ondergoed die per 3 vasthangen er ook al wel eens ondergoed bij is met verschil in maat, zelfde met basic joggingbroeken de ene maat L de andere niet is. Gezien ik minder mobiel ben vindt ik dit niet leuk uiteraard. Heb dit al verschillende keren opgemerkt, verder moet je online zeer snel zijn omdat er blijkbaar weinig stock is.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman België

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(21)
(37)
Resetten
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Betaald en iets kan niet geleverd worden. Zonder overleg de rest wel opsturen en het geld terug storten van datgene. Hetgene wat ze niet meer hadden was net dat ik wou, de rest was voor de verzendkosten...
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
7 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste, ik was thuis de dag van levering en niemand gezien Nu blijkt mijn pakket bij en pakketdienst geleverd te zijn op 11 april pas...ik heb betaald voor thuislevering . Grtjs pascale
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
8 apr 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
11 apr 2024
Beste klant, als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb SIERKUSSENS besteld en ik krijg KUSSENSLOPEN
Beoordeling melden
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een grote bestelling die in 2 pakketten is gesplitst. Ben niet op de hoogte gebracht dat er 2 pakketten waren en ik heb maar 1 gekregen. Het is precies moeilijk om de barcode van de 2de pakket en een datum van levering te krijgen, niet van zeeman en niet van bpost…. Niet echt professioneel… spijtig
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
30 jan 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
SP
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
T-shirt zaten verfrommeld gepropt in de postzak die dan nog gescheurd was
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
16 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb maar de helft van mijn bestelling ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
22 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
slechte klantenservice
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
25 jan 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er ontbrak een broekje van een setje dat ik kocht. Ze mailde me terug dat het handwerk is en dat ze 50% van het setje zullen terug betalen (€3). En dat ik het dan opnieuw kan bestellen, alleen.. opnieuw bestellen kost het €6 voor de set +6€ verzending. Dan ben ik 12€ kwijt voor iets wat gewoon inorde het moeten zijn. Ik bestelde 3 items, zo moeilijk kan het niet zijn om dat correct in te pakken. Ik heb terug gemaild dat ik daar niet mee akkoord ga en krijg sindsdien geen antwoord meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
26 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact en zullen aan je terugkoppelen. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
1 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De artikelen die ik bestelde waren niet verpakt,daardoor was er een t-shirt bevuild,dus ik had de vervelende klus retour te geven in één van uw winkels ik bestelde spéciaal online en moest me toch verplaatsen maar verkoopster was super vriendelijk en mijn terug betaling was volgende dag al gestort,dus al bij al viel het mee! Wat de kleding betreft ben ik best tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
3 jul 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
22 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helemaal niet fijn als je 3 stuks bestelt en nog geen 5 minuten later een bericht krijgt dat 2 van de 3 stuks toch niet meer in voorraad blijkt te zijn. Komt er dan ook op neer dat ik 5 euro verzending heb betaalt voor amper 1 artikel van 8,99 euro. Terwijl wij anders de verzendkosten door 3 konden delen. Eén keer online maar nooit meer hierna
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
25 sep 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er was iets verkeerd gelopen in het systeem waardoor mijn bestelling is blijven hangen, niet fijn. Dan werd het geleverd met Bpost, er was ten allen tijden iemand thuis, alsook de buren en er is niet aangebeld, de bestelwagen is op de hoek blijven staan en is doorgereden om erna een mail te krijgen dat ik niet thuis was? Wat een klucht.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
31 okt 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slecht

Totaal niet tevreden. We doen een bestelling van 4 kleding items en betalen deze ook. De volgende dag krijg ik een mail dat er geen enkel item van wat wij gekocht hebben nog beschikbaar is en het geld teruggestort wordt. Spijtig dat de voorraad online totaal niet klopt en we daardoor dus geen vertrouwen meer hebben in de online shop.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
16 aug 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij zoeken dit graag voor je uit. Groeten, je Shopteam
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kon online 8 bollen breigaren bestellen die ik betaalde met verzendingskosten. Vier dagen later kreeg ik een mail dat er maar 4 bollen breigaren konden geleverd worden. Ik had uitgerekend hoeveel wol ik nodig had voor een pull dus met 4 bollen kan ik niets doen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
14 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
15 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lengte artikels melding

De kleedjes dat ik terug gebrachten hebt waren veel te kort. De 2 dat ik houden zijn heel lang. De presentatie op de website gaven ze op de zelfde presentatie lengte en ze leken allemaal goed lang… de lengte was niet gemeld bij de description…
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
17 jul 2023
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Groeten, je Shopteam
5 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Veel te laat geleverd. Moest normaal op donderdag of vrijdag zijn (we vertrokken zondag op reis). Is uiteindelijk maandag (gelukkig bij de buren) geleverd en ik moet de inhoud nu nog zien (want zijn nu nog op reis).
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
6 jul 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
23 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn 1ste bestelling is verloren geraakt. Nette afhandeling voor terugbetaling, maar je moet zelf alles terug bestellen en meer dan de helft was niet meer op voorraad doordat het lang wachten is op het onderzoek.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
24 okt 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
CV
24 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

1 tekort, slechte kwaliteit, shop onbehulpzaam

1 set tekort in de bestelling...in de shop heel onbeschofte en onbehulpzame mensen. De kwaliteit is ondermaats..na het wassen waren er al 2 stuks beschadigd...zoals ze zeggen goedkoop is meestal duurkoop.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
26 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
25 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De kleren waren niet opgevouwen. Ze waren letterlijk gewoon in de doos gesmeten en 1 van de kleding stukken was ook nog de verkeerde maat in de doos gestoken (dus niet wat ik had besteld) heel jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
28 aug 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam