x2o.be/nl- Logo - Beoordelingen

x2o.be/nl
Beoordelingen:

873 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.625 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
x2o.be/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gemakkelijk kunnen bestellen, levering goed toegekomen. We pakken de levering uit en we dachten dat er iets mis was, onmiddellijk een mailtje gedaan en heel snel antwoord en het was opgelost. Top want we wilden het al terugsturen. Heel snelle service waarvoor dank.
RB
Romina B.
Houthalen-Helchteren

de meest kritische beoordeling

23 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb bij X2O een bestelling gedaan van een inbouw badkraan. De doos die werd geleverd was al een open gedaan, en het was duidelijk dat het kraanwerk al reeds was gehanteerd aangezien deze vol met vetplekken stond. Het instructieboekje dat hierbij zat was verfrommeld en vuil, en was tevens niet het juiste; Er zat ook een instructieboekje bij van een toilet dat helemaal niets met de zaak had te maken. Bij dergelijk kraanwerk heb je een 40-tal onderdelen nodig om het in elkaar steken. Wetende dat je het verkeerde boekje hebt, en dat er mogelijks onderdelen kunnen mankeren omdat het al gebruikt is geweest, maakt de plaatsing een stressvolle bedoeling. Ik heb een andere bestelling geplaatst voor het leveren van een bad. Dit werd defect geleverd. Dit werd echter wel correct terug opgehaald en opnieuw geleverd.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor x2o.be/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het was niet mogelijk om in een fysieke winkel naar de spiegel te gaan kijken. Op de geleverde spiegel zitten vlekken (lijm? vet?) die ik er niet af krijg.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
2 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Wij vinden het spijtig te horen dat u de spiegel niet vooraf in een van onze winkels heeft kunnen bekijken en dat er vlekken op het product aanwezig zijn. Onze showrooms bieden tot 72 volledig ingerichte badkamers om een realistisch beeld te geven van onze producten. Voor situaties waarbij het product niet aan de verwachtingen voldoet, staan wij altijd klaar om naar een passende oplossing te zoeken. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice via het telefoonnummer op uw bestelformulier of via onze ondersteuningspagina, zodat wij u verder kunnen helpen. Hartelijk dank, Het X²O team
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
datum levering bij bestelling bevestigen en geen 4 dagen wachten
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
2 mrt 2024
Beste klant, Bedankt voor deze feedback. We betreuren het dat de bevestiging van de leveringsdatum niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven naar een transparante communicatie over levertijden en hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. Onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele vragen of problemen omtrent levering zo spoedig mogelijk op te lossen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet geleverd op afgesproken datum, waarvoor ik een dag voor niets ben thuisgebleven. De samenwerking met Bpost mag herbekeken worden, de doos werd open (!) geleverd. Totaal niet tevreden over de levering.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
17 feb 2024
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de levering niet op de afgesproken datum plaatsvond en dat de verpakking niet intact was bij aankomst. We streven naar een uitstekende service en transparante communicatie over leveringstijden en het is altijd ons doel om eventuele kwesties voortvarend op te lossen. We beschikken over een klantenservicepunt in al onze winkels waar u terecht kunt voor ondersteuning bij dergelijke vraagstukken. Hoewel wij niet direct verantwoordelijk zijn voor de leveringsprocessen van derde partijen zoals Bpost, nemen wij uw feedback serieus en streven wij ernaar om de samenwerking waar nodig te verbeteren om aan onze kwaliteitsnormen te voldoen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Meer dan 2 weken zijn versteken en er is nog altijd de leveringsdatum niet bekend.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
17 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat u langer dan verwacht wacht op uw leveringsdatum. We beloven onze klanten te voorzien van transparante communicatie over levertijden en streven ernaar deze altijd zo snel mogelijk te communiceren. Onze klantenservicepunten in onze winkels staan altijd klaar om eventuele vragen over levering, voorraad en andere zaken direct te beantwoorden en op te lossen. Hartelijk dank, Het X²O team
23 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering gebruikte badkraan en defect bad.

Ik heb bij X2O een bestelling gedaan van een inbouw badkraan. De doos die werd geleverd was al een open gedaan, en het was duidelijk dat het kraanwerk al reeds was gehanteerd aangezien deze vol met vetplekken stond. Het instructieboekje dat hierbij zat was verfrommeld en vuil, en was tevens niet het juiste; Er zat ook een instructieboekje bij van een toilet dat helemaal niets met de zaak had te maken. Bij dergelijk kraanwerk heb je een 40-tal onderdelen nodig om het in elkaar steken. Wetende dat je het verkeerde boekje hebt, en dat er mogelijks onderdelen kunnen mankeren omdat het al gebruikt is geweest, maakt de plaatsing een stressvolle bedoeling. Ik heb een andere bestelling geplaatst voor het leveren van een bad. Dit werd defect geleverd. Dit werd echter wel correct terug opgehaald en opnieuw geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
26 aug 2023
Beste klant, We waarderen je feedback. We zijn blij om te horen dat onze medewerkers jouw defecte bad correct hebben opgehaald en opnieuw geleverd. Echter, we betreuren het te horen dat je problemen hebt ondervonden met de inbouw badkraan. Het is niet gebruikelijk dat onze producten in een dergelijke staat worden geleverd. We willen jou verzekeren dat we streven naar een hoge kwaliteit en service in al onze producten en leveringen. We begrijpen dat het ontvangen van een product met ontbrekende of onjuiste instructies stressvol kan zijn. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Mocht je in de toekomst vragen hebben over de installatie of onderdelen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via customerservice@x2o.be. Ons team staat altijd klaar om jou te helpen en te adviseren. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet,
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Valse reclame

Ik had reeds een offerte voor de nodige stukken liggen. bij de black friday week dacht ik om een mooie korting te ontvangen want "bijna op alles - 50 %". Blijkt dat bijna alles eingelijk x 2 gedaan werd. Resultaat 315 € ipv 330€. Nu ik had het toch nodig en mijn keuze was gemaakt. Alles op voorraad. Ik plaats de bestelling en betaal. Levering vanaf 17 Januari. Ik voel mij hier toch serieus beetgenomen.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
18 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We vinden het vervelend om te horen dat u zich daardoor beetgenomen voelt. We waarderen het dat u ondanks uw teleurstelling toch even de tijd neemt om ons deze feedback te geven. We streven ernaar zeer transparant te zijn in ons prijsbeleid alsook levervoorwaarden. Aarzel niet een servicepunt in 1 van onze showrooms te contacteren om te bekijken wat toch mogelijk is! Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

In stock is niet altijd in stock en kun je meer dan een maand zonder melding op je product wachten.

Als er een product in stock is moet deze direct geleverd worden. Was in stock op de website en niet meer en werkelijkheid. Dit kan gebeuren maar dan moet er op zijn minst gebeld worden of een melding krijgen... Nu worden producten zogezegd in stock 3 weken later geleverd... Levering is één dag na de keuring van De Watergroep. Wij hopen dat alles door zal kunnen gaan.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
26 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van je feedback. We waarderen jouw positieve opmerkingen over onze producten in voorraad. Echter, we begrijpen jouw teleurstelling over de vertraging in de levering. De afgelopen tijd hebben we te maken gehad met enkele uitdagingen in de levering en voorraadbeheer, maar we werken er hard aan om dit te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We stellen het op prijs dat je ons op de hoogte hebt gebracht van jouw situatie en we zullen jouw feedback gebruiken om onze service in de toekomst te verbeteren. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via customerservice@x2o.be. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om je beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Een teleurgestelde klant 🤔

Een teleurgestelde klant 🤔 Spijtig dat een offerte slechts 3 dagen geldig is tot 31/10 als jullie al weten dat de dag erna ( vanaf 01/11)er nog eens een extra korting voorhanden is. Normaal gezien is een offerte zeker één week geldig. Maar hier was het blijkbaar de bedoeling alles te forceren om de aankoop nog te doen voor de extra korting publiekelijk werd .
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
21 nov 2023
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We waarderen uw opmerkingen en begrijpen uw teleurstelling over de geldigheid van de offerte. Onze promoties en kortingen variëren van maand tot maand en van product tot product, en we streven ernaar om altijd concurrerende prijzen en waarde te bieden aan onze klanten. We begrijpen dat dit in uw geval tot verwarring heeft geleid en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak. Mocht je hierrond toch vragen hebben mag je steeds contact opnemen met de showroom in je buurt om dit nog even verder te bespreken. We luisteren graag naar je! Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering aan huis bij X2O; goed voor wie ?

Wanneer ik naar de winkel kom en een kraan (bvb) mee naar huis kan nemen dan is mijn probleem binnen 60 minuten opgelost. Wanneer ik in de winkel een kraan (bvb) koop dan duurt dat 2 tot drie dagen en dien ik bovendien te rekenen op de goodwill van Bpost (als die er al zou zijn)
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
19 jan 2024
Beste klant, Het klopt dat onze showrooms geen losse voorraad voorzien. Wel is het zo dat wij in de mogelijkheid zijn een bestelling vandaag morgen nog bij je te leveren! Uiteraard vinden wij een vlekkeloze levering erg belangrijk, waardoor de transportmethode voor bepaalde fragiele artikelen afwijkt en enkele dagen langer kan nemen. Het X²O team
30 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wilde graag een deel van de producten terugbrengen, eventueel zelf naar een showroom brengen. Dit was geen optie, jammer, want dit is een service die de zaak kan aanbieden. Het enigste dat mogelijk was, is het opsturen van het artikel dat de klant 75euro kost!
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
5 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je bericht. We hadden graag contact met je opgenomen. Gelieve ons een email naar leveringen@x2o.be te sturen waarin je emailadres expliciet vermeld staat, zodat wij hier werk van kunnen maken. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Leverdatum slaat nergens op

Leverdatum die je zogezegd zelf kan bepalen, wordt totaal niet gevolgd. Nieuws komt er ook niet. Als je dan vervolgens contact opneemt, halen ze een keer hun schouders op. Een week later kwam het product dan toch aan.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
7 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. We hopen dat je tevreden bent over je aankoop. Hartelijk dank,
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Moeilijke montage

Montage van de elementen van een toiletset, met inbussleutel aan de onderkant, vlak tegen een muur en laag bij de grond, is verschrikkelijk moeilijk en zet zeker voor verbetering vaatbaar
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
8 dec 2023
Beste, We willen je bedanken voor de tijd die je nam om deze feedback te geven. Hierdoor kunnen wij werken aan een verbeterde kwaliteit van onze producten. Eenvoud in montage is namelijk iets wat wij hoog in het vaandel dragen. Het X²O team
31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
VIND HET ERG ALS JE 2 BESTELLINGEN DOET OP MAX 15 MIN JULLIE DIT NIET SAMEN KUNNEN TELLEN ZODAT IK 150 € KORTING ZOU KRIJGEN
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
3 aug 2023
Beste, Bedankt voor dit bericht. We waarderen jouw opmerkingen en willen graag meer weten over jouw ervaring met betrekking tot de kortingen. Onze kortingen variëren inderdaad van maand tot maand en van product tot product, en zijn altijd gekoppeld aan een gebonden verkoop. We volgen ook altijd de aanbevolen prijzen van onze leveranciers. We begrijpen dat het combineren van bestellingen voor extra korting belangrijk voor jou is. We nodigen je uit om contact op te nemen met onze klantenservice via customerservice@x2o.be om jouw situatie verder te bespreken en te kijken of er een oplossing mogelijk is. We hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn en kijken ernaar uit om jou weer te verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
22 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Laattijdige levering

Het artikel dat we op vrijdag 15/9 besteld hebben, werd vandaag 22/9 nog steeds niet geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
26 sep 2023
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. Aarzel zeker niet om ons te contacteren op leveringen@x2o.be onder vermelding van je bestelbonnummer en showroom van aankoop. Dan helpen wij je graag verder. We danken je alvast voor je geduld. Hartelijk dank,
14 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Granieten blad 2 x defect/hersteld geleverd !

Granieten blad 2 x aangekomen, aan elkaar gezet, dus niet correct en zeker niet aanvaardbaar
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
15 jun 2023
Beste klant, Bedankt om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Wat vervelend om te vernemen dat er wat fout is gegaan bij je bestelling. We horen graag in een e-mail naar customerservice@x2o.be wat er precies mis is gegaan, zodat we op zoek kunnen naar een passende oplossing. Vermeld daarbij ook graag je bestelgegevens. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kraan was stoffig en vol met vingerafdrukken. En doos beschadigt met bouwstof in.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
29 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met jouw aankoop, maar we betreuren het dat de kraan stoffig en vol vingerafdrukken was, evenals de beschadigde doos met bouwstof erin. We begrijpen dat dit niet de ervaring is die je van ons mag verwachten. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat onze producten in perfecte staat bij onze klanten aankomen. We zullen deze kwestie intern bespreken en maatregelen nemen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Mocht je verdere ondersteuning nodig hebben of vragen hebben over jouw aankoop, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via customerservice@x2o.be of telefonisch via 038 08 69 01. We staan altijd klaar om je te helpen en eventuele problemen op te lossen. We hopen dat je ondanks dit ongemak toch kunt genieten van jouw nieuwe badkamerproducten. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
1 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kregen onvoldoende en onjuiste info over plaatsing van de artikelen.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
2 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We verontschuldigen ons dat we je geen perfecte ervaring hebben kunnen bieden. Om onze service te kunnen verbeteren hadden we graag wat meer info gehad. Je kunt ons hierover informeren via customerservice@x2o.be. Dan kunnen we dadelijk met je feedback aan de slag. Alvast bedankt voor je reactie, Het X²O team
5 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Beschadigde kraan geleverd

De geleverde kraan is beschadigd (de sproeislang is ingedeukt)
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
7 aug 2023
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Onze oprechte excuses dat je kraan beschadigd is aangekomen. Zou je een mail kunnen sturen naar customerservice@x2o.be waarin je je bestelbonnummer vermeldt? Dan kunnen we je zo snel mogelijk verder helpen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Hello where is my livring my nummer 164807453…

Hello where is my livring my nummer pack 164807453 tanks
Beoordeling melden
2 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
na 8 dagen , nu afhalen op postpunt..
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
21 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van je feedback. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan! We begrijpen dat dit frustrerend voor je was! We bekijken wat er mis ging, gezien dit niet onze standaard is. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team