gsmhoesjemaken.be- Logo - Beoordelingen

gsmhoesjemaken.be
Beoordelingen:

129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden510 beoordelingen in totaal  

3,22
Redelijk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Produkt werd niet geleverd op de afgesproken dag. Ik heb er wel voor betaald. Op het eerste bericht dat ik stuurde kwam snel bericht. Sindsdien niets meer gehoord. Produkt zelf wel ok. Nog steeds geen antwoord op mijn mail maar ondertussen wel centjes terug gehad. Dankjewel

de meest kritische beoordeling

23 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik betaal extra om mijn hoesjes spoedig geleverd te zien (cadeaus voor moederdag) en daags na de bestelling ontvang ik al een mail dat mijn hoesje vertraging heeft, maw er treft de koerierdienst géén schuld maar wél gsmhoesjemaken.be! Bestelling werd pas een week later geleverd, maar ik ben wel mijn geld kwijt voor spoedlevering, waar ze het mijns insziens 'gewoon' verzonden hebben :-( Als ik daags na mijn bestelling een mail krijg inzake de vertraging, antwoord ik hierop onmiddellijk dat ik dit niet kunnen vind, maar niks van tegemoetkoming, enkel een mail dat ik mijn klacht moet 'specificiëren', maw standaardmail!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor gsmhoesjemaken.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(5)
(40)
Resetten
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling nog niet geleverd

Bestellen ging vlot maar hoesje nog niet aangekomen.
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Gsm hoesje verzonden 3 april...nog…

Gsm hoesje verzonden 3 april...nog steeds niet toe gekomen helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 dagen geleden
Hallo, We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog geen hoesje gehad kan niet beoordeling geven
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Al 10 dagen aan het wachten op de bestelling!
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 dagen geleden
Hallo, Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet gekregen...
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
3 apr 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling correct bewerken
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 dagen geleden
Hallo, Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje nooit ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 dagen geleden
Hallo, We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 dagen geleden
Hello, Our aim is to help and make our customers happy and we're really sorry to hear about your experience with us. We would love to make up for the inconveniences and provide the help you need. Kindly reach out to us through our Helpcenter and our support team will gladly follow up on this issue. Thank you for your understanding! Kind regards, Customer Happiness Team
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 dagen geleden
Hallo, We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levering ook als je extra betaal voor snelle levering.

Ik betaal extra voor snelle levering maar levering komt niet volgende dag zoals moet met extra betaling. Het komt zoals gewone zending. Voor de rest, hoesje is dik in orde
Beoordeling melden
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Belofte maakt schuld!!!

Als jullie beloven dat het hoesje zal geleverd tussen 6 en 8 maart, moeten jullie jullie belofte houden en op tijd leveren. Het hoesje is een verjaardagscadeau, wanneer zullen we het wel ontvangen???
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 mrt 2024
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
MP
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling van 15 maart nog steeds niet ontvangen. Kan dit ook niet opvolgen doordat het brievenbuspost is.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
27 mrt 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen !!!
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
20 mrt 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niets ontvangen

8 maart verzonden, 16/03 nog niets ontvangen..
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
20 mrt 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb hoesje niet aangekregen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
20 mrt 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gsmhoes nooit aangekregen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
27 mrt 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

0,00 service! Fout in de bestelling!

Mijn bestelling werd nu al 3 keer gevraagd opnieuw te maken via voucher. Nergens geen deftige manier om jullie te contacteren!
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
21 feb 2024
Hallo! Onze oprechte excuses voor uw ontevredenheid over onze service. Uw feedback is belangrijk voor ons en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw zorgen te delen. Om de beste oplossing te vinden en uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren, zullen we direct contact met u opnemen. Verwacht ons contact binnenkort. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. We zijn vastbesloten om alles in orde te maken en te zorgen voor een betere ervaring voor u. Met vriendelijke groet, gsmhoesjemaken.be
2 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een gsmhoesje met exact dezelfde foto als het vorige. Deze keer waren de kleuren heel slecht. Ik kreeg wel een bon om een nieuw te bestellen, maar geen antwoord op mijn vraag waarom het zo slecht was. Enkel de raad een andere foto te nemen en dat terwijl dezelfde foto vorige keer wel een mooi resultaat gaf. Nog eens teruggemaild, maar nu krijg ik geen reactie meer
Beoordeling melden
19 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vlotte verzending, mooi hoesje. Jammer genoeg niet volledig compatibel met draadloos opladen
Beoordeling melden
24 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er is een fout op de foto das jammer
Beoordeling melden